Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для відходів
Очікувана вартість
2 875 000,00 UAH
UA-2020-02-26-003642-a ● b0c6d910da334bbe80e4e66e551d07d6
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Служба єдиного замовника" Авдіївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32270664 |
Місцезнаходження: | 86060, Україна , Донецька обл., Авдіївка, вулиця Молодіжна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Лисенко Микита 380623632188 kp__2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 18:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 15:04 |
Очікувана вартість: | 2 875 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 85000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
Контейнери для відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 22 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2020 18:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2020 18:19 |
Перелік змін.docx | |
05 березня 2020 18:17 |
Тенд_док_Контейери_СЕЗ_2020_зі_змінами_з.doc | |
28 лютого 2020 18:32 |
Перелік змін.docx |
05 березня 2020 18:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 березня 2020 18:19 |
Перелік змін.docx
|
||||||
05 березня 2020 18:17 |
Тенд_док_Контейери_СЕЗ_2020_зі_змінами_з.doc
|
||||||
28 лютого 2020 18:32 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності предмету закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2020 18:21
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:18
Просимо вказати чи Замовник передбачає вимогу щодо наявності предмету закупівлі на складі потенційного Учасника?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Всі умови визначені в документації Замовника.
Строк поставки предмета закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2020 18:23
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:17
Яким чином учасник не маючи готових контейнерів на складі зможе виконати вимогу щодо строку поставки протягом 2 днів з моменту отримання заявки?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Питання не стосується Замовника.
Щодо кількості контейнерів в партії
Дата подання: 27 лютого 2020 18:24
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:16
Додаток № 1 містить зазначення, що поставка предмету закупівлі здійснюватиметься партіями. Чи встановлено Замовником кількість контейнерів які входитимуть в одну партію поставки? Чи потрібно буде поставити однією партією всі контейнери 250шт ?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Партія буде визначена Замовником виходячі із потреб.
Мінімальна кількість контейнерів
Дата подання: 27 лютого 2020 18:24
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:15
Просимо вказати, яка мінімальна кількість контейнерів входитиме в партію яку необхідно доставити?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Мінімальна кількість контейнерів що входитиме в партію яку необхідно доставити - 1.
Невідповідність умовам тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2020 18:25
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:13
З якою метою зазначено Пункт 5.3. Проекту договору, що зазначає «Доставка товару Покупцю здійснюється за допомогою спеціалізованого автотранспорту для доставки пального, який обладнаний насосом для викачки палива.»?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Будуть внесені зміни в проект договору.
Стандарт DIN 30 700
Дата подання: 27 лютого 2020 18:25
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:12
Просимо пояснити чому Замовник зазначає, що контейнери повинні відповідати стандарту DIN 30 700? Стандарт DIN 30 700 втратив чинність.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Непаралельні ребра жорсткості
Дата подання: 27 лютого 2020 18:26
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:12
Чи є в Замовника документальне підтвердження того, що контейнер із непаралельними ребрами жорсткості кращий від контейнера з паралельними ребрами жорсткості?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Для отримання відповіді пропонуємо звернутись до відповідних організацій для проведення експертизи.
Щодо подачі еквіваленту предмету закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2020 18:27
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:12
Чи вважатиме Замовник еквівалентом контейнер із паралельними ребрами жорсткості на кришці контейнера та передній і задній стінці контейнера? ( виконують ті самі функції)
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Для отримання відповіді пропонуємо звернутись до відповідних організацій для проведення експертизи.
пружина
Дата подання: 27 лютого 2020 18:28
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:12
Чому предмет закупівлі має бути обладнаний саме спіралевидною пружиною?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
якість пружин
Дата подання: 27 лютого 2020 18:29
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:11
Який критерій якості пружин в предметі закупівлі, на думку Замовника ? Чим Учасник може підтвердити якість пружин ?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Для отримання відповіді пропонуємо звернутись до відповідних організацій для проведення експертизи.
Використання спіралевидної пружини
Дата подання: 27 лютого 2020 18:30
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:11
Поясніть чим спіралевидна пружина краща від іншого виду пружин?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Чи вважатиметься еквівалентом інший вид пружини
Дата подання: 27 лютого 2020 18:30
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:11
Просимо Замовника зазначити, чи вважатиметься еквівалентом контейнер із використанням іншого виду пружини, відмінного від спіралевидної?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Елементи регулювання натягу пружин
Дата подання: 27 лютого 2020 18:31
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:10
Поясніть, встановлення у Додатку № 1 дискримінаційної вимоги щодо того, що «…повинен бути без елементів регулювання натягу пружини..».
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
З’єднувальний шов важеля кришки контенйера
Дата подання: 27 лютого 2020 18:31
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:10
Чому Замовник у Додатку № 1 до тендерної документації зазначає вимогу, що «важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва» - якщо важелі кріплення кришок контейнерів містять зварний шов?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Для отримання відповіді пропонуємо звернутись до відповідних організацій для проведення експертизи або інших досліджень.
Пояснення щодо вузла кронштейну захвату
Дата подання: 27 лютого 2020 18:32
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:09
Поясніть чим кращий вузол кронштейну захвату та підйому з товщиною металу більшою за 2 мм від вузла кронштейну захвату з товщиною меншою ніж 2 мм?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Для отримання відповіді пропонуємо звернутись до відповідних організацій для проведення експертизи.
Товщина сталі
Дата подання: 27 лютого 2020 18:32
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:09
З якою метою Замовником вимагається кронштейн із товщиною сталі не меншою за 4 мм., якщо і кронштейну з товщиною 3 мм? достатньо для того щоб контейнер функціонував протягом тривалого строку.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Для отримання відповіді пропонуємо звернутись до відповідних організацій для проведення експертизи.
Труба квадратного перетину
Дата подання: 27 лютого 2020 18:33
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:09
Чим рама з труби квадратного перетину краща від рами з трубою круглою? Чи є документальне підтвердження цього ?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Для отримання відповіді пропонуємо звернутись до відповідних організацій для проведення експертизи.
Щодо еквіваленту рами контейнера
Дата подання: 27 лютого 2020 18:33
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:09
Чи вважатиме Замовник еквівалентом контейнер обладнаний рамою з труби круглої?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Для отримання відповіді пропонуємо звернутись до відповідних організацій для проведення експертизи.
Габаритні розміри
Дата подання: 27 лютого 2020 18:34
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:08
Поясніть чому Замовник вимагає контейнери із «Габаритами (ШхВхГ): 1360х1420х1115 мм»? Дана вимога порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару. Тендерна документація підготовленна із урахуванням вимог чинного законодавства, та не містить дискримінаційних умов.
еквівалент по габаритних розмірах
Дата подання: 27 лютого 2020 18:34
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:07
Чи вважатиметься еквівалентом контейнер із габаритними розмірами виконаними в межах зазначених стандартом EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015, а саме з шириною 1470+- 10 мм., висотою 1470 мм максимально та глибиною 1115 мм. максимально?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Для отримання відповіді пропонуємо звернутись до відповідних організацій для проведення експертизи.
вимога ваги контейнера
Дата подання: 27 лютого 2020 18:35
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:05
Чому Замовник вимагає контейнери із вагою в межах не менше 104 кг та не більше 115 кг.?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
Щодо можливості запропонувати еквівалент товару по вазі
Дата подання: 27 лютого 2020 18:36
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:04
Чи може Учасник запропонувати контейнер із іншою вагою ніж «не менше 104 та не більше 115 кг»? Чи вважатиметься контейнер із іншою вагою еквівалентом?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. ЗУ "Про публічні закупівлі" містить відповідь на ваше питання.
товщина металевої накладки
Дата подання: 27 лютого 2020 18:37
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:03
Просимо Замовника вказати, чому вимагається виготовлення контейнера із металевою накладкою товщини не менше 2 мм?
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Такі параметри визначені виходячі із нагальних потреб підприємства в отриманні якісного товару.
строк виготовлення та поставки предмету закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2020 18:38
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:02
Який строк достатній для виготовлення та поставки предмета закупівлі ? Обгрунтуйте. Дякую.
Відповідь: Шановний Замовник. Дякуємо за запитання. Тендерна документація містить відповідь на ваше запитання.
реальний строк поставки
Дата подання: 28 лютого 2020 09:34
Дата відповіді: 28 лютого 2020 17:44
Просимо надати відповідь: Чи можна керуючись ч.3 ст. 509 Цивільного кодексу України просимо Замовника встановити розумний та справедливий строк у п. 5,5 проекту договору, а саме зазначити, що « Поставка (передача) товару Постачальником проводиться згідно заявки Покупця протягом двох місяців з дня її отримання» ?
Відповідь: Шановний Учасник. Дякуємо за запитання. В даній частині, проект договору розроблено з урахуванням потреб підприємства в отриманні товару у найкоротший строк.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003642-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 27 лютого 2020 14:51
Дискримінація згідно технічних вимог
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінація учасників, максимальної економії та ефективності. В той же час процедура закупівлі, яка проводиться Замовником даним принципам не відповідає. Наше підприємство має намір прийняти участь у вищевказаній закупівлі. Проте, уважно ознайомившись з умовами тендерної документації Замовника вважаємо, що опублікована тендерна документація містить дискримінаційні умови, застосування яких матиме наслідком обмеження конкуренції та проведення закупівлі з обмеженим колом учасників за завищенними цінами. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: - детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; - посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. З наведеного вбачається, що за загальним правилом замовники при визначені, розробці та встановлені необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (товару) достатньо якісно та повно сформулювати вимоги до характеристик предмета закупівлі керуючись стандартними характеристиками, вимогами, умовними позначеннями та термінологію, щоб потенційні учасники змогли запропонувати необхідну замовнику продукцію. Стандартними у розумінні наведеної норми, є характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологія визначена у діючих (існуючих) на території України міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах. В цій закупівлі Замовником визначено, що товар повинен відповідати: стандарту EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 . Однак, дослідивши додаток № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі (технічні вимоги), Учасником встановлевником не дотримано вимогу ст. 22 Закону, що вбачається з наступного. 1. . Підпунктом 2 пункта 12 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовником вимагаеться - Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованіх ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера, бокових стінках контейнера, Стандарт EN 840- 3 так самє як і ДСТУ 8476:2015 не передбачає наявність ребер жорсткості на корпусі контейнера, не деталізує кількість таких ребер,та їх конфігурацію тому кожен виробник залежно від технічних умов виробництва може виробляти контейнери з наявністю ребер жорсткості або без таких. В цілому наявність ребер жорсткості позитивно впливає на корпус контейнера, надає додаткової міцності та стійкості до деформацій, проте вимога щодо наявності саме непаралелних ребер є описом конструкції заздалегідь визначеного виробника та типу конструкції. З метою недопущення дискримінації учасників, просимо Замовника внести зміни до Технічного завдання пункт 12 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до Тендерної документації), а саме встановити, що корпус контейнера має ребра жорсткості без зазначення їх типу та кількості. 6. Необгрунтованими та дискримінаційними є також деталізовані вимоги до корпусу контейнера, які не передбачені стандартом EN 840-3 та не мають ніякого практичного значення при експлуатації контейнерів. Згідно інформаціі з відкритих джерел данна конфігурація з використанням не паралелних ребер жорстості використовуеться тільки одним виробником завод « Сантекс» Республіка Беларусь та пропонуеться їх дилером в Україні ооо « Ренток Груп», що потенційно звужуе коло Учасників. Жодними випробуваннями та досвідом екплуатаціі не доведена перевага саме непаралельних ребер жорсткості у порівнянні з паралельними, 2. Підпунктом 3 пункту 12 Технічного завдання вимагаеться- Для простоти обслуговування і надійності в експлуатації контейнера пружинний механізм повинен бути без елементів регулювання натягу пружини. Регулювання будь яких єлементів будь якого обладнання- вданному випадку контейнера та його складових частин – є необхідним оскільки з часом будь який вузол, який складаеться з навантаженних деталей потребуе регулювання- а саме натягання пружини повернення механізму кришки контейнера і саме така можливість регулювання забеспечуе довготривале і що найбільш важливо безпечне для облуговуючого персоналу використання котейнера Для безпеки і тривалого терміну експлуатації пружина повинна бути закрита з усіх боків для захисту від попадання вологи. Згідно ціеї вимоги жоден з українских а також провідних европейских виробників виробляе герметичних вузлів закриття пружинного механізму. Проте саме така конструкція не дае можливості швидко замінити пружину в разі виходу з ладу. . З метою недопущення дискримінації учасників, просимо Замовника внести зміни до Технічного завдання (Додаток до Тендерної документації) 3. Пунктом 12 Технічного завдання вимагаеться- по периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше ніж 20 на 40 мм.По перше перетин 20 на 40 не квадратний а прямокутний, по друге Замовник не зможе жодними доказами довести, що рама з труби квадратного перетину не менше ніж 20 на 40 мм.є кращою, ніж рама з труби круглого перетину, або рама з трубою іншого розміру, ніж 20 мм. Встановлення конкретних характеристик товару , які до того ж є не основними, ніяким чином не впливають на якість контейнера, його довговічність чи безпеку у використанні, може мати на меті лише прагнення закупити товар у конкретного постачальника. З метою недопущення дискримінації учасників, просимо Замовника внести зміни до Технічного завдання , а саме: виключити вимогу, що контейнер має бути обладнаний рамою, яка виготовлена з труби квадратного перетину не менше ніж 20 на40 мм; 4. Підпунктом 14 Технічного завдання вимагаеться- Для надання більшої жорсткості, збільшення довговічності кришка повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованіх ребер жорсткості. Вважаемо що Замовником встановлені дискримінаційні, необґрунтовано деталізовані вимоги до кришки контейнера. Кришка контейнера повинна виконувати основні функції – надійно зачинятися та бути безпечною при використанні для споживачів та обслуговуючого персоналу. Замовником встановлено, що кришка контейнера повинна мати непаралельні ребра жорсткості. Стандарт EN 840-3 не передбачає наявність ребер жорсткості на кришці контейнера, тому кожен виробник залежно від технічних умов виробництва може виробляти контейнери з наявністю ребер жорсткості або без таких. В цілому наявність ребер жорсткості позитивно впливає на експлуатацію контейнера, проте вимога щодо наявності саме не паралелних ребер є описом конструкції заздалегідь визначеного виробника та типу конструкції .Жодними випробуваннями та досвідом екплуатаціі не доведена перевага саме непаралельних ребер жорсткості у порівнянні з паралельними, З метою недопущення дискримінації учасників, просимо Замовника внести зміни до Технічного завдання Тендерної документації, а саме встановити, що кришка має ребра жорсткості без зазначення їх типу та кількості. Надмірно деталізуючи характеристики контейнера без зазначення можливих відхилень від вказаних розмірів, Замовник позбавляє можливості учасникам прийняти участь у закупівлі. Учасник має можливість поставити контейнери, які цілком відповідають стандарту EN 840-3, в повній мірі можуть задовольнити вимоги Замовника у якісному товарі, але не відповідатимуть за другорядними технічними характеристиками вимогам, які висуваються Замовником, що дасть останньому можливість відхилити пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо Замовника внести зміни до Технічного завдання Тендерної документації та виключити умови, які обмежують конкуренцію , можуть свідчити про змову Замовника з конкретним Учасником та можуть нанести збитків Державі в разі закупівлі контейнерів рівної якості за вищіиі цінами у порівнянні з іншіми виробниками та учасниками. Звертаемо Вашу увагу що аналогічні вимоги були підтримані згідно з Рішенням 15841-р/пк-пз від 01.11.2019 пункт 8 постійно діючоїадміністративної колегіі Антимонопольного комітету України . У разі відсутності рєакціі Замовника на нашу вимогу ми будемо змушені звертатися до Антимонопольного Комітету Україн, Національного Антикорупційного Бюро та інших компетентних органів з приводу ігнорування Замовником законних рішень Державного органу оскаржень що може свідчити про ознаки змови з конкретним постачальником та може нанести Державі зайвих витрат. Загалом вимагаючи саме такі, необгрунтованно конкретизованні технічні вимоги до предмета закупівлі Замовник звужуе коло потенційних усасників та переможців торгів з конкурентною ціною з технічними характеристиками не гірше ніж у заявленних вимогах та частково відрізняющихся від вимог Замовника. Під цим гаслом Замовник проведе закупівлю з порушенням законодавства та за необгрунтованно завищеною ціною .
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 09:01
Шановний Учаснику ! Відповідно до статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Відповідно до ч.3 статті 22 Закону в тендерній документації має бути лише посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик. ДСТУ 8476:2015 та EN 840 містять лише загальні характеристики контейнерів. Деякі виробники цим користуються та виготовляють контейнери, які відповідають даним стандартам та розмірам, номінальною вантажопідйомністю, проте не задовільняють потреби у якісному товарі. За час користування контейнерами ми напрацювали відповідний досвід, який свідчить про те, що контейнери, які мають непаралельні ребра жорсткості, витримують навантаження набагато краще за контейнери, які мають паралельні ребра і ще краще за ті, які не мають жодних ребер жорсткості. Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера. Контейнери з непаралельними ребрами жорсткості залишаються придатними до експлуатації набагато довше, ніж контейнери з паралельними ребрами чи взагалі без таких. Крім цього, такий підхід передбачено змінами до ЗУ "Про публічні закупівлі" під терміном "вартість життєвого циклу". Замовник для закупівлі контейнерів використовує бюджетні кошти, тому ми зацікавлені в тому, щоб придбаний товар служив якомогв довше, що в перспективі призведе до суттєвої економії бюджетних коштів. Можемо Вас запевнити, що існує достатньо виробників, які можуть запропонувати контейнери, також зазначене Вами рішення додатково підтверджує вищевказані обставини. Вимоги Закону щодо забезпечення конкуренції процедури закупівлі нами виконуються. Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15841-р/пк-пз від 01.11.2019 року, то в ньому зазначено, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін саме у редакції наведеній Скаржником. І пункт 5 рішення не містить посилання на обов'язок внести зміни у ТД у зв'язку із наявністю ребер жорсткості.
Дякуємо за ваші запитання )
Дякуємо за ваші запитання )
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003642-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 28 лютого 2020 13:32
дискримінація з техничних вимог
На відповідь Замовника на попередню вимогу : По перше, Замовник грубо фальсифікує висновок наведений у Рішенні 15841-р/пк-пз від 01.11.2019 пункт 8 постійно діючоїадміністративної колегіі Антимонопольного комітету України -а саме виділив лише один абзац у вигідному контексті . Згідно оригіналу Замовником додатково надано технічні паспорти на металеві контейнери виробництва ТОВ "ТК "Автофаворит" та СЗАО "Завод Сантекс". На засіданні Колегії, яке відбулось 01.11.2019, представник Скаржника зазначив, що ТОВ "ТК "Автофаворит" та ТОВ "Ренток груп" не можна розглядати як два виробника, оскільки вони є пов'язаними і беруть участь в тендерах разом. При цьому, представник Скаржника зазначив, що це не є предметом розгляду зазначеної Скарги. Також представник Скаржника зазначив, що СЗАО "Завод Сантекс" не є виробником в Україні. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін саме у редакції наведеній Скаржником. Разом з тим, надані Замовником документи не підтверджують наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам Документації. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції, а також не спростував інформацію, наведену ТОВ "ЮГ-СТАЛЬ"" у Скарзі, щодо відповідності зазначеним умовам Документації продукції одного виробника. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. 9 Замовник не спростував інформацію, зазначену Скаржником, не довів наявність щонайменше 2-х виробників, продукція яких зареєстрована належним чином в Україні та відповідає умовам Документації. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Хочемо зазначити що саме ТОВ ТК Автофаворит та ТОВ Ренток-Груп будуть присутні як пов`язанні підприємства. Доводимо до Вашого відома, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників (на аркуші 8 зазначена інформація про те, що Замовник не зміг довести наявність двох або більше виробників продукції, згідно технічній специфікації) та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Замовником встановлено характеристики предмета закупівлі, яким відповідає продукція одного виробника, та немає можливості для учасників запропонувати еквівалент продукції. Замовник встановив у тендерній документації занадто деталізовані додаткові та необґрунтовані законодавством вимоги, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівель. Замовник закупівлі «Контейнери для збору твердих побутових відходів», всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури ТОВ "РЕНТОК ГРУП", під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників . По друге Замовник відмовляється змінити діскримінаційні технічні вимогои посилаючись на довготривалий досвід досвід користування контейнерами з непаралельними ребрами жорстості. Проте, коли та в якому обсязі Замовник проводив попередню закупівлю контейнерів такої конфігураціі, що дає можливість дати оцінування єксплуатаціі. оскільки виробник данної продукціі завод Сантекс Республіка Білорусь виробляє контейнери не більше трьох років, в той же час всі ведучі виробники як вітчизняні так і європейскі виробляють контейнери з паралельними ребрами жорсткості на протязі двох-трьох десятиріч маючи тільки позитивні відгуки. По третє ,паралельні прямі (від грец. Παράλληλος, буквально - що йде поруч) - в планіметрії прямі, які не перетинаються, скільки б їх не продовжували в обидві сторони. Виходячи з наведеного будь які- хоча б два ребра , які паралельні між собою повинні розглядатися замовником як такі що не відповідають технічним вимогам.
Замовник відповідаючи на запитання щодо переваг непаралельних ребер жорсткості порівняно з паралельними пропонує Учасникам звертатися до компетентних організацій проте сам не доводить жодного аргументу в підтверждення своіх вимог.
Вдруге вимагаємо від Замовника внести зміни до технічних вимог в частині конкретизаціі малюнка ребер жорсткості з метою недопущення дискримінаціі і обмеження кола учасників закупівлі і необгрунтованної перевитрати бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Замовник відповідаючи на запитання щодо переваг непаралельних ребер жорсткості порівняно з паралельними пропонує Учасникам звертатися до компетентних організацій проте сам не доводить жодного аргументу в підтверждення своіх вимог.
Вдруге вимагаємо від Замовника внести зміни до технічних вимог в частині конкретизаціі малюнка ребер жорсткості з метою недопущення дискримінаціі і обмеження кола учасників закупівлі і необгрунтованної перевитрати бюджетних коштів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 17:41
Шановний учасник ! Документація розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Документація не містить дискримінаційних вимог, та всі бажаючі мають можливість прийняти участь в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003642-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 02 березня 2020 13:23
Вимога щодо усунення Замовником (Комунальним підприємством «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-02-26-003642-a
На підставі фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5,23, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо:
1. З метою уникнення порушень норм чинного законодавства внести зміни до тендерної документації, а саме до Додатку № 1 та Додатку № 4. 2. Встановити технічні вимоги згідно стандартів EN 840-3, та ДСТУ 8476:2015. 3. Внести зміни до Додатку № 1 на підставі пунктів: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 даної вимоги. 4. Внести зміни до Додатку № 1 та Додатку № 4, а саме внести зміни щодо строку поставки товару, та встановити, що «Поставка (передача) товару Постачальником проводиться згідно заявки Покупця протягом двох місяців з дня її отримання або за домовленістю Сторін»
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо:
1. З метою уникнення порушень норм чинного законодавства внести зміни до тендерної документації, а саме до Додатку № 1 та Додатку № 4. 2. Встановити технічні вимоги згідно стандартів EN 840-3, та ДСТУ 8476:2015. 3. Внести зміни до Додатку № 1 на підставі пунктів: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 даної вимоги. 4. Внести зміни до Додатку № 1 та Додатку № 4, а саме внести зміни щодо строку поставки товару, та встановити, що «Поставка (передача) товару Постачальником проводиться згідно заявки Покупця протягом двох місяців з дня її отримання або за домовленістю Сторін»
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2020 17:12
Шановний Учасник! Документація розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. Документація не містить дискримінаційних вимог, та всі бажаючі мають можливість прийняти участь в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003642-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 17 березня 2020 12:37
Вимога про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис у файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2020 11:35
Доброго дня, Шановний учасник закупівлі.
1.У своїй вимозі зазначає, що учасником ТОВ «Фінансовий альянс» в наданій довідці вих. №01/03-7 від 05.03.2020 року не зазначено чіткі технічні характеристики товару та параметри запропонованого товару. Повідомляємо, що така інформація була зазначена в файлі «Кваліфікація 1» лист вих №01/03-1 від 05.03.2020 року та лист вих №01/03-1-1 від 05.03.2020 року. Повторне зазначення даної інформації не є обов’язковим. Вимога виконана учасником ТОВ "Фінансовий альянс" в повному обсязі, підстави для відхилення відсутні.
2. Щодо надання Учасником сертифікату відповідності на запропонований товар, термін
дії якого до вересня 2020 року зазначаємо, що документ, що підтверджує проведення
процедури відповідності запропонованого товару технічним умовам та ДСТУ ТОВ
«Фінансовий альянс» було надано. Відповідно до такого документу товар, що пропонується учасником виготовляється серійно та технічний нагляд проводиться один раз на рік. Тому відповідно наданий сертифікат відповідності було надано на відповідну партію товару, що була виготовлена. Новий сертифікат відповідності, у разі необхідності буде вимагатись від постачальника на нову партію. У випадку якщо поставка товару буде здійснюватися після зазначеної дати, Учасником буде надано новий сертифікат відповідності. Тому, вимога щодо надання сертифікату відповідності виконана в повному обсязі, Сертифікат чинний, підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Фінансовий альянс" відсутні.
3. Відповідно до додатку 1 тендерної документації учасники повинні надати фотографії
товару, що пропонується.
Такі фотографії ТОВ «Фінансовий альянс» у складі тендерної пропозиції було надано.
Підстави для відхилення Учасника відсутні.
4. Відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасники повинні надати довідку про
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із
наданням штатного розпису. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фінансовий альянс» надає штатний розпис закріплений підписом та печаткою підприємства. Отже, вимога є
виконаною, а пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
5. Щодо надання ТОВ «Фінансовий альянс» аналогічного договору, який містить
неправдиву інформацію та за Вашим твердженням є фіктивним повідомляємо, що за
достовірність наданої інформації відповідає сам учасник. Замовник не зобов’язаний
проводити перевірку такої інформації. Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен був надати копію аналогічного договору, такий договір було надано. Відповідно, вимога виконана. Як Замовник, так і Учасник ТОВ "РЕНТОК ГРУП" не має повноважень встановлювати факт фіктивності правочину.
З огляду на вище викладене, Замовником було прийнято обгрунтоване рішення щодо
визнання переможцем ТОВ «Фінансовий альянс».
1.У своїй вимозі зазначає, що учасником ТОВ «Фінансовий альянс» в наданій довідці вих. №01/03-7 від 05.03.2020 року не зазначено чіткі технічні характеристики товару та параметри запропонованого товару. Повідомляємо, що така інформація була зазначена в файлі «Кваліфікація 1» лист вих №01/03-1 від 05.03.2020 року та лист вих №01/03-1-1 від 05.03.2020 року. Повторне зазначення даної інформації не є обов’язковим. Вимога виконана учасником ТОВ "Фінансовий альянс" в повному обсязі, підстави для відхилення відсутні.
2. Щодо надання Учасником сертифікату відповідності на запропонований товар, термін
дії якого до вересня 2020 року зазначаємо, що документ, що підтверджує проведення
процедури відповідності запропонованого товару технічним умовам та ДСТУ ТОВ
«Фінансовий альянс» було надано. Відповідно до такого документу товар, що пропонується учасником виготовляється серійно та технічний нагляд проводиться один раз на рік. Тому відповідно наданий сертифікат відповідності було надано на відповідну партію товару, що була виготовлена. Новий сертифікат відповідності, у разі необхідності буде вимагатись від постачальника на нову партію. У випадку якщо поставка товару буде здійснюватися після зазначеної дати, Учасником буде надано новий сертифікат відповідності. Тому, вимога щодо надання сертифікату відповідності виконана в повному обсязі, Сертифікат чинний, підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Фінансовий альянс" відсутні.
3. Відповідно до додатку 1 тендерної документації учасники повинні надати фотографії
товару, що пропонується.
Такі фотографії ТОВ «Фінансовий альянс» у складі тендерної пропозиції було надано.
Підстави для відхилення Учасника відсутні.
4. Відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасники повинні надати довідку про
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із
наданням штатного розпису. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фінансовий альянс» надає штатний розпис закріплений підписом та печаткою підприємства. Отже, вимога є
виконаною, а пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
5. Щодо надання ТОВ «Фінансовий альянс» аналогічного договору, який містить
неправдиву інформацію та за Вашим твердженням є фіктивним повідомляємо, що за
достовірність наданої інформації відповідає сам учасник. Замовник не зобов’язаний
проводити перевірку такої інформації. Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен був надати копію аналогічного договору, такий договір було надано. Відповідно, вимога виконана. Як Замовник, так і Учасник ТОВ "РЕНТОК ГРУП" не має повноважень встановлювати факт фіктивності правочину.
З огляду на вище викладене, Замовником було прийнято обгрунтоване рішення щодо
визнання переможцем ТОВ «Фінансовий альянс».
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003642-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 25 березня 2020 21:02
вимога що до скасування закупівлі згідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення Законодавства, з питань публічних закупівель.
Відповідно що до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником — Комунальним підприємством «Служба єдиного замовника» Авдіївської Micької ради було проведено закупівлю UA-2020-02-26-003642-a за предметом закупівлі ДК 021:2015 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для вiдходів).
Biдповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників
1.ПРАТ «Барський машинобудівний завод»
2.ТОВ «Торгівельна компанія «АВТОФАВОРИТ»
З.ТОВ «Запоріжкомунсталь»
4.ТОВ «ЮГСТАЛЬ»
5.ТОВ «Фінансовий Альянс»
За результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем обрано Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансовий Альянс». Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.03.2020 року, пропозиція Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» була відхилена згідно п.4 Ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає умовам тендерної документації а саме:
1.Учасником не надана довідка платника ПДВ;
2.Не надана погоджувальна розписка з продовженням дії терміну Тендерної пропозиції .
По- перше, в тендерній документації Учасника, згідно документів за № 45 була надана довідка що Учасник є платником ПДВ, та за № 46 відповідно була надана копія свідоцтва ПДВ.
По -друге, в тому ж реєстрі документів, Учасником був наданий гарантійний лист за № 38 «Що до терміну дії тендерної пропозиції в якому в казано що: «До закінчення цього сроку (дії тендерної пропозиції) Замовник має право вимагати від Учасника продовження сроку дії тендерної пропозиції».Таким чином інформація що до продовження терміну дії тендерної пропозиції у складі тендерної документації Учасником була надана.
Виходячи з цього, рішення Замовника, в особі Лисенко М., як уповноваженої від КП «Служба єдиного замовника Авдіївської міської ради», є безпідставним, упередженим і необ’єктивним, що свідчить про наявність корупційної складової у представників Замовника.
Між тим , як уже було відмічено, перемогу було надано Товариству з обмеженою відповідальністю «Фінансовий Альянс». Оскільки торги в системі «Прозоро» є публічними і доступ до інформації по торгам мають усі учасники, то проведений аналіз документації переможця показав явну невідповідність її до вимог Замовника. А саме:
1.Невідповіднісь запропонованого предмета закупівлі технічним вимогам замовника по багатьох критеріях.
2. Наданий сертифікат відповідності не є чинним на весь термін поставки товару.
3. Документ під назвою «Штатний розклад» не має підпису керівника підприємства, що підтверджує його засвідчення а значить – дійсність.
4.У довідці про аналогічні договори використані фіктивні документи (договір поставки №12 від 28.08.2019).
Таким чином за сукупністю вищевикладених обставин Замовник повинен, згідно статі 30 закону України «Про публічні закупівлі», відхилити тендерну пропозицію Учасника як така що не відповідає умовам тендерної документації, що не було зроблено з невідомих причин.
Виходячи з вищевикладеного, можна констатувати ряд грубих порушень Замовником Тендерного законодавства України і в цьому зв’язку вимагаємо скасувати закупівлю згідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення Законодавства, з питань публічних закупівель.
В іншому випадку, в умовах ситуації надзвичайної ситуації, оголошеного урядом України, ми будемо звертатися до компетентних органів з метою надання належної оцінки дії керівництва КП «Служба єдиного замовника» Авдіївської Міської ради.
Розгорнути
Згорнути
Biдповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників
1.ПРАТ «Барський машинобудівний завод»
2.ТОВ «Торгівельна компанія «АВТОФАВОРИТ»
З.ТОВ «Запоріжкомунсталь»
4.ТОВ «ЮГСТАЛЬ»
5.ТОВ «Фінансовий Альянс»
За результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем обрано Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансовий Альянс». Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 16.03.2020 року, пропозиція Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» була відхилена згідно п.4 Ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає умовам тендерної документації а саме:
1.Учасником не надана довідка платника ПДВ;
2.Не надана погоджувальна розписка з продовженням дії терміну Тендерної пропозиції .
По- перше, в тендерній документації Учасника, згідно документів за № 45 була надана довідка що Учасник є платником ПДВ, та за № 46 відповідно була надана копія свідоцтва ПДВ.
По -друге, в тому ж реєстрі документів, Учасником був наданий гарантійний лист за № 38 «Що до терміну дії тендерної пропозиції в якому в казано що: «До закінчення цього сроку (дії тендерної пропозиції) Замовник має право вимагати від Учасника продовження сроку дії тендерної пропозиції».Таким чином інформація що до продовження терміну дії тендерної пропозиції у складі тендерної документації Учасником була надана.
Виходячи з цього, рішення Замовника, в особі Лисенко М., як уповноваженої від КП «Служба єдиного замовника Авдіївської міської ради», є безпідставним, упередженим і необ’єктивним, що свідчить про наявність корупційної складової у представників Замовника.
Між тим , як уже було відмічено, перемогу було надано Товариству з обмеженою відповідальністю «Фінансовий Альянс». Оскільки торги в системі «Прозоро» є публічними і доступ до інформації по торгам мають усі учасники, то проведений аналіз документації переможця показав явну невідповідність її до вимог Замовника. А саме:
1.Невідповіднісь запропонованого предмета закупівлі технічним вимогам замовника по багатьох критеріях.
2. Наданий сертифікат відповідності не є чинним на весь термін поставки товару.
3. Документ під назвою «Штатний розклад» не має підпису керівника підприємства, що підтверджує його засвідчення а значить – дійсність.
4.У довідці про аналогічні договори використані фіктивні документи (договір поставки №12 від 28.08.2019).
Таким чином за сукупністю вищевикладених обставин Замовник повинен, згідно статі 30 закону України «Про публічні закупівлі», відхилити тендерну пропозицію Учасника як така що не відповідає умовам тендерної документації, що не було зроблено з невідомих причин.
Виходячи з вищевикладеного, можна констатувати ряд грубих порушень Замовником Тендерного законодавства України і в цьому зв’язку вимагаємо скасувати закупівлю згідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення Законодавства, з питань публічних закупівель.
В іншому випадку, в умовах ситуації надзвичайної ситуації, оголошеного урядом України, ми будемо звертатися до компетентних органів з метою надання належної оцінки дії керівництва КП «Служба єдиного замовника» Авдіївської Міської ради.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2020 09:09
Доброго дня, Шановний учасник закупівлі. 1.У своїй вимозі зазначає, що учасником ТОВ «Запоріжкомунасталь» були виконані вимоги документації. Однак дане твердження учасника, не відповідає дійсності, з огляду на настпуне.
Відповідно до умов тендерної документації, від учасників вимагалось надання в складі пропозицї погоджувальну розписку про продовження дії тендерного ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (стор. 7 розділ 2 Тендерної документації) також Лист-згода про продовження строку дії тендерних пропозицій (стор. 8 розділ 4). Це два абсолютно різних за своєю природою документи, один стосується тендерного ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ а інший - тендерної пропозиції.
Учасник в складі своєї пропозиції не надав Погоджувальну розписку про продовження дії тендерного ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, що і стало підставою для відхилення такої пропозиції учасника. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі, та була правомірно відхилена.
Що стосується оцінки пропозиції учасника переможця ТОВ "Фінансовий альянс" повідомляємо наступне :
1. Пропозиція учасника як предмет закупівлі повністю відповідає умовам закупівлі.
2. Щодо надання Учасником сертифікату відповідності на запропонований товар, термін дії якого до вересня 2020 року зазначаємо, що документ, що підтверджує проведення процедури відповідності запропонованого товару технічним умовам та ДСТУ ТОВ «Фінансовий альянс» було надано. Відповідно до такого документу товар, що пропонується учасником виготовляється серійно та технічний нагляд проводиться один раз на рік. Тому відповідно наданий сертифікат відповідності було надано на відповідну партію товару, що була виготовлена. Новий сертифікат відповідності, у разі необхідності буде вимагатись від постачальника на нову партію. У випадку якщо поставка товару буде здійснюватися після зазначеної дати, Учасником буде надано новий сертифікат відповідності. Тому, вимога щодо надання сертифікату відповідності виконана в повному обсязі, Сертифікат чинний, підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Фінансовий альянс" відсутні. 3. Відповідно до додатку 1 тендерної документації учасники повинні надати фотографії товару, що пропонується. Такі фотографії ТОВ «Фінансовий альянс» у складі тендерної пропозиції було надано. Підстави для відхилення Учасника відсутні. 4. Відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із наданням штатного розпису. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фінансовий альянс» надає штатний розпис закріплений підписом та печаткою підприємства. Отже, вимога є виконаною, а пропозиція відповідає умовам тендерної документації. 5. Щодо надання ТОВ «Фінансовий альянс» аналогічного договору, який містить неправдиву інформацію та за Вашим твердженням є фіктивним повідомляємо, що за достовірність наданої інформації відповідає сам учасник. Замовник не зобов’язаний проводити перевірку такої інформації. Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен був надати копію аналогічного договору, такий договір було надано. Відповідно, вимога виконана.
Скражник в своїй вимозі маніпулює поняттями та намагається завести в оману своїми безпідставними твердженнями щодо відміни закупівлі. З огляду на вищевикладене вимога скаржника дублюється із попереднім скаржником та не знаходить свого підтвердження.
Відповідно до умов тендерної документації, від учасників вимагалось надання в складі пропозицї погоджувальну розписку про продовження дії тендерного ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (стор. 7 розділ 2 Тендерної документації) також Лист-згода про продовження строку дії тендерних пропозицій (стор. 8 розділ 4). Це два абсолютно різних за своєю природою документи, один стосується тендерного ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ а інший - тендерної пропозиції.
Учасник в складі своєї пропозиції не надав Погоджувальну розписку про продовження дії тендерного ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, що і стало підставою для відхилення такої пропозиції учасника. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі, та була правомірно відхилена.
Що стосується оцінки пропозиції учасника переможця ТОВ "Фінансовий альянс" повідомляємо наступне :
1. Пропозиція учасника як предмет закупівлі повністю відповідає умовам закупівлі.
2. Щодо надання Учасником сертифікату відповідності на запропонований товар, термін дії якого до вересня 2020 року зазначаємо, що документ, що підтверджує проведення процедури відповідності запропонованого товару технічним умовам та ДСТУ ТОВ «Фінансовий альянс» було надано. Відповідно до такого документу товар, що пропонується учасником виготовляється серійно та технічний нагляд проводиться один раз на рік. Тому відповідно наданий сертифікат відповідності було надано на відповідну партію товару, що була виготовлена. Новий сертифікат відповідності, у разі необхідності буде вимагатись від постачальника на нову партію. У випадку якщо поставка товару буде здійснюватися після зазначеної дати, Учасником буде надано новий сертифікат відповідності. Тому, вимога щодо надання сертифікату відповідності виконана в повному обсязі, Сертифікат чинний, підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ "Фінансовий альянс" відсутні. 3. Відповідно до додатку 1 тендерної документації учасники повинні надати фотографії товару, що пропонується. Такі фотографії ТОВ «Фінансовий альянс» у складі тендерної пропозиції було надано. Підстави для відхилення Учасника відсутні. 4. Відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із наданням штатного розпису. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фінансовий альянс» надає штатний розпис закріплений підписом та печаткою підприємства. Отже, вимога є виконаною, а пропозиція відповідає умовам тендерної документації. 5. Щодо надання ТОВ «Фінансовий альянс» аналогічного договору, який містить неправдиву інформацію та за Вашим твердженням є фіктивним повідомляємо, що за достовірність наданої інформації відповідає сам учасник. Замовник не зобов’язаний проводити перевірку такої інформації. Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен був надати копію аналогічного договору, такий договір було надано. Відповідно, вимога виконана.
Скражник в своїй вимозі маніпулює поняттями та намагається завести в оману своїми безпідставними твердженнями щодо відміни закупівлі. З огляду на вищевикладене вимога скаржника дублюється із попереднім скаржником та не знаходить свого підтвердження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-26-003642-a.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 26 березня 2020 21:38
Дата подання: 26 березня 2020 21:38
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2020 21:56
Рішення від 30.03.2020 № 5961.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 21:56
рішення від 13.04.2020 № 7003.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 14:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2020 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
2 866 250,00
UAH з ПДВ
|
2 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" |
2 874 500,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
2 799 600,00
UAH з ПДВ
|
2 799 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фінансовий Альянс" |
2 864 250,00
UAH з ПДВ
|
2 835 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
2 872 500,00
UAH з ПДВ
|
2 843 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Відхилено |
2 240 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 08:57
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" #36926941 |
Відхилено |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 09:20
|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" #38626199 |
Відхилено |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 09:35
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Відхилено |
2 799 600,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 09:46
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фінансовий Альянс" #32498458 |
Переможець |
2 835 500,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 10:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 квітня 2020 13:49 |
Коментар щодо відміни: | З підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |