Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
2 650 000,00 UAH
UA-2020-02-26-003618-a a363d71abb264827b2d0a2342cc8e579
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Лавренко

+380442004773 lavrenko@me.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Код ЄДРПОУ: 37508596
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2
Контактна особа: Ольга Лавренко
+380442004773
lavrenko@me.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 17:30
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:18
Очікувана вартість: 2 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 штуки
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Грушевського,12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 16:59
ТД (ПК початкова редакція).doc
06 березня 2020 16:59
ТД (ПК 06.03.2020) н.р.doc
06 березня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 16:59
ТД (ПК початкова редакція).doc
06 березня 2020 16:59
ТД (ПК 06.03.2020) н.р.doc
26 лютого 2020 18:31
ТД (ПК 25.02.2020).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічнч вимоги
Дата подання: 26 лютого 2020 19:59
Дата відповіді: 02 березня 2020 10:12
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для запобігання порушення авторського права та поширення закупівлі нелегальної продукції Windows в Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 «Попередньо встановлена виробником системного блоку ліцензійна Windows 10 Pro (64-bit) в українській редакції, або еквівалент». Таким чином тендерною документацією передбачено обов'язковість встановлення саме ліцензійної системи, тому внесення будь-яких змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
У разі необхідності, буде направлено запит до представництва Майкрософт в Україні для підтвердження легальності продукції Windows.

Щодо надання інформації про аналогічгі договори
Дата подання: 27 лютого 2020 13:53
Дата відповіді: 02 березня 2020 18:13
Шановний Замовнику! На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати інформацію про укладання та виконання протягом 2017 – 2019 договору з аналогічним предметом закупівлі (постачання комп’ютерного обладнання) з наданням копій відповідних договорів, та відгуків, на виконання цих договорів. Якщо Договір на постачання аналогічного предмету закупівлі був укладений в 2020 та повністю виконаний до дати подачі пропозиції, чи буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник зацікавлений у тому щоб учасниками були компанії які мають відповідний досвід роботи на ринку. Надання інформації про укладання та виконання протягом 2020 року договору з аналогічним предметом закупівлі (постачання комп’ютерного обладнання) з наданням копії відповідного договору, та відгуку, на виконання цього договору може розглядатись як додаткова інформація. Проте це не відміняє необхідності надання інформації про укладання та виконання протягом 2017 – 2019 договору з аналогічним предметом закупівлі (постачання комп’ютерного обладнання) з наданням копій відповідних договорів, та відгуків, на виконання цих договорів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-003618-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 27 лютого 2020 16:54
Дискримінація вітчизняного виробника
Шановний Замовнику! Загальними положеннями тендерної документації зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Однак, в Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», зазначено технічні вимоги до комп’ютера, а саме до виробника: «Виробник повинен входити до п’ятірки ведучих світових постачальників персональних комп’ютерів за будь-який з кварталів за останні два роки (надати підтвердження у вигляді роздруківки з сайту IDC або Gartner).».
Згідно з рейтингом авторитетного агентства IDC світовими лідерами продаж персональних комп’ютерів в усіх сегментах із долею продаж більше 5% є HP, Lenovo, Dell, Apple, Acer, Asus. (Джерело інформації – IDC Worldwide PC Vendor Unit Shipments за будь-який період останніх років. Агентство Gartner оприлюднює схожі результати).

Данна вимога є відверто дискримінаційною, не дає можливості пропонувати системні блоки українського виробництва та тим самим підтримувати українського виробника, значно знижує конкуренцію серед виробників, звужує коло потенційних учасників.
Слід відзначити також високу вірогідність відсутності економії бюджетних коштів та завищену ціну, яку заплатить Замовник в разі закупівлі на ринку моделей в умовах тимчасово відсутньої конкуренції інших виробів.

Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.

Наявність вищезазначених дискримінаційних, анти конкурентних умов наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умови, які виключають можливість перемоги вітчизняного виробника.
Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю на закупівлю 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери), шляхом видалення технічної вимоги до комп’ютера, а саме до виробника: Виробник повинен входити до п’ятірки ведучих світових постачальників персональних комп’ютерів за будь-який з кварталів за останні два роки (надати підтвердження у вигляді роздруківки з сайту IDC або Gartner).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 17:15
У відповідності до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), зазначена вимога характеризує рівень якості предмета закупівлі та обумовлена бажанням Замовника не лише придбати якісний товар, але й отримати надійне гарантійне обслуговування та гарантовану технічну підтримку і не обмежує учасників запропонувати товар, що задовольняє вимогам, вказаним у додатку 2 до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003618-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 25 березня 2020 14:50
Дискваліфікація БМС ТЕХНО
Шановний Замовнику, щиро дякуємо Вам за увагу до нашого звернення. Хочемо Вам повідомити про невідповідність Тендерної пропозиції учасника ТОВ «БМС ТЕХНО» до Тендерної документації Замовника.
Повідомляємо, що згідно до Протоколу засідання тендерного комітету Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №56 від «18» березня, Ви відхилили учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» за «надано електрону банківську гарантію № 1363-20 від 06.03.2020, видану АТ “БАНК АЛЬЯНС”, яка не відповідає вимогам тендерної документації.»: в чому причина? – незрозуміло, просимо пояснити.
1. Учасником ТОВ «БМС ТЕХНО» було надано згідно п.2 р.ІІІ «Інформація з підготовки тендерної пропозиції», забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Згідно ж даного пункту банківська гарантія №3920/20-ТГ від 11.03.2020 року АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» сумісно з ТОВ «БМС ТЕХНО», була надана не на Вас, а на якогось іншого Замовника, а саме: МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ. Назва Вашої установи така: Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Вважаємо даний пункт грубою невідповідністю Тендерній документації Замовника, оскільки банківська гарантія видана не на Замовника, а Ви просто не володієте правом вимоги, оскільки не ВИ – є бенефіціаром за даною гарантією. Просимо Вас бути справедливими та відхилити даного учасника, як і нас, по тій же причині.
2. Згідно вже існуючої закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-31-000571-b, Ви вже відхилили учасника ТОВ "МІРОМІКС ЮНАЙТЕД" за надання «неправильно засвідченої» копії документу, а саме: «Пунктом 3 розділу V тендерної документації встановлено, зокрема, що усі копії документів, які надаються учасником повинні бути засвідчені відповідно до ДСТУ 4163-2003. Пунктом 5.27 ДСТУ 4163-2003 передбачено, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту 23.Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, оскільки надані копії документів не містять дати засвідчення.» Пишучи Вашими словами просимо Вас відхилити учасника ТОВ «БМС ТЕХНО» через цю причину. Відповідно до п.2 Р.2 визначено: «Усі копії документів, які надаються учасником повинні бути завірені відповідно до ДСТУ 4163-2003.» Даний документ є копією та наданий учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до Додатку 3 до ТД Замовника визначено: «Не надання Учасником будь-якого з зазначених документів чи невиконання інших вимог цієї документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.». Вважаємо це грубим порушенням і вважаємо несправедливим, якщо Ви не відхилите ТОВ «БМС ТЕХНО», на відміну від ТОВ «МІРОМІКС ЮНАЙТЕД», де «БМС ТЕХНО» було обрате переможцем;
3. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації Замовника «Форма тендерна пропозиція», вимагалося визначити банківські реквізити. Учасник ТОВ «БМС ТЕХНО» визначив, але від одного банку, проте в Тендерній документації навів аж 4 довідки з різних банків. Учасник обмежив надання відомостей, не надавши Замовнику повну інформацію. Вважаємо, що учасник надав неповну інформацію, оскільки банківські реквізити учасника не містяться в довідках «Про кредіт банк», «Приват Банк», «Банк інвестицій та заощаджень». Вважаємо це грубим порушенням та просимо відхилення учасника ТОВ «БМС ТЕХНО».
З огляду на все вищевказане, просимо Вас бути справедливими та відхилити учасника ТОВ «БМС ТЕХНО» за тими самими причинами, за що відхиляли інших. Просимо розуміння та дискваліфікації учасника за п. 4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» («тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»). Щиро дякуємо за увагу. Та дякуємо Вас за такий прискіпливий розгляд.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шекетера Ольга Петрівна 2 640 000,00
UAH з ПДВ
2 298 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 2 444 352,00
UAH з ПДВ
2 397 998,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО 2 636 748,00
UAH з ПДВ
2 636 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 10:07
Кваліфікаційна частина.pdf
11 березня 2020 10:07
Технічна частина.pdf
11 березня 2020 10:07
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 16:02
Електронний підпис
13 березня 2020 11:29
26. Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2020 18:12
Електронний підпис
12 березня 2020 18:09
SKM_C250i200310163200.pdf
12 березня 2020 18:09
ISO 9001 з підписом.pdf
12 березня 2020 18:09
ISO 9001 з підписом копія.pdf
12 березня 2020 18:09
ISO 14001 з підписом.pdf
12 березня 2020 18:09
ISO 14001 з підписом копія.pdf
12 березня 2020 18:09
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
12 березня 2020 18:09
Acer Certificates_ISO_9001 копія.pdf
12 березня 2020 18:09
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
12 березня 2020 18:09
Acer Certificates_ISO_14001 копія.pdf
12 березня 2020 18:09
Acer - Вывод СЭС.PDF
12 березня 2020 18:09
Acer - Вывод СЭС копія.pdf
12 березня 2020 18:09
Протокол НР.7z
12 березня 2020 18:09
переклад витягу з сайту.pdf
12 березня 2020 18:09
Наказ Фролова Ю.М.7z
12 березня 2020 18:09
Лист для клієнтів.7z
12 березня 2020 18:08
Гарантія 1363-20.7z
12 березня 2020 18:08
відповідність моделей.pdf
12 березня 2020 18:08
Витяг із Статуту.7z
12 березня 2020 18:08
Витяг з сайту.pdf
12 березня 2020 18:08
Витяг з сайту завірене.pdf
12 березня 2020 18:08
Банківська ліцензія.7z
12 березня 2020 18:08
9. витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 березня 2020 18:08
8. Витяг ЄДР 12.03..pdf
12 березня 2020 18:08
7.6. Довідка банкрутство.pdf
12 березня 2020 18:08
7.4. Довідка 3 роки.pdf
12 березня 2020 18:08
7.11. Довідка не пов'язана.pdf
12 березня 2020 18:08
6.5.1. Відгук ЦНАП КМДА.pdf
12 березня 2020 18:07
6.3.1. Лист-відгук МОЗ.pdf
12 березня 2020 18:07
6.3. Договор МОЗ 167 03.03.2020.pdf
12 березня 2020 18:07
6.2.1. Лист-відгук КМДА.pdf
12 березня 2020 18:07
6.2. Договір КМДА 03.03.2020.pdf
12 березня 2020 18:07
55. Порівняльна таблиця.pdf
12 березня 2020 18:07
42. Довідка істотні умови.pdf
12 березня 2020 18:07
33. Довідка ціна.pdf
12 березня 2020 18:07
32. Довідка Довкілля.pdf
12 березня 2020 18:06
31. Довідка переможець.pdf
12 березня 2020 18:06
29. Довідка усі витрати.pdf
12 березня 2020 18:06
26. Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2020 18:06
21. Рішення_АСАП ДЕМО.pdf
12 березня 2020 18:06
20. Виписка (зміна КВЕД,.pdf
12 березня 2020 18:06
17. Опис (2дія)_Асап Демо_.pdf
12 березня 2020 18:06
17. Опис (2дія)_ 03.03.2020.pdf
12 березня 2020 18:06
11. Статут АСАП ДЕМО.pdf
12 березня 2020 18:06
10. Довідка не платник ЄП.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 15:47
Електронний підпис
19 березня 2020 15:46
Довідка ДФС
12 березня 2020 17:56
Електронний підпис
12 березня 2020 17:55
Щодо сплати податків.PDF
12 березня 2020 17:55
Щодо реєстрації.pdf
12 березня 2020 17:55
Фін звіт.pdf
12 березня 2020 17:55
Установчі документи.PDF
12 березня 2020 17:55
тендерна пропозиція.PDF
12 березня 2020 17:55
Стаття 17.pdf
12 березня 2020 17:54
Сертифікати ISO 9001 та 14001.pdf
12 березня 2020 17:54
Проект договору.PDF
12 березня 2020 17:54
Пояснювальна записка.PDF
12 березня 2020 17:54
Порівняльна таблиця.PDF
12 березня 2020 17:54
Повноваження особи.pdf
12 березня 2020 17:54
Повноваження Lenovo.pdf
12 березня 2020 17:54
Лист-згода на обробку ПД.pdf
12 березня 2020 17:54
Лист щодо санкцій.pdf
12 березня 2020 17:54
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 березня 2020 17:54
Довідки з банків.pdf
12 березня 2020 17:54
Гарантійний лист.pdf
12 березня 2020 17:54
Витяг з ПДВ.pdf
12 березня 2020 17:54
Висновки сангіг.pdf
12 березня 2020 17:54
Авторизація.pdf
12 березня 2020 17:54
Gartner.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шекетера Ольга Петрівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

ТОВ БМС ТЕХНО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шекетера Ольга Петрівна
#3103808863
Відхилено 2 298 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 12:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Відхилено 2 397 998,40
UAH з ПДВ
19 березня 2020 14:14
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
Переможець 2 636 748,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
2 636 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 березня 2020 17:39
Коментар щодо відміни: В зв’язку із скороченням видатків державного бюджету на 2020 рік (п.5 витягу з протоколу №8 засідання Кабінету Міністрів України від 18.03.2020) та направлення цих коштів на першочергові заходи щодо запобігання негативним наслідкам кризових явищ, зумовлених виникненням та поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19 , спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Документи:
27 березня 2020 17:39
Електронний підпис
27 березня 2020 17:37
Протокол 65 від 27. 03 20 (відміна ПК) опр..doc