Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
45233142-6 — Ремонт доріг (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-73 /Н-08/- Нікополь на ділянці км 0+000 – км 6+935).
45233142-6 - Repair of roads (Current average repair of the highway P-73 / N-08 / - Nikopol, km 0 + 000 - km 6 + 935).
Очікувана вартість
203 972 386,08 UAH
UA-2020-02-26-003593-a 1543bed4c73a4bed923e8149c409fa65
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Полякова

+380966070662 tender@sad-zp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Украина , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50,
Контактна особа: Катерина Полякова
+380966070662
tender@sad-zp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast
National ID: 25891336
Contact point: Polyakova Katerina
+380966070662
tender@sad-zp.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:01
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:01
Очікувана вартість: 203 972 386,08 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 119 171,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 019 861,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 26 лютого 2020 18:18
Enquiries until: 24 березня 2020 20:00
Complaints submission until: до 30 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 квітня 2020 21:00
Planned auction date: 13 квітня 2020 11:01

Information

Estimated total value: 203 972 386 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 019 862 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 6 119 171,58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
45233142-6 — Ремонт доріг (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-73 /Н-08/- Нікополь на ділянці км 0+000 – км 6+935).
45233142-6 - Repair of roads (Current average repair of the highway P-73 / N-08 / - Nikopol, km 0 + 000 - km 6 + 935).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
45233142-6 — Ремонт доріг (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-73 /Н-08/- Нікополь на ділянці км 0+000 – км 6+935).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт дорог
Індекс автомобільних доріг: P-73 — /Н-08/ - Нікополь

45233142-6 - Repair of roads (Current average repair of the highway P-73 / N-08 / - Nikopol, km 0 + 000 - km 6 + 935).
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним. Генпідрядник протягом строку, що визначений відповідними нормативними актами, з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з проміжними «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ -2в). Невідпрацьовані суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, з дня закінчення терміну, на який надавався аванс. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг 4.2. Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-19-000013 ● 112b0caa83e6420682fc55003e9edd76
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2020 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.10.2020
№ 71

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.10.2020 № 71.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-02-26-003593-a - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-04 17:18:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «45233142-6 — Ремонт доріг (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-73 /Н-08/- Нікополь на ділянці км 0+000 – км 6+935)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-26-003593-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Чи укладалися додаткові угоди до договору про закупівлю від 28.04.2020 року №404-20 крім тих, які наявні в електронній системі закупівель? Якщо так, то прошу надати їх скан-копії.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-09 17:22:01

Пояснення по суті запиту

Служба автомобільних доріг у Запорізькій області (надалі – Служба) за результатами розгляду Запиту вважає за необхідне надати скан-копії Додаткових угод (окрім наявних на веб-порталі Уповноваженого органу) до Договору № 404-20 від 28.04.2020 року.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-27 14:26:41

Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі

Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 26.11.2020 року подано Позовну заяву (вих. № 9/2508 від 26.11.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-19-000013) закупівлі "45233142-6 — Ремонт доріг (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-73 /Н-08/- Нікополь на ділянці км 0+000 – км 6+935)"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-02-26-003593-a).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 квітня 2020
UA-2020-02-26-003593-a1543bed4c73a4bed923e8149c409fa65
Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Украина, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50,
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 12:12
sign.p7s
13 квітня 2020 17:15
sign.p7s
13 квітня 2020 17:14
Документи переможця.7z
03 квітня 2020 18:50
sign.p7s
03 квітня 2020 18:50
sign.p7s
03 квітня 2020 18:48
7. Інші документи.pdf
03 квітня 2020 18:48
5. Банківська гарантія.7z
03 квітня 2020 18:48
1.3. Наявність досвіду.pdf

Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 20:18
sign.p7s
03 квітня 2020 20:18
sign.p7s
03 квітня 2020 20:18
sign.p7s
03 квітня 2020 20:17
5 Пояснення до техніки.pdf
03 квітня 2020 20:17
12 Додаток 4.pdf
03 квітня 2020 20:17
13 Інші документи.pdf
03 квітня 2020 20:17
14 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
03 квітня 2020 20:17
18153 Онур К.І. p7s.rar
03 квітня 2020 20:17
15 Ліцензія.pdf
03 квітня 2020 20:17
10 Довідка ст 17 Закону.pdf
03 квітня 2020 20:17
4 Лист Підтвердження.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 188 680 000,00
UAH з ПДВ
187 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 197 700 000,00
UAH з ПДВ
187 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 12:12
sign.p7s
13 квітня 2020 17:15
sign.p7s
13 квітня 2020 17:14
Документи переможця.7z
03 квітня 2020 18:50
sign.p7s
03 квітня 2020 18:50
sign.p7s
03 квітня 2020 18:48
7. Інші документи.pdf
03 квітня 2020 18:48
5. Банківська гарантія.7z
03 квітня 2020 18:48
1.3. Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 20:18
sign.p7s
03 квітня 2020 20:18
sign.p7s
03 квітня 2020 20:18
sign.p7s
03 квітня 2020 20:17
5 Пояснення до техніки.pdf
03 квітня 2020 20:17
12 Додаток 4.pdf
03 квітня 2020 20:17
13 Інші документи.pdf
03 квітня 2020 20:17
14 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
03 квітня 2020 20:17
18153 Онур К.І. p7s.rar
03 квітня 2020 20:17
15 Ліцензія.pdf
03 квітня 2020 20:17
10 Довідка ст 17 Закону.pdf
03 квітня 2020 20:17
4 Лист Підтвердження.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 187 660 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
187 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 квітня 2020 19:36
404-20.pdf укладений
28 квітня 2020 19:31
sign.p7s зміни до договору
25 січня 2021 14:18
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 14:50
ДУ 12 404-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:49
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 14:47
ДУ 11 404-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:46
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2020 08:32
ДУ 8 404-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 08:31
sign.p7s зміни до договору
13 жовтня 2020 12:59
ДУ 6 404-20_0001.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 12:56
ДУ №5 404-20.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:48
ДУ №5 404-20.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:47
sign.p7s зміни до договору
15 липня 2020 15:36
ДУ 2 404-20.pdf зміни до договору
15 липня 2020 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Залучення субпідрядника
Номер договору про закупівлю: 404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2 ДУ/404-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №5/404-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 1223/1 від 23.12.2020 року та на підставі п. 3.2 Договору внести зміни до п. 3.1 Договору № 404-20 від «28» квітня 2020 року (далі – Договір), та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 151 517 881,19 грн. (Сто п’ятдесят один мільйон п’ятсот сімнадцять тисяч вісімсот вісімдесят одна грн 19 коп) ПДВ 30 303 576,24 грн. (Тридцять мільйонів триста три тисячі п’ятсот сімдесят шість грн 24 коп) з ПДВ 181 821 457,43 грн (Сто вісімдесят один мільйон вісімсот двадцять одна тисяча чотириста п’ятдесят сім грн 43 коп) 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 1223/1 від 23.12.2020 року та на підставі п. 3.2 Договору внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору № 404-20 від «28» квітня 2020 року (далі – Договір), та викласти його у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8/ДУ 404-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 1228/1-КДВ від 28.12.2020 року внести зміни до п. п. 3.1 п. 3 Договору № 404-20 від «28» квітня 2020 року (далі – Договір), та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 148 775 610,37 грн. (сто сорок вісім мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч шістсот десять гривень 37 коп.); ПДВ 29 755 122,07 грн. (двадцять дев’ять мільйонів сімсот п’ятдесят п’ять тисяч сто двадцять дві гривні 07 коп.); з ПДВ 178 530 732,44 грн (сто сімдесят вісім мільйонів п’ятсот тридцять тисяч сімсот тридцять дві гривні 44 коп.). 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 1228/1-КДВ від 28.12.2020 року внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору № 404-20 від «28» квітня 2020 року (далі – Договір), та викласти його у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА №11 ДУ/404-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника від 28.12.2020 №1228/71-КДВ внести зміни до Додатку 3 «Перелік Субпідрядників» договору №404-20 від 28 квітня 2020 року та викласти його у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 404-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА № 12 ДУ/404-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 176 709 128,28
UAH (в тому числі ПДВ 29 451 521,38 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку