Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти навчально-дидактичного приладдя для початкової школи за кодом ДК 021:2015 39160000-1 – Шкільні меблі
Sets of educational accessories for elementary school code DK 021: 2015 39160000-1 - School furniture
Очікувана вартість
6 337 640,00 UAH
UA-2020-02-26-003586-a 209cb1fa0ff0482ab2b3b40f3c209b88
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Харіна

+380977119482 zakupki_deposvity@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142862
Вебсайт: http://mariupolosvita.wixsite.com/0629
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70
Контактна особа: Тетяна Харіна
+380977119482
zakupki_deposvity@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сергєєва Нонна Sergeeva Nonna
+380977119482
zakupki_deposvity@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament osviti Mariupolskoi miskoi radi
National ID: 02142862
Contact point: Tatiana Harina
+380977119482
zakupki_deposvity@ukr.net
Additional contacts: Сергєєва Нонна Sergeeva Nonna
+380977119482
zakupki_deposvity@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:07
Очікувана вартість: 6 337 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 376,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 26 лютого 2020 18:15
Enquiries until: 20 березня 2020 18:00
Complaints submission until: до 26 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 березня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 6 337 640 UAH including VAT
Minimal lowering step: 63 376 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152 комплект
Комплекти навчально-дидактичного приладдя для початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Миру 70 (Фактичне місце поставки згідно Додатку 1 (Дислокація) до технічного завдання).
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Sets of educational didactic accessories for elementary school
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 14 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 15:51
Протокол № 38.pdf
23 березня 2020 15:51
Перелік змін (3).docx
23 березня 2020 15:51
ТД Дидактика (зі змінами).docx
23 березня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 15:51
Протокол № 38.pdf
23 березня 2020 15:51
Перелік змін (3).docx
23 березня 2020 15:51
ТД Дидактика (зі змінами).docx
26 лютого 2020 18:15
ТД Дидактика 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незрозумілі технічні вимоги
Дата подання: 26 лютого 2020 23:11
Дата відповіді: 02 березня 2020 12:45
Шановний замовник! Поясніть, будь ласка, що таке "спеціальний м'який але міцний матеріал на пінній основі"? Враховуючи, що мі́цність - це здатність матеріалу чинити незворотній опір деформації і руйнуванню під дією навантажень або інших факторів, а відповідно до ДСТУ 2825-94: твердість — здатність матеріалу чинити опір деформуванню та руйнуванню під дією місцевих контактних зусиль, тобто міцність і твердість є частково тотожними поняттями, то м'якість є протилежною властивістю відносно твердості. Яким чином може бути матеріал м'яким і одночасно міцним (твердим), тобто одночасно перебувати в протилежних фізичних станах?! Що мається на увазі під ознакою "на пінній основі"? Чи можна вважати пінобетон матеріалом "на пінній основі" та виготовити з нього геометричні тіла різних кольорів та розміром не меньше 10 см?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. По-перше пінобетон не є м’яким, по друге м’який і міцний це, наприклад, етиленвінілацетат або інший матеріал дозволений до використання щільністю 80-100 кг/м3. Ми не встановлюємо дискримінаційні вимоги та не обмежуємо учасників у виборі виключно конкретного виду матеріалу, а зазначаємо лише бажані характеристики такого матеріалу, учасники можуть запропонувати товар з будь-якого матеріалу, який відповідає цим характеристикам. Звертаємо Вашу увагу, що на ринку наявно багато виробників, які виготовляють такий товар з різноманітних матеріалів.
Стосовно етиленвінілацетату (EVA пластику)
Дата подання: 02 березня 2020 22:11
Дата відповіді: 05 березня 2020 22:13
Поясніть, будь ласка, чим обгрунтовано вибір матеріалу, з якого має бути виготовлений "Демонстраційний набір моделей геометричних фігур"? Чому надано перевагу синтетичному матеріалу (етиленвінілацетат - EVA-пластик), а не екологічному та природному матеріалу - дереву? На відміну від деревини, синтетичні матеріали, в тому числі і пластмаси, після закінчення терміну використання потребують окремих заходів що до утилізації та переробки. Яки заходи вами здійснено за для екобезпеки та подальшої утилізації? Чи закладаються вами відповідні кошти на таку утилізацію? Також, доводимо до вашого відома, що на сьогодні в Україні немає підприємств, які би могли здійснювати 100% вторинну переробку чи утилізацію EVA пластику. Отже, враховуючи активну державну політику що до захисту довкілля, доцільно внести відповідні зміни в ТД та зазначити інші екологічно безпечні матеріали, з яких може бути виготовлено "Демонстраційний набір моделей геометричних фігур"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічний завдання повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
EVA-пластик – це приклад одного з видів матеріалів, уважно ознайомтеся з вимогами тендерної документації та відповідями Завомника, учасники не обмежені у виборі виду пластику. Відбір товарів був по заявкам вчителів що працюють з ними з урахіванням досвіду минулих років.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-003586-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 26 лютого 2020 21:46
Технічні характеристики предмету закупівлі написані під конкретного виробника
Шановний замовник, при описі технічних характеристик предмету закупівлі "Танграм" вами зазначено наступне "... краї кожної деталі повинні бути ретельно зашліфовані, та не мати чорного краю (який може виникнути при виготовлені методом з використанням лазерної технології)". Доводимо до вашого відому, що виріб "Танграм" може виготовлятись різними способами на різному обладнанні, але функціональність кінцевого виробу та практичне використання його у навчальному процесі від того не змінюється. Про те, вами чітко вноситься умова, що обмежує суттєве коло виробників якісного товару і прописуються умови виключно під одного всім відомого виробника, який виготовляє "Танграм" одним конкретним способом. Такі дії є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі". Надайте аргументоване роз'яснення що до цього обмеження у способі виготовлення та підтвердіть свої аргументи експертним висновком з проведеними випробуваннями, де буде зазначено, що танграм виготовлений методом лазерної технології функціонально не може бути рівноцінним танграму виготовленим іншим способом. За відсутності такого експертного висновку або не внесення відповідних змін у тендерну документацію, що знімуть штучні обмеження у способі виготовлення, нами будуть подані відповідні заяви до правоохоронних органів на встановлення факту корупційної змови із виробником, під якого прописані обмежуючі умови у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 17:24
Шановний учаснику, прочитайте, будь ласка, уважно вимогу тендерної документації: відсутні жодні обмеження щодо використання лазерної технології. Якщо Ви запропонуєте товару, який виготовлений лазерною технологією, але не матимете чорного краю, який бруднить поверхні та руки дітей, то це відповідатиме вимогам тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003586-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 26 лютого 2020 22:34
Штучні обмеження в технічному завданні.
Шановний замовник. Вами вказано, що у предметі закупівлі "Набір «Частка та дроби» на магнітах" цифри повинні бути нанесені саме методом шовкографії. Надайте аргументоване обгрунтування необхідності нанесення цифр саме методом шовкографії, а не наприклад, методом друку, трафаретного нанесення чи іншим способом. Поясніть, яким чином нанесення цифр іншим методом змінить функціональне призначення виробу "Набір «Частка та дроби» на магнітах"? Підтвердіть ваші аргументи відповідним експертним висновком або приберіть обмеження в способі виготовлення виробу, так як ці вимоги написані під конкретного всім відомого виробника, що виготовляє вироби із застосуванням методу шовкографії, а це наводить на думку про наявну корупційну змову з таким виробником. В разі не внесення відповідних змін, нами будуть направлені відповідні заяви до правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 18:32
Шановний учаснику! Шовкографія це і є трафаретний друк, він жодним чином не є унікальним та абсолютно доступний в більшості типографій в Україні, такий друк є якісним, довговічним та вандалостійким. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003586-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 26 лютого 2020 23:47
Що до надання зразків товару
Шановний замовник. Тендерна документація містить наступну вимогу: "Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання, яке заплановано купувати, на вибір Замовника. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 5-ти робочих днів, у разі вимоги Замовника. Отримані зразки повертаються Учасникові за рахунок Учасника. В разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена.

Дана умова порушує вимоги Закону "Про публічні закупівлі", а саме Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій визначає конкретні випадки, коли тендерна пропозиція може бути відхилена. Серед таких причин не передбачено "відсутность можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику" внаслідок чого пропозиція може бути відхилена, таким чином ви суперечите закону. Також, наданя зразків взагалі не передбачено чинним законодавством, адже така процедура згідно ваших вимог відбувається після розкриття тендерних пропозицій, а враховуючи що ви вважаєте це частиною "технічних вимог Замовника", то ви ініціюєте подання технічного документального підтвердження у вигляді зразків поза межами системи Прозорро, їх не можуть побачити та оцінити всі учасники закупівлі. Зразки продукції не можуть вважатись частиною тендерної пропозиції, оскільки вони можуть бути надані лише поза системою, а отже їх ненадання чи невідповідність не може бути підставою для відхилення пропозиції у зв’язку із невідповідністю пропозиції вимогам тендерної документації. Це прямо заборонено законом, а саме Стаття 25. Порядок подання тендерних пропозицій, де зазначено, що . "Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали" та "Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій". Отже, подання будьяких документів чи зразків по за електронною системою та після закінчення строку подання пропозиції - заборонено. Також, у замовника не має права вести переговори із учаником під час розкриття та оцінки тендерних пропозицій, це прямо закріплено в Статті 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, де зазначено, що "Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції", а подання "нової технічної документації у вигляді зразків" є нічим іншим, як внесенням змін до раніше поданих документів. Законом закріплене право замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, але не УЧАСНИКА. Отже, ви зобов'язані внести відповідні зміни у тендерну документацію та прибрати вимоги, що прямо суперечать нормам закону "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 17:09
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Будуть внесені зміни до тендерної документації до закупівлі та виключені вимоги стосовно надання зразків.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003586-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 27 лютого 2020 10:26
Скасування незаконної вимоги про отримання сертифікату відповідності та декларації у відповідному ( акредитованому) органі сертифікації
Шановний замовник. Вами висуното вимогу про надання сертифікату відповідності та декларації про відповідність вимогам та технічним регламентам видана відповідним ( акредитованим) органам сертифікації. Повідомдяємо вам, що З 01.01.2018 року Україна повністю перейшла до процедур підтвердження відповідності сертифікації продукції та послуг за Європейськими принципами. Відповідно відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який вступив в дію з 10 лютого 2016 року, в Україні здійснюється поетапний процес реформування системи технічного регулювання з переходом від обов’язкової сертифікації в системі в державній системі сертифікації (УкрСЕПРО) до європейської системи оцінки відповідності.Також з 01.01.2018 року припинена реєстрація документів державної системи сертифікації. Відповідно до Статті 28. Декларування відповідності вимогам технічних регламентів, у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. Тобто, законом визначено презумпція відповідності виробника та на нього покладається обов'язок складати декларацію про відповідність. Проведення аналогічних дій із залученням сторонніх акредитованих органів є добровільним та не обов'язковим. При складанні тендерної документації замовник зобов'язаний дотримуватись норм чи,нного законодавства та не встановлювати штучні обмеження для учасників закупівлі. Вимога замовника вчинити певні, не обов'язкові згідно норм закону, дії, є сама по собі незаконною. Тому вимагаємо привести вимоги тендерної документаці до норм чинного законодавства та прибрати обмежуючі умови, а саме вимогу отримання "сертифікату відповідності та декларація про відповідність вимогам та технічним регламентам видана відповідним ( акредитованим) органам сертифікації".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2020 19:02
Дякуємо за увагу до закупівлі! Замовником буде переглянуто вимоги та внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003586-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 02 березня 2020 21:58
Штучні обмеження в технічному завданні №2
Шановний замовник. Не маніпулюйте поняттями, адеже шовкографія - це трафаретний друк, суть якого в нанесенні малюнку через використання форми, що виконана на спеціальній сітці. Про те, вам чітко задане питання - чим шовкографія краща за друк, наприклад, за допомогою спеціального принтера чи трафаретного нанесення за допомогою, наприклад, вирізаного трафарету та фарбопульту? Надайте експертний висновок що до цього питання, або приберіть дискримінаційну обмежуючу вимогу про виключно шовкотрафаретне нанесення, так як зазначені інші способи роблять друк не меньш якісним, довговічним та вандалостійким.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 22:00
Шановний учаснику, згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічний завдання повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Застосування шовкотрафаретного друку в першу чергу обумовлене ​​якістю одержуваного зображення. Цей метод дозволяє створювати яскраві і барвисті малюнки з точною передачею кольору без спотворень. Зображення виходять насиченими, об'ємними, а також стійкими до стирання, що найважливішим - дозволяє триматися малюнку до 5-7 років. У порівнянні з іншими способами друку, шовкографія дає можливість використовувати більш широкий спектр фарб, а також спеціальні фарби з блискітками, золотом і сріблом, металізовані, флуоресцентні, світловідбиваючі і інші.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-003586-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 02 березня 2020 22:24
Технічні характеристики предмету закупівлі написані під конкретного виробника №2
Шановний замовник. Для того, щоб не було жодних обмежень щодо використання лазерної технології, потрібно правильно зазначати вимоги до предмету закупівлі, а саме зазначити, що предмет закупівлі повинен бути виконаний таким чином, що не буде бруднити поверхні та руки дітей, адже це є для вас головним фактором, виходячи із вашої відповіді, а не колір торців та спосіб виготовлення. Тоді учасник має точну ознаку (не буде бруднити поверхні та руки дітей) і може на свій розсуд вибрати буд-який спосіб без жодних обмежень, щоб досягти бажаного результату. Тому внесіть, будь ласка, відповідні зміни в ТД, виключивши обмежуючи ознаки та включивши зазначені вами у відповіді ознаки - не буде бруднити поверхні та руки дітей.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 16:52
Шановний учаснику, будь-ласка, уважно ознайомтеся з вимогами тендерної документації, вони не містять заборони чи обмеження на використання лазерної чи інших технологій, а саме тільки вимогу про відсутність чорного краю.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-26-003586-a.b7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД", Код ЄДРПОУ:31765799
Дата подання: 18 квітня 2020 14:58
Скарга на діїї Замовника
Скарга на діїї Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 18:48
рішення від 23.04.2020 №7754 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 18:48
рішення від 08.05.2020 №9034 .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 23:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2020 16:45
Номер скарги: UA-2020-02-26-003586-a.a8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика", Код ЄДРПОУ:40072264
Дата подання: 22 травня 2020 21:09
СКАРГА на рішення Замовника
Скарга та докази додані.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 23:51

Документи подані скаржником

18 квітня 2020 14:58
Лист-повідомлення.pdf
18 квітня 2020 14:58
Реєстр БЕРЕЗЕНЬ 2020.xls
18 квітня 2020 14:58
СанГіг.PDF
18 квітня 2020 14:58
Скарга.doc
18 квітня 2020 14:58
Скарга.pdf
18 квітня 2020 14:58
квитанція.PDF

Документи подані замовником

28 квітня 2020 09:28
сертифiкат.PDF
28 квітня 2020 09:28
Порiвнял_на_таблиця.PDF
28 квітня 2020 09:28
Протоколи_випробуван_.PDF
28 квітня 2020 09:28
СанГiг_12.2-18-1-6149_вiд_25.03.PDF
19 травня 2020 16:45
протокол.pdf

Документи подані скаржником

22 травня 2020 21:09
Скарга_UA-2020-02-26-003586-a.pdf
07 червня 2020 08:19
Відповідь СЕС.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2020
UA-2020-02-26-003586-a209cb1fa0ff0482ab2b3b40f3c209b88
Найменування: Департамент освіти Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142862
Місцезнаходження: 87500, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" Документи
Допущено до аукціону
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 березня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 березня 2020 12:30
Електронний підпис
30 березня 2020 12:24
Електронний підпис
30 березня 2020 12:11
Пропозиція.pdf
30 березня 2020 12:11
19 про гарантію.pdf
30 березня 2020 12:11
15 санкції.pdf
30 березня 2020 12:11
28 Авторизація.pdf
30 березня 2020 12:11
20 фото товару.pdf
30 березня 2020 12:11
4 про субпідряд.pdf
30 березня 2020 12:11
6 про повноваження.pdf
30 березня 2020 12:11
9 проект договору.pdf
30 березня 2020 12:11
7.1 аналогічний договір.pdf
30 березня 2020 12:11
14 згода на правичин.pdf
30 березня 2020 12:11
2. Паспорт.pdf
30 березня 2020 12:11
12. Довідка ст. 17.pdf
30 березня 2020 12:11
3 Код доступу.pdf
30 березня 2020 12:11
21 ISO ЮА завірено.pdf
30 березня 2020 12:11
18 технічна специфікація.pdf
30 березня 2020 12:11
22 Сертифікати.pdf
30 березня 2020 12:11
24 про зразки 2.pdf
30 березня 2020 12:11
24 про зразки.pdf
30 березня 2020 12:11
11 захист двкілля.pdf
30 березня 2020 12:11
29 проект - зміни.pdf
30 березня 2020 12:11
17 прорівняння.pdf
30 березня 2020 12:11
16 санкції 2.pdf
30 березня 2020 12:11
7.2 аналогічний договір.pdf
30 березня 2020 12:11
23 сертифікат 2.pdf
30 березня 2020 12:11
13 Фінансова звітність.pdf

Документи

30 березня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 червня 2020 13:35
Довідки_UA-2020-02-26-003586-a.rar
30 березня 2020 16:51
Електронний підпис
30 березня 2020 16:51
Електронний підпис
30 березня 2020 16:46
21Довідки.pdf
30 березня 2020 16:46
18Фінансовий звіт 2019.pdf
30 березня 2020 16:46
16Лист довідка санкції.pdf
30 березня 2020 16:46
16Витяг з ЄДР.pdf
30 березня 2020 16:46
15Статут_ ЕД_2020.pdf
30 березня 2020 16:46
1Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 16:46
12Паспорт директора.pdf
30 березня 2020 16:46
11Проект договору.pdf
30 березня 2020 16:46
10Сертифікати.pdf

Документи

30 березня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 березня 2020 17:48
Протокол за правочин.PDF
30 березня 2020 17:48
Проект договору.PDF
30 березня 2020 17:48
Копія Статут.pdf
30 березня 2020 17:48
Витяг з ЄДР від 02.03.2020.PDF
30 березня 2020 17:48
СанГіг 12.2-18-1-6149 від 25.03.PDF
30 березня 2020 17:48
Технічне завдання.PDF
30 березня 2020 17:48
Протоколи випробувань.PDF
30 березня 2020 17:48
сертифікат.PDF
30 березня 2020 17:48
Порівняльна таблиця.PDF
30 березня 2020 17:48
Аналогічний договор.PDF

Документи

Публічні документи

30 березня 2020 17:48
Протокол за правочин.PDF
30 березня 2020 17:48
Проект договору.PDF
30 березня 2020 17:48
Копія Статут.pdf
30 березня 2020 17:48
Витяг з ЄДР від 02.03.2020.PDF
30 березня 2020 17:48
СанГіг 12.2-18-1-6149 від 25.03.PDF
30 березня 2020 17:48
Технічне завдання.PDF
30 березня 2020 17:48
Протоколи випробувань.PDF
30 березня 2020 17:48
сертифікат.PDF
30 березня 2020 17:48
Порівняльна таблиця.PDF
30 березня 2020 17:48
Аналогічний договор.PDF

Публічні документи

30 березня 2020 12:30
Електронний підпис
30 березня 2020 12:24
Електронний підпис
30 березня 2020 12:11
Пропозиція.pdf
30 березня 2020 12:11
19 про гарантію.pdf
30 березня 2020 12:11
15 санкції.pdf
30 березня 2020 12:11
28 Авторизація.pdf
30 березня 2020 12:11
20 фото товару.pdf
30 березня 2020 12:11
4 про субпідряд.pdf
30 березня 2020 12:11
6 про повноваження.pdf
30 березня 2020 12:11
9 проект договору.pdf
30 березня 2020 12:11
7.1 аналогічний договір.pdf
30 березня 2020 12:11
14 згода на правичин.pdf
30 березня 2020 12:11
2. Паспорт.pdf
30 березня 2020 12:11
12. Довідка ст. 17.pdf
30 березня 2020 12:11
3 Код доступу.pdf
30 березня 2020 12:11
21 ISO ЮА завірено.pdf
30 березня 2020 12:11
18 технічна специфікація.pdf
30 березня 2020 12:11
22 Сертифікати.pdf
30 березня 2020 12:11
24 про зразки 2.pdf
30 березня 2020 12:11
24 про зразки.pdf
30 березня 2020 12:11
11 захист двкілля.pdf
30 березня 2020 12:11
29 проект - зміни.pdf
30 березня 2020 12:11
17 прорівняння.pdf
30 березня 2020 12:11
16 санкції 2.pdf
30 березня 2020 12:11
7.2 аналогічний договір.pdf
30 березня 2020 12:11
23 сертифікат 2.pdf
30 березня 2020 12:11
13 Фінансова звітність.pdf

Документи

Публічні документи

24 червня 2020 13:35
Довідки_UA-2020-02-26-003586-a.rar
30 березня 2020 16:51
Електронний підпис
30 березня 2020 16:51
Електронний підпис
30 березня 2020 16:46
21Довідки.pdf
30 березня 2020 16:46
18Фінансовий звіт 2019.pdf
30 березня 2020 16:46
16Лист довідка санкції.pdf
30 березня 2020 16:46
16Витяг з ЄДР.pdf
30 березня 2020 16:46
15Статут_ ЕД_2020.pdf
30 березня 2020 16:46
1Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 16:46
12Паспорт директора.pdf
30 березня 2020 16:46
11Проект договору.pdf
30 березня 2020 16:46
10Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика" 5 192 928,00
UAH з ПДВ
3 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД" 5 323 800,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" 4 750 000,00
UAH з ПДВ
4 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 13:35
Довідки_UA-2020-02-26-003586-a.rar
30 березня 2020 16:51
Електронний підпис
30 березня 2020 16:51
Електронний підпис
30 березня 2020 16:46
21Довідки.pdf
30 березня 2020 16:46
18Фінансовий звіт 2019.pdf
30 березня 2020 16:46
16Лист довідка санкції.pdf
30 березня 2020 16:46
16Витяг з ЄДР.pdf
30 березня 2020 16:46
15Статут_ ЕД_2020.pdf
30 березня 2020 16:46
1Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 16:46
12Паспорт директора.pdf
30 березня 2020 16:46
11Проект договору.pdf
30 березня 2020 16:46
10Сертифікати.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 17:48
Протокол за правочин.PDF
30 березня 2020 17:48
Проект договору.PDF
30 березня 2020 17:48
Копія Статут.pdf
30 березня 2020 17:48
Витяг з ЄДР від 02.03.2020.PDF
30 березня 2020 17:48
СанГіг 12.2-18-1-6149 від 25.03.PDF
30 березня 2020 17:48
Технічне завдання.PDF
30 березня 2020 17:48
Протоколи випробувань.PDF
30 березня 2020 17:48
сертифікат.PDF
30 березня 2020 17:48
Порівняльна таблиця.PDF
30 березня 2020 17:48
Аналогічний договор.PDF

Публічні документи

30 березня 2020 12:30
Електронний підпис
30 березня 2020 12:24
Електронний підпис
30 березня 2020 12:11
Пропозиція.pdf
30 березня 2020 12:11
19 про гарантію.pdf
30 березня 2020 12:11
15 санкції.pdf
30 березня 2020 12:11
28 Авторизація.pdf
30 березня 2020 12:11
20 фото товару.pdf
30 березня 2020 12:11
4 про субпідряд.pdf
30 березня 2020 12:11
6 про повноваження.pdf
30 березня 2020 12:11
9 проект договору.pdf
30 березня 2020 12:11
7.1 аналогічний договір.pdf
30 березня 2020 12:11
14 згода на правичин.pdf
30 березня 2020 12:11
2. Паспорт.pdf
30 березня 2020 12:11
12. Довідка ст. 17.pdf
30 березня 2020 12:11
3 Код доступу.pdf
30 березня 2020 12:11
21 ISO ЮА завірено.pdf
30 березня 2020 12:11
18 технічна специфікація.pdf
30 березня 2020 12:11
22 Сертифікати.pdf
30 березня 2020 12:11
24 про зразки 2.pdf
30 березня 2020 12:11
24 про зразки.pdf
30 березня 2020 12:11
11 захист двкілля.pdf
30 березня 2020 12:11
29 проект - зміни.pdf
30 березня 2020 12:11
17 прорівняння.pdf
30 березня 2020 12:11
16 санкції 2.pdf
30 березня 2020 12:11
7.2 аналогічний договір.pdf
30 березня 2020 12:11
23 сертифікат 2.pdf
30 березня 2020 12:11
13 Фінансова звітність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"
#40072264
Переможець 3 999 999,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"
#40072264
3 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:29
7. Звіт (дидактичне приладдя НУШ).pdf укладений
04 січня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 14:12
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
20 липня 2020 14:11
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
20 липня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 15:09
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
10 липня 2020 15:07
Повідомлення про внесення змін до Договору.pdf зміни до договору
10 липня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 14:28
Договір № 3916Д.pdf укладений
10 липня 2020 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3916Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 3916Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 999 995,52
UAH (в тому числі ПДВ 666 665,92 UAH)