Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Carrying out control over the condition of highways and quality of road works
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне агентство автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 37641918 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ вул. Фізкульутри, 9 |
Контактна особа: |
Полякова Валентина Сергіївна 287 22 55 VTC@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 37641918 |
Contact point: |
Poliakova Valentyna 287 22 55 VTC@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 72 033 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 033,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Publication date: | 26 лютого 2020 18:15 |
Enquiries until: | 18 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 24 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 72 033 300 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 72 033 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником наданих послуг після підписання Сторонами акта про надання послуг згідно з планом-завданням Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 18:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 18:12 |
Проєкт договору.docx | |
26 лютого 2020 18:12 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи вищенаведене, Тендерним комітетом не прийнято рішення про подовження терміну подання документів до 01.04.2020.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000022 ● 9d0c2521cd1d41839b20770c932e7e74
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 13:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.04.2020 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-02-26-003576-a 26.02.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-04 15:35:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі здійснення моніторингу за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт очікуваною вартістю 72 033 300,00 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-003576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з наданням підтвердних документів щодо не відхилення тендерних пропозиції учасників Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна» (код ЄДР: 03450778) та Державного підприємства «Науково-Технічний центр «Дорожній контроль якості» (код ЄДР: 21476215) відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону (в редакції від 08.02.2020) та допущення їх до аукціону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-07 18:00:29
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 1 Закону, «пов’язана особа» - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
- юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
- фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
- фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Згідно роз’яснення Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, під час проведення процедур закупівель замовник перевіряє наявність підстав, зазначених у пункті 7 частини першої статті 17 Закону, в частині пов’язаності учасників з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону, учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Щодо учасників процедури закупівлі:
1. Державне підприємство «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» (далі – ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості»).
Відповідно до пункту 1.1 Статуту ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості», ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості» засноване на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України.
Згідно пункту 3.4. Статуту, підприємство не може бути засновником іншої юридичної особи. Окрім того, відповідно до пункту 3.6. Статуту, підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного йому майна згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 3.7. Статуту, держава та Державне агентство автомобільних доріг України (як уповноважений орган управління майном) не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених Господарським кодексом України та іншими законами України
Згідно пункту 3.8., ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості» не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Уповноваженого органу управління майном.
2. Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» (далі – ДП «ДерждорНДІ»).
Відповідно до пункту 1.1 Статуту ДП «ДерждорНДІ», вказане ДП засноване на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України.
Згідно пункту 3.4. Статуту, підприємство не може бути засновником іншої юридичної особи. Окрім того, відповідно до пункту 3.6. Статуту, підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного йому майна згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 3.7. Статуту, держава та Державне агентство автомобільних доріг України (як уповноважений орган управління майном) не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених Господарським кодексом України та іншими законами України
Згідно пункту 3.8., ДП «ДерждорНДІ» не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Уповноваженого органу управління майном.
Відповідно до підпункту 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, пов’язані особи - юридичні та/або фізичні особи, відносини між якими можуть впливати на умови або економічні результати їх діяльності чи діяльності осіб, яких вони представляють, з урахуванням таких критеріїв:
а) для юридичних осіб:
- одна юридична особа безпосередньо та/або опосередковано (через пов’язаних осіб) володіє корпоративними правами іншої юридичної особи у розмірі 20 і більше відсотків;
- одна і та сама юридична або фізична особа безпосередньо та/або опосередковано володіє корпоративними правами у кожній такій юридичній особі у розмірі 20 і більше відсотків;
- одна і та сама юридична або фізична особа приймає рішення щодо призначення (обрання) одноособових виконавчих органів кожної такої юридичної особи;
- одна і та сама юридична або фізична особа приймає рішення щодо призначення (обрання) 50 і більше відсотків складу колегіального виконавчого органу або наглядової ради кожної такої юридичної особи;
- принаймні 50 відсотків складу колегіального виконавчого органу та/або наглядової ради кожної такої юридичної особи складають одні і ті самі фізичні особи;
- одноособові виконавчі органи таких юридичних осіб призначені (обрані) за рішенням однієї і тієї самої особи (власника або уповноваженого ним органу);
- юридична особа має повноваження на призначення (обрання) одноособового виконавчого органу такої юридичної особи або на призначення (обрання) 50 і більше відсотків складу її колегіального виконавчого органу або наглядової ради;
- кінцевим бенефіціарним власником (контролером) таких юридичних осіб є одна і та сама фізична особа;
- повноваження одноособового виконавчого органу таких юридичних осіб здійснює одна і та сама особа;
- сума всіх кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги від однієї юридичної особи та/або кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги від інших юридичних осіб, гарантованих однією юридичною особою, стосовно іншої юридичної особи перевищує суму власного капіталу більше ніж у 3,5 раза (для фінансових установ та компаній, що провадять виключно лізингову діяльність, - більше ніж у 10 разів). При цьому сума таких кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги та власного капіталу визначається як середнє арифметичне значення (на початок та кінець звітного періоду). Положення цього абзацу не поширюються на суму кредитів (позик), залучених під державні гарантії.
Виходячи з вищенаведеного, вказані державні підприємства не є пов’язаними особами відносно один одного, оскільки відсутній вплив одного учасника на управління іншим.
Окрім того, враховуючи Статути учасників, кожен з них є самостійною юридичною особою, має повну право- та дієздатність, та позбавлений можливості впливати на умови або економічні результати діяльності іншого учасника.
Враховуючи вищенаведене, виходячи з положень законодавства, наведених вище, тендерні пропозиції учасників вказаної закупівлі не були відхилені відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне агентство автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 37641918 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ вул. Фізкульутри, 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ" |
71 973 360,00
UAH з ПДВ
|
71 973 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" |
72 000 500,00
UAH з ПДВ
|
72 000 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ" #21476215 |
Переможець |
71 973 360,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 13:29
|
ДУ 8 Дорцентр (1).pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 13:29
|
1_ДУ 8 Дорцентр.pdf | укладений |
30 квітня 2021 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 13:38
|
ду_Дорцент (1).pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 13:38
|
1_ду_Дорцент.pdf | укладений |
10 березня 2021 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 14:52
|
ДУ 6 Дорцентр (1).pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:25
|
ДУ 5 до Договору 38 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:25
|
1_ДУ 5 до Договору 38.pdf | укладений |
30 грудня 2020 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 14:52
|
ДУ 3 Договір Дорцентр (1).pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 11:25
|
ДУ 2 (1).pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 12:41
|
ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 11:37
|
38.pdf | укладений |
08 травня 2020 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до табличних форм у Технічному завданні (Додаток 1) |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з перейменуванням ДП "Науково-технічний центр "Дорожній контроль якості" на ДП "Дорожній науково-технічний центр" (ДП "Дорцентр") внесено зміни до Договору в частині назви Виконавця. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою покращення якості предмету закупівлі вносяться зміни до технічного завдання |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку з наявностю обгрунтованих підстав та потреби |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до частини 6 статті 41 ЗУ Про публічні закупівлі продовжено дію договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою покращення якості предмету закупівлі та наявними підставами щодо продовження строку дії договору виникла необхідність внести відповджгі зімни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з виробничою необхдіністю |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |