Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення моніторингу за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт
Carrying out control over the condition of highways and quality of road works
Очікувана вартість
72 033 300,00 UAH
UA-2020-02-26-003576-a 31a30cfdc2c04c0593c6253fc9d6e69d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Валентина Сергіївна

287 22 55 VTC@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне агентство автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 37641918
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ вул. Фізкульутри, 9
Контактна особа: Полякова Валентина Сергіївна
287 22 55
VTC@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 37641918
Contact point: Poliakova Valentyna
287 22 55
VTC@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:25
Очікувана вартість: 72 033 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 033,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 26 лютого 2020 18:15
Enquiries until: 18 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 24 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 72 033 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 033 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Здійснення моніторингу за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, Фізкультури, 9
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Carrying out control over the condition of highways and quality of road works
CPV: 71630000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником наданих послуг після підписання Сторонами акта про надання послуг згідно з планом-завданням Замовника Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 18:12
Проєкт договору.docx
26 лютого 2020 18:12
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

продовження терміну
Дата подання: 16 березня 2020 18:41
Дата відповіді: 17 березня 2020 15:40
У зв'язку з інформацією, наданою Міністерствами охорони здоров’я в Європі та світі, про конкретні рішення, пов'язані з запобіганням та уникнення розповсюдження COVID-19. В наслідку цього виникають внутрішні зміни в роботі компаній, по мірі можливостей віддаленою роботою працівників та пов'язаними з ними нестачею персоналу, просимо продовжити термін подання документів до 01.04.2020 З повагою, ECM Group Polska S.A.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Подання тендерної пропозиції відбувається шляхом використання електронної системи закупівель. Відповідно до цього, внутрішні зміни в роботі компаній включно з віддаленою роботою працівників не є фактором для переносу терміну, оскільки саме подання тендерної пропозиції не прив’язано до особистого перебування працівника на робочому місці чи нарочного способу подання пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, Тендерним комітетом не прийнято рішення про подовження терміну подання документів до 01.04.2020.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-21-000022 ● 9d0c2521cd1d41839b20770c932e7e74
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 13:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-02-26-003576-a 26.02.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-04 15:35:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі здійснення моніторингу за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт очікуваною вартістю 72 033 300,00 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-003576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з наданням підтвердних документів щодо не відхилення тендерних пропозиції учасників Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна» (код ЄДР: 03450778) та Державного підприємства «Науково-Технічний центр «Дорожній контроль якості» (код ЄДР: 21476215) відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону (в редакції від 08.02.2020) та допущення їх до аукціону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-07 18:00:29

Надання пояснень на запит Держаудитслужби України

Відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 1 Закону, «пов’язана особа» - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
- юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
- фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
- фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Згідно роз’яснення Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, під час проведення процедур закупівель замовник перевіряє наявність підстав, зазначених у пункті 7 частини першої статті 17 Закону, в частині пов’язаності учасників з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону, учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Щодо учасників процедури закупівлі:
1. Державне підприємство «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» (далі – ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості»).
Відповідно до пункту 1.1 Статуту ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості», ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості» засноване на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України.
Згідно пункту 3.4. Статуту, підприємство не може бути засновником іншої юридичної особи. Окрім того, відповідно до пункту 3.6. Статуту, підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного йому майна згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 3.7. Статуту, держава та Державне агентство автомобільних доріг України (як уповноважений орган управління майном) не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених Господарським кодексом України та іншими законами України
Згідно пункту 3.8., ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості» не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Уповноваженого органу управління майном.
2. Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» (далі – ДП «ДерждорНДІ»).
Відповідно до пункту 1.1 Статуту ДП «ДерждорНДІ», вказане ДП засноване на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України.
Згідно пункту 3.4. Статуту, підприємство не може бути засновником іншої юридичної особи. Окрім того, відповідно до пункту 3.6. Статуту, підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного йому майна згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 3.7. Статуту, держава та Державне агентство автомобільних доріг України (як уповноважений орган управління майном) не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених Господарським кодексом України та іншими законами України
Згідно пункту 3.8., ДП «ДерждорНДІ» не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Уповноваженого органу управління майном.

Відповідно до підпункту 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, пов’язані особи - юридичні та/або фізичні особи, відносини між якими можуть впливати на умови або економічні результати їх діяльності чи діяльності осіб, яких вони представляють, з урахуванням таких критеріїв:
а) для юридичних осіб:
- одна юридична особа безпосередньо та/або опосередковано (через пов’язаних осіб) володіє корпоративними правами іншої юридичної особи у розмірі 20 і більше відсотків;
- одна і та сама юридична або фізична особа безпосередньо та/або опосередковано володіє корпоративними правами у кожній такій юридичній особі у розмірі 20 і більше відсотків;
- одна і та сама юридична або фізична особа приймає рішення щодо призначення (обрання) одноособових виконавчих органів кожної такої юридичної особи;
- одна і та сама юридична або фізична особа приймає рішення щодо призначення (обрання) 50 і більше відсотків складу колегіального виконавчого органу або наглядової ради кожної такої юридичної особи;
- принаймні 50 відсотків складу колегіального виконавчого органу та/або наглядової ради кожної такої юридичної особи складають одні і ті самі фізичні особи;
- одноособові виконавчі органи таких юридичних осіб призначені (обрані) за рішенням однієї і тієї самої особи (власника або уповноваженого ним органу);
- юридична особа має повноваження на призначення (обрання) одноособового виконавчого органу такої юридичної особи або на призначення (обрання) 50 і більше відсотків складу її колегіального виконавчого органу або наглядової ради;
- кінцевим бенефіціарним власником (контролером) таких юридичних осіб є одна і та сама фізична особа;
- повноваження одноособового виконавчого органу таких юридичних осіб здійснює одна і та сама особа;
- сума всіх кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги від однієї юридичної особи та/або кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги від інших юридичних осіб, гарантованих однією юридичною особою, стосовно іншої юридичної особи перевищує суму власного капіталу більше ніж у 3,5 раза (для фінансових установ та компаній, що провадять виключно лізингову діяльність, - більше ніж у 10 разів). При цьому сума таких кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги та власного капіталу визначається як середнє арифметичне значення (на початок та кінець звітного періоду). Положення цього абзацу не поширюються на суму кредитів (позик), залучених під державні гарантії.
Виходячи з вищенаведеного, вказані державні підприємства не є пов’язаними особами відносно один одного, оскільки відсутній вплив одного учасника на управління іншим.
Окрім того, враховуючи Статути учасників, кожен з них є самостійною юридичною особою, має повну право- та дієздатність, та позбавлений можливості впливати на умови або економічні результати діяльності іншого учасника.
Враховуючи вищенаведене, виходячи з положень законодавства, наведених вище, тендерні пропозиції учасників вказаної закупівлі не були відхилені відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 квітня 2020
UA-2020-02-26-003576-a31a30cfdc2c04c0593c6253fc9d6e69d
Найменування: Державне агентство автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 37641918
Місцезнаходження: 03150, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ вул. Фізкульутри, 9
Учасник Документи Рішення
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 квітня 2020 11:08
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:05
сканирование0006.pdf
22 квітня 2020 19:12
Наказ Шиндор в.о._16.04.2020.pdf
22 квітня 2020 19:12
public_doc (2).pdf
22 квітня 2020 19:12
public_doc (1).p7s
22 квітня 2020 19:12
Dovidka_20104455450470153716.pdf.p7s
22 квітня 2020 19:12
Dovidka_20104455450470153716.pdf
22 квітня 2020 19:12
29-6-298 від 22.04.2020.pdf
22 квітня 2020 19:12
29-6-297 від 22.04.2020.pdf
22 квітня 2020 19:12
29-6-296 від 22.04.2020.pdf
25 березня 2020 15:58
Електронний підпис
25 березня 2020 15:58
Електронний підпис
25 березня 2020 15:29
75.pdf
25 березня 2020 15:29
525-19.pdf
25 березня 2020 15:29
520-19.pdf
25 березня 2020 15:29
39.pdf
25 березня 2020 15:29
28-Б.pdf
25 березня 2020 15:29
2-23.pdf
25 березня 2020 15:29
195.pdf
25 березня 2020 15:29
124-19.pdf
25 березня 2020 15:29
1013.pdf
25 березня 2020 15:29
проект договора.pdf
25 березня 2020 15:29
Довідка про субпідряд.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 9.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 8.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 7.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 6.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 5.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 4.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 3.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 2.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 11.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 10.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 1.pdf
25 березня 2020 15:29
Статут.pdf
25 березня 2020 15:29
сертифікат ОВВК-001-20.pdf
25 березня 2020 15:29
Наказ перейменування 2.pdf
25 березня 2020 15:29
Наказ в.о.директора.pdf
25 березня 2020 15:29
Довідка Бенефіціар.pdf
25 березня 2020 15:29
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 березня 2020 15:29
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2020 15:29
Калькуляція.pdf

Документи

28 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 березня 2020 18:37
істотні умови договору.pdf
25 березня 2020 18:37
статут новий-2018.pdf
25 березня 2020 18:37
Технічне завдання.pdf
25 березня 2020 18:37
проєкт договору.pdf
25 березня 2020 18:36
скан трудових книжок.pdf
25 березня 2020 18:36
Наявність працівників.pdf
25 березня 2020 18:36
лист-згода по оренді.pdf
25 березня 2020 18:36
Захист довкілля.pdf
25 березня 2020 18:36
Довідки ст. 17.pdf
25 березня 2020 18:36
витяг ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

25 березня 2020 18:36
Калькуляція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Кошторис розкривається після проведення аукціону

25 березня 2020 18:36
тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція розкривається після проведення аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ"

Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ" 71 973 360,00
UAH з ПДВ
71 973 360,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" 72 000 500,00
UAH з ПДВ
72 000 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 11:08
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:05
сканирование0006.pdf
22 квітня 2020 19:12
Наказ Шиндор в.о._16.04.2020.pdf
22 квітня 2020 19:12
public_doc (2).pdf
22 квітня 2020 19:12
public_doc (1).p7s
22 квітня 2020 19:12
Dovidka_20104455450470153716.pdf.p7s
22 квітня 2020 19:12
Dovidka_20104455450470153716.pdf
22 квітня 2020 19:12
29-6-298 від 22.04.2020.pdf
22 квітня 2020 19:12
29-6-297 від 22.04.2020.pdf
22 квітня 2020 19:12
29-6-296 від 22.04.2020.pdf
25 березня 2020 15:58
Електронний підпис
25 березня 2020 15:58
Електронний підпис
25 березня 2020 15:29
75.pdf
25 березня 2020 15:29
525-19.pdf
25 березня 2020 15:29
520-19.pdf
25 березня 2020 15:29
39.pdf
25 березня 2020 15:29
28-Б.pdf
25 березня 2020 15:29
2-23.pdf
25 березня 2020 15:29
195.pdf
25 березня 2020 15:29
124-19.pdf
25 березня 2020 15:29
1013.pdf
25 березня 2020 15:29
проект договора.pdf
25 березня 2020 15:29
Довідка про субпідряд.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 9.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 8.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 7.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 6.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 5.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 4.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 3.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 2.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 11.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 10.pdf
25 березня 2020 15:29
Трудові 1.pdf
25 березня 2020 15:29
Статут.pdf
25 березня 2020 15:29
сертифікат ОВВК-001-20.pdf
25 березня 2020 15:29
Наказ перейменування 2.pdf
25 березня 2020 15:29
Наказ в.о.директора.pdf
25 березня 2020 15:29
Довідка Бенефіціар.pdf
25 березня 2020 15:29
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 березня 2020 15:29
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2020 15:29
Калькуляція.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 18:37
істотні умови договору.pdf
25 березня 2020 18:37
статут новий-2018.pdf
25 березня 2020 18:37
Технічне завдання.pdf
25 березня 2020 18:37
проєкт договору.pdf
25 березня 2020 18:36
скан трудових книжок.pdf
25 березня 2020 18:36
Наявність працівників.pdf
25 березня 2020 18:36
лист-згода по оренді.pdf
25 березня 2020 18:36
Захист довкілля.pdf
25 березня 2020 18:36
Довідки ст. 17.pdf
25 березня 2020 18:36
витяг ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

25 березня 2020 18:36
Калькуляція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Кошторис розкривається після проведення аукціону

25 березня 2020 18:36
тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція розкривається після проведення аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ"

Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ"
#21476215
Переможець 71 973 360,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ДОРОЖНІЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ"
#21476215
71 973 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 13:29
ДУ 8 Дорцентр (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2021 13:29
1_ДУ 8 Дорцентр.pdf укладений
30 квітня 2021 13:29
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 13:38
ду_Дорцент (1).pdf зміни до договору
10 березня 2021 13:38
1_ду_Дорцент.pdf укладений
10 березня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:52
ДУ 6 Дорцентр (1).pdf зміни до договору
21 січня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:25
ДУ 5 до Договору 38 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:25
1_ДУ 5 до Договору 38.pdf укладений
30 грудня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 14:52
ДУ 3 Договір Дорцентр (1).pdf зміни до договору
07 грудня 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 11:25
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 12:41
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 11:37
38.pdf укладений
08 травня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до табличних форм у Технічному завданні (Додаток 1)
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з перейменуванням ДП "Науково-технічний центр "Дорожній контроль якості" на ДП "Дорожній науково-технічний центр" (ДП "Дорцентр") внесено зміни до Договору в частині назви Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою покращення якості предмету закупівлі вносяться зміни до технічного завдання
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з наявностю обгрунтованих підстав та потреби
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до частини 6 статті 41 ЗУ Про публічні закупівлі продовжено дію договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою покращення якості предмету закупівлі та наявними підставами щодо продовження строку дії договору виникла необхідність внести відповджгі зімни до договору
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з виробничою необхдіністю
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 86 363 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 393 910,00 UAH)