Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41830460 |
Місцезнаходження: | 12001, Україна , Житомирська обл., смт. Пулини, вул. ШЕВЧЕНКА, буд. 116 |
Контактна особа: |
Наталія Вікторівна Опанащук +380982597874 osvita_18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 14:16 |
Очікувана вартість: | 1 263 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). Для проведення оплати до рахунка додається накладна та/або акту приймання-передачі товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 18:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 18:08 |
ТД дрова паливн_.doc | |
26 лютого 2020 18:08 |
Додаток до ТД 3.docx | |
26 лютого 2020 18:08 |
Додаток до ТД 2.docx | |
26 лютого 2020 18:08 |
Додаток до ТД 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
26 лютого 2020 року Відділом освіти Пулинської селищної ради (надалі – Замовник) оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2020-02-26-003559-a на предмет код ДК 021:2015 – 03410000-8 «Деревина» (деревина дров’яна непромислового використання)» (надалі – Закупівля).
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією виявилась пропозиція ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО».
Тендерним комітетом проведено розгляд пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» та протоколом №9 від 19 березня 2020 року, його пропозицію обрано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Дочірнє підприємство «Пулинський лісгосп апк» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (ДП «Пулинський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс») (надалі – Скаржник) не згоден із прийнятим рішенням Замовника і вважає його таким, що порушує вимоги тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 26 лютого 2020 року (надалі – ТД), норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, а таким чином є – неправомірним.
Неправомірність прийнятого рішення відносно визнання переможцем ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» полягає у наступному:
1. Щодо підтверджуючих документів на обладнання та матеріально-технічну базу.
Відповідно до розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника, а саме п. 3.5.1. Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
Відповідно до п.3.5.2. для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи: інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо).
У тендерній пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази (вих. № 154 від 06.03.2020 року) у якій зазначено інформацію щодо кількості автотранспорту (15 одиниць): Камаз 4310 (2 одиниці), Урал 4З20 (5 одиниць), мАз 63 1708 (1 одиниця), ЗIЛ 131 (7 одиниць).
Однак у тендерній пропозиції наявні підтверджуючі документами не на всі одиниці автотранспорту.
З урахуванням зазначеного, тендерна пропозиція ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» вважається такою, що не відповідає вимогам ТД Замовника та повинна бути відхилена за зазначених підстав.
2. Щодо інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
У Розділі VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю ТД Замовника, а саме п. 6.2.4. учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.
У тендерній пропозиції ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» відсутня довідка про яку вимагав Замовник, а тому його тендерна пропозиція повинна бути відхилена із зазначених підстав.
На підставі зазначеного вище можна дійти висновку, що Замовник неправомірно прийняв свої рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» і тим самим порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, Вимога містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Вимога подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Таким чином, Дочірнє підприємство «Пулинський лісгосп апк» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (ДП «Пулинський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс») виконало всі вимоги, необхідні для прийняття даної Вимоги до розгляду.
Враховуючи вищевикладене на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі», задля уникнення звернень до органу оскарження, державної аудиторської служби та інших контролюючих органів, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі ДП «ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» та перейти до розгляду наступної економічно вигідної пропозиції.
На дану вимогу тендерної документації учасником надано довідку № 154 від 06.03.2020 року (файл з назвою «Довідка про наявність обладнання.pdf») про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору поставки товару чим повністю дотримано вимоги абз. 1 п.п. 1 п. 3.5.2. Тендерної документації.
Також, згідно абз. 2 п.п. 1 п. 3.5.2. Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо)
На дану вимогу тендерної документації учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію 6 (шести) транспортних засобів (файл з назвою «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.pdf») які перебувають у власності чим повністю дотримано вимоги абз. 2 п.п. 1 п. 3.5.2. Тендерної документації.
Разом з тим, тендерною документацією не було встановлено вимоги надання документів всіх транспортних засобів які є у власності/користуванні/оренді учасника, тому підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні.
2 ) Відповідно до п. 6.2.4. Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
На виконання даної вимоги, учасником в складі пропозиції надано Довіреність (файл з назвою «Довіреність.pdf») згідно якої ДП «Житомирське лісове господарство» в особі директора Карчевського Руслана Анатолійовича, уповноважує головного лісничого Дубницького Сергія Миколайовича представляти інтереси ДП «Житомирське лісове господарство» в усіх установах та організаціях, підписувати документи тендерної пропозиції, укладати договори.
А також, ДП «Житомирське лісове господарство» в складі пропозиції надано (файл з назвою «Довідка про наявність працівників.pdf») довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. У вказаній довідці міститься інформація про особу яка уповноважена представляти інтереси ДП «Житомирське лісове господарство» в усіх установах та організаціях, підписувати документи тендерної пропозиції, укладати договори чим повністю дотримано вимоги п. 6.2.4. Тендерної документації.
Разом з тим, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, а саме:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, підстави для відхилення пропозиції ДП «Житомирське лісове господарство» відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 березня 2020 14:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000089 ● be9cf16da3704760ba96e778465b689e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2020 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2020
№ 18
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.03.2020 № 18.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-02-26-003559-a від 26.02.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відмінено процедуру закупівлі код ДК 021:2015 – 03410000-8 «Деревина» (деревина дров’яна непромислового використання)» на підставі а.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-04-03 16:31:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
2020-04-06 09:38:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП " ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" |
902 250,00
UAH з ПДВ
|
799 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
1 034 580,00
UAH з ПДВ
|
802 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА |
1 189 967,50
UAH з ПДВ
|
1 189 967,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
1 223 050,00
UAH з ПДВ
|
1 223 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП " ЖИТОМИРСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" #22050949 |
Переможець |
799 995,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 14:49
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 03 квітня 2020 16:34 |
Коментар щодо відміни: | а.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
03 квітня 2020 16:34
|
Електронний підпис |
03 квітня 2020 16:34
|
протокол про відміну .pdf |