«ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Циклоспорин (Ciclosporin)»
Очікувана вартість
149 977,50 UAH
UA-2020-02-26-003361-a 7b33cd7cda454079a6b023bf931664ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 12:13
Очікувана вартість: 149 977,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 749,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штуки
Циклоспорин (Ciclosporin), Капсули по 100 мг (або еквівалент), Капсули/ штуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciclosporin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 лютого 2020 17:34
Електронний цифровий підпис
26 лютого 2020 17:31
додаток_5_Проект_договору.doc
26 лютого 2020 17:31
Додаток_2_медико-технiчнi_вимоги.docx
26 лютого 2020 17:30
Тендерна_документацiя.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 89 652,00
UAH з ПДВ
89 652,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 92 555,00
UAH з ПДВ
92 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 09:18
sign.p7s
10 березня 2020 14:28
ТЧ.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p391-411.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p361-390.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p331-360.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p301-330.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p271-300.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p241-270.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p211-240.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p181-210.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p151-180.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p121-150.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p091-120.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p061-090.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p031-060.pdf
10 березня 2020 14:28
КЧ_p001-030.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 89 652,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 12:44
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 92 555,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
92 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 березня 2020 14:24
sign.p7s укладений
27 березня 2020 14:24
Договір Людмила-Фарм.PDF укладений
27 березня 2020 14:18
sign.p7s зміни до договору
23 червня 2020 13:05
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
23 червня 2020 13:03
sign.p7s зміни до договору
27 березня 2020 15:20
sign.p7s зміни до договору
27 березня 2020 15:19
Дод.уг.1 до Дог.17ДЗ.PDF зміни до договору
27 березня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.4. Договору, керуючись п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р.№1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Сторони домовились про те, що розрахунки за товар проводяться шляхом здійснення Покупцем попередньої оплати товару, в розмірі 100% від суми договору, що становить 92 555,00 грн. (Дев'яносто дві тисячі п'ятсот п'ятдесят п'ять гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ - 6 055,00 грн. (Шість тисяч п'ятдесят п'ять гривень 00 копійок) - відповідно до п.193.1. Податкового кодексу України, на підставі рахунку-фактури, виставленого Постачальником, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в національній валюті України.
Номер договору про закупівлю: 17ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 8.1. розділу VIII. «Обставини непереборної сили» Договору, з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392, якою продовжено на всій території України дію карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” із запровадженням спеціальних обмежуючих заходів для суб’єктів господарювання (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061), враховуючи, що 17 березня 2020 р. набрав чинності Закон України №530-XII, яким внесено до переліку форс-мажорних обставин карантин, встановлений Постановою Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 р., Сторони домовились викласти пункт 2 Додаткової угоди №1 від 25 березня 2020 року та у наступній редакції: «2. Постачальник з дня надходження коштів як попередньої оплати зобов’язаний передати товар Покупцю за видатковими накладними у строк до 24 вересня 2020 року з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.»
Номер договору про закупівлю: 17ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку