Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з поточного ремонту магістральних водопровідних мереж міста (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
services for the ongoing repair of the main water supply networks of the city (code according to DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, lines of communication and power transmission, highways, roads, airfields and railways, leveling of surfaces)
Очікувана вартість
11 414 307,00 UAH
UA-2020-02-26-003296-a 6ba5e30bb93a41f48ec70b126643d5a2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевчун

+380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Додаткові контактні особи: Олена Шевчун Olena Shevchun
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
National ID: 34861610
Contact point: Olena Shevchun
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Additional contacts: Олена Шевчун Olena Shevchun
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 15:14
Очікувана вартість: 11 414 307,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 071,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 26 лютого 2020 17:18
Enquiries until: 20 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 26 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 11 414 307 UAH including VAT
Minimal lowering step: 57 072 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту магістральних водопровідних мереж міста (код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, місто Харків
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services for the ongoing repair of the main water supply networks of the city (code according to DK 021: 2015 - 45230000-8 - Construction of pipelines, lines of communication and power transmission, highways, roads, airfields and railways, leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 30 (тридцяти) днів на підставі акта виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідок про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 13:52
Перелік змін.docx
17 березня 2020 13:52
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
26 лютого 2020 17:18
Тендерна документація.doc
17 березня 2020 13:52
Додатки до тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
26 лютого 2020 17:18
Додатки до тендерної документації.docx
26 лютого 2020 17:18
Додаток 4 Технічна специфікація.docx
26 лютого 2020 17:18
Додаток 5 Проект договору про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Робочий тиск
Дата подання: 13 березня 2020 18:59
Дата відповіді: 17 березня 2020 11:26
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, наступне: у п.п. 65, 70, 75, 80, 91, 93, 94, 95, 101, 102, 103 Технічної специфікації зазначені вироби розраховані на робочий тиск PN10-16. Проте такі виробі можуть бути розраховані на тиск або PN10, або PN16, не одночасно. Від цього залежить вартість вказаних виробів. Уточніть, будь ласка, на який саме тиск мають бути розраховані вироби: на PN10 або на PN16? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання! Найбільший тиск робочого середовища, при якому допустима тривала робота та забезпечується заданий термін експлуатації обладнання складає 10 атмосфер. При складанні Технічної специфікації було проведено моніторинг відкритих джерел інформації, а саме каталогів продукції (фасонних частин, засувок), представленої на ринку України. Фасонні частини і запірна арматура, які підходять за технічними характеристиками для виконання робіт, у каталогах постачальників позначені маркуванням PN 10-16 або PN 10/16.
Гідранти
Дата подання: 13 березня 2020 19:01
Дата відповіді: 17 березня 2020 11:28
Доброго дня! Пунктом 84 технічної специфікації передбачено установлення гідрантів пожежних 18шт. Замовником мається на увазі установлення нових гідрантів чи це гідранти, які раніше були демонтовані? Уточніть, будь ласка. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання! У Технічній специфікації (пункт 15) вказано демонтаж гідрантів пожежних в кількості 18 шт. У пункті 16 Технічної специфікації демонтовані гідранти позначені як зворотні матеріали. Це означає, що пожежні гідранти після демонтажу будуть передані балансоутримувачу. Таким чином, в пункті 84 передбачена установка нових пожежних гідрантів у кількості 18 шт.
Норми улаштування покриття
Дата подання: 13 березня 2020 19:14
Дата відповіді: 17 березня 2020 11:29
Доброго дня! Пунктами 147, 148, 149, 150, 154, 155 технічної специфікації передбачені норми улаштування покриття. При розрахунку договірної ціни в АВК-5 вказані норми складаються з двох рядків: сама норма та норма додавання (або вилучення) шарів до необхідної згідно технічного завдання. Наприклад, норма на товщину шару 12 см та норма додавання до 15см (дві норми). Роз'ясніть будь ласка, чи не буде замовником розцінено як невідповідність вимогам тендерної документації, якщо учасником зазначені у вказаних пунктах роботи будуть відображені двома нормами, як їх розраховує АВК-5 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання! Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при розрахунку договірної ціни вартість робіт з улаштування покриття може визначатись за основною нормою з додаванням норми коригування товщини слою.
Утилізація будівельного сміття
Дата подання: 13 березня 2020 19:17
Дата відповіді: 17 березня 2020 11:30
Доброго дня! Пунктами 156, 157 передбачена утилізація будівельного сміття та грунту. Роз'ясніть, будь ласка, в чому полягають ці роботи: навантаження та перевезення на якусь відстань або оплата за утилізацію сміття вже на звалищі? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання! Роботи, зазначені в пунктах 156, 157 Технічної специфікації передбачають оплату за утилізацію сміття і ґрунту вже на полігоні.
Утилізація
Дата подання: 13 березня 2020 19:21
Дата відповіді: 17 березня 2020 11:31
Доброго дня! Згідно п. 4.7. проекту договору Замовник компенсує Підряднику витрати з утилізації сміття. Не зрозумілий механізм такої компенсації. Підрядник самостійно має вивозити сміття на звалище та укладати договори на ввезення та/або утилізацію, а Замовник потім компенсує ці витрати? Або Підрядник лише вивозить сміття, а Замовник укладає угоди на утилізацію? Уточніть, будь ласка, вказану інформацію. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання! Підрядник укладає договір з профільною організацією ( КП «Муніципальна компанія поводження з відходами»). Прийом будівельного сміття та залишків ґрунту здійснюється при наявності талонів, які повинні бути придбані у КП «Муніципальна компанія поводження з відходами» та пред’явлені підрядником при заїзді на полігон. Вартість утилізації компенсується замовником на підставі актів виконаних робіт.
Перевезення сміття
Дата подання: 17 березня 2020 14:02
Дата відповіді: 19 березня 2020 15:59
Доброго дня! Технічне завдання не містить робіт з навантаження та перевезення будівельного сміття, утилизация якого передбачена в п. 156 та 157 ТЗ. Утилізація сміття без цих робіт неможлива. Роз'ясніть, будь ласка, чи може учасник включити ці роботи до договірної ціни? Або ці роботи буде виконувати Замовник? Дякуємо!
Відповідь: У Технічній специфікації зазначені окремими пунктами роботи з навантаження будівельного сміття (п.5, п.23, п.32, п.35), перевезення будівельного сміття (п.6, п.24, п.33, п.36), навантаження ґрунту на автомобілі-самоскиди (п.37, п.42) та перевезення ґрунту до 30 км (п.38, п.43).
Відповідно до Технічної специфікації, кількість будівельного сміття, що підлягає утилізації становить 427,342 т, тобто 267 м3 , а також кількість ґрунту, що підлягає утилізації становить 3270,2775 т, тобто 1869 м3 .
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 квітня 2020
UA-2020-02-26-003296-a6ba5e30bb93a41f48ec70b126643d5a2
Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська область обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Учасник Документи Рішення
ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНСПЕЦАТОМЕНЕРГОМОНТАЖ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" Документи
Відхилено
Документи

Документи

30 березня 2020 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 16:42
Електронний підпис
26 березня 2020 16:42
Електронний підпис
26 березня 2020 16:40
31 Проект договору.pdf
26 березня 2020 16:40
30 Довідка про бенефіц.pdf
26 березня 2020 16:40
13 18 Протоколи.pdf
26 березня 2020 16:40
11 Ліцензія.pdf
26 березня 2020 16:40
8 Опис.pdf
26 березня 2020 16:40
7 Статут скан.pdf
26 березня 2020 16:40
6 Довідка про довкілля.pdf
26 березня 2020 16:40
26 Відомості про ТЗ.pdf

Документи

30 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 квітня 2020 13:39
Електронний підпис
27 березня 2020 14:12
Електронний підпис
27 березня 2020 14:12
Електронний підпис
27 березня 2020 14:05
20241_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
27 березня 2020 14:05
6 Проект договору.pdf
27 березня 2020 14:05
5 Заява участника.pdf
27 березня 2020 14:05
2 довідки до статті 17.pdf
27 березня 2020 14:05
1 Квалиф критерии.zip

Документи

30 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 березня 2020 16:19
Електронний підпис
27 березня 2020 16:19
Електронний підпис
27 березня 2020 16:11
18043 ПСАЕМ p7s.rar
27 березня 2020 16:11
19.Ліцензія.pdf
27 березня 2020 16:11
18.Статут.pdf
27 березня 2020 16:11
06.Форма заява учасника.pdf
27 березня 2020 16:11
27.Відгук.pdf
27 березня 2020 16:11
24.Баланс.pdf
27 березня 2020 16:11
23.Витяг НДС.pdf
27 березня 2020 16:11
22.Дозвіл.pdf
27 березня 2020 16:11
21.Витяг з протоколу.pdf
27 березня 2020 16:11
20.Наказ.pdf
27 березня 2020 16:11
17.Довідка про обмеження.pdf
27 березня 2020 16:11
11.Лист зобов'язання.pdf
27 березня 2020 16:11
09.Проект договору.pdf
27 березня 2020 16:10
10.Технічна специфікація.pdf

Документи

30 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 березня 2020 09:08
Електронний підпис
30 березня 2020 08:47
12 Статут.pdf
30 березня 2020 08:47
9 Проект договору.pdf
30 березня 2020 08:47
14 Ліцензія.pdf
30 березня 2020 08:47
13 Витяг ПДВ.pdf
30 березня 2020 08:47
8 Заява учасника.pdf
30 березня 2020 08:47
10 Довідка субпідрядники.pdf
30 березня 2020 08:47
11 Довідка санкції.pdf
30 березня 2020 08:47
7 Повноваження.pdf
30 березня 2020 08:47
2 Довідка працівники.pdf
30 березня 2020 08:47
5 Довідка представник.pdf
30 березня 2020 08:47
4 Довідки ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД"

ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВДЕНСПЕЦАТОМЕНЕРГОМОНТАЖ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" 11 414 000,00
UAH з ПДВ
11 060 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД" 11 414 307,00
UAH з ПДВ
11 294 307,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 13:39
Електронний підпис
27 березня 2020 14:12
Електронний підпис
27 березня 2020 14:12
Електронний підпис
27 березня 2020 14:05
20241_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
27 березня 2020 14:05
6 Проект договору.pdf
27 березня 2020 14:05
5 Заява участника.pdf
27 березня 2020 14:05
2 довідки до статті 17.pdf
27 березня 2020 14:05
1 Квалиф критерии.zip

Публічні документи

26 березня 2020 16:42
Електронний підпис
26 березня 2020 16:42
Електронний підпис
26 березня 2020 16:40
31 Проект договору.pdf
26 березня 2020 16:40
30 Довідка про бенефіц.pdf
26 березня 2020 16:40
13 18 Протоколи.pdf
26 березня 2020 16:40
11 Ліцензія.pdf
26 березня 2020 16:40
8 Опис.pdf
26 березня 2020 16:40
7 Статут скан.pdf
26 березня 2020 16:40
6 Довідка про довкілля.pdf
26 березня 2020 16:40
26 Відомості про ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"

ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"
#41806731
Переможець 11 060 520,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"
#41806731
11 060 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:19
ДУ № 1 до договору № 586 ч.1.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:16
ДУ № 1 до договору № 586 ч.2.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:16
ДУ № 1 до договору № 586 ч.3.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:16
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 16:22
Договiр_586.pdf укладений
12 травня 2020 16:21
Додатки_до_договору.pdf укладений
12 травня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 586
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 586
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 001 139,20
UAH (в тому числі ПДВ 833 523,20 UAH)