Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухофрукти
Очікувана вартість
21 600,00 UAH
UA-2020-02-26-003106-a 57ec0aa90cbf4c66bddc119e58daf017
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380442769601
380632134609
natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380442769601,380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 17:10
Початок аукціону: 03 березня 2020 12:43
Очікувана вартість: 21 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Сухофрукти (яблуко, груша, слива) - 400кг. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації, розфасованого та упакованого у спеціальні картоні ящики, які забезпечують цілісність товару .11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Василя Кучера, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Карась О.О. 10 360,00
UAH з ПДВ
10 360,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 19 200,00
UAH з ПДВ
19 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 09:07
Document_USR_1006341747.rtf
28 лютого 2020 09:07
inquiry_print (1).pdf
28 лютого 2020 09:07
inquiry_print.pdf
28 лютого 2020 09:07
Авто.docx
28 лютого 2020 09:07
Гарантійний лист 2.jpg
28 лютого 2020 09:06
Довідка про ліцензію.jpg
28 лютого 2020 09:06
Довідка статистика.jpg
28 лютого 2020 09:05
Договори 1.docx
28 лютого 2020 09:02
Лист обробка даних.jpg
28 лютого 2020 09:02
Лист.pdf
28 лютого 2020 09:02
Паспорт.docx
28 лютого 2020 09:00
стаття 17 Закону.jpg
28 лютого 2020 09:00
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 09:00
Якісне сушка 11.2019.jpg

Публічні документи

28 лютого 2020 14:26
Дог №136 КП Волод ринок.pdf
28 лютого 2020 14:15
Витяг ЄДР 23.04.2019.pdf
28 лютого 2020 14:15
Статистика.pdf
28 лютого 2020 14:14
Наказ на Директора.pdf
28 лютого 2020 14:14
довідка з банку 23.01.20.pdf
28 лютого 2020 14:14
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 14:14
Довідка з банку 29.11.2019.pdf
28 лютого 2020 14:14
Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2020 14:14
Висновок сухофрукти.pdf
28 лютого 2020 14:14
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Карась О.О.

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Карась О.О.
#2584214735
Переможець 10 360,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:55

Документи

03 березня 2020 16:55
Рішення №20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Карась О.О.
#2584214735
10 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 16:55
Рішення №20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 09:31
Дог №52 ФОП Карась О О.pdf укладений
11 березня 2020 09:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 10 360,00
UAH