Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво парку у районі між вул. Набережна, вул.Будівельників та просп.Незалежності у м.Нетішин Хмельницької області
Очікувана вартість
6 794 884,00 UAH
UA-2020-02-26-002873-a fba02b1d09ec484ea41e2c5f8b188f1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процишин Борис

+30384291200 tkukbnmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40388924
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, місто Нетішин, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Процишин Борис
+30384291200
tkukbnmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 11:46
Очікувана вартість: 6 794 884,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво парку у районі між вул. Набережна, вул.Будівельників та просп.Незалежності у м.Нетішин Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі здійснення попередньої оплати Робіт, Сторони керуються вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата вартості виконаних Робіт проводиться шляхом застосування проміжних платежів та кінцевого розрахунку на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою № КБ-3, підписаних Сторонами, з обов’язковим попереднім погодженням із службою технічного нагляду, при умові надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати уточнення та усунути дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 лютого 2020 19:26
Дата відповіді: 04 березня 2020 16:39
На підставі пункту 1 Розділу 2 Тендерної документації (Оголошення про проведення процедури відкритих торгів), просимо надати роз’яснення щодо тендерної документації: 1. Тендерною документацією Замовника вимагається надання довідки довільної форми про досвід виконання аналогічних будівельних робіт, просимо уточнити, за яким кодом класифікатора за ДК 021:2015 повинні бути надані аналогічні договори укладені та виконані Учасником, оскільки код класифікатора процедури Класифікація за ДК 021:2015: 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів, то чи означає це що Замовником будуть братися до уваги лише договори, які були укладені лише за таким класифікатором? 2. Чи мають бути виконані аналогічні договори надані учасниками у складі пропозицій у повному обсязі? 3. Для чого у тендерній пропозиції вказано окремий вартісний еквівалент стосовно виконання аналогічного договору потенційних учасників саме на суму 6800000,00 грн.? Просимо видалити таку дискримінаційну вимогу, що встановлена у тендерній документації. 4. Просимо - видалити вимогу, щодо надання в складі тендерної пропозиції копій трудових книжок працівників учасника, адже така вимога є незаконною. Відповідно до Роз’яснення Мінюсту від 21.12.2011 Деякі питання практичного застосування Закону України "Про захист персональних даних": відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. У зв'язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров'я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. Так, відповідно до абзацу п'ятого статті 2 Закону ( 2297-17 ) згодою суб'єкта персональних даних є будь-яке документоване, зокрема письмове, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. Обробка даних про фізичну особу без її згоди не допускається, крім випадків, визначених Законом ( 2297-17 ), і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. 5. Просимо - видалити вимогу стосовно надання у складі пропозицій учасників – Звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за серпень 2019 – січень 2020 року, оскільки інформація яка там зазначається є персональними даними працівників учасників, оприлюднення яких можливе лише у разі надання письмової згоди таких працівників, надання такого документу Замовником нічим не обґрунтоване. 6. Відповідно до умов тендерної документації – Учасники у складі пропозицій повинні надавати Замовнику сертифікати якості (відповідності), паспорти, тощо на товарно-матеріальні цінності, просимо Замовника вказати що він розуміє під терміном «товарно-матеріальні цінності» та зазначити конкретний перелік таких «цінностей» на які ним вимагаються сертифікати, паспорти, тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до пункту III Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Тому, предмет закупівлі визначено відповідно до показників п’ятої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015 45212000-6 – Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів). На підставі цього в План закупівель на 2020 рік внесено закупівлю робіт по об’єкту «Будівництво парку у районі між вул.Набережна, вул.Будівельників та просп.Незалежності у м.Нетішин Хмельницької області» за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 45212000-6 – Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів.
Відповідно до пункту 1 додатку 1 до Оголошення від 26.02.2020 замовнику надається довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою учасника (за наявності) про досвід виконання аналогічних будівельних робіт, які виконувались в 2018-2019 роках, з переліком замовників, з якими було укладено договори, їх адресами та контактними телефонами, сумами договорів та інформацією про стан виконання предмету договору.Аналогічними договорами (на виконання умов пункту 1 додатку 1 до Оголошення від 26.02.2020) будуть договори за вищезазначеним кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
2. Відповідно до пункту 1 додатку 1 до Оголошення від 26.02.2020 замовник не передбачає щоб аналогічні договори були виконанні у повному обсязі (про що зазначається в наданій інформації).
3. У пункті 1 додатку 1 до Оголошення від 26.02.2020 замовником передбачається надання учасником довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою учасника (за наявності) про досвід виконання аналогічних будівельних робіт, які виконувались в 2018-2019 роках. При цьому, сума хоч б одного договорумає становити не менше 6,8 млн. грн. Дана сума відповідає очікуваній вартості робіт по об’єкту будівництва та ніяким чином не є дискримінаційною вимогою, а носить характер документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що передбачено частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. На виконання вимог частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовникомвнесено зміни в тендерну документацію.
5. Вимога замовника щодо надання Звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за серпень2019 січень 2020 року (таблиця 1) не розкриває персональних даних працівників учасника та не суперечить вимогам Законів України «Про захист персональних даних» та «Про публічні закупівлі».
6. Під терміном «товарно-матеріальні цінності» замовник розуміє матеріали, обладнання та устаткування, які будуть використані (встановлені) в ході виконання робіт по об’єкту «Будівництво парку у районі між вул.Набережна, вул.Будівельників та просп.Незалежності у м.Нетішин Хмельницької області», зокрема (не виключно): фігурні елементи мощення, поребрики, щебінь, арматурна сталь, шафа розподільча, лічильник трифазний, вимикач автоматичний, освітлювальний комплекс, лави, тощо.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-02-000065 ● c64867457bfc430d83d49708b471828f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2021 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.11.2021
Ужгород
№ 681

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 01.11.2021 №003100-18/13832-2021 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021№ 681

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-26-002873-a 26.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-10 16:31:52

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт - Будівництво парку у районі між вул. Набережна, вул.Будівельників та просп. Незалежності у м.Нетішин Хмельницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-26-002873-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Архітектоніка» умовам пункту 6 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема: учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Замовнику сертифікати якості (відповідності), паспорти тощо на товарно-матеріальні цінності, відповідно до вимог, встановлених загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, Закону України «Про підтвердження відповідності», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», декрету КМ України «Про стандартизацію та сертифікацію», тощо, та які будуть використані під час виконання робіт) та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли у тендерній пропозиції зазначеного учасника подані сертифікати, термін дії яких минув (файл Сертифікати.7z 12 березня 2020 16:38 ), а саме: сертифікати якості (відповідності) №UA1.032.0100097-12, №UA-MI/2-4471-2014, №UA1.022.0125562-13, №UA1.190.0924-18, №UA1.190.0002857-17, №UA1.182.0049361-12?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради (далі – УКБ ВК НМР) повідомляє, що на виробничій нараді УКБ ВК НМР розглянуто висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19.11.2021 №UA-M-2021-11-02-000065, зокрема щодо втрати чинності Закону України «Про підтвердження відповідності» від 17.05.2001 №2406-ІІІ та Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію та сертифікацію» від 10.05.1993 №46-93. На заміну вищезазначеному закону прийнято Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII, із основними засадами якого ознайомлено працівників УКБ ВК НМР. При підготовці тендерної документації на закупівлю робіт буде прийнято до уваги положення нормативно-правових актів України, чинних на момент оголошення закупівлі. Також, тендерним комітетом УКБ ВК НМР будуть вжиті заходи щодо дотримання вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-11-26 15:07:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Архітектоніка 5 999 416,41
UAH з ПДВ
5 599 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТЕХНОМАРКЕТ 6 443 880,49
UAH з ПДВ
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 12:10
Електронний підпис
26 березня 2020 12:08
Супровідний лист
26 березня 2020 12:08
Довідка ДПС
26 березня 2020 12:08
Двідка МВС
12 березня 2020 16:52
Електронний підпис
12 березня 2020 16:39
Договірна ціна.pdf
12 березня 2020 16:39
Звіт 1-КБ 2019.7z
12 березня 2020 16:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 березня 2020 16:39
Довідки.7z
12 березня 2020 16:39
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
12 березня 2020 16:39
Договір ЦБР.pdf
12 березня 2020 16:39
Договір Фелмокс.pdf
12 березня 2020 16:39
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
12 березня 2020 16:39
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
12 березня 2020 16:39
Відомості про учасника.pdf
12 березня 2020 16:39
Архітектоніка 17782 p7s.7z
12 березня 2020 16:38
Проект договору.pdf
12 березня 2020 16:38
КБ-2_ КБ-3 ЦБР.pdf
12 березня 2020 16:38
Сертифікати.7z
12 березня 2020 16:38
Протокол засновників.pdf
12 березня 2020 16:38
Статут.pdf
12 березня 2020 16:38
Установчі документи.PDF

Публічні документи

12 березня 2020 14:43
Електронний підпис
12 березня 2020 14:40
12.8 Корпуса.pdf
12 березня 2020 14:40
12.7 Зажими.pdf
12 березня 2020 14:40
12.5 Висновок.pdf
12 березня 2020 14:40
12.4 Вимикачі автоматичні.pdf
12 березня 2020 14:40
15. Ліцензія нова.pdf
12 березня 2020 14:40
14. Статистика нова.pdf
12 березня 2020 14:40
12.3 Вимикач ВД.pdf
12 березня 2020 14:40
13. РНБО Санкції.pdf
12 березня 2020 14:40
12.2 Пісок.pdf
12 березня 2020 14:40
12.23 Серт. пісок.pdf
12 березня 2020 14:40
12.1 Фоксвел.pdf
12 березня 2020 14:40
12.22 ЩР.pdf
12 березня 2020 14:40
12. Надання сертифікатів.pdf
12 березня 2020 14:40
12.21 Щебенево-піщана.pdf
12 березня 2020 14:40
12.20 Цемент.pdf
12 березня 2020 14:40
11. Без авансу.pdf
12 березня 2020 14:40
10. Захист довкілля.pdf
12 березня 2020 14:40
12.19 сертифікат1 арм..pdf
12 березня 2020 14:40
9.4 Розрахунки.pdf
12 березня 2020 14:40
12.18 сертифікат(1) арм..pdf
12 березня 2020 14:40
9.3 Відомість ресурсів.pdf
12 березня 2020 14:40
12.16 Сертифікат ISO.pdf
12 березня 2020 14:40
9.2 Локальні кошториси.pdf
12 березня 2020 14:40
12.14 Лічильник.pdf
12 березня 2020 14:40
9.1 Договірна ціна.pdf
12 березня 2020 14:40
9. Пропозиція.pdf
12 березня 2020 14:40
12.13 Лічильник 1.pdf
12 березня 2020 14:40
7. Ст.17.pdf
12 березня 2020 14:40
6.7 Тр. книжки.rar
12 березня 2020 14:40
6.6 Нарах.З.П. 01.2020.pdf
12 березня 2020 14:40
6.5 Нарах.З.П. 12.2019.pdf
12 березня 2020 14:40
6.4 Нарах.З.П. 11.2019.pdf
12 березня 2020 14:40
6.3 Нарах.З.П. 10.2019.pdf
12 березня 2020 14:40
6.2 Нарах.З.П. 09.2019.pdf
12 березня 2020 14:40
6.1 Нарах.З.П. 08.2019.pdf
12 березня 2020 14:40
6. ІТР та робочі.pdf
12 березня 2020 14:40
4.4 Баланс та звіт 2019.pdf
12 березня 2020 14:40
4.3 Акти _40 ПАРК.pdf
12 березня 2020 14:40
4.1 Договор _40 ПАРК.pdf
12 березня 2020 14:40
4. Аналогічні договори.pdf
12 березня 2020 14:40
3. Щодо акціонерів.pdf
12 березня 2020 14:40
2.1 Наказ директор.pdf
12 березня 2020 14:39
2. Протокол 11.pdf
12 березня 2020 14:39
1. Довідка про підпр-во.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Архітектоніка

ПП ТЕХНОМАРКЕТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Архітектоніка
#34669600
Переможець 5 599 990,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Архітектоніка
#34669600
5 599 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2023 10:10
Додаткова угода №11 до №22.pdf зміни до договору
06 січня 2023 10:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 14:21
Додаткова угода №10 до №22.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 14:13
Додаткова угода №9 до №22.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:12
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 10:03
Додаткова угода №8 до №22.pdf зміни до договору
20 січня 2022 09:59
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 11:41
Додаткова угода №7 до №22.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 11:39
Додаткова угода №6 до №22.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 14:16
Додаткова угода №5 до №22 (1).pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:29
Додаткова угода №4 до №22 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 12:38
Додаткова угода №3 до №22 (1).pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2020 13:47
Додаткова угода №2 до №22 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 17:46
Додаткова угода №1 до №22 (1).pdf зміни до договору
08 квітня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 17:34
Договір №22.pdf укладений
08 квітня 2020 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна суми виділених Підряднику коштів у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії договіору на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості робіт
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2022 році
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії договору на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML