Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 - км 46+483, Житомирська область
GBN G.1-218-182:2011. Major overhaul of the motor road in public use M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 41 + 483 - km 46 + 483, Zhytomyr region
GBN G.1-218-182:2011. Major overhaul of the motor road in public use M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 41 + 483 - km 46 + 483, Zhytomyr region
Очікувана вартість
212 858 691,80 UAH
UA-2020-02-26-002777-a ● 5fc2ca96a30a4cf8b2517c4df07374bd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 ztcad_tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 ztcad_tdv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 212 858 691,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 213 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1064293.46 UAH |
Publication date: | 26 лютого 2020 16:23 |
Enquiries until: | 27 березня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 квітня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 212 858 692 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 213 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 - км 46+483, Житомирська область
GBN G.1-218-182:2011. Major overhaul of the motor road in public use M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 41 + 483 - km 46 + 483, Zhytomyr region.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 - км 46+483, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
GBN G.1-218-182:2011. Major overhaul of the motor road in public use M-21 Vystupovichi - Zhytomyr - Mogilev-Podilsky (through Vinnytsia city) on the section of km 41 + 483 - km 46 + 483, Zhytomyr region.
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2020 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 14:07 |
Додатки до ТД.doc | |
27 березня 2020 14:03 |
ТД кап.ремонт М-21 км 41+483 - км 46+483 зі змінами.doc | |
27 березня 2020 14:03 |
перелік змін М-21 км 41+483- км 46+483.pdf | |
27 березня 2020 12:00 |
Проект договору.doc | |
03 березня 2020 14:02 |
11.Поперечні профілі ДО М-21 км 41+483 - км 46+483.pdf |
27 березня 2020 14:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 березня 2020 14:07 |
Додатки до ТД.doc
|
|||||||||
27 березня 2020 14:03 |
ТД кап.ремонт М-21 км 41+483 - км 46+483 зі змінами.doc
|
|||||||||
27 березня 2020 14:03 |
перелік змін М-21 км 41+483- км 46+483.pdf
|
|||||||||
27 березня 2020 12:00 |
Проект договору.doc
|
|||||||||
03 березня 2020 14:02 |
11.Поперечні профілі ДО М-21 км 41+483 - км 46+483.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 28 лютого 2020 10:22
Дата відповіді: 03 березня 2020 14:03
Прохання надати креслення влаштування георешітки. Не зрозуміло де влаштовується?
Відповідь: Креслення конструкції дорожнього одягу завантажено
Вимоги ТД
Дата подання: 04 березня 2020 15:35
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:52
Прохання для усунення дискиминаційних умов внести зміни в наявність техніки стосовно вантажопідємності кранів та тонажів котків. Чому не можна використовувати кран 25т чи 16т для тих робіт які зазначені в тех.завданні.? Аналогічно і для катків.
Відповідь: Замовником буде переглянуто перелік техніки (в т.ч. вантажопідйомність та тонажність) та внесено відповідні зміни до ТД
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 06 березня 2020 14:23
Дата відповіді: 10 березня 2020 15:26
Відповідно до п. 6 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від учасників документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно В ОБСЯЗІ 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
- основа із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, обробленої цементом марки 20 - 75 237 м2.
Відповідно до ДСТУ Б В.2.7-30:2013 Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови, затверджені наказом від 27.05.201З р. № 217 "Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови»" (далі – ДСТУ), визначено стандарти до основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40. Проте, навіть ДСТУ не містять обов’язкової необхідності обробки ЩПС-40 цементом марки 20, що свідчить про СВІДОМЕ ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ, за яких потенційні Учасники, які мають досвід та зарекомендували себе як надійні Виконавці робіт протягом багатьох років, будуть автоматично відхилені Замовником, у зв’язку з відсутністю УНІКАЛЬНОГО досвіду роботи.
Просимо виключити дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть переглянуті основні види робіт для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.
про необхідність наявності досвіду
Дата подання: 06 березня 2020 15:07
Дата відповіді: 11 березня 2020 16:31
Ми маємо намір стати учасником процедури закупівлі (№ Prozorro UA-2020-02-26-002777-a) проте під час підготовки тендерної пропозиції нами було виявлено дискримінаційні вимоги у тендерній документації, що суттєво звужують коло потенційних Учасників.
Відтак, відповідно до п. 6 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від учасників документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно В ОБСЯЗІ 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
- армування шарів асфальтобетонного покриття - 18 228 м2.
Щодо документального підтвердження досвіду у 100 % обсязі виконання робіт з армування шарів асфальтобетонного покриття. На сьогодні існує декілька видів армування шарів асфальтобетонного покриття, а саме: за допомогою спеціальної машини або вручну за допомогою найманих робітників. Армування асфальтобетонних шарів не потребує від робітників наявності спеціальних знань чи досвіду, цей процес абсолютно зрозумілий та чіткий. Основний критерій для якісного армування асфальтобетонного покриття – це вибір якісного матеріалу, перевірка її зовнішнього вигляду на предмет відсутності механічних пошкоджень. Слід зазначити, що нагляд за процесом армуванням шарів виконує інженер технічного нагляду від Замовника. Підрядник, виконуючи роботи, керується виключно рекомендаціями виробника матеріалу, якого при необхідності може залучити під час виконання даного процесу. Тому, така умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ потенційних учасників, а у разі відсутності досвіду, який не є необхідним для виконання такого виду робіт, пропозиція буде відхилена, хоча, ми як потенційний Учасник зі свого боку маємо можливість виконати інші умови тендерної документації та взяти участь у торгах.
Замовником не береться до уваги наявність багаторічного досвіду виконання робіт потенційних Учасників, наявність позитивних відгуків від попередніх Замовників, а встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України.
Просимо виключити дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть переглянуті основні види робіт для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.
Вимоги ТД
Дата подання: 19 березня 2020 22:02
Дата відповіді: 24 березня 2020 13:36
Прохання усунути дискриминаційні вимоги стосовно техніки та видів основних робіт як це було зроблено на інших ділянках М-21. Також прохання надати графік фінансування для того щоб можна було достовірніше розписати помісячний графік на випуск/поставку/чи купівлю асфальтобетону. Як ми можемо давати помісячний графік випуску асфальтобетону незнаючи яке буде фінансування і чи взагалі воно буде в цьому році?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На умовах співфінансування у 2020 році затверджено виділення коштів з обласного бюджету у сумі 400,0 тис. грн., що дасть змогу зареєструвати договір та розпочати роботи на об’єкті. Крім того, Укравтодором у поточному році заплановано виділити кошти з державного бюджету, тільки при наявності заключеного договору підряду, на виконання робіт на об’єкті у повному обсязі. Замовнком буде переглянуто перелік та кількість техніки, необхідної для виконання робіт, а також основні вии робіт по аналогічному договору та будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Технічне завдання
Дата подання: 19 березня 2020 22:10
Дата відповіді: 24 березня 2020 16:12
Чому в технічному завданні незрозумілі трактування які запутують під час складання Договірної ціни? А саме таке трактування як армування шарів асфальтобетону? Беручи до уваги поперечний профіль з якого видно, що шари асфальтобетону не армуються, а влаштовується геотекстильний матеріал перед влаштуванням шару основи з піску. Тому прохання переглянути технічне завдання та привести його у відповідність тому як при дво-шаровому асфальтобетонному покриті армування шарів асфальтобетону не допустиме.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: геотекстильний матеріал влаштовується по ґрунту земляного полотна з виведенням на укіс земляного полотна (тобто перед влаштуванням шару основи з піску).
Додається копія поперечного профілю конструкції дорожнього одягу.
Додається копія поперечного профілю конструкції дорожнього одягу.
Технічне завдання
Дата подання: 19 березня 2020 22:16
Дата відповіді: 24 березня 2020 16:13
Також прохання надатии розяснення стосовно технології улаштування суміші укріпленої цементом автогрейдером? Всі нормативні документи враховують влаштування цієї суміші на рівні асфальтобетонної, і метод її влаштування також врахований як асфальтобетоний під асфальтоукладач. Влаштування суміші укріпленої цементом не є вирівнюючим, а є конструктивним тому повинен забезпечувати певний рівень рівності та нахилу якого важко досягти при виконанні даного укладання автогрейдером. Також прохання надати пояснення які витрати даної суміші ви передбачаєте при такому влаштуванні, адже витрати як звичайної піщано-щебеневої суміші тут несумісні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В договірній ціні влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом учасник торгів може передбачити асфальтоукладачем, за умови дотримання вимог діючих нормативних документів та технології виконання робіт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-26-002777-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ВАТ "АКЕЛІК ГРУП", Код ЄДРПОУ:1501817351
Дата подання: 09 травня 2020 20:38
Дата подання: 09 травня 2020 20:38
Cкарга на рішення замовника (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Представництво «АКЕЛІК ГРУП»ВАТ» оскаржує неправомірно прийняті Замовником рішеннями щодо:
- відхилення тендерної пропозиції Представництва «АКЕЛІК ГРУП» ВАТ»
- допуску до участі в аукціоні ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА"
- допуску до участі в аукціоні ОАО "ДСТ № 4 г. Брест».
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 20:39
Скарга відкликана скаржником
Причина: відпала необхідність
Дата: 20 травня 2020 17:44
рішення від 14.05.2020 № 9344 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 20:39
рішення від 28.05.2020 № 10600.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 19:47
Номер скарги: UA-2020-02-26-002777-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 09 травня 2020 15:10
Дата подання: 09 травня 2020 15:10
СКАРГА на рішення замовника
Службою автомобільних доріг у Житомирській області було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-26-002777-a.
ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо допущення до аукціону ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" та ВАТ "ДСТ № 4 г.Брест".
ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2020-02-26-002777-a●5fc2ca96a30a4cf8b2517c4df07374bd від 04.05.2020 року відхиллено тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", ВАТ "АКЕЛІК ГРУП", ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" та допущено до аукціону пропозиції ВАТ "ДСТ № 4 г.Брест" і ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Стосовно неправомірного допущення до аукціону
ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест»
1. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації 1 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми. Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт;
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України ТА/АБО УМОВАМИ ЗАЗНАЧЕНИХ ДОГОВОРІВ ПЕРЕДБАЧЕНО ЇХ СКЛАДАННЯ).
ВАТ «ДСТ № 4 г.Брест» у складі пропозиції надало довідку Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), де серед переліку наявної техніки зазначило: п. 15.1 - Машина маркірувальна - Шмель 11Б на базі ГАЗ 33021 2003 р.в., п. 15-2 - Машина для розмітки доріг - КОНТУР 650ХПЭ, 2018 р.в. Обидві машини залучаються учасником на підставі договору надання послуг з ТОВ “Будівельна компанія “ДОРАКТІВ” (тут і далі див. файл “15.1-15.2 Договір ДОРАКТІВ.pdf” в системі). ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» надав договір про надання послуг № 05-03-2020 від 05.03.2020 року укладений з ТОВ “Будівельна компанія “ДОРАКТІВ”. Крім того, на відповідність умовам тендерної документації щодо надання копії документу, який підтверджує право власності на вказану техніку, ВАТ «ДСТ № 4 г.Брест» надало свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, як на п. 15.1 - Машина маркірувальна - Шмель 11Б на базі ГАЗ 33021 2003 р.в., та і на п. 15-2 - Машина для розмітки доріг - КОНТУР 650ХПЭ, 2018 р.в. Власником даних транспортних засобів є ТОВ “ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП”. Враховуючи, що ТОВ “Будівельна компанія “ДОРАКТІВ”, яка є надавачем послуг ВАТ «ДСТ № 4 г.Брест» не є власником транспортних засобів, ВАТ «ДСТ № 4 г.Брест» повинен був надати згідно умов тендерної документації:
- договір між ТОВ “Будівельна компанія “ДОРАКТІВ” та ТОВ “ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП”, який підтвердив би право ТОВ “Будівельна компанія “ДОРАКТІВ” надавати у користування відповідну техніку.
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України ТА/АБО УМОВАМИ ЗАЗНАЧЕНИХ ДОГОВОРІВ ПЕРЕДБАЧЕНО ЇХ СКЛАДАННЯ).
ВАТ «ДСТ № 4 г.Брест» надав у складі пропозиції Договір на оренду спецтехніки № 0403/20-3 між ТОВ “Будівельна компанія “ДОРАКТІВ” (надавачем послуг) та ТОВ “ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП” (власником транспортних засобів).
Відповідно до п. 3.3 Договору, передача спецтехніки в оренду здійснюється за актом приймання-передачі.
Відповідно до п. 7.1 Договору повернення спецтехніки провадиться за актом приймання-передачі, аналогічному тому, який складається при передачі спецтехніки від Орендодавця Орендарю.
Проаналізувавши вищенаведене, можна зробити висновок, що умовами договору передбачено складання актів приймання-передачі
Водночас, у складі пропозиції ВАТ «ДСТ № 4 г.Брест» акт приймання-передачі не надало.
Враховуючи, що умовами тендерної документації наявність маркірувальних машин в кількості 2 од. була обов'язкова (перелік транспортних засобів обов'язкових до наявності зазначений у таблиці до п. 1 Додатку 3) та враховуючи, що ВАТ «ДСТ № 4 г.Брест» у складі пропозиції не надало копії актів приймання-передачі транспортних засобів між ТОВ “Будівельна компанія “ДОРАКТІВ” (надавачем послуг) та ТОВ “ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП” (власником транспортних засобів), тендерна пропозиція ВАТ «ДСТ № 4 г.Брест» не відповідає вимогам тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30, а рішення про допущення даного учасника до аукціону є неправомірним та підлягає скасуванню.
2. Згідно п.7 ч.3 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4. Відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші повинна відповідати вимогам ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт.
Відповідно до вимог ДБН В.2.3.-4:2015 зі змінами №1 (пункт 20.8.2.) відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу 150 км., при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
ВАТ «ДБТ № 4 м. Брест» у складі своєї тендерної пропозиції подана транспортна схема, яка передбачає середню відстань перевезення 102 км., тривалістю орієнтовно 2 години 13 хв.
Разом з тим, перевезення асфальтобетонних сумішей планується здійснювати з Республіки Білорусь, що передбачає перетин кордонів двох держав, а також проходження митних процедур експорту товару з Республіки Білорусь та імпорту його в Україну, що однозначно вимагатиме додаткових витрат часу при здійсненні перевезення. Однак вказані моменти жодним чином не відображені в поданих ВАТ «ДБТ № 4 м. Брест» у складі своєї тендерної пропозиції у транспортній схемі, що є очевидним грубим порушенням.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція ВАТ «ДСТ № 4 г.Брест» не відповідає вимогам тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30, а рішення про допущення даного учасника до аукціону є неправомірним та підлягає скасуванню.
Стосовно неправомірного допущення до аукціону
ТОВ «СП “АВТОСТРАДА”»
1. Відповідно до п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з документальним підтвердженням. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
На підтвердження вищезазначених вимог, в складі тендерної пропозиції ТОВ “СП “АВТОСТРАДА” надає інформаційну довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт №40-ж від 03.04.2020 року (файл “28. Наявність працівників.pdf” в системі).
Згідно довідки, в складі машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів є Шевченко Володимир Миколайович - позиція №22.
В той же час, в складі пропозиції учасника відсутні копія трудової книжки та копія наказу про призначення на посаду зазначеного працівника №22 зі складу машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів - Шевченка Володимира Миколайовича.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації.
Звертаємо увагу, що в складі довідки про працівників міститься інформація про однофамільця - Шевченко Сергій Михайлович - позиція №11-12 зі складу інженерно-технічних працівників, на якого в складі пропозиції містяться всі відповідні документи.
Водночас, саме на працівника №22 зі складу машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів - Шевченка Володимира Миколайовича - документи відсутні.
Вищезазначене не може бути визначено як формальна помилка, тому просимо врахувати даний момент при винесенні рішення колегією АМКУ, оскільки згідно інформації учасника - це зовсім різні працівники.
2. Відповідно до п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації, Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
На підтвердження вищезазначених вимог, в складі тендерної пропозиції ТОВ “СП “АВТОСТРАДА” надає Атестат Виробництва №ДР.АВ.23-007-20 від 10.03.2020 року, виданий ДП “Житомирський облавтодор” (файл “Атестат, договір.pdf” в системі)
Водночас, згідно інформації з атестату, АБЗ забезпечує можливість виробництва матеріалів відповідно до вимог лише ДСТУ Б В.2.7-119:
Дана помилка не може бути визнана як формальна, адже умови тендерної документації чітко передбачали, що наявний АБЗ повинен бути атестований згідно двох ДСТУ: ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Водночас, наданий у складі пропозиції ТОВ “СП “АВТОСТРАДА” Атестат забезпечує можливість виробництва матеріалів до вимог лише ОДНОГО ДСТУ Б В.2.7-119.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція ТОВ “СП “АВТОСТРАДА” не відповідає вимогам тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30, а рішення про допущення даного учасника до аукціону є неправомірним та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 20:37
рішення від 14.05.2020 № 9343 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 20:37
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.05.2020 № UA-2020-02-26-002777-a.b1.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 21:10
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.05.2020 № UA-2020-02-26-002777-a.b1.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 19:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2020 № 10785.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 21:52
рішення від 01.06.2020 № 10785.pdf
Дата публікації: 04 червня 2020 22:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: протокол ТК №133 від 11.06.20р.
Дата виконання рішення замовником: 11 червня 2020 14:27
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Документи |
Допущено до аукціону
|
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 червня 2020 14:31 |
Коментар щодо відміни: | Виконання рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №10785-р/пк-пз від 01.06.2020 р., щодо відміни торгів на закупівлю робіт ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 41+483 – км 46+483, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), згідно ст. 31 Закону. |
Документи:
11 червня 2020 14:29
|
протокол відміни торгів на виконання рішення АМКУ.pdf |