Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот 1 - путівки дитячого закладу з оздоровлення та відпочинку, лот 2 - путівки дитячого закладу санаторного типу
Очікувана вартість
2 770 000,00 UAH
UA-2020-02-26-002652-c f73a43f6f3a44e3dbec0a8e5a31fe2e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Ольга Василівна

+380459654640 ssd_1008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей та сім'ї Вишгородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21680105
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, Київська обл., м.Вишгород, пл.Шевченка, 1 кім.99
Контактна особа: Мельник Ольга Василівна
+380459654640
ssd_1008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 770 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Тендерна документація

26 лютого 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 18:34
додатки до ТД путівки 2-.doc
26 лютого 2020 18:34
ТД путівки 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-002652-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Азов-стиль", Код ЄДРПОУ:33210999
Дата подання: 26 березня 2020 11:02
невідповідність
Протоколом № 16 від 19.03.2020 року засідання тендерного комітету Служби у справах дітей та сім’ї відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Азов-стиль» (лот 1) на закупівлю: ДК 021:2015-55240000-4 – Послуги центрів та будинків відпочинку (лот 1 – путівки дитячого закладу з оздоровлення та відпочинку, лот 2 – путівки дитячого закладу санаторного типу) на підставі ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Разом з тим в даному протоколі зазначено, що членами тендерного комітету було встановлено, що тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям, але не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав.
В тендерній документації у додатку 3 в пункті 4 встановлено вимогу: «Побутові умови – наявність умивальників, душових кабін, туалетів в кімнаті або у блоці». В порушення зазначеного, ТОВ «Азов-стиль» в довідці до фотоматеріалів зазначив: «туалети на поверхах та вуличні побудовані згідно сучасних санітарних вимог».

Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
По перше, ТОВ «Азов-стиль» стає незрозумілим яким чином тендерна пропозиція може повністю відповідати кваліфікаційним критеріям, але не відповідати умовам тендерної документації.
Так, у відповідності до ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З аналізу даної правової норми виходить, що кваліфікаційні критерії є складовою тендерної документації.

По-друге, не зрозуміло чим формулювання ТОВ «Азов-стиль»: «Туалети на поверхах та вуличні побудовані згідно сучасних санітарних вимог» суперечить формулюванню, зазначеному в тендерній документації: «Побутові умови – наявність умивальників, душових кабін, туалетів в кімнаті або у блоці». Крім того, згідно до «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» № 3/10/16 від 10.03.2020 року, яка була надана учасником у відповідності до Додатка № 3 Тендерної документації, санітарні вузли забезпечені цілодобовим гарячим водопостачанням та каналізовані, санітарні вузли включають вбиральні, вмивальні з мийками для ніг, кабіни особистої гігієни дівчаток, душові кабіни і розташовані безпосередньо у блоці.

По-третє, в резолютивній частині протоколу зазначено про відхилення пропозиції за лотом № 1, однак ТОВ «Азов-стиль» надавав тендерну пропозицію щодо участі у відкритих торгах лише за лотом № 2.

Таким чином, ТОВ «Азов-стиль» не зрозумілі причини, які стали підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Азов-стиль» за Лотом № 2 у зв’язку із невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації.

На підставі наведеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,

ПРОШУ:

Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Азов-стиль» (лот 2) умовам тендерної документації з врахуванням обставин, викладених в даному зверненні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 16:06
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету служби у справах дітей та сім’ї Вишгородської районної державної адміністрації (далі – Замовник) № 16 від 19.03.2020 року, на підставі ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Азов-стиль», як така що не відповідає умовам тендерної документації з наступної підстави:
в тендерній документації Замовника в пункті 4додатку 3 міститься вимога, щодонаявності умивальників, душових кабін, туалетів у кімнаті або у блоці, проте Учасником в довідці до фотоматеріалів зазначено, що туалети на поверхах та вуличні побудовані згідно сучасних санітарних вимог.

Документи подані скаржником

26 березня 2020 08:45
Звернення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: путівки дитячого закладу з оздоровлення та відпочинку
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 150 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Аукціон

Початок: 13 березня 2020 13:34
Закінчення: 13 березня 2020 13:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

261 шт
путівки дитячого закладу з оздоровлення та відпочинку
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, та /або Одеська область, узбережжя Чорного моря, за адресою переможця
Дата доставки: 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 3 Банківські 50
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 50

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ніккі Парк 2 125 375,00
UAH з ПДВ
2 125 375,00
UAH з ПДВ
Документи
Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства "Динамо"України 2 147 124,00
UAH з ПДВ
2 147 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 16:22
Електронний підпис
20 березня 2020 16:15
Довідка про несудимість
12 березня 2020 12:48
Електронний підпис
12 березня 2020 12:46
Банківська гарантія.rar
12 березня 2020 12:46
4.Проект договору.pdf
12 березня 2020 12:46
1.0. тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 18:52
Електронний підпис
11 березня 2020 18:47
Банківська гарантія.pdf
11 березня 2020 18:47
Банківська ліцензія.pdf
11 березня 2020 18:47
4.Проект договору.pdf
11 березня 2020 18:47
Фін.звітність 2019.pdf
11 березня 2020 18:47
Банківські довідки.pdf
11 березня 2020 18:47
Довідка з податкової.pdf
11 березня 2020 18:47
3.16. Відсутність барів.pdf
11 березня 2020 18:47
3.14.Особливі умови.pdf
11 березня 2020 18:47
3.13.Трансфер.pdf
11 березня 2020 18:47
3.11. Охорона об_єкту.pdf
11 березня 2020 18:47
3.8.Медичне забеспечення.pdf
11 березня 2020 18:47
3.6.Умови купання.pdf
11 березня 2020 18:47
3.5. Умови харчування.pdf
11 березня 2020 18:47
3.4. Побутові умови .pdf
11 березня 2020 18:47
3.3.Умови проживання.pdf
11 березня 2020 18:47
2.Додаток 2_Гарантії.pdf
11 березня 2020 18:47
2. Додаток 2_таблиця 2.pdf
11 березня 2020 18:47
2.Додаток 2_таблиця 1.pdf
11 березня 2020 18:47
Статут Новый.pdf
11 березня 2020 18:47
1.7.Реквізити.pdf
11 березня 2020 18:47
1.6.Положення Спортіум.pdf
11 березня 2020 18:47
1.4.Наказ про призначення.pdf
11 березня 2020 18:47
1.4. Рішення.pdf
11 березня 2020 18:47
1.2. Витяг.pdf
11 березня 2020 18:47
1.0. Тендерная пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ніккі Парк

Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства "Динамо"України

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ніккі Парк
#41337252
Переможець 2 125 375,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ніккі Парк
#41337252
2 125 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 11:33
Дод угода Ніккі Парк.pdf зміни до договору
31 липня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 15:13
Дод угода.pdf зміни до договору
02 липня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 10:04
Спортіум.pdf зміни до договору
12 червня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 17:15
Договір НіккіПарк.pdf зміни до договору
30 березня 2020 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в графік заїздів із зазначенням кількості путівок та вартості за одну путівку
Номер договору про закупівлю: 1/40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в графік заїздів
Номер договору про закупівлю: 1/40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до графіку заїздів із зазначенням кількості путівок та вартості за одну путівку
Номер договору про закупівлю: 1/40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 125 375,00
UAH