Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
лот 1 - путівки дитячого закладу з оздоровлення та відпочинку, лот 2 - путівки дитячого закладу санаторного типу
Очікувана вартість
2 770 000,00 UAH
UA-2020-02-26-002652-c ● f73a43f6f3a44e3dbec0a8e5a31fe2e1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба у справах дітей та сім'ї Вишгородської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21680105 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, Київська обл., м.Вишгород, пл.Шевченка, 1 кім.99 |
Контактна особа: |
Мельник Ольга Василівна +380459654640 ssd_1008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 18:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 770 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Тендерна документація
26 лютого 2020 18:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 18:34 |
додатки до ТД путівки 2-.doc | |
26 лютого 2020 18:34 |
ТД путівки 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-26-002652-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Азов-стиль", Код ЄДРПОУ:33210999
Дата подання: 26 березня 2020 11:02
невідповідність
Протоколом № 16 від 19.03.2020 року засідання тендерного комітету Служби у справах дітей та сім’ї відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Азов-стиль» (лот 1) на закупівлю: ДК 021:2015-55240000-4 – Послуги центрів та будинків відпочинку (лот 1 – путівки дитячого закладу з оздоровлення та відпочинку, лот 2 – путівки дитячого закладу санаторного типу) на підставі ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Разом з тим в даному протоколі зазначено, що членами тендерного комітету було встановлено, що тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям, але не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав.
В тендерній документації у додатку 3 в пункті 4 встановлено вимогу: «Побутові умови – наявність умивальників, душових кабін, туалетів в кімнаті або у блоці». В порушення зазначеного, ТОВ «Азов-стиль» в довідці до фотоматеріалів зазначив: «туалети на поверхах та вуличні побудовані згідно сучасних санітарних вимог».
Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
По перше, ТОВ «Азов-стиль» стає незрозумілим яким чином тендерна пропозиція може повністю відповідати кваліфікаційним критеріям, але не відповідати умовам тендерної документації.
Так, у відповідності до ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З аналізу даної правової норми виходить, що кваліфікаційні критерії є складовою тендерної документації.
По-друге, не зрозуміло чим формулювання ТОВ «Азов-стиль»: «Туалети на поверхах та вуличні побудовані згідно сучасних санітарних вимог» суперечить формулюванню, зазначеному в тендерній документації: «Побутові умови – наявність умивальників, душових кабін, туалетів в кімнаті або у блоці». Крім того, згідно до «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» № 3/10/16 від 10.03.2020 року, яка була надана учасником у відповідності до Додатка № 3 Тендерної документації, санітарні вузли забезпечені цілодобовим гарячим водопостачанням та каналізовані, санітарні вузли включають вбиральні, вмивальні з мийками для ніг, кабіни особистої гігієни дівчаток, душові кабіни і розташовані безпосередньо у блоці.
По-третє, в резолютивній частині протоколу зазначено про відхилення пропозиції за лотом № 1, однак ТОВ «Азов-стиль» надавав тендерну пропозицію щодо участі у відкритих торгах лише за лотом № 2.
Таким чином, ТОВ «Азов-стиль» не зрозумілі причини, які стали підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Азов-стиль» за Лотом № 2 у зв’язку із невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації.
На підставі наведеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Азов-стиль» (лот 2) умовам тендерної документації з врахуванням обставин, викладених в даному зверненні.
Розгорнути
Згорнути
Разом з тим в даному протоколі зазначено, що членами тендерного комітету було встановлено, що тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям, але не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав.
В тендерній документації у додатку 3 в пункті 4 встановлено вимогу: «Побутові умови – наявність умивальників, душових кабін, туалетів в кімнаті або у блоці». В порушення зазначеного, ТОВ «Азов-стиль» в довідці до фотоматеріалів зазначив: «туалети на поверхах та вуличні побудовані згідно сучасних санітарних вимог».
Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
По перше, ТОВ «Азов-стиль» стає незрозумілим яким чином тендерна пропозиція може повністю відповідати кваліфікаційним критеріям, але не відповідати умовам тендерної документації.
Так, у відповідності до ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З аналізу даної правової норми виходить, що кваліфікаційні критерії є складовою тендерної документації.
По-друге, не зрозуміло чим формулювання ТОВ «Азов-стиль»: «Туалети на поверхах та вуличні побудовані згідно сучасних санітарних вимог» суперечить формулюванню, зазначеному в тендерній документації: «Побутові умови – наявність умивальників, душових кабін, туалетів в кімнаті або у блоці». Крім того, згідно до «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» № 3/10/16 від 10.03.2020 року, яка була надана учасником у відповідності до Додатка № 3 Тендерної документації, санітарні вузли забезпечені цілодобовим гарячим водопостачанням та каналізовані, санітарні вузли включають вбиральні, вмивальні з мийками для ніг, кабіни особистої гігієни дівчаток, душові кабіни і розташовані безпосередньо у блоці.
По-третє, в резолютивній частині протоколу зазначено про відхилення пропозиції за лотом № 1, однак ТОВ «Азов-стиль» надавав тендерну пропозицію щодо участі у відкритих торгах лише за лотом № 2.
Таким чином, ТОВ «Азов-стиль» не зрозумілі причини, які стали підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Азов-стиль» за Лотом № 2 у зв’язку із невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації.
На підставі наведеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Азов-стиль» (лот 2) умовам тендерної документації з врахуванням обставин, викладених в даному зверненні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 16:06
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету служби у справах дітей та сім’ї Вишгородської районної державної адміністрації (далі – Замовник) № 16 від 19.03.2020 року, на підставі ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Азов-стиль», як така що не відповідає умовам тендерної документації з наступної підстави:
в тендерній документації Замовника в пункті 4додатку 3 міститься вимога, щодонаявності умивальників, душових кабін, туалетів у кімнаті або у блоці, проте Учасником в довідці до фотоматеріалів зазначено, що туалети на поверхах та вуличні побудовані згідно сучасних санітарних вимог.
в тендерній документації Замовника в пункті 4додатку 3 міститься вимога, щодонаявності умивальників, душових кабін, туалетів у кімнаті або у блоці, проте Учасником в довідці до фотоматеріалів зазначено, що туалети на поверхах та вуличні побудовані згідно сучасних санітарних вимог.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | путівки дитячого закладу з оздоровлення та відпочинку |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 150 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Аукціон
Позиції
261 шт
путівки дитячого закладу з оздоровлення та відпочинку
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, та /або Одеська область, узбережжя Чорного моря, за адресою переможця
Дата доставки:
31 серпня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 3 | Банківські | 50 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 50 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2020 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Ніккі Парк |
2 125 375,00
UAH з ПДВ
|
2 125 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства "Динамо"України |
2 147 124,00
UAH з ПДВ
|
2 147 124,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Ніккі Парк #41337252 |
Переможець |
2 125 375,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 11:33
|
Дод угода Ніккі Парк.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 15:13
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 10:04
|
Спортіум.pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 17:15
|
Договір НіккіПарк.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в графік заїздів із зазначенням кількості путівок та вартості за одну путівку |
Номер договору про закупівлю: | 1/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в графік заїздів |
Номер договору про закупівлю: | 1/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до графіку заїздів із зазначенням кількості путівок та вартості за одну путівку |
Номер договору про закупівлю: | 1/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |