Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури місцевого значення ЗЗСО № 87 імені Ірини Калинець Львівської міської ради на вул. Замарстинівській, 11 (ох. № 2119) у м. Львові»
Очікувана вартість
15 702 255,00 UAH
UA-2020-02-26-002641-a cd578d11dc4c41ca8e35df012317fbb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ібрагімова Наталія Ярославівна

+380322358535 school87@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад загальної середньої освіти №87 Львівської міської ради імені Ірини Калинець
Код ЄДРПОУ: 23888672
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Замарстинівська, 11
Контактна особа: Ібрагімова Наталія Ярославівна
+380322358535
school87@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 15:48
Очікувана вартість: 15 702 255,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 702,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (ДОДАТОК № 2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури місцевого значення ЗЗСО № 87 імені Ірини Калинець Львівської міської ради на вул. Замарстинівській, 11 (ох. № 2119) у м. Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Замарстинівська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:02
Рішення про внесення змін.docx
02 березня 2020 16:02
Тендерна документація.doc
26 лютого 2020 16:14
Технічне завдання.docx
26 лютого 2020 16:14
Проект договору.doc
02 березня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:02
Рішення про внесення змін.docx
02 березня 2020 16:02
Тендерна документація.doc
26 лютого 2020 16:14
Тендерна документація.doc
26 лютого 2020 16:14
Технічне завдання.docx
26 лютого 2020 16:14
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000085 ● 3a2b959183674ebcae7c2ca60c90d652
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 17:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.05.2020 № 75

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-26-002641-a 26.02.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 18.05.2020 про результати моніторингу UA-M-2020-05-04-000085 повідомляємо наступне. 1. Відповідно до ч. 3 розділу 6 Тендерної документації, проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Істотними умовами договору є умови визначені Цивільним кодексом України та випадки внесення змін до договору передбачені ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". Все що не відноситься до вищезазначеного є основними умовами договору, які можуть бути скореговані сторонами за взаємною згодою сторін при підписанні договору чи додатковою угодою до договору. 2. Положення Тендерної документації про наявність в Замовника можливості звернутися за додатковою інформацією, встановлена на підставі ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Окрім того, дане положення не може суперечити абзацу 4 п. 5 ст. 28 Закону України, адже спрямоване уточнення, а не на внесення будь-яких змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Також, згідно з вищезазначеною вимогою замовник «має право» звернутись, що носить диспозитивний характер. Крім встановлення такої вимоги того, не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки дана тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що дана тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не скористався своїм правом звернутись за підтвердженням інформації, відтак дана вимога не вплинула на результати проведення процедури та не могла бути підставою для відхилення. 3. Згідно з частиною другою статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Закон не містить обов’язку зазначати умови забезпечення виконання договору про закупівлю в проекті договору про закупівлю. В той же час, в п.15 ч.2 ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до ч. 6 Розділу 3 Тендерної документації та ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 5 відсоткам вартості договору, що буде укладено з учасником. На підтвердження надання забезпечення договору у складі пропозиції надати гарантійний лист. Забезпечення виконання договору повинно бути надано у формі банківської гарантії. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору): Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 1) копія банківської ліцензії видана банком; 2) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. 1) Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню на рахунок Закладу загальної середньої освіти №87 Львівської міської ради імені Ірини Калинець р/р UA 04 820172 0355289003000021396, МФО - 820172 в ДКСУ м. Київ, ЄДРПОУ – 23888672. Відповідно до ч. 4 ст 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Учасником Товариство з Обмеженою Відповідальністю «Креативна Фабрика «Вікторія», в складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист №029 яким підтверджено надання забезпечення договору відповідно до вимог Тендерної документації. Таким чином, положення п. 3.4. Розділу 3, п. 10.2 Розділу 10 договору відповідають умовам ч. 6 Розділу 3 Тендерної документації та ст. 26 та ч. 4 ст 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Так як договір про закупівлю укладено в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» з переможцем закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи пам’ятки архітектури місцевого значення ЗЗСО № 87 імені Ірини Калинець Львівської міської ради на вул. Замарстинівській, 11 (ох. № 2119) у м. Львові», Товариство з Обмеженою Відповідальністю «Креативна Фабрика «Вікторія» було укладено у відповідності до Глави 52 ЦКУ, умов тендерної документації та всіх вище перерахованих нормативно-правових актів. Істотні умови договору такі як: предмет договору, строки, вартість договору та ін. залишені без змін. Умови договору були доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків. Також, зобов’язуємось і надалі дотримуватись вимог ЗУ «Про Публічні закупівлі» та рекомендацій Державної аудиторської служби України.

2020-05-22 12:01:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Креативна фабрика Вікторія 12 549 012,00
UAH з ПДВ
11 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС" 13 800 000,00
UAH з ПДВ
11 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ" 14 900 717,05
UAH з ПДВ
11 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" 15 700 000,00
UAH з ПДВ
15 423 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 15 423 128,55
UAH з ПДВ
15 423 128,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 09:30
Довідка про несудимість
12 березня 2020 18:49
Електронний підпис
12 березня 2020 18:47
лист пояснення рух кош..pdf
12 березня 2020 18:46
Договірна ціна.pdf
12 березня 2020 18:46
Аналогічний 2.rar
12 березня 2020 18:46
Аналог.rar
12 березня 2020 18:46
57.технічне завдання.pdf
12 березня 2020 18:46
56.довідка довкілля.pdf
12 березня 2020 18:46
55.проект договору.pdf
12 березня 2020 18:46
54.квитанція звіту.pdf
12 березня 2020 18:46
50.Статут.rar
12 березня 2020 18:46
46. Лист відгук.pdf
12 березня 2020 18:46
цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 18:46
працівники.rar
12 березня 2020 18:46
44.довідка аналогічний.pdf
12 березня 2020 18:46
42.штатний розпис.pdf
12 березня 2020 18:46
41.1-ПВ.pdf
12 березня 2020 18:46
38. Богач ОП2.jpg
12 березня 2020 18:46
38. Богач ОП.jpg
12 березня 2020 18:46
34.працівники таблиця б.pdf
12 березня 2020 18:46
28.згода з істотн.умовами.pdf
12 березня 2020 18:45
32. Згода від орендодавця.jpg
12 березня 2020 18:45
25.персонал.дані.pdf
12 березня 2020 18:45
25.захист персональних.pdf
12 березня 2020 18:45
24.гл санкції.pdf
12 березня 2020 18:45
30.довідка мтб.pdf
12 березня 2020 18:45
23.гл демпінг.pdf
12 березня 2020 18:45
29.гл про забезпечення.pdf
12 березня 2020 18:45
22.субпідр. орган..pdf
12 березня 2020 18:45
19.гарантійний термін.pdf
12 березня 2020 18:45
18.графік фінансування.pdf
12 березня 2020 18:45
17.графік виконання.pdf
12 березня 2020 18:45
16.кошторис.rar
12 березня 2020 18:45
14.стаття 17.pdf
12 березня 2020 18:45
14.лист пояснення.pdf
12 березня 2020 18:45
13.лист-згода з помилками.pdf
12 березня 2020 18:45
12.гл сертифікати.pdf
12 березня 2020 18:45
11.гл розрахунок ціни.pdf
12 березня 2020 18:45
10.гарантійний ціна.pdf
12 березня 2020 18:45
8.гл достовірність.pdf
12 березня 2020 18:45
7.лист підтвердження.pdf
12 березня 2020 18:45
6.щодо уповноваж осіб.pdf
12 березня 2020 18:45
5.витяг на 03.03.2020.pdf
12 березня 2020 18:45
4.паспорт.pdf
12 березня 2020 18:45
4.паспорт 2.pdf
12 березня 2020 18:45
2.наказ директор.pdf
12 березня 2020 18:45
1-ДФ.rar
12 березня 2020 18:45
1.протокол ззу.pdf
12 березня 2020 18:45
1.протокол ззу старий.pdf
12 березня 2020 18:45
1.протокол ззу 1.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 18:31
Електронний підпис
12 березня 2020 18:29
Технічна частина ч.2.pdf
12 березня 2020 18:29
Технічна частина ч.1.pdf
12 березня 2020 18:29
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 18:29
Проект договру.pdf
12 березня 2020 18:29
Інші документи.pdf
12 березня 2020 18:29
КК ч.3.pdf
12 березня 2020 18:29
КК ч.2.pdf
12 березня 2020 18:29
КК ч.1.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 18:58
Електронний підпис
12 березня 2020 18:28
Довідка Мегабанк.pdf
12 березня 2020 18:28
ІД довідки.zip
12 березня 2020 18:28
Довідки з ПБ.zip
12 березня 2020 18:28
Довідка з ОБ.pdf
12 березня 2020 18:28
25. ІД Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 березня 2020 18:28
10.1.Баланс за 2019 (3).zip
12 березня 2020 18:28
7.2..Документ_ЄДР_1006437764.zip
12 березня 2020 18:28
6. Технічне завдання.pdf
12 березня 2020 18:28
4.6.План фінансування.pdf
12 березня 2020 18:28
3.0-3.6.ВПВ ст.17.zip
12 березня 2020 18:28
2.11 КК. 1 ДФ за 2019рік.zip
12 березня 2020 18:28
2.7. КК.Накази-РОБІТНИКИ.zip
12 березня 2020 18:28
2.1.КК Довідки.zip

Публічні документи

12 березня 2020 19:31
Електронний підпис
12 березня 2020 19:01
Технічне завдання.pdf
12 березня 2020 18:59
статут ГБГ.PDF
12 березня 2020 18:57
рішення директор.pdf
12 березня 2020 18:57
ПДВ.pdf
12 березня 2020 18:57
Паспорт керівник.pdf
12 березня 2020 18:57
наказ директор.pdf
12 березня 2020 18:55
Звіт про рух коштів.pdf
12 березня 2020 18:55
Звіт за 2019 рік.pdf
12 березня 2020 18:55
Довідка БІЗ.pdf
12 березня 2020 18:51
наказ директор.pdf
12 березня 2020 18:51
Звіт про рух коштів.pdf
12 березня 2020 18:51
Звіт за 2019 рік.pdf
12 березня 2020 18:50
Довідка БІЗ.pdf
12 березня 2020 18:49
Відомості про учасника.pdf
12 березня 2020 18:49
1ДФ за 4 кв. 2019.pdf
12 березня 2020 18:49
1ДФ за 1, 2 і 3 кв. 2019.pdf
12 березня 2020 18:14
Трудові 3.pdf
12 березня 2020 18:14
Трудові 2.pdf
12 березня 2020 18:14
Трудові 1.pdf
12 березня 2020 18:14
Проткол ОП.pdf
12 березня 2020 18:14
Посвідчення ОП.pdf
12 березня 2020 18:14
ліцензія ГБГ.pdf
12 березня 2020 18:14
Лист відгук УОІС ЛМР.pdf
12 березня 2020 18:14
Лист відгук ЛМБ.pdf
12 березня 2020 18:13
Лист відгук ЛАГ.pdf
12 березня 2020 18:13
дозволи ГБГ.pdf
12 березня 2020 18:11
Договір Л-20р Лепкого 20.pdf
12 березня 2020 17:49
договір Краківська 34.pdf
12 березня 2020 17:32
дипломи.pdf
12 березня 2020 17:32
штатний.pdf
12 березня 2020 16:59
Проект договору.pdf
12 березня 2020 16:59
План-графік.pdf
12 березня 2020 16:59
План фінансування.pdf
12 березня 2020 16:59
Лист згода аванс.pdf
12 березня 2020 16:59
Гарантійний термін.pdf
12 березня 2020 16:59
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 09:36
Статут ТОВ Еталон- Ком.pdf
12 березня 2020 09:36
Технічне завдання.pdf
12 березня 2020 09:36
Рішення №2 (Статут).pdf
12 березня 2020 09:36
Дозвіл Еталон- Ком.pdf
12 березня 2020 09:36
Витяг Еталон-Ком.pdf
12 березня 2020 09:36
Рішенння №1 від 22.12. 2017 р..pdf
12 березня 2020 09:36
Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Креативна фабрика Вікторія

Підприємство об'єднання громадян "ЦЕНТР КОМПЛЕКС"

ПП "ВОЛОДАР-МАРКЕТ"

ПП "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
#40178963
Переможець 11 899 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
#40178963
11 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 21:28
Дод угода ЗЗСО 87.PDF зміни до договору
02 січня 2024 21:26
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 18:14
Додаткова угода з Вікторією.pdf зміни до договору
03 січня 2023 18:09
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 22:34
Вікторія.pdf зміни до договору
05 січня 2022 22:33
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 20:21
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 20:19
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 16:17
Додаткова угода _04.2020..pdf зміни до договору
29 квітня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 17:25
Підписаний договір укладений
03 квітня 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції п. 3.1. договору
Номер договору про закупівлю: _0204_
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми бюджетних призначень на поточний рік
Номер договору про закупівлю: _0204_
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору для виконання в 2022 році в обсягах виділених бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: _0204_
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на наступний рік у зв'язку з відсутністю фінансування замовника
Номер договору про закупівлю: _0204_
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2024 рік у зв'язку з обставинами, що не дозволили виконати договір в 2023 році.
Номер договору про закупівлю: _0204_
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML