Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Яловичина на кості напівтушка, Яловичина крупно-кускова без кістки, Печінка яловичини)
Очікувана вартість
1 993 515,16 UAH
UA-2020-02-26-002627-c 30708a8536384a5e888ee6e38a211312
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+38 099 758 91 15 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+38 099 758 91 15
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:07
Очікувана вартість: 1 993 515,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 967,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10880 кг
Яловичина крупно-кускова без кістки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
136 кг
печінка яловичини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4023 кг
Яловичина на кості напівтушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі XVI цього Договору, за видатковою накладною та/або Актом та на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відсрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної; (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем. (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-06-000030 ● f9df65a4df7e4fa78e570e9456c1a7ef
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 71
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-02-26-002627-c 26.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 664 089,32
UAH з ПДВ
1 664 089,32
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 1 883 360,76
UAH з ПДВ
1 883 360,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 09:32
Електронний підпис
23 березня 2020 09:32
переможець_яловичина.pdf
17 березня 2020 19:41
Електронний підпис
17 березня 2020 19:41
цінова.pdf
11 березня 2020 21:07
Електронний підпис
11 березня 2020 21:07
якість.pdf
11 березня 2020 21:07
цінова.pdf
11 березня 2020 21:07
технічка.pdf
11 березня 2020 21:07
проект договру.pdf
11 березня 2020 21:07
персональні дані.pdf
11 березня 2020 21:07
мат база.pdf
11 березня 2020 21:07
згода з договором.pdf
11 березня 2020 21:07
дод 5 дизлокація.pdf
11 березня 2020 21:06
довідка аналогічний.pdf
11 березня 2020 21:06
гарантійний лист дод 3.pdf
11 березня 2020 21:06
9. про підпис.pdf
11 березня 2020 21:06
8. пояснення установчі.pdf
11 березня 2020 21:06
7. ліцензування.pdf
11 березня 2020 21:06
6. повноваження.pdf
11 березня 2020 21:06
24. потужності.pdf
11 березня 2020 21:06
2. ст 17.pdf
11 березня 2020 21:06
19. оренда МАН.pdf
11 березня 2020 21:06
18. Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
11 березня 2020 21:06
18. довкілля.pdf
11 березня 2020 21:06
17. Витяг завірений 03.03.2020.pdf
11 березня 2020 21:06
16. санкції 2.pdf
11 березня 2020 21:06
15. санкції 1.pdf
11 березня 2020 21:06
14. про забезпечення.pdf
11 березня 2020 21:06
13. код оригінал.jpg
11 березня 2020 21:06
12. установчі оригінал.pdf
11 березня 2020 21:06
10. зразок підпису.jpg
11 березня 2020 21:06
1. довідка ч. 1 та ч. 2 ст 17.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 16:06
Електронний підпис
28 квітня 2020 17:25
Електронний підпис
28 квітня 2020 17:24
public_doc.p7s
28 квітня 2020 17:24
яловичина 28.04.pdf
28 квітня 2020 16:59
Електронний підпис
28 квітня 2020 16:59
цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 15:51
Електронний підпис
12 березня 2020 15:49
3. технічна частина.pdf
12 березня 2020 15:49
1.цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 1 664 089,32
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 16:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 1 664 089,32
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 16:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 1 883 360,76
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 16:57

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

28 квітня 2020 16:48
Електронний підпис
28 квітня 2020 16:48
ЦОЗ-08-06-266.pdf
28 квітня 2020 16:45
ЦОЗ-08-06-266.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
1 883 360,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 08:52
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 17:43
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ ТН-259 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 17:43
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 16:41
Договір ЦОЗ_ТН-259.pdf укладений
15 травня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.13.3. Договору, Сторони прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 366 713,52
UAH (в тому числі ПДВ 61 118,92 UAH)