Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі для розміщення КУ ММР «Міський центр підтримки внутрішньо переміщених осіб та ветеранів АТО» по пров. Кобера, 13А/8 у м. Миколаєві (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 465 776,00 UAH
UA-2020-02-26-002602-c 3b9e5fae30d74b3b98cea2a71227d161
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кутаєва Юлія Марківна

+380512533124 ukb@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, просп.Центральний, 135
Контактна особа: Кутаєва Юлія Марківна
+380512533124
ukb@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2020 22:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 15:50
Очікувана вартість: 5 465 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 328,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі для розміщення КУ ММР «Міський центр підтримки внутрішньо переміщених осіб та ветеранів АТО» по пров. Кобера, 13А/8 у м. Миколаєві (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пров. Кобера, 13А/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Аванс 14 Банківські 50
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 17:22
Перелік документів.docx
26 лютого 2020 17:22
Екс.звіт АТО коригування.pdf
26 лютого 2020 17:22
Додаток 5 Гарантії.docx
26 лютого 2020 17:22
Додаток 4 Проект договору.docx
26 лютого 2020 17:22
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
26 лютого 2020 17:22
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
26 лютого 2020 17:22
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
26 лютого 2020 17:22
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 27 лютого 2020 09:14
Дата відповіді: 27 лютого 2020 10:02
У тендерній документації зазначено: 5 465 776,00 грн (на 2020 рік – 4 335 876,00 грн в т.ч. оплата вартості робіт з авторського та технічного нагляду та інші). Тобто, від очікуваної вартості необхідно відокремити вартість робіт з авторського та технічного нагляду та інші. То на яку суму проводиться виконання робіт по цій закупівлі?
Відповідь: Очікувана вартість виконання робіт складає 5 465 776,00 грн. (з ПДВ).
Запитання
Дата подання: 03 березня 2020 10:18
Дата відповіді: 05 березня 2020 16:43
Добрий день ! У додатку №3 Технічного завдання наведене наступне ,,В очікуваній вартості закупівлі Замовник враховує: кошти на покриття ризику учасників будівництва у 50% розмірі. Будь ласка, надайте більш разгорнуту інформацію. Дякуємо за відповідь !
Відповідь: Відповідно до додатку №3 тендерної документації, Замовник враховує кошти на покриття ризику учасників будівництва у 50% розмірі, а учасник має право врахувати 50% ризику в своїй технічній пропозиції, яка вираховується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 6.1.5.3.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ-ЖИЛБУД" 5 301 802,72
UAH з ПДВ
5 301 802,72
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ " ЦЕНТР ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ІНВАЛІДІВ АТО "ЛІТОПИС" 5 359 446,91
UAH з ПДВ
5 332 118,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІВЕКО-БУД" 5 355 618,25
UAH з ПДВ
5 355 618,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 11:32
Електронний підпис
23 березня 2020 11:31
Довідка МВС.jpg
23 березня 2020 11:31
Довідка управління ДПС.jpg
12 березня 2020 11:58
Електронний підпис
12 березня 2020 11:58
1203.imd
12 березня 2020 11:58
Смета АТО.pdf
12 березня 2020 11:58
Наказ та протокол.pdf
12 березня 2020 11:58
Машини і механізми.pdf
12 березня 2020 11:58
Копія декларації.pdf
12 березня 2020 11:58
ІТП.pdf
12 березня 2020 11:58
Договора ЦПХ.pdf
12 березня 2020 11:58
Відгук та досвід робіт.pdf
26 лютого 2020 17:31
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:29
Копія Статуту.pdf
26 лютого 2020 17:29
Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

14 березня 2020 11:00
Електронний підпис
13 березня 2020 19:09
уставні.pdf
13 березня 2020 19:09
техніка 1.pdf
13 березня 2020 19:09
техника 3.pdf
13 березня 2020 19:09
строит_лицензия.jpeg
13 березня 2020 19:09
справка.jpeg
13 березня 2020 19:09
спецтехника 2.pdf
13 березня 2020 19:09
смета 5.pdf
13 березня 2020 19:09
смета 4.pdf
13 березня 2020 19:09
смета 3.pdf
13 березня 2020 19:09
смета 2.pdf
13 березня 2020 19:09
смета 1.pdf
13 березня 2020 19:09
свідоцтва на траспорт 2_2.pdf
13 березня 2020 19:09
свідоцтва на транспорт 2.pdf
13 березня 2020 19:09
свідоцтва на транспорт 1.pdf
13 березня 2020 19:09
свідоцтва машини 3.pdf
13 березня 2020 19:09
протокол.pdf
13 березня 2020 19:09
працівники договора.pdf
13 березня 2020 19:09
працівники договора 2.pdf
13 березня 2020 19:09
Лицензия_с_эцп.pdf
13 березня 2020 19:09
згода Розвиток_Промтех.jpg
13 березня 2020 19:09
згода Будтранс_Миколаїв.pdf
13 березня 2020 19:09
договор.pdf
13 березня 2020 19:09
довідки.pdf
13 березня 2020 19:09
Доверенност___с_ЭЦП.pdf
13 березня 2020 19:09
Відгук_pdf.pdf
13 березня 2020 19:09
G0320-3695-GL_tender.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 17:54
Ліцензія.pdf
12 березня 2020 17:54
Договірна ціна ч. 4.pdf
12 березня 2020 17:54
Договірна ціна ч. 3.pdf
12 березня 2020 17:54
Договірна ціна ч. 2.pdf
12 березня 2020 17:54
Договірна ціна 1 ч..pdf
12 березня 2020 17:54
Тендерна пропозиція (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ-ЖИЛБУД"

ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ " ЦЕНТР ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ІНВАЛІДІВ АТО "ЛІТОПИС"

ТОВ "ІВЕКО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ-ЖИЛБУД"
#24786264
Переможець 5 301 802,72
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ-ЖИЛБУД"
#24786264
5 301 802,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 11:16
Платіжне доручення по АТО.pdf укладений
10 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 12:28
Дод.4 до ДУ 4 від 30.11.2020 до дог.1Т_ДЦ.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 12:22
ДУ 4 від 30.11.2020 до дог.1Т_АТО (кориг).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 12:22
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 12:07
Додаток 4 до ДУ 3 від 15.10.2020 дог.1Т_АТО (кориг).pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 11:59
ДУ 3 від 15.10.2020 до дог.1Т_АТО (кориг).pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 16:00
ДУ 2 від 22.07.2020 до дог.1Т_АТО (кориг.).pdf зміни до договору
22 липня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 16:36
ДУ 1 від 08.04.2020 до дог.1Т від 31.03.20_АТО (коригув).pdf зміни до договору
08 квітня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 12:15
Договір 1Т від 31.03.2020_АТО (коригув).pdf укладений
31 березня 2020 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. У зв’язку із відкриттям небюджетного рахунка для зарахування попередньої оплати «Підрядника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 14 Договору «Реквізити та підписи сторін» у наступній редакції: ПІДРЯДНИК ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КОНТАКТ-ЖИЛБУД» адреса: 54002, м.Миколаїв, вул. Мала Морська, 58 UA298201720355389111700707294 в ДКСУ м. Київ р/р UA963266100000026002053227360 МРУ ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 326610 ЄДРПОУ 24786264 Тел. (0512) 76-67-96
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Збільшити суму договору на 2020 рік на 1 506 802,72 грн. 1.2. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 5 301 802,72 грн. (п’ять мільйонів триста одна тисяча вісімсот дві гривні 72 копійки), у тому числі ПДВ 883 633,79 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 5 301 802,72 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України.» Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування. 1.3. Внести зміни у Додаток 2 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 1 479 279,47 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 2020 рік на 1 479 279,47 грн. 1.3. Внести зміни у. п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 822 523,25 грн (три мільйони вісімсот двадцять дві тисячі п’ятсот двадцять три гривні 25 копійок), у тому числі ПДВ 637 087,21 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 3 822 523,25 грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.4. Внести зміни у Додаток 1,2,4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. У зв’язку з покращенням якості предмету закупівлі внести зміни у Додаток 4 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 822 523,25
UAH (в тому числі ПДВ 637 087,21 UAH)