ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область
Очікувана вартість
135 052 958,40 UAH
UA-2020-02-26-002596-a 88e7fdafc9ba47cd837423901013b3e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
ztcad_tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 11:48
Очікувана вартість: 135 052 958,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 675 264,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 28 лютого 2020 10:21
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:17
Прохання надати креслення влаштування георешітки. Не зрозуміло де влаштовується?
Відповідь: враховувати умови виконання робіт на проїзній частині автодороги під рухом автотранспорту
Вимоги до оформлення банківської гарантії
Дата подання: 02 березня 2020 15:30
Дата відповіді: 05 березня 2020 15:44
Обгрунтуйте вимогу: Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом передбачено право Замовника встановлювати вимоги щодо надання забезпечення Пропозиції та забезпечення виконання договору. Відповідно до пункту 9 статті 1 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Відповідно до пункту 10 Закону, забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Нормативно-правова регламентація операцій з гарантіями передбачена у тому числі: Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Згідно з частиною 1 статті 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Відповідно до частини 1 статті 200 Господарського кодексу України, гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управленої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. Відповідно до Положення № 639, гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Замовник зазначає, що діючим законодавством України, зокрема статтею 20 Постанови Правління НБУ №639 від 15.12.2004 року, визначено вид банківської гарантії із покриттям. Замовник зазначає, що оскаржувана вимога не є дискримінаційною, не встановлює додаткових кваліфікаційних критеріїв для учасників, спрямована на реальне забезпечення виконання зобов’язання у випадку настання гарантійного випадку.
Вимоги ТД
Дата подання: 03 березня 2020 07:48
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:18
Чому в одних закупівлях там де є наявні роботи по влаштуванню геотекстильного матеріалу ви його взагалі не включаєте як необхідний досвід?
Відповідь: По даній закупівлі Замовником визначено влаштування геотекстильного матеріалу як основний вид робіт.
Вимоги ТД
Дата подання: 03 березня 2020 08:33
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:15
Чому необхідна кількість техніки йде з привязкою до вантажопідйомності чи вазі? Чому не можна використовувати скажімо каток грунтовий вагою 13 тон чи 25 тон не порушуючи технологію, а саме необхідно 14,3 - 19,8 ? Чому не написати що грунтових умовно 2, гладковальцевих 5 комбінованих 2 . Просто і не дискриминує нікого. Аналогічно і по всій остальній техниці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде переглянуто перелік техніки (в т.ч. вантажопідйомність та тонажність) та внесено відповідні зміни до ТД
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000007 ● 31d0489964084bb3b4b181cbb194d262
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01 15:43:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-26-002596-a 26.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-05 12:36:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-002596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 12:46:25

пояснення на запит

Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Робочий проект затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 – км 50+483, Житомирська область» №359 від 10.10.2019 р., кошторисна вартість складає 142 610 892,00 грн.
Очікувану вартість закупівлі визначено згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва як кошторисна вартість за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на здійснення наукового-технічного супроводу, проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12), а також утримання служби замовника (Глава 10). Очікувана вартість закупівлі складає 135 052 958,40 грн.
Наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 – км 50+483, Житомирська область» №359 від 10.10.2019 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, додаються до пояснень.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області, 03451526, Україна, Житомир, Покровська, 16
  2. Інформація про предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область, 135052958.4UAH, 45233000-9, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 88e7fdafc9ba47cd837423901013b3e7, 2020-02-26
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2019) (далі –Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.02.2020 № 38 (зі змінами), тендерну пропозицію приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль»), протокол засідання тендерного комітету від 27.03.2020 № 72, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 15.04.2020 № 25. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація (пункт 2 (таблиця 2) додатку 6 тендерної документації) Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання переможцем торгів документів, які підтверджують відсутність підстави, визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ПП «Автомагістраль» не відповідала умовам тендерної документації. Відповідно до умов пункту 5 додатку 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію, визначеного статею 16 Закону Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо надання останніми довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за формою наведеною у таблиці. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка наведена в довідці, необхідно надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. На підтвердження зазначеної вимоги учасник ПП «Автомагістраль» в складі тендерної пропозиції надав довідку б/д б/н (далі – Довідка), в якій зазначив інформацію, зокрема, про машиніста екскаватора 6 розряду Загородного Михайла Анатолійовича (пункт 37 Довідки), проте на підтвердження зазначеної інформації учасник надав наказ (розпорядження) від 21.03.2017 № АМ-00000105-А-00002912 про призначення Загородного М.А. на посаду дорожнього робітника 3 розряду, чим не підтвердив інформацію зазначену у Довідці щодо вказаного працівника, та як наслідок, не дотримався вимог пункту 5 додатку 3 тендерної документації. Крім цього, умовами пункту 5 додатку 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо обов’язкових робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, зокрема щодо дорожніх робітників у кількості не менше 33 особи (які повинні бути зазначені у Довідці). На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно надати, зокрема, копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду працівників, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Проте ПП «Автомагістраль» у Довідці зазначив інформацію про 35 дорожніх робітників, з яких на 34-ох (Балагура С.І., Балюра І.І., Безкоровний В.І., Бігун В.І., Борисюк А.О., Вишняков І.Г., Вітринський В.Ю., Водянчук М.І., Гошуляк В.Ф., Грилевич С.І., Добровольський В.В., Дячок С.А., Жмурко О.О., Івахненко Н.М., Караман С.І., Кисіль В.Л., Кінда В.О., Кравець С.Г., Лафицький М.В., Левченко В.О., Лихенко Б.Д., Меленівський В.П., Муляр О.П., Мусатенко М.Ю., Ніколаєнко Р.П., Омелянчук С.А., Остапчук В.С., Сорока В.Ф., Старовойт І.П., Трум В.В., Філімончук В.Ю., Хоменко П.І., Ширманов О.М., Ярко О.М.) не надав підтвердження щодо їх призначення на відповідну посаду, а саме: учасник надав на вказаних працівників копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу за умовами контракту терміни, яких на момент проведення процедури закупівлі закінчились (документи щодо свідчать про подовження терміну контрактів не надано), що не відповідає вимогам пункту 5 додатку 3 тендерної документації. Крім цього, умовами пункту 3 додатку 3 (таблиця 4) тендерної документації встановлено вимоги щодо надання транспортної схеми за формою, що визначена Замовником в таблиці яка, зокрема, передбачає інформацію про «Виробника/ Постачальника, місця виробництва/ постачання» та «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування». Вимогами примітки 2 до вказаної таблиці визначено, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в кілометрах, що проходить по ним (з точністю до 1 кілометра). Проте тендерна пропозиція ПП «Автомагістраль» містить транспортну схему, в якій не зазначено інформацію про виробника та вимоги визначені у примітці 2, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 3 тендерної документації. Крім цього, умовами пункту 4 додатку 3 тендерної документації встановлено, що учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну дорожню лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю. Для документального підтвердження наявності лабораторії учасник повинен надати, зокрема: гарантійний лист про те, що під час виконання робіт вимірювальна лабораторія буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Проте, тендерна пропозиція ПП «Автомагістраль» не містить такого гарантійного листа, що не відповідає вимогам пункту 4 додатку 3 тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Автомагістраль», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону та тендерна пропозиція, якого не відповідає умовам тендерної документації, та визначив ПП «Автомагістраль» переможцем.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 90 485 480,00
UAH з ПДВ
90 485 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 114 000 000,00
UAH з ПДВ
98 039 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 131 097 286,00
UAH з ПДВ
98 039 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 132 981 295,20
UAH з ПДВ
98 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 18:45
sign.p7s
01 квітня 2020 18:31
sign.p7s
01 квітня 2020 18:28
Податкова з ЕЦП.7z
01 квітня 2020 18:06
public_doc (1).pdf
01 квітня 2020 17:58
qvv.XML.pdf
01 квітня 2020 16:54
Довідки МВС 12.03.2020.pdf
19 березня 2020 16:29
sign.p7s
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч8.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч7.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч6.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч5.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч4.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч3.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч2.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч1.pdf
19 березня 2020 16:26
25_Довіреності.pdf
19 березня 2020 16:26
22_Копія ліцензії.pdf
19 березня 2020 16:26
19_Довідка ст.17.pdf
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч9.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч8.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч7.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч6.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч5.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч4.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч3.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч2.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч1.7z
19 березня 2020 16:26
10_Картка ОЗ-6.pdf
19 березня 2020 16:26
8_Документи АБЗ.7z

Публічні документи

19 березня 2020 19:20
sign.p7s
19 березня 2020 19:18
48 Філії.pdf
19 березня 2020 19:18
47 Довідка легалізація.pdf
19 березня 2020 19:18
46 ГЛ санкції.pdf
19 березня 2020 19:17
45 Довідка ст 17.pdf
19 березня 2020 19:17
44 Підписант договору.pdf
19 березня 2020 19:17
43 Проект договору км46-50.pdf
19 березня 2020 19:17
41 Довідка субпідрядники.pdf
19 березня 2020 19:17
40.1 Выписка ЕГР (30.01.2020).pdf
19 березня 2020 19:17
39.2 Устав+изменения 2018 ukr.pdf
19 березня 2020 19:17
38 Доверенность Зарецкий.pdf
19 березня 2020 19:17
36. Захист довкілля км 46-50.pdf
19 березня 2020 19:17
35 ЛІЦЕНЗІЯ УКРАЇНСЬКА.pdf
19 березня 2020 19:17
33.3 Довідка банк.pdf
19 березня 2020 19:17
32.1 Сертиф. ISO 9001 рус+укр.pdf
19 березня 2020 19:17
31.2 Договор Р-16 укр.rar
19 березня 2020 19:17
31.1 договор Р16 рус.rar
19 березня 2020 19:17
29 Договір 25 від 16.08.18.pdf
19 березня 2020 19:17
28.2 Аналогичный М6 ч.2.rar
19 березня 2020 19:17
28.1 Аналогичный М6 ч.1.rar
19 березня 2020 19:17
27.Договор М10 км 411-424.rar
19 березня 2020 19:17
26.2 Пояснювальна КБ-2, КБ-3.pdf
19 березня 2020 19:17
26.1 Довідка аналогічний.pdf
19 березня 2020 19:17
25 Дипломи.rar
19 березня 2020 19:17
23-24.3 накази частина 3.rar
19 березня 2020 19:17
23-24.2 накази частина 2.rar
19 березня 2020 19:17
23-24.1 Накази частина 1.rar
19 березня 2020 19:16
21.20 Трудовые ч.20.rar
19 березня 2020 19:16
21.19 Трудовыеч.19.rar
19 березня 2020 19:16
21.18 Трудовые. ч.18.rar
19 березня 2020 19:16
21.17 Трудовые ч.17.rar
19 березня 2020 19:16
21.16 Трудовые ч.16.rar
19 березня 2020 19:16
21.15 Трудовые ч.15.rar
19 березня 2020 19:16
21.14 Трудовые ч.14.rar
19 березня 2020 19:16
21.13 Трудовые ч.13.rar
19 березня 2020 19:16
21.12 Трудовые ч.12.rar
19 березня 2020 19:16
21.11 Трудовыеч.11.rar
19 березня 2020 19:16
21.10 Трудовые ч.10.rar
19 березня 2020 19:16
21.9 Трудовые ч.9.rar
19 березня 2020 19:16
21.8 Трудовые ч.8.rar
19 березня 2020 19:16
21.7 Трудовые ч.7.rar
19 березня 2020 19:16
21.6 Трудовые ч.6.rar
19 березня 2020 19:16
21.5 Трудовые ч.5.rar
19 березня 2020 19:16
21.4 Трудовые ч.4.rar
19 березня 2020 19:16
21.3 Трудовые ч.3.rar
19 березня 2020 19:16
21.2 Трудовые ч.2.rar
19 березня 2020 19:16
21.1 Трудовые ч.1.rar
19 березня 2020 19:16
20.Працівники.pdf
19 березня 2020 19:16
17.2 Лаб РБ 07.12.2019 укр.pdf
19 березня 2020 19:15
17.1. Лаб РБ 07.12.2019.pdf
19 березня 2020 19:15
2 Відомості про учасника.pdf
19 березня 2020 19:15
14.2 АБЗ2.pdf
19 березня 2020 19:15
14.1 АБЗ1.pdf
19 березня 2020 19:15
12 Документи МТБ..pdf
19 березня 2020 19:15
11 Довідка МТБ.pdf
19 березня 2020 19:15
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 20:46
sign.p7s
19 березня 2020 20:44
38. реєстр.pdf
19 березня 2020 20:44
36. Відгуки 11.03.2020.pdf
19 березня 2020 20:44
35.1 Дог_км 495-499.rar
19 березня 2020 20:44
35.1 Дог_км 491-495.rar
19 березня 2020 20:44
35.1 Дог_км 491.rar
19 березня 2020 20:44
35.1 Дог_км 399.rar
19 березня 2020 20:44
33. Сертифікат_геодезист.pdf
19 березня 2020 20:44
32. Дипломи.rar
19 березня 2020 20:44
31. Договора ЦП.pdf
19 березня 2020 20:44
30. накази.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові12.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові11.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові10.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові9.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові7.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові6.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові8.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові5.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові4.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові3.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові2.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові1.rar
19 березня 2020 20:44
24. Наявність АБЗ.pdf
19 березня 2020 20:44
22. МТБ - приміщення та ВБ.pdf
19 березня 2020 20:44
27. Лабораторія.pdf
19 березня 2020 20:44
21.8 ФОП Стецюра.rar
19 березня 2020 20:43
26. Транспортна.pdf
19 березня 2020 20:43
21.7 ТОВ Катерпіллар.rar
19 березня 2020 20:43
21.6 Вітген.rar
19 березня 2020 20:43
21.5 ШРБУ.rar
19 березня 2020 20:43
21.4 ОТП Лізинг.rar
19 березня 2020 20:43
21.3 Есфіра.rar
19 березня 2020 20:43
21.2 Дорстроймонтаж.rar
19 березня 2020 20:43
21.1 АТГ.rar
19 березня 2020 20:43
18. Наявність техніки.pdf
19 березня 2020 20:43
16. ст. 17.pdf
19 березня 2020 20:43
14. Проект договору.pdf
19 березня 2020 20:43
10. Повноваження.pdf
19 березня 2020 20:43
9. Довідка про заходи.pdf
19 березня 2020 20:43
8. Сертифікат ISO.pdf
19 березня 2020 20:43
6. Дозвіл Держпраці.pdf
19 березня 2020 20:43
5. Ліцензія_ довідка.pdf
19 березня 2020 20:43
UA-2020-02-26-002596-a.rar
19 березня 2020 20:43
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 14:54
sign.p7s
19 березня 2020 14:53
Технічне завдання.pdf
19 березня 2020 14:53
Пропозиція.pdf
19 березня 2020 14:53
Наказ на уповноваженого.pdf
19 березня 2020 14:53
Копія статуту.pdf
19 березня 2020 14:53
Копія свідоцтва ПДВ +.pdf
19 березня 2020 14:53
Копія КБ-3 та КБ-2в Ерідон.pdf
19 березня 2020 14:53
Копія договору Ерідон.pdf
19 березня 2020 14:53
Копія Актів Біла Церква.pdf
19 березня 2020 14:53
Копії техпаспортів.pdf
19 березня 2020 14:53
Копії наказів.pdf
19 березня 2020 14:53
Договір оренди офісу.pdf
19 березня 2020 14:53
Договір на лабораторію.pdf
19 березня 2020 14:53
Договір Біла Церква.pdf
19 березня 2020 14:53
Договір база.pdf
19 березня 2020 14:53
Довідки по статті 17.pdf
19 березня 2020 14:53
Довідка про учасника.pdf
19 березня 2020 14:53
Довідка про працівників.pdf
19 березня 2020 14:53
Довідка про механізми.pdf
19 березня 2020 14:53
Відгук Ерідон.pdf
19 березня 2020 14:53
Відгук Біла Церква.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 90 485 480,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 11:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
90 485 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 квітня 2020 09:47
Договір №25 Автомагістраль кап. рем. км 46+483 - км 50+483.pdf укладений
15 квітня 2020 09:44

Актуальні тендери

До пошуку