Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область
Очікувана вартість
135 052 958,40 UAH
UA-2020-02-26-002596-a 88e7fdafc9ba47cd837423901013b3e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 ztcad_tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
ztcad_tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 11:48
Очікувана вартість: 135 052 958,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 675264.79 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 16:49
ТД кап.ремонт М-21 км 46+483 - км 50+483 зі змінами.doc
11 березня 2020 16:49
Проект договору.doc
11 березня 2020 16:49
Додатки до ТД.doc
11 березня 2020 16:49
Перелік змін до ТД кап. ремонт М-21 км 46+483 - км 50+483.pdf
04 березня 2020 13:19
10.Поперечні профілі ДО М-21 км 46+483 - км 50+483.pdf
11 березня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 16:49
ТД кап.ремонт М-21 км 46+483 - км 50+483 зі змінами.doc
26 лютого 2020 16:11
ТД кап.ремонт М-21 км 46+483 - км 50+483.doc
11 березня 2020 16:49
Проект договору.doc
26 лютого 2020 16:12
Проект договору.doc
11 березня 2020 16:49
Додатки до ТД.doc
26 лютого 2020 16:11
Додатки до ТД.doc
11 березня 2020 16:49
Перелік змін до ТД кап. ремонт М-21 км 46+483 - км 50+483.pdf
04 березня 2020 13:19
10.Поперечні профілі ДО М-21 км 46+483 - км 50+483.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 28 лютого 2020 10:21
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:17
Прохання надати креслення влаштування георешітки. Не зрозуміло де влаштовується?
Відповідь: враховувати умови виконання робіт на проїзній частині автодороги під рухом автотранспорту
Вимоги до оформлення банківської гарантії
Дата подання: 02 березня 2020 15:30
Дата відповіді: 05 березня 2020 15:44
Обгрунтуйте вимогу: Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом передбачено право Замовника встановлювати вимоги щодо надання забезпечення Пропозиції та забезпечення виконання договору. Відповідно до пункту 9 статті 1 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Відповідно до пункту 10 Закону, забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Нормативно-правова регламентація операцій з гарантіями передбачена у тому числі: Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Згідно з частиною 1 статті 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Відповідно до частини 1 статті 200 Господарського кодексу України, гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управленої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. Відповідно до Положення № 639, гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Замовник зазначає, що діючим законодавством України, зокрема статтею 20 Постанови Правління НБУ №639 від 15.12.2004 року, визначено вид банківської гарантії із покриттям. Замовник зазначає, що оскаржувана вимога не є дискримінаційною, не встановлює додаткових кваліфікаційних критеріїв для учасників, спрямована на реальне забезпечення виконання зобов’язання у випадку настання гарантійного випадку.
Вимоги ТД
Дата подання: 03 березня 2020 07:48
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:18
Чому в одних закупівлях там де є наявні роботи по влаштуванню геотекстильного матеріалу ви його взагалі не включаєте як необхідний досвід?
Відповідь: По даній закупівлі Замовником визначено влаштування геотекстильного матеріалу як основний вид робіт.
Вимоги ТД
Дата подання: 03 березня 2020 08:33
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:15
Чому необхідна кількість техніки йде з привязкою до вантажопідйомності чи вазі? Чому не можна використовувати скажімо каток грунтовий вагою 13 тон чи 25 тон не порушуючи технологію, а саме необхідно 14,3 - 19,8 ? Чому не написати що грунтових умовно 2, гладковальцевих 5 комбінованих 2 . Просто і не дискриминує нікого. Аналогічно і по всій остальній техниці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде переглянуто перелік техніки (в т.ч. вантажопідйомність та тонажність) та внесено відповідні зміни до ТД
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000007 ● 31d0489964084bb3b4b181cbb194d262
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-26-002596-a 26.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-05 12:36:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-002596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 12:46:25

пояснення на запит

Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Робочий проект затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 – км 50+483, Житомирська область» №359 від 10.10.2019 р., кошторисна вартість складає 142 610 892,00 грн.
Очікувану вартість закупівлі визначено згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва як кошторисна вартість за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на здійснення наукового-технічного супроводу, проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12), а також утримання служби замовника (Глава 10). Очікувана вартість закупівлі складає 135 052 958,40 грн.
Наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 – км 50+483, Житомирська область» №359 від 10.10.2019 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, додаються до пояснень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

протокол №186 від 06.07.2020р. шодо надання заперечень на висновок за результатами моніторингу Щодо відсутності підстави визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону: В подальшому, при складанні тендерної документації, замовником будуть враховано вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 року) (далі – Закону), а саме вимоги щодо надання переможцем торгів документів, які підтверджують відсутність підстав, визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» умовам тендерної документації в частині кваліфікації працівників: Відповідно до пункту 5 додатку 3 Тендерної документації учасник на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, повинен надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано: - довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (файл 14_Довідка про наявність працівників.pdf) в якій, зокрема, вказано інформацію в пункті 37 про машиніста екскаватора 6 розряду - Загородного Михайла Анатолійовича (файл 14_Довідка про наявність працівників.pdf); - наказ АМ00000105-А00002912 від 21.03.2017 року про призначення Загородного Михайла Анатолійовича на посаду дорожнього робітника; - трудова книжка Загородного Михайла Анатолійовича в якій міститься запис, зокрема, про переведення Загородного Михайла Анатолійовича на посаду машиніста екскаватора 6 розряду. Слід зазначити, що тендерна документація не містила вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції наказу про переведення працівників на інші посади. Учасник документально підтвердив наявність правовідносин ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" з відповідним працівником. Разом з тим, відповідно до тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема: - неповний перелік інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі; - надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші. Таким чином, інформація про посаду відображена в іншому документі (трудовій книжці), що повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника. Тендерна документація не містить вимог щодо необхідності підтвердження досвіду роботи працівника саме на посадах в учасника та не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції наказів про переведення працівників тощо. Наша позиція ґрунтується на підставі Колегії АМКУ, Рішення № 7152-р/пк-пз від 14.04.2020 року: "Документація не містить окремих вимог щодо кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі Пропозиції Скаржника міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.02.2020 №5 (файл "1. Додаток 1 Підтвердження працівників.pdf"), відповідно до якої зазначено двадцять п'ять працівників, зокрема, дорожнього робітника третього розряду Багманяна А.З. Також у складі Пропозиції Скаржника містяться накази про прийняття на роботу вищезазначених працівників, зокрема, наказ від 11.10.2019 №19-п (стор. 30 файл "1. Додаток 1 Підтвердження працівників.pdf"), відповідно до якого 15.10.2019 прийнято на роботу Багманяна А.З. на посаду дорожнього робітника 5-го розряду, згідно штаного розкладу. Враховуючи наведене, Скаржник не порушив умови Документації, та його Пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави" та на підставі Колегії АМКУ, Рішення № 8555-р/пк-пз від 04.05.2020 року: «У складі Пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" містяться: - довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (файл "14_Довідка про наявність працівників.pdf"), в якій наведено перелік працівників, зокрема за позицією 37 зазначено машиніста екскаватора 6 розряду Загороднього Михайла Анатолійовича - наказ про прийняття на роботу від 21.03.2017 Загороднього Михайла Анатолійовича, в якому зазначено – "назва професії (посади), кваліфікація"; - трудова книжка Загороднього Михайла Анатолійовича, в якій зазначено – "переведений на посаду машиніста екскаватора 5 розряду", "присвоєно 6 розряд машиніста екскаватора". Враховуючи наведене ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». На підставі зазначеного вище, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ". Своїми діями Замовник не порушує основні принципи здійснення закупівлі, що встановлені в частині 1 статті 3 Закону, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, умовами пункту 5 додатку 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо обов’язкових робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, зокрема щодо дорожніх робітників у кількості не менше 33 особи. Щодо надання копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу за умовами контракту, терміни яких на момент проведення процедури закупівлі закінчились: спільним Наказом № 58 від 29.07.1993 року Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення затверджено Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників. Пунктом 2.3 вказаного Наказу передбачено, що записи в трудовій книжці при звільненні або переведенні на іншу роботу повинні провадитись у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю, пункт закону. Зазначеним Наказом, а саме пунктом 4.1 встановлено, що власник або уповноважений ним орган зобов'язаний видати працівнику його трудову книжку в день звільнення з внесеним до неї записом про звільнення. Днем звільнення вважається день видачі трудової книжки. В трудових книжках, які завантажані на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, не здійснено запису про звільнення працівників, та трудові книжки наявні в учасника закупівель. ПП «Автомагістраль» підтверджено наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці, надано копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, в т.ч. на дорожніх робітників. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" виконав умови тендерної документації та Замовник не мав законного права для відхилення його тендерної пропозиції. Щодо транспортної схеми: ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» у складі тендерної пропозиції було надано транспортну схему, яка відповідає умовам п.3 Додатку 3 до тендерної документації. У частині 5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Варто зауважити, що умовами тендерної документації не було встановлено окремих вимог щодо того, що учасники не повинні відступати від встановленої форми Таблиці 4 Додатку 3 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника надано транспортну схему (файл 11_Транспортна схема М-21 км 46+483 - км 50+483.pdf), яка складена за формою таблиці 4, що наведена в Додатку 3 до тендерної документації, також в ній вказано інформацію про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування – «Автомобільна дорога М-21». Схема, що надана ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" містить відомості про точку відправлення (місце виробництва) та точку (місце) доставки, а також дані про відстань перевезення (з точністю до 1 км) в населеному пункті та поза населеним пунктом, тобто надана схема містить всі необхідні дані, що вимагались Замовником. Також під таблицею 4 зазначено, що Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - 6 км, з перехідним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту - 0 км, та в межах населеного пункту – 8 км. Середня відстань транспортування асфальтобетонної суміші становить 14 км. Наша позиція ґрунтується на підставі Колегії АМКУ, Рішення № 13746-р/пк-пз від 26.09.2019 року "Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення транспортної схеми. У складі Пропозиції Скаржника міститься транспортна схема від 02.08.2019 № 29 із зазначенням місця виробництва асфальтобетонних сумішей, місця поставки, відстань перевезення (файл "3 підтвердження МТБ та поставки"). Враховуючи вище викладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави". Не зазначення у транспортній схемі Виробника асфальтобетонних сумішей / ЩМАС є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції. У транспортній схемі зазначено АБЗ «ДС-168» (Житомирська обл., Овручський р-н., Гошівський старостинський округ). Відповідно до тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема: - неповний перелік інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі; - надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші. На підтвердження власності АБЗ «ДС-168» (ПП «Автомагістраль», Житомирська обл., Овручський р-н., Гошівський старостинський округ) та того, що виробником є саме ПП «Автомагістраль», у складі тендерної пропозиції були надані: - Контракт №17/0580/69 від 19.10.2017 р., що підтверджує придбання ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" обладнання асфальтозмішувальних та грунтозмішувальних установок, вузлів і агрегатів до них, а саме «Установка асфальтозмішувальна ДС-168». - Бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ), в якій зазначено, що на балансі ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" під інвентарним номером №1128 знаходиться «Установка асфальтозмішувальна ДС-168». - Інвентарна картка обліку основних засобів від 16.03.2020 р. за типовою формою №03-6 на об’єкт «Установка асфальтозмішувальна ДС-168». - Атестат виробництва №ДР.АВ.23.066-18 від 27.09.2018 р., в якому вказано наступне «Цей атестат засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей виготовлених на АБЗ «ДС-168» (ПП «Автомагістраль», Житомирська обл., Овручський р-н., Гошівський старостинський округ), що виготовляється відповідно до ТР 31481658-011:2018 Технологічний регламент на приготування асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на АБЗ «ДС-168» (Житомирська обл., Овручський р-н., Гошівський старостинський округ) забезпечує можливість виробництва матеріалів відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б.В.2.7-127:2015». - Договір на проведення робіт з атестації виробництва №693-18 від 03.09.2018 р. Таким чином, твердження Скаржника не відповідає дійсності, оскільки ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» виконав умови тендерної документації та Замовник не мав законного права для відхилення його тендерної пропозиції. Наша позиція ґрунтується на підставі Колегії АМКУ, Рішення № 8557-р/пк-пз від 04.05.2020 року "Скаржник не довів та документально не підтвердив, що транспортна схема не містить інформації про виробника. Враховуючи наведене ПП «Автомагістраль» не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині". Щодо наявності власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю: Відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини 5 розділу 3 тендерної документації та згідно переліку документів, що викладені в Додатку 3 до тендерної документації. У частині 5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Згідно з пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати, зокрема, гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано довідку про наявність вимірювальної лабораторії (файл 13_Довідка про наявність та спроможність власної лабораторії.pdf) в якій вказано, зокрема наступне: "ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" повідомляє, що має власну вимірювальну лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та забезпечити випуск продукції згідно нормативних документів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Весь перелік спроможностей лабораторії зазначений в додатку до свідоцтва 06-067/19 від 06 грудня 2019 року." Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 виробничої лабораторії ПП «Автомагістраль» №06-067/19 від 06 грудня 2019 року з додатками, в яких зазначено сферу об’єктів вимірювань та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво надано у складі пропозиції ПП «Автомагістраль» (файл 12_Копія свідоцтва власної лабораторії.pdf). Вимога щодо надання гарантійного листа стосувалася тих учасників, які мають залучену лабораторію, у ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" ж міститься інформація про власну лабораторію, тому учасник не повинен був надавати гарантійний лист. Разом з тим, відповідно до тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема: - неповний перелік інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі; - надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" виконав умови тендерної документації та Замовник не мав законного права для відхилення його тендерної пропозиції. На підставі зазначеного вище, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ". Своїми діями Замовник не порушив основні принципи здійснення закупівлі, що встановлені в частині 1 статті 3 Закону, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.

2020-07-06 18:58:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА ПРО ВИЗНАННЯ ПРОТИПРАВНИМ ТА СКАСУВАННЯ ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
Дата публікації: 13 липня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 90 485 480,00
UAH з ПДВ
90 485 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 114 000 000,00
UAH з ПДВ
98 039 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 131 097 286,00
UAH з ПДВ
98 039 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 132 981 295,20
UAH з ПДВ
98 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 18:45
Електронний підпис
01 квітня 2020 18:31
Електронний підпис
01 квітня 2020 18:28
Податкова з ЕЦП.7z
01 квітня 2020 18:06
public_doc (1).pdf
01 квітня 2020 17:58
qvv.XML.pdf
01 квітня 2020 16:54
Довідки МВС 12.03.2020.pdf
19 березня 2020 16:29
Електронний підпис
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч8.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч7.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч6.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч5.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч4.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч3.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч2.pdf
19 березня 2020 16:26
32_Оригинали трудових_Ч1.pdf
19 березня 2020 16:26
25_Довіреності.pdf
19 березня 2020 16:26
22_Копія ліцензії.pdf
19 березня 2020 16:26
19_Довідка ст.17.pdf
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч9.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч8.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч7.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч6.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч5.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч4.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч3.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч2.7z
19 березня 2020 16:26
18_Аналогічні договора_Ч1.7z
19 березня 2020 16:26
10_Картка ОЗ-6.pdf
19 березня 2020 16:26
8_Документи АБЗ.7z

Публічні документи

19 березня 2020 19:20
Електронний підпис
19 березня 2020 19:18
48 Філії.pdf
19 березня 2020 19:18
47 Довідка легалізація.pdf
19 березня 2020 19:18
46 ГЛ санкції.pdf
19 березня 2020 19:17
45 Довідка ст 17.pdf
19 березня 2020 19:17
44 Підписант договору.pdf
19 березня 2020 19:17
43 Проект договору км46-50.pdf
19 березня 2020 19:17
41 Довідка субпідрядники.pdf
19 березня 2020 19:17
40.1 Выписка ЕГР (30.01.2020).pdf
19 березня 2020 19:17
39.2 Устав+изменения 2018 ukr.pdf
19 березня 2020 19:17
38 Доверенность Зарецкий.pdf
19 березня 2020 19:17
36. Захист довкілля км 46-50.pdf
19 березня 2020 19:17
35 ЛІЦЕНЗІЯ УКРАЇНСЬКА.pdf
19 березня 2020 19:17
33.3 Довідка банк.pdf
19 березня 2020 19:17
32.1 Сертиф. ISO 9001 рус+укр.pdf
19 березня 2020 19:17
31.2 Договор Р-16 укр.rar
19 березня 2020 19:17
31.1 договор Р16 рус.rar
19 березня 2020 19:17
29 Договір 25 від 16.08.18.pdf
19 березня 2020 19:17
28.2 Аналогичный М6 ч.2.rar
19 березня 2020 19:17
28.1 Аналогичный М6 ч.1.rar
19 березня 2020 19:17
27.Договор М10 км 411-424.rar
19 березня 2020 19:17
26.2 Пояснювальна КБ-2, КБ-3.pdf
19 березня 2020 19:17
26.1 Довідка аналогічний.pdf
19 березня 2020 19:17
25 Дипломи.rar
19 березня 2020 19:17
23-24.3 накази частина 3.rar
19 березня 2020 19:17
23-24.2 накази частина 2.rar
19 березня 2020 19:17
23-24.1 Накази частина 1.rar
19 березня 2020 19:16
21.20 Трудовые ч.20.rar
19 березня 2020 19:16
21.19 Трудовыеч.19.rar
19 березня 2020 19:16
21.18 Трудовые. ч.18.rar
19 березня 2020 19:16
21.17 Трудовые ч.17.rar
19 березня 2020 19:16
21.16 Трудовые ч.16.rar
19 березня 2020 19:16
21.15 Трудовые ч.15.rar
19 березня 2020 19:16
21.14 Трудовые ч.14.rar
19 березня 2020 19:16
21.13 Трудовые ч.13.rar
19 березня 2020 19:16
21.12 Трудовые ч.12.rar
19 березня 2020 19:16
21.11 Трудовыеч.11.rar
19 березня 2020 19:16
21.10 Трудовые ч.10.rar
19 березня 2020 19:16
21.9 Трудовые ч.9.rar
19 березня 2020 19:16
21.8 Трудовые ч.8.rar
19 березня 2020 19:16
21.7 Трудовые ч.7.rar
19 березня 2020 19:16
21.6 Трудовые ч.6.rar
19 березня 2020 19:16
21.5 Трудовые ч.5.rar
19 березня 2020 19:16
21.4 Трудовые ч.4.rar
19 березня 2020 19:16
21.3 Трудовые ч.3.rar
19 березня 2020 19:16
21.2 Трудовые ч.2.rar
19 березня 2020 19:16
21.1 Трудовые ч.1.rar
19 березня 2020 19:16
20.Працівники.pdf
19 березня 2020 19:16
17.2 Лаб РБ 07.12.2019 укр.pdf
19 березня 2020 19:15
17.1. Лаб РБ 07.12.2019.pdf
19 березня 2020 19:15
2 Відомості про учасника.pdf
19 березня 2020 19:15
14.2 АБЗ2.pdf
19 березня 2020 19:15
14.1 АБЗ1.pdf
19 березня 2020 19:15
12 Документи МТБ..pdf
19 березня 2020 19:15
11 Довідка МТБ.pdf
19 березня 2020 19:15
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 20:46
Електронний підпис
19 березня 2020 20:44
38. реєстр.pdf
19 березня 2020 20:44
36. Відгуки 11.03.2020.pdf
19 березня 2020 20:44
35.1 Дог_км 495-499.rar
19 березня 2020 20:44
35.1 Дог_км 491-495.rar
19 березня 2020 20:44
35.1 Дог_км 491.rar
19 березня 2020 20:44
35.1 Дог_км 399.rar
19 березня 2020 20:44
33. Сертифікат_геодезист.pdf
19 березня 2020 20:44
32. Дипломи.rar
19 березня 2020 20:44
31. Договора ЦП.pdf
19 березня 2020 20:44
30. накази.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові12.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові11.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові10.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові9.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові7.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові6.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові8.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові5.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові4.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові3.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові2.rar
19 березня 2020 20:44
Трудові1.rar
19 березня 2020 20:44
24. Наявність АБЗ.pdf
19 березня 2020 20:44
22. МТБ - приміщення та ВБ.pdf
19 березня 2020 20:44
27. Лабораторія.pdf
19 березня 2020 20:44
21.8 ФОП Стецюра.rar
19 березня 2020 20:43
26. Транспортна.pdf
19 березня 2020 20:43
21.7 ТОВ Катерпіллар.rar
19 березня 2020 20:43
21.6 Вітген.rar
19 березня 2020 20:43
21.5 ШРБУ.rar
19 березня 2020 20:43
21.4 ОТП Лізинг.rar
19 березня 2020 20:43
21.3 Есфіра.rar
19 березня 2020 20:43
21.2 Дорстроймонтаж.rar
19 березня 2020 20:43
21.1 АТГ.rar
19 березня 2020 20:43
18. Наявність техніки.pdf
19 березня 2020 20:43
16. ст. 17.pdf
19 березня 2020 20:43
14. Проект договору.pdf
19 березня 2020 20:43
10. Повноваження.pdf
19 березня 2020 20:43
9. Довідка про заходи.pdf
19 березня 2020 20:43
8. Сертифікат ISO.pdf
19 березня 2020 20:43
6. Дозвіл Держпраці.pdf
19 березня 2020 20:43
5. Ліцензія_ довідка.pdf
19 березня 2020 20:43
UA-2020-02-26-002596-a.rar
19 березня 2020 20:43
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 14:54
Електронний підпис
19 березня 2020 14:53
Технічне завдання.pdf
19 березня 2020 14:53
Пропозиція.pdf
19 березня 2020 14:53
Наказ на уповноваженого.pdf
19 березня 2020 14:53
Копія статуту.pdf
19 березня 2020 14:53
Копія свідоцтва ПДВ +.pdf
19 березня 2020 14:53
Копія КБ-3 та КБ-2в Ерідон.pdf
19 березня 2020 14:53
Копія договору Ерідон.pdf
19 березня 2020 14:53
Копія Актів Біла Церква.pdf
19 березня 2020 14:53
Копії техпаспортів.pdf
19 березня 2020 14:53
Копії наказів.pdf
19 березня 2020 14:53
Договір оренди офісу.pdf
19 березня 2020 14:53
Договір на лабораторію.pdf
19 березня 2020 14:53
Договір Біла Церква.pdf
19 березня 2020 14:53
Договір база.pdf
19 березня 2020 14:53
Довідки по статті 17.pdf
19 березня 2020 14:53
Довідка про учасника.pdf
19 березня 2020 14:53
Довідка про працівників.pdf
19 березня 2020 14:53
Довідка про механізми.pdf
19 березня 2020 14:53
Відгук Ерідон.pdf
19 березня 2020 14:53
Відгук Біла Церква.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
90 485 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 14:19
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2022 15:28
25_6_25 км 46+483 - км 50+483.pdf зміни до договору
07 лютого 2022 15:27
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 11:38
25_5_349 від 23.12.21.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 13:11
25_4_44 від 17.03.21.pdf зміни до договору
17 березня 2021 13:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:18
25_3_246 від 23.12.20 М-21 46-50.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 10:06
додаткова угода 25-2-124.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 16:49
ду 25_1_75 від 21.07.20 кап.ремонт км 46+483 - км 50+483.pdf зміни до договору
22 липня 2020 16:48
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 09:47
Договір №25 Автомагістраль кап. рем. км 46+483 - км 50+483.pdf укладений
15 квітня 2020 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 90 002 048,13 грн. (дев’яносто мільйонів дві тисячі сорок вісім гривень 13 коп.), у тому числі ПДВ 15 000 341,36 грн. (п’ятнадцять мільйонів триста сорок одна гривня 36 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 90 395 048,13 грн. (дев’яносто мільйонів триста дев’яносто п’ять тисяч сорок вісім гривень 13 коп.), у тому числі ПДВ 15 065 841,36 грн. (п’ятнадцять мільйонів шістдесят п’ять тисяч вісімсот сорок одна гривня 36 коп.), з них: - за рахунок коштів Обласного бюджету в розмірі 393 000,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 65 500,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.); - за рахунок коштів Державного бюджету в розмірі 90 002 048,13 грн. (дев’яносто мільйонів дві тисячі сорок вісім гривень 13 коп.), у тому числі ПДВ 15 000 341,36 грн. (п’ятнадцять мільйонів триста сорок одна гривня 36 коп.). Внести зміни до календарного графіку виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/1/75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Державного бюджету на 41 002 105,74 грн. (сорок один мільйон дві тисячі сто п’ять гривень 74 коп.), у тому числі ПДВ 6 833 684,29 грн. (шість мільйонів вісімсот тридцять три тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 29 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 49 392 942,39 грн. (сорок дев’ять мільйонів триста дев’яносто дві тисячі дев’ятсот сорок дві гривні 39 коп.), у тому числі ПДВ 8 232 157,07 грн. (вісім мільйонів двісті тридцять дві тисячі сто п’ятдесят сім гривень 07 коп.), з них: - за рахунок коштів Обласного бюджету в розмірі 393 000,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 65 500,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.); - за рахунок коштів Державного бюджету в розмірі 48 999 942,39 грн. (сорок вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сорок дві гривні 39 коп.), у тому числі ПДВ 8 166 657,07 грн. (вісім мільйонів сто шістдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят сім гривень 07 коп.). Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/2/124
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Державного бюджету на 33 662 898,45 грн. (тридцять три мільйони шістсот шістдесят дві тисячі вісімсот дев’яносто вісім гривень 45 коп.), у тому числі ПДВ 5 610 483,07 грн. (п’ять мільйонів шістсот десять тисяч чотириста вісімдесят три гривні 07 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 83 055 840,84 грн. (вісімдесят три мільйони п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот сорок гривень 84 коп.), у тому числі ПДВ 13 842 640,14 грн. (тринадцять мільйонів вісімсот сорок дві тисячі шістсот сорок гривень 14 коп.), з них: - за рахунок коштів Обласного бюджету в розмірі 393 000,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 65 500,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.); - за рахунок коштів Державного бюджету в розмірі 82 662 840,84 грн. (вісімдесят два мільйони шістсот шістдесят дві тисячі вісімсот сорок гривень 84 коп.), у тому числі ПДВ 13 777 140,14 грн. (тринадцять мільйонів сімсот сімдесят сім тисяч сто сорок гривень 14 коп.). Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/3/246
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 7 339 207,29 грн. (сім мільйонів триста тридцять дев’ять тисяч двісті сім гривень 29 коп.), у тому числі ПДВ 1 223 201,22 грн. (один мільйон двісті двадцять три тисячі двісті одна гривня 22 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/4/44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 2 308 931,20 грн. (два мільйони триста вісім тисяч дев’ятсот тридцять одну гривню 20 коп.), у тому числі ПДВ 384 821,87 грн. (триста вісімдесят чотири тисячі вісімсот двадцять одна гривня 87 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 5 030 276,09 грн. (п’ять мільйонів тридцять тисяч двісті сімдесят шість гривень 09 коп.), у тому числі ПДВ 838 379,35 грн. (вісімсот тридцять вісім тисяч триста сімдесят дев’ять гривень 35 коп.). Продовження строку дії Договору по 01 квітня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/5/349
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 01 квітня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/6/25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 88 086 116,93
UAH (в тому числі ПДВ 14 681 019,49 UAH)