Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 ztcad_tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 11:48 |
Очікувана вартість: | 135 052 958,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 675264.79 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 16:49 |
ТД кап.ремонт М-21 км 46+483 - км 50+483 зі змінами.doc | |
11 березня 2020 16:49 |
Проект договору.doc | |
11 березня 2020 16:49 |
Додатки до ТД.doc | |
11 березня 2020 16:49 |
Перелік змін до ТД кап. ремонт М-21 км 46+483 - км 50+483.pdf | |
04 березня 2020 13:19 |
10.Поперечні профілі ДО М-21 км 46+483 - км 50+483.pdf |
11 березня 2020 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2020 16:49 |
ТД кап.ремонт М-21 км 46+483 - км 50+483 зі змінами.doc
|
||||||
11 березня 2020 16:49 |
Проект договору.doc
|
||||||
11 березня 2020 16:49 |
Додатки до ТД.doc
|
||||||
11 березня 2020 16:49 |
Перелік змін до ТД кап. ремонт М-21 км 46+483 - км 50+483.pdf
|
||||||
04 березня 2020 13:19 |
10.Поперечні профілі ДО М-21 км 46+483 - км 50+483.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-01-000007 ● 31d0489964084bb3b4b181cbb194d262
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-26-002596-a 26.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-05 12:36:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-002596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-11 12:46:25
пояснення на запит
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Робочий проект затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 – км 50+483, Житомирська область» №359 від 10.10.2019 р., кошторисна вартість складає 142 610 892,00 грн.
Очікувану вартість закупівлі визначено згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва як кошторисна вартість за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на здійснення наукового-технічного супроводу, проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12), а також утримання служби замовника (Глава 10). Очікувана вартість закупівлі складає 135 052 958,40 грн.
Наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 – км 50+483, Житомирська область» №359 від 10.10.2019 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, додаються до пояснень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
протокол №186 від 06.07.2020р. шодо надання заперечень на висновок за результатами моніторингу Щодо відсутності підстави визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону: В подальшому, при складанні тендерної документації, замовником будуть враховано вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 року) (далі – Закону), а саме вимоги щодо надання переможцем торгів документів, які підтверджують відсутність підстав, визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» умовам тендерної документації в частині кваліфікації працівників: Відповідно до пункту 5 додатку 3 Тендерної документації учасник на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, повинен надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано: - довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (файл 14_Довідка про наявність працівників.pdf) в якій, зокрема, вказано інформацію в пункті 37 про машиніста екскаватора 6 розряду - Загородного Михайла Анатолійовича (файл 14_Довідка про наявність працівників.pdf); - наказ АМ00000105-А00002912 від 21.03.2017 року про призначення Загородного Михайла Анатолійовича на посаду дорожнього робітника; - трудова книжка Загородного Михайла Анатолійовича в якій міститься запис, зокрема, про переведення Загородного Михайла Анатолійовича на посаду машиніста екскаватора 6 розряду. Слід зазначити, що тендерна документація не містила вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції наказу про переведення працівників на інші посади. Учасник документально підтвердив наявність правовідносин ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" з відповідним працівником. Разом з тим, відповідно до тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема: - неповний перелік інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі; - надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші. Таким чином, інформація про посаду відображена в іншому документі (трудовій книжці), що повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника. Тендерна документація не містить вимог щодо необхідності підтвердження досвіду роботи працівника саме на посадах в учасника та не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції наказів про переведення працівників тощо. Наша позиція ґрунтується на підставі Колегії АМКУ, Рішення № 7152-р/пк-пз від 14.04.2020 року: "Документація не містить окремих вимог щодо кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі Пропозиції Скаржника міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.02.2020 №5 (файл "1. Додаток 1 Підтвердження працівників.pdf"), відповідно до якої зазначено двадцять п'ять працівників, зокрема, дорожнього робітника третього розряду Багманяна А.З. Також у складі Пропозиції Скаржника містяться накази про прийняття на роботу вищезазначених працівників, зокрема, наказ від 11.10.2019 №19-п (стор. 30 файл "1. Додаток 1 Підтвердження працівників.pdf"), відповідно до якого 15.10.2019 прийнято на роботу Багманяна А.З. на посаду дорожнього робітника 5-го розряду, згідно штаного розкладу. Враховуючи наведене, Скаржник не порушив умови Документації, та його Пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави" та на підставі Колегії АМКУ, Рішення № 8555-р/пк-пз від 04.05.2020 року: «У складі Пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" містяться: - довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (файл "14_Довідка про наявність працівників.pdf"), в якій наведено перелік працівників, зокрема за позицією 37 зазначено машиніста екскаватора 6 розряду Загороднього Михайла Анатолійовича - наказ про прийняття на роботу від 21.03.2017 Загороднього Михайла Анатолійовича, в якому зазначено – "назва професії (посади), кваліфікація"; - трудова книжка Загороднього Михайла Анатолійовича, в якій зазначено – "переведений на посаду машиніста екскаватора 5 розряду", "присвоєно 6 розряд машиніста екскаватора". Враховуючи наведене ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». На підставі зазначеного вище, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ". Своїми діями Замовник не порушує основні принципи здійснення закупівлі, що встановлені в частині 1 статті 3 Закону, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього, умовами пункту 5 додатку 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо обов’язкових робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, зокрема щодо дорожніх робітників у кількості не менше 33 особи. Щодо надання копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу за умовами контракту, терміни яких на момент проведення процедури закупівлі закінчились: спільним Наказом № 58 від 29.07.1993 року Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення затверджено Інструкцію про порядок ведення трудових книжок працівників. Пунктом 2.3 вказаного Наказу передбачено, що записи в трудовій книжці при звільненні або переведенні на іншу роботу повинні провадитись у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю, пункт закону. Зазначеним Наказом, а саме пунктом 4.1 встановлено, що власник або уповноважений ним орган зобов'язаний видати працівнику його трудову книжку в день звільнення з внесеним до неї записом про звільнення. Днем звільнення вважається день видачі трудової книжки. В трудових книжках, які завантажані на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, не здійснено запису про звільнення працівників, та трудові книжки наявні в учасника закупівель. ПП «Автомагістраль» підтверджено наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці, надано копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, в т.ч. на дорожніх робітників. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" виконав умови тендерної документації та Замовник не мав законного права для відхилення його тендерної пропозиції. Щодо транспортної схеми: ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» у складі тендерної пропозиції було надано транспортну схему, яка відповідає умовам п.3 Додатку 3 до тендерної документації. У частині 5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Варто зауважити, що умовами тендерної документації не було встановлено окремих вимог щодо того, що учасники не повинні відступати від встановленої форми Таблиці 4 Додатку 3 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника надано транспортну схему (файл 11_Транспортна схема М-21 км 46+483 - км 50+483.pdf), яка складена за формою таблиці 4, що наведена в Додатку 3 до тендерної документації, також в ній вказано інформацію про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування – «Автомобільна дорога М-21». Схема, що надана ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" містить відомості про точку відправлення (місце виробництва) та точку (місце) доставки, а також дані про відстань перевезення (з точністю до 1 км) в населеному пункті та поза населеним пунктом, тобто надана схема містить всі необхідні дані, що вимагались Замовником. Також під таблицею 4 зазначено, що Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - 6 км, з перехідним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту - 0 км, та в межах населеного пункту – 8 км. Середня відстань транспортування асфальтобетонної суміші становить 14 км. Наша позиція ґрунтується на підставі Колегії АМКУ, Рішення № 13746-р/пк-пз від 26.09.2019 року "Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення транспортної схеми. У складі Пропозиції Скаржника міститься транспортна схема від 02.08.2019 № 29 із зазначенням місця виробництва асфальтобетонних сумішей, місця поставки, відстань перевезення (файл "3 підтвердження МТБ та поставки"). Враховуючи вище викладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави". Не зазначення у транспортній схемі Виробника асфальтобетонних сумішей / ЩМАС є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції. У транспортній схемі зазначено АБЗ «ДС-168» (Житомирська обл., Овручський р-н., Гошівський старостинський округ). Відповідно до тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема: - неповний перелік інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі; - надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші. На підтвердження власності АБЗ «ДС-168» (ПП «Автомагістраль», Житомирська обл., Овручський р-н., Гошівський старостинський округ) та того, що виробником є саме ПП «Автомагістраль», у складі тендерної пропозиції були надані: - Контракт №17/0580/69 від 19.10.2017 р., що підтверджує придбання ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" обладнання асфальтозмішувальних та грунтозмішувальних установок, вузлів і агрегатів до них, а саме «Установка асфальтозмішувальна ДС-168». - Бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ), в якій зазначено, що на балансі ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" під інвентарним номером №1128 знаходиться «Установка асфальтозмішувальна ДС-168». - Інвентарна картка обліку основних засобів від 16.03.2020 р. за типовою формою №03-6 на об’єкт «Установка асфальтозмішувальна ДС-168». - Атестат виробництва №ДР.АВ.23.066-18 від 27.09.2018 р., в якому вказано наступне «Цей атестат засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей виготовлених на АБЗ «ДС-168» (ПП «Автомагістраль», Житомирська обл., Овручський р-н., Гошівський старостинський округ), що виготовляється відповідно до ТР 31481658-011:2018 Технологічний регламент на приготування асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на АБЗ «ДС-168» (Житомирська обл., Овручський р-н., Гошівський старостинський округ) забезпечує можливість виробництва матеріалів відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б.В.2.7-127:2015». - Договір на проведення робіт з атестації виробництва №693-18 від 03.09.2018 р. Таким чином, твердження Скаржника не відповідає дійсності, оскільки ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» виконав умови тендерної документації та Замовник не мав законного права для відхилення його тендерної пропозиції. Наша позиція ґрунтується на підставі Колегії АМКУ, Рішення № 8557-р/пк-пз від 04.05.2020 року "Скаржник не довів та документально не підтвердив, що транспортна схема не містить інформації про виробника. Враховуючи наведене ПП «Автомагістраль» не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині". Щодо наявності власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю: Відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини 5 розділу 3 тендерної документації та згідно переліку документів, що викладені в Додатку 3 до тендерної документації. У частині 5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Згідно з пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати, зокрема, гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано довідку про наявність вимірювальної лабораторії (файл 13_Довідка про наявність та спроможність власної лабораторії.pdf) в якій вказано, зокрема наступне: "ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" повідомляє, що має власну вимірювальну лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та забезпечити випуск продукції згідно нормативних документів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Весь перелік спроможностей лабораторії зазначений в додатку до свідоцтва 06-067/19 від 06 грудня 2019 року." Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 виробничої лабораторії ПП «Автомагістраль» №06-067/19 від 06 грудня 2019 року з додатками, в яких зазначено сферу об’єктів вимірювань та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво надано у складі пропозиції ПП «Автомагістраль» (файл 12_Копія свідоцтва власної лабораторії.pdf). Вимога щодо надання гарантійного листа стосувалася тих учасників, які мають залучену лабораторію, у ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" ж міститься інформація про власну лабораторію, тому учасник не повинен був надавати гарантійний лист. Разом з тим, відповідно до тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема: - неповний перелік інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі; - надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" виконав умови тендерної документації та Замовник не мав законного права для відхилення його тендерної пропозиції. На підставі зазначеного вище, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ". Своїми діями Замовник не порушив основні принципи здійснення закупівлі, що встановлені в частині 1 статті 3 Закону, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
2020-07-06 18:58:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА ПРО ВИЗНАННЯ ПРОТИПРАВНИМ ТА СКАСУВАННЯ ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ |
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Документи:
13 липня 2020 10:49
|
Електронний підпис |
13 липня 2020 10:48
|
ПОЗОВНА ЗАЯВА UA-2020-02-26-002596-a.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
90 485 480,00
UAH з ПДВ
|
90 485 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
114 000 000,00
UAH з ПДВ
|
98 039 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
131 097 286,00
UAH з ПДВ
|
98 039 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
132 981 295,20
UAH з ПДВ
|
98 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
90 485 480,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:28
|
25_6_25 км 46+483 - км 50+483.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:38
|
25_5_349 від 23.12.21.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2021 13:11
|
25_4_44 від 17.03.21.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:18
|
25_3_246 від 23.12.20 М-21 46-50.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2020 10:06
|
додаткова угода 25-2-124.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 16:49
|
ду 25_1_75 від 21.07.20 кап.ремонт км 46+483 - км 50+483.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 09:47
|
Договір №25 Автомагістраль кап. рем. км 46+483 - км 50+483.pdf | укладений |
15 квітня 2020 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 90 002 048,13 грн. (дев’яносто мільйонів дві тисячі сорок вісім гривень 13 коп.), у тому числі ПДВ 15 000 341,36 грн. (п’ятнадцять мільйонів триста сорок одна гривня 36 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 90 395 048,13 грн. (дев’яносто мільйонів триста дев’яносто п’ять тисяч сорок вісім гривень 13 коп.), у тому числі ПДВ 15 065 841,36 грн. (п’ятнадцять мільйонів шістдесят п’ять тисяч вісімсот сорок одна гривня 36 коп.), з них: - за рахунок коштів Обласного бюджету в розмірі 393 000,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 65 500,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.); - за рахунок коштів Державного бюджету в розмірі 90 002 048,13 грн. (дев’яносто мільйонів дві тисячі сорок вісім гривень 13 коп.), у тому числі ПДВ 15 000 341,36 грн. (п’ятнадцять мільйонів триста сорок одна гривня 36 коп.). Внести зміни до календарного графіку виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25/1/75 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Державного бюджету на 41 002 105,74 грн. (сорок один мільйон дві тисячі сто п’ять гривень 74 коп.), у тому числі ПДВ 6 833 684,29 грн. (шість мільйонів вісімсот тридцять три тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 29 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 49 392 942,39 грн. (сорок дев’ять мільйонів триста дев’яносто дві тисячі дев’ятсот сорок дві гривні 39 коп.), у тому числі ПДВ 8 232 157,07 грн. (вісім мільйонів двісті тридцять дві тисячі сто п’ятдесят сім гривень 07 коп.), з них: - за рахунок коштів Обласного бюджету в розмірі 393 000,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 65 500,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.); - за рахунок коштів Державного бюджету в розмірі 48 999 942,39 грн. (сорок вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сорок дві гривні 39 коп.), у тому числі ПДВ 8 166 657,07 грн. (вісім мільйонів сто шістдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят сім гривень 07 коп.). Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25/2/124 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Державного бюджету на 33 662 898,45 грн. (тридцять три мільйони шістсот шістдесят дві тисячі вісімсот дев’яносто вісім гривень 45 коп.), у тому числі ПДВ 5 610 483,07 грн. (п’ять мільйонів шістсот десять тисяч чотириста вісімдесят три гривні 07 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 83 055 840,84 грн. (вісімдесят три мільйони п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот сорок гривень 84 коп.), у тому числі ПДВ 13 842 640,14 грн. (тринадцять мільйонів вісімсот сорок дві тисячі шістсот сорок гривень 14 коп.), з них: - за рахунок коштів Обласного бюджету в розмірі 393 000,00 грн. (триста дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 65 500,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.); - за рахунок коштів Державного бюджету в розмірі 82 662 840,84 грн. (вісімдесят два мільйони шістсот шістдесят дві тисячі вісімсот сорок гривень 84 коп.), у тому числі ПДВ 13 777 140,14 грн. (тринадцять мільйонів сімсот сімдесят сім тисяч сто сорок гривень 14 коп.). Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25/3/246 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 7 339 207,29 грн. (сім мільйонів триста тридцять дев’ять тисяч двісті сім гривень 29 коп.), у тому числі ПДВ 1 223 201,22 грн. (один мільйон двісті двадцять три тисячі двісті одна гривня 22 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25/4/44 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 2 308 931,20 грн. (два мільйони триста вісім тисяч дев’ятсот тридцять одну гривню 20 коп.), у тому числі ПДВ 384 821,87 грн. (триста вісімдесят чотири тисячі вісімсот двадцять одна гривня 87 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 5 030 276,09 грн. (п’ять мільйонів тридцять тисяч двісті сімдесят шість гривень 09 коп.), у тому числі ПДВ 838 379,35 грн. (вісімсот тридцять вісім тисяч триста сімдесят дев’ять гривень 35 коп.). Продовження строку дії Договору по 01 квітня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25/5/349 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 01 квітня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 90 485 480,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25/6/25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |