Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо,Бензин А92
Очікувана вартість
3 500 145,00 UAH
UA-2020-02-26-002489-c 3fce65a644e44964b1cc6d9ebda81621
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харечкіна Ольга Анатоліївна

+380536758545 tender1628@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351898
Вебсайт: http://katp1628.com/
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, 39617, Полтавська обл., місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 48/75
Контактна особа: Харечкіна Ольга Анатоліївна
+380536758545
tender1628@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 15:26
Очікувана вартість: 3 500 145,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Дизельне паливо- кількість 115 000 л,Бензин А92 - 19850 л. Бензовозними партіями.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134850 л
Дизельне паливо, Бензин А92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул.Горького, 4875
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться протягом 60 календарних днів з дня підписання видаткової накладної за кожну партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 16:25
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог ТД
Дата подання: 02 березня 2020 09:55
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:41
згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Повноваження посадової особи щодо підписання договору про закупівлю – підтверджується: протоколом зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, ЛИСТ АВТОРИЗАЦІЇ тощо; ..." Питання 1 до Замовника: який орган учасника- юридичної особи повинен видати ЛИСТ АВТОРИЗАЦІЇ? Питання 2: ЯКИЙ ЗМІСТ ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен підтвердити повноваження посадової (уповноваженої) особи щодо підписання тендерної пропозиції та договору за результатами проведення процедури закупівлі. Відповідно до установчих документів Учасника, Учасник визначає посадову(уповноважену) особу на підписання тендерної пропозиції документом (любого вигляду), який підписує особа яка має право на підписання цього документа, де підтверджується право посадової (уповноваженої) особи на підписання документів тендерної пропозиції. Повноваження на підписання договору про закупівлю підтверджуються також відповідно до установчих документів Учасника, з врахуванням обмежень (якщо вони є) визначених Статутом підприємства або іншим установчим документом підприємства Учасника.
вимоги Замовника щодо повноважень особи для підписання договору
Дата подання: 02 березня 2020 14:03
Дата відповіді: 04 березня 2020 13:41
згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Повноваження посадової особи щодо підписання договору про закупівлю – підтверджується: протоколом зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), НАКАЗ, ...тощо; ..." Питання 1 до Замовника: який орган учасника- юридичної особи повинен видати НАКАЗ? Питання 2: ЯКИЙ ЗМІСТ НАКАЗУ? Питання 3: у разі, якщо Договір про закупівлю укладає Директор, який діє на підставі Статуту, чи достатньо буде замовнику на виконання вищевказаної вимоги надати НАКАЗ ПРО ОБРАННЯ (ПРИЗНАЧЕННЯ) на посаду директора?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен підтвердити повноваження посадової (уповноваженої) особи щодо підписання тендерної пропозиції та договору за результатами проведення процедури закупівлі. Відповідно до установчих документів Учасника, Учасник визначає посадову(уповноважену) особу на підписання тендерної пропозиції документом (любого вигляду), який підписує особа яка має право на підписання цього документа, де підтверджується право посадової (уповноваженої) особи на підписання документів тендерної пропозиції. Повноваження на підписання договору про закупівлю підтверджуються також відповідно до установчих документів Учасника, з врахуванням обмежень (якщо вони є) визначених Статутом підприємства або іншим установчим документом підприємства Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРГАЛ" 2 437 570,00
UAH з ПДВ
2 385 640,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОІЛ" 2 870 376,00
UAH з ПДВ
2 385 641,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФІНА-КОН" 2 624 440,00
UAH з ПДВ
2 483 937,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН МІД" 2 522 450,00
UAH з ПДВ
2 486 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" 3 236 400,00
UAH з ПДВ
2 497 206,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОСФЕРА" 3 212 127,00
UAH з ПДВ
2 724 285,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОГАЗ ЗАПОРІЖЖЯ" 3 066 942,00
UAH з ПДВ
2 810 191,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 14:49
Електронний підпис
20 березня 2020 14:48
3 Довідка ДФС .pdf
19 березня 2020 20:29
Електронний підпис
19 березня 2020 20:26
2 довідка мвд 15.03.20 .pdf
19 березня 2020 20:26
1 Цінова пропозиція .pdf
13 березня 2020 14:44
Електронний підпис
13 березня 2020 14:09
Електронний підпис
13 березня 2020 12:19
довідка мвд .pdf
13 березня 2020 12:19
Установчі 2020 .pdf
13 березня 2020 12:19
7 Проект договору .pdf
13 березня 2020 12:19
6 Технічні вимоги .pdf
13 березня 2020 12:19
5 Технічні вимоги.pdf
13 березня 2020 12:19
3 СТ. 17.pdf
13 березня 2020 12:19
3 Працівники .pdf
13 березня 2020 12:19
1 Аналогічні договори .pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:28
Електронний підпис
13 березня 2020 15:27
копія статуту.pdf
13 березня 2020 15:27
копія витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 15:27
договір зберігання.pdf
13 березня 2020 15:27
копія виписки ЄДРПОУ.pdf
13 березня 2020 15:27
тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2020 15:27
2. копія Статуту.pdf
13 березня 2020 15:27
договор інвіс літоіл.pdf
13 березня 2020 15:27
проект договору.pdf
13 березня 2020 15:26
Ліцензія на зберігання.pdf
13 березня 2020 15:26
4.1. паспорт якості ДП.pdf
13 березня 2020 15:26
4.1. паспорт якості 92.pdf
13 березня 2020 15:26
Відгук від контрагентів.pdf
13 березня 2020 15:26
ліцензія на перевозку.pdf
13 березня 2020 15:26
4.1. сертифікат якості ДП.pdf
13 березня 2020 15:26
5. лист-гарантія санкції.pdf
13 березня 2020 15:26
4.1. сертифікат якості 92.pdf
13 березня 2020 15:26
вид. накл. мото трейдінг.jpg
13 березня 2020 15:26
технічні умови.pdf
13 березня 2020 15:26
протокол повноваження.pdf
13 березня 2020 15:26
Опис від 17.10.2018.pdf
13 березня 2020 15:26
3. ТОВ+ЛІТОІЛ+2+від+19+02+20.pdf
13 березня 2020 15:26
Виписка від 18.10.2018.pdf
13 березня 2020 15:26
3. ТОВ+ЛІТОІЛ+19+02+20.pdf
13 березня 2020 15:26
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 15:26
вид. накл. сіті трейдінг.jpg
13 березня 2020 15:26
Довідка Літойл мат. тех.pdf
13 березня 2020 15:26
довідка банкрутство.pdf
13 березня 2020 15:26
Наказ на №3 Литвинчука.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:39
Електронний підпис
13 березня 2020 15:35
Цистерни договір оренди.pdf
13 березня 2020 15:35
УСТАНОВЧІ.pdf
13 березня 2020 15:35
УСТАНОВЧІ ЗАВІРЕНІ.pdf
13 березня 2020 15:35
Техпаспорти.pdf
13 березня 2020 15:35
Технічна частина (1).pdf
13 березня 2020 15:35
рахунок 10.03.pdf
13 березня 2020 15:35
мпрс завірені доки (1).pdf
13 березня 2020 15:35
Ліцензія на перевезення.pdf
13 березня 2020 15:35
Лист-відгук 370 к 2020.pdf
13 березня 2020 15:35
Кваліфікаційна частина.pdf
13 березня 2020 15:35
заборгованість 10.03.pdf
13 березня 2020 15:35
Відгук МПРС.pdf
13 березня 2020 15:35
Баланс квитанція копія.pdf
13 березня 2020 15:35
370к від 07.05.19 АфінаКон.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 14:42
Електронний підпис
13 березня 2020 14:42
ст 17.PDF
13 березня 2020 14:41
Довідка УКРЕКСІМБАНК.PDF
13 березня 2020 14:41
Довідка Приватбанк.pdf
13 березня 2020 14:41
Проект договору.PDF
13 березня 2020 14:41
обгрунтування ціни.PDF
13 березня 2020 14:41
Захист довкілля.PDF
13 березня 2020 14:41
Відомості МТБ.PDF
13 березня 2020 14:41
Аналогічні договори.PDF
13 березня 2020 14:41
Статут.PDF
13 березня 2020 14:41
Сертифікати.PDF
13 березня 2020 14:41
Протокол №1.PDF
13 березня 2020 14:41
Протокол №1 2020.PDF
13 березня 2020 14:41
Наказ на директора.PDF
13 березня 2020 14:41
ліцензія.PDF
13 березня 2020 14:41
Ліцензия торгівля.PDF
13 березня 2020 14:41
ДУ АЗС.PDF
13 березня 2020 14:41
Договір №32.PDF
13 березня 2020 14:41
Договір №18.PDF
13 березня 2020 14:41
Договір офіс.PDF
13 березня 2020 14:41
Договір оренди АЗС.PDF
13 березня 2020 14:41
Договір на перевезення.PDF

Публічні документи

13 березня 2020 14:43
Електронний підпис
13 березня 2020 14:39
Повноваження особи.pdf
13 березня 2020 14:39
Інші документи.pdf
13 березня 2020 14:39
Проект договору.PDF
13 березня 2020 14:39
Ст 17.pdf
13 березня 2020 14:39
ПДВ копія.pdf
13 березня 2020 14:39
Протокол зборів №13032020.pdf
13 березня 2020 14:39
ПДВ.pdf
13 березня 2020 14:39
Ідентиф код Пояснення.PDF

Публічні документи

13 березня 2020 15:37
Електронний підпис
13 березня 2020 15:31
Електронний підпис
13 березня 2020 15:28
2.4. Договір зберігання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРГАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОІЛ"

ТОВ "АФІНА-КОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН МІД"

ТОВ "ОВІС ТРЕЙД"

ТОВ "НАФТОСФЕРА"

ТОВ "НАФТОГАЗ ЗАПОРІЖЖЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРГАЛ"
#33672442
Переможець 2 385 640,99
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРГАЛ"
#33672442
2 385 640,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 10:54
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:25
ДУ 4 259.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:15
ДУ № 3 ІНТЕРГАЛ (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 11:47
ДУ 2 259 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2020 11:47
ПР 121 (2) (1).pdf зміни до договору
09 липня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 16:31
ДУ 1 _259 (1).pdf зміни до договору
04 травня 2020 16:31
ПР 82 (1).pdf зміни до договору
04 травня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:24
Договір 259.pdf укладений
01 квітня 2020 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 10.7 Договору про закупівлю товарів № 259 від 01 квітня 2020 року, звернення ТОВ «Торговий Дім «Інтергал» № 05-04 від 04.05.2020р., пункту 3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, Сторони погодили внести зміни до найменування товару, шляхом укладання додаткової угоди. 2. Додаткову угоду № 1 від 04.05.2020 року до Договору про закупівлю товарів № 259 від 01.04.2020 року постачальник ТОВ «Торговий Дім «Інтергал» оприлюднити відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 10.7 п.п.5 Договору № 259 про закупівлю товарів від 01 квітня 2020 року постачальник ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРГАЛ», за предметом закупівлі ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин А92), з метою визначення ціни за одиницю товару до двох знаків після коми з ПДВ, за взаємною згодою Сторін та відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Договору № 259 про закупівлю товарів від 01 квітня 2020 року, шляхом укладання додаткової угоди. 2. Додаткову угоду № 2 від 09 липня 2020 року до Договору № 259 про закупівлю товарів від 01 квітня 2020 року оприлюднити відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з затримкою у фінансуванні витрат Замовника за бюджетні кошти на закупівлю «Дизельне паливо, Бензин А92» у 2020 року, 1. Керуючись пунктом 10.7 Договору про закупівлю товарів № 259 від 01.04.2020р. з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРГАЛ» та пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція), якою встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлі, продовжити строк дії Договору про закупівлю товарів № 259 від 01.04.2020р. до 31 грудня 2021 року, шляхом укладання додаткової угоди до договору. Кількість товару після внесення змін є незмінною. Ціна Договору після внесення змін є незмінною. 2. Додаткову угоду № 3 від 30 грудня 2020 року до Договору про закупівлю товарів № 259 від 01.04.2020 року оприлюднити відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 10.1 Договору про закупівлю товарів № 259 від 01.04.2020р. постачальник ТОВ «Торговий Дім «Інтергал» та пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону , якою встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлі, продовжити строк дії Договору про закупівлю товарів № 259 від 01.04.2020р. до 31 грудня 2022 року, шляхом укладання додаткової угоди до договору. Кількість товару після внесення змін є незмінною та складає 134850л. Ціна Договору після внесення змін є незмінною та складає 2385621,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 385 621,50
UAH (в тому числі ПДВ 397 603,58 UAH)