Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт даху приміщення автошколи та фасаду із заміною вікон Давидівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка в с. Давидів Давидівсьої сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області»
Очікувана вартість
8 238 898,00 UAH
UA-2020-02-26-002413-a 5c6be5b3167f4e65b25341acf2c0d8ba
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Кухарський

+380965418233 davudiv.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Ігор Кухарський
+380965418233
davudiv.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 22:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 12:21
Очікувана вартість: 8 238 898,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 238,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт даху приміщення автошколи та фасаду із заміною вікон Давидівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка в с. Давидів Давидівсьої сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування. кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 15:38
технічне завдання.docx
04 березня 2020 15:38
Рішення про внесення змін.doc
26 лютого 2020 15:52
тендерна документація.docx
26 лютого 2020 15:52
проект договору.docx
04 березня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 15:38
технічне завдання.docx
26 лютого 2020 15:52
технічне завдання.docx
04 березня 2020 15:38
Рішення про внесення змін.doc
26 лютого 2020 15:52
тендерна документація.docx
26 лютого 2020 15:52
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 02 березня 2020 12:17
Дата відповіді: 04 березня 2020 14:52
Згідно п.11 та п.12 технічного завдання : "Заповнення віконних прорізів готовими блоками з металопластику..." просимо надати розяснення згідно специфікації вікон: розміри, конфігурацію, вимоги щодо профілю, склопакетів та фурнітури. Згідно п.36 "Ізоляція плоских поверхонь матами мінеральоними" просимо надати розяснення щодо товщини мінеральної вати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни
Працівники?!
Дата подання: 02 березня 2020 13:55
Дата відповіді: 04 березня 2020 14:50
Трудові книжки працівників це конфіденційна інформація, що не підлягає публічному розголошенню!!! Просимо - скасувати вимогу, щодо надання в складі тендерної пропозиції трудових книжок працівників учасника, адже така вимога є НЕЗАКОННОЮ! Відповідно до "Р О З' Я С Н Е Н Н Я - МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ від 21.12.2011 Деякі питання практичного застосування Закону України "Про захист персональних даних": відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) громадянин при укладенні трудового договору зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.// У зв'язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров'я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). // Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем!!! ///Так, відповідно до абзацу п'ятого статті 2 Закону ( 2297-17 ) згодою суб'єкта персональних даних є будь-яке документоване, зокрема письмове, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. /// Обробка даних про фізичну особу без її згоди не допускається, крім випадків, визначених Законом ( 2297-17 ), і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання трудових книжок встановлена, для підтвердження учасником трудових відносин між ним та працівниками, що будуть залучені до виконання робіт. У разі необхідності, учасник має право подати такі документи, закривши дані, щодо попередніх місць працевлаштувань.
Просимо уточнення і скасувати дискримінаційну умову.
Дата подання: 02 березня 2020 14:05
Дата відповіді: 04 березня 2020 15:20
Шановний замовник, НЕ на всі будівельні матеріали існують в "природі" протоколи випробувань, адже ви вимагаєте підтвердити якість конкретного виробу, а не матеріалу з якого він виготовлений, тому вимагаємо внести зміни до умов ТД і НЕ вимагати документів, які не існують! Окрім того, для належного виконання умов ТД учасник повинен знати конкретні технічні характеристи даного товару, щоб усі були в рівних умовах! А тому вимагаємо уточнити параметри і характеристики для: блоків віконних метало пластикових, вати мінеральної, профілей сталевих листових гнутих з трапецієвидними гофрами для будівництва, водостічних труб та цегли?! Окрім того, замовник вимагає: "у разі, якщо товар не виробляється на території України та надати підтвердження представництва", не всі представники товаровиробника дають згоду на відкриття конфеденційної інформації, такі наприклад як договір представництва, а такоє існують представники товаровиробників які працюють на основі договорів поставки/дилерства і т.ін. які теж вважаються представниками, проте для співпраці з товаровиробниками застосовують інші юридичні документи договори поставки/дилерства. Тому, дана умова є дискримінаційною, просимо її скасувати або внести відповідні відомості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу технічних характеристик, то замовником будуть внесені відповідні зміни.
В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Вимога про надання гарантійного листа від товаровиробника не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти матеріали та обладнання в обсягах та строки, що необхідні для виконання робіт передбачених технічним завданням до даної закупівлі. Тендерною документацією не обмежено переліку документів, що вимагаються на підтвердження представництва .
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору??
Дата подання: 02 березня 2020 14:06
Дата відповіді: 04 березня 2020 14:52
3.4. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю: копія(ї) документу(ів), що підтверджують введення об’єкту в експлуатацію (акт готовності об’єкту до експлуатації та сертифікату, виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або декларація про готовність об’єкту до експлуатації, зареєстрована у відповідних органах державного архітектурно-будівельного контролю) або інші документи, що підтверджують факт виконання робіт та фотокопію об’єкта. **. Просимо надати роз'яснення, чи довідка Форми КБ-3 і акти КБ-2 будуть вважатися "Документами, що засвідчують факт виконання робіт повністю" і приймуться замовником, як належне виконання умов ТД частини 3.4 Додатку №1 учасником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, довідка Форми КБ-3 і акти КБ-2 будуть вважатися "Документами, що засвідчують факт виконання робіт повністю"
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-002413-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", Код ЄДРПОУ:39314325
Дата подання: 26 березня 2020 12:03
Неправомірне відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
СУБ'ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН»
КОД ЄДРПОУ 39314325
вул. І. Макуха, буд., 6,
м. Івано-Франківськ, 76018

НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА РІШЕННЯ, ДІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ :
Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ 04372313

ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ:
UA-2020-02-26-002413-a

ВИМОГА
23 березня 2020 року Тендерним комітетом Давидівської сільської ради об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області відхилено пропозицію учасника ТОВ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "АДАМСОН", що подана в рамках закупівлі «Капітальний ремонт даху приміщення автошколи та фасаду із заміною вікон Давидівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка в с. Давидів Давидівсьої сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-26-002413-a).
В обґрунтуванні відхилення тендерним комітетом наводиться наступні підстави:
1. Відповідно до ч. 1.1 розділу 3 тендерної документації Учасники повинні підтвердити спроможність здійснити поставку таких матеріалів та обладнання: блоків віконних метало пластикових, вати мінеральної, профілей сталевих листових гнутих з трапецієвидними гофрами для будівництва, водостічних труб та цегли в обсягах та строки, вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника, шляхом подання гарантійного листа від товаровиробника чи представника товаровиробника обладнання (у разі, якщо товар не виробляється на території України та надати підтвердження представництва) із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) матеріалів та обладнання для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. Однак, у складі тендерної пропозиції відсутній вищезазначений документ, натомість надано гарантійний лист від імені учасник ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон", що не відповідає вимозі встановленій замовником.
Звертаємо увагу, що вимога встановлена ч. 1.1. розділу 3 тендерної документації містить уточнення, що подання гарантійного листа від товаровиробника чи представника товаровиробника обладнання вимагається від учасника (у разі, якщо товар не виробляється на території України та надати підтвердження представництва).
ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» у складі пропозиції подано ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ, ЩОДО МОЖЛИВОСТІ ПОСТАЧАННЯ ТМЦ (Вих № 12/03/20-01 від 12 березня 2020 року), де зазначено що всі необхідні для виконання робіт товари та устаткування виготовляються на території України. Тому відповідно до ч. 1.1. розділу 3 тендерної документації наявність гарантійного листа від товаровиробника чи представника товаровиробника обладнання не є обов’язковою.

ТАКИМ ЧИНОМ ВИЗНАЧЕНА В ПРОТОКОЛІ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ Є НЕПРАВОМІРНОЮ.

2. Протоколом тендерного комітету від 23 березня 2020 року ще однією із підстав відхилення визначено відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» штатного розпису, що на думку тендерного комітету є порушенням ч.2 розділу 1 Додатку до тендерної документації.
Наголошуємо, що ч. 2 Додатку 1 до ТД встановлено, що учасником подається:
2.3. Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики до якого подається,
АБО
офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису.
Із формулювань даного положення Тендерної документації очевидно, що Замовником вимагається подання учасником одного із документів (або Копія звіту з праці (форма №1-ПВ), або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису).

ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» виконало вимогу даного пункту подавши у складі пропозиції Копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики до якого подається, тому копія штаного розпису не підлягала поданню.
ТОМУ І ДАНА ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» Є НЕОБҐРУНТОВАНОЮ ТА ТАКОЮ, ЩО ПОРУШУЄ ПРАВА УЧАСНИКА.
Із перелічених вище фактів стає очевидним, що тендерним комітетом безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН»
Такі рішення Замовника порушують права та охоронювані законом інтереси Товариства.
Відповідно до частини 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Вважаємо, що такими діями Замовником порушено даний принцип.
Абзацом 2 частини 1 статті 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.

Відповідно до наведеного вище, та керуючись статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо:

1. Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій від 23 березня 2020 року, яким відхилено пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» та розглянути її повторно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 12:45
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно з вимогою тендерної документації учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно подати гарантійний лист від товаровиробника чи представника товаровиробника обладнання (у разі, якщо товар не виробляється на території України та надати підтвердження представництва) із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) матеріалів та обладнання для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. У складі Вашої пропозиції не надано ні гарантійного листа від товаровиробника матеріалу та обладнання, а також відсутній лист від представника. Вами також надано документів, що підтверджують , що Ваша компанія є представниками виробників відповідних матеріалів та обладнання, що передбачені вимогою тендерної документації.
Відтак, Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а отже була відхилена правомірно.

Документи подані скаржником

26 березня 2020 12:02
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ 7 494 702,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 7 294 603,00
UAH з ПДВ
7 294 603,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД 7 913 627,26
UAH з ПДВ
7 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП" 8 133 716,40
UAH з ПДВ
7 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Газтеплосан" 7 952 738,00
UAH з ПДВ
7 952 738,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 21:09
Електронний підпис
13 березня 2020 20:59
Електронний підпис
13 березня 2020 20:59
Технічна частина.rar
13 березня 2020 20:59
Субпідряд.rar
13 березня 2020 20:59
Проект договору.rar
13 березня 2020 20:58
Інші документи.rar
13 березня 2020 20:58
Документи працівників.rar
13 березня 2020 20:58
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

13 березня 2020 19:18
Електронний підпис
13 березня 2020 19:15
Цінова пропозиція.rar
13 березня 2020 19:15
Технічна частина.rar
13 березня 2020 19:15
Реєстр.pdf
13 березня 2020 19:15
Проект Договору.pdf
13 березня 2020 19:15
Інші документи.rar

Публічні документи

13 березня 2020 15:10
Електронний підпис
13 березня 2020 14:44
банківська гарантія.zip
13 березня 2020 14:44
Платіжка.pdf
13 березня 2020 14:44
Проект договору.docx
13 березня 2020 14:44
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 14:44
КК.pdf
13 березня 2020 14:44
Договір.pdf
13 березня 2020 14:44
ВПВ 17.pdf
13 березня 2020 14:44
графік виконання.xls
13 березня 2020 14:44
граф_к ф_нансування.xls
13 березня 2020 14:44
108.imd
13 березня 2020 14:44
ТЧ.pdf
13 березня 2020 14:44
ІД.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 18:43
договір садок.pdf
13 березня 2020 18:43
демпінг.pdf
13 березня 2020 18:43
9.реєстр документів.pdf
13 березня 2020 18:43
53.тех завдання.pdf
13 березня 2020 18:43
52.захист довкілля.pdf
13 березня 2020 18:43
50.1.Довідка.PDF
13 березня 2020 18:43
50.1.довідка Приват 2.pdf
13 березня 2020 18:43
50.1.довідка Приват 1.pdf
13 березня 2020 18:43
5.право підпису.pdf
13 березня 2020 18:43
48-49.Фінзвіт 2019.pdf
13 березня 2020 18:43
45.статут.rar
13 березня 2020 18:43
44.ст.17.pdf
13 березня 2020 18:43
43.згода орендодавця.pdf
13 березня 2020 18:43
42.оборотно-сальдова 10.pdf
13 березня 2020 18:43
42..рішення ДТГО (1).pdf
13 березня 2020 18:43
40.Відгук кф груп.jpg
13 березня 2020 18:42
39. Аналогічний договір.pdf
13 березня 2020 18:42
37.1ДФ.pdf
13 березня 2020 18:42
36.Звіт з праці 02.pdf
13 березня 2020 18:42
35.наявність робітників.pdf
13 березня 2020 18:42
34.трудові книжки.pdf
13 березня 2020 18:42
34.працівники ітр.pdf
13 березня 2020 18:42
34.накази.pdf
13 березня 2020 18:42
34.дипломи.pdf
13 березня 2020 18:42
34.1.посвідчення перейма.pdf
13 березня 2020 18:42
34. Диплом перейма.pdf
13 березня 2020 18:42
32.техпаспорти ШРП.pdf
13 березня 2020 18:42
32.техпаспорти Барабаш.pdf
13 березня 2020 18:42
30.Доввідка обладнання.pdf
13 березня 2020 18:42
3.Витяг єдр.pdf
13 березня 2020 18:42
29.проект договору.pdf
13 березня 2020 18:42
28.Персональні дані.pdf
13 березня 2020 18:42
25.субпідрядник.pdf
13 березня 2020 18:42
25.Ліцензія.pdf
13 березня 2020 18:42
25.Відомість з ЄДРПОУ.pdf
13 березня 2020 18:42
24.пояснення дозволи 2.pdf
13 березня 2020 18:42
24.пояснення дозвіл.pdf
13 березня 2020 18:42
22.Нова Ліцензія КФ.pdf
13 березня 2020 18:42
20.графік фінансування.pdf
13 березня 2020 18:42
2.наказ директор.pdf
13 березня 2020 18:42
19.Графік виконання.pdf
13 березня 2020 18:42
18.кошторис.zip
13 березня 2020 18:42
18.договірна ціна.pdf
13 березня 2020 18:42
15.банківська гарантія.zip
13 березня 2020 18:42
14.Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 18:42
12.13.сертифікати.rar
13 березня 2020 18:42
11.розрахунок ціни.pdf
13 березня 2020 18:42
1.Рішення директор КФ.pdf
13 березня 2020 18:42
1.протокол зборів.pdf
13 березня 2020 18:42
1.паспорт Феліщак.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:18
Електронний підпис
13 березня 2020 15:18
Електронний підпис
13 березня 2020 15:18
Електронний підпис
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ИВР (4).rtf
13 березня 2020 15:05
2019-08-07 Диплом Маруняк В.А.rar
13 березня 2020 15:05
-персонал (2).doc
13 березня 2020 15:05
Договір № Z-8.pdf
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ДЦ_4 (4).rtf
13 березня 2020 15:05
цін пропозиц давидів 001.jpg
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ИВРЛС_2-1-2 (1).rtf
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ССР_5 (3).rtf
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ЛС1_2-1-2 (2).rtf
13 березня 2020 15:05
duplom Горбаль Т.М..pdf
13 березня 2020 15:05
Диплом Буждиган В.І 001.jpg
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ОПРЛС_2-1-1 (1).rtf
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ДЦ_2 (4).rtf
13 березня 2020 15:05
Диплом Буждиган І.П 001.jpg
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ДФ_2-1-1 (2).rtf
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ИВРЛС_2-1-1 (1).rtf
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ДЦ_3 (1).rtf
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ОПРЛС_2-1-2 (3).rtf
13 березня 2020 15:05
ДЦ_ЛС1_2-1-1 (3).rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП"

ПП "Газтеплосан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ
#41490407
Відхилено 7 000 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:41
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
Відхилено 7 294 603,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:18
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД
#30703862
Відхилено 7 649 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 14:40
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП"
#39963368
Відхилено 7 650 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 16:57
Приватне підприємство "Газтеплосан"
#34461812
Відхилено 7 952 738,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 14:59

Документи

19 березня 2020 15:41
Електронний підпис
19 березня 2020 15:41
протокол розгляду.pdf
16 березня 2020 13:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 березня 2020 15:18
Електронний підпис
23 березня 2020 15:17
протокол розгляду.pdf
19 березня 2020 15:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2020 14:40
Електронний підпис
30 березня 2020 14:39
протокол розгляду.pdf
23 березня 2020 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 квітня 2020 16:56
Електронний підпис
30 березня 2020 14:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 квітня 2020 14:59
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
06 квітня 2020 14:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі