Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Очікувана вартість
3 395 600,00 UAH
UA-2020-02-26-002409-c a5b249b2dd8a48bfba6a32dfa567e9f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мінтімірова Євгенія Миколаївна

+380617874695 melent_eva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Вебсайт: http://zet.zp.ua
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2
Контактна особа: Мінтімірова Євгенія Миколаївна
+380617874695
melent_eva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 16:07
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 16:07
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:36
Очікувана вартість: 3 395 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130000 літр
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 16:03
оголошення ДП.doc
26 лютого 2020 16:03
проект договору.docx
26 лютого 2020 16:03
тех хар-ки.docx
26 лютого 2020 16:03
Тендерна документація ДП смарт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 27 лютого 2020 08:12
Дата відповіді: 27 лютого 2020 09:40
1) чи можлива передплата? 2) чи можливе надання довідок про матеріально-технічну базу та працівників в довільній формі? 3) чи можливе виключення п. 10.5 проекту договору? 4) чи можливе виключення п. 10.8 проекту договору? 5) чи можливе виключення п. 10.9 проекту договору? 6) чи можливе виключення п. 10.10 проекту договору?
Відповідь: Шановний учасник!
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-26-002409-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42032841
Дата подання: 03 квітня 2020 15:55
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до тендерної документації Замовника, Додатку 2, Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, учасник повинен надати наступні документи: - Надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази обов’язково повинна містити інформацію про наявність офісу, власного або орендованого складу зберігання нафтопродуктів (на нафтобазу необхідно надати документ, який підтверджує наявність в учасника права власності або права користування складом) та копію чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, а саме: зберігання), інформацію про кількість та адресу розташування АЗС. ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» надало у складі своєї пропозиції вищезазначену довідку з інформацією про наявність офісу, складу, АЗС та транспортних засобів. Для підтвердження наявності складу надано Договір суборенди №26/02/20 з ТОВ «ЮНОНАГРУП» від 26 лютого 2020 року. Згідно цього договору суборендар має право володіти та користуватися ємностями для зберігання паливо-мастильних матеріалів, які розташовані за адресою м. Запоріжжя, вул. Миколи Краснова, буд. 13. Також в складі тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» надано ліцензію на право зберігання пального, яка видана суб’єкту господарювання ТОВ «ЮНОНАГРУП», з яким укладено відповідний договір, що вимагався тендерною документацією. Тобто, учасником виконано всі вимоги Замовника, які стосуються наявності складу, оскільки в тендерній документації не зазначено, що ліцензія на право зберігання пального повинна бути видана саме Учаснику! Оскільки ТОВ «ЮНОНАГРУП» має ліцензію на право зберігання пального вважаємо, що тендерну пропозицію ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» Замовником відхилено неправомірно. Також, звертаємо увагу на те, що предметом закупівлі є Дизельне паливо по смарт-картам та талонам. Тому, наявність ліцензії на право зберігання пального, яка видана Учаснику не потрібна. Вимог, щодо наявності такої ліцензії, яка видана Учаснику, тендерна документація не містить. У формі протоколу розгляду тендерних пропозицій про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» Замовником зазначено, що згідно з ч. 8 ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберіганням пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання відповідно. Тобто, така ліцензія має бути видана саме тому суб’єкту господарювання, що здійснює відповідну діяльність, зокрема, зберігання. Але Замовник не зазначив, що згідно ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2020 17:23
рішення від 07.04.2020№6599+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 17:23
рішення від 24.04.2020 № 7900 .pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 20:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення АМКУ №7900-р/пк-пз від 24.04.2020 Замовником прийнято рішення скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МАНГО-ГРУП" переможцем, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"; прийняти рішення щодо визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП", ЄДРПОУ 42032841 переможцем процедури закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)» та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Дата виконання рішення замовником: 04 травня 2020 10:15
Номер скарги: UA-2020-02-26-002409-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МАНГО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39039648
Дата подання: 14 травня 2020 16:48
Скарга
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАНГО-ГРУП» [01010, м. Київ, ХРЕСТОВИЙ ПРОВУЛОК, будинок 2, офіс 405; ідентифікаційний код юридичної особи (ЄДРПОУ) 39039648] (надалі – ТОВ «МАНГО-ГРУП», Скаржник, суб’єкт оскарження) приймає участь у процедурі закупівлі – «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) – Нафта і дистиляти (дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)», оголошеній Замовником (оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2020-02-26-002409-c) (надалі – Процедура закупівлі). Цим зазначаємо, що Замовником всупереч норм законодавства України були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «МАНГО-ГРУП» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Дискримінаційними, незаконними, упередженими та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є рішення Замовника стосовно не відхилення тендерної пропозиції (надалі – Пропозиція) ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП», визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» і оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі. На підтвердження зазначеного гарантуємо відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» умовам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації (надалі – Документація), а також правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі. При цьому, учасник Процедури закупівлі ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» та його Пропозиція є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону, а також вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам. Так, зазначений учасник Процедури закупівлі не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно зі статтею 16 Закону, а також не надав документального підтвердження своєї відповідності встановленим Замовником у тендерній документації вимогам та умовам (у тому числі, стосовно кваліфікаційних критеріїв та технічних вимог), а також щодо відсутності підстав для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону. Зокрема, слід зазначити про наступне. 1. Пунктом 2.9 додатку 2 Документації встановлена вимога, що учасник Процедури закупівлі у складі його Пропозиції повинен надати копію сертифікату відповідності або паспорту якості, що підтверджує якість товару. При цьому, пунктом 1 розділу 3 Документації встановлені наступні умови: «всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в форматі .pdf (електронні копії, скановані з оригіналу документу або нотаріально засвідченої копії документу, або копії документу, засвідченої Учасником належним чином (такої, що містить підпис уповноваженої особи Учасника) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У разі якщо учасником у складі своєї тендерної пропозиції надана копія документу не засвідвена належним чином або документ, оригінальність якого не можливо встановити (чорно-біла сканкопія з оригіналу чи нотаріально засвідченої копії документу) такий документ не буде розглядадися, та буде вважатися неподаним». У складі Пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» містяться копії сертифікату відповідності і паспорту якості, на товар, запропонований вказаним учасником до закупівлі, завірені не цим учасником, а ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», що не відповідає умовам Документації в цій частині. Зважаючи, що умова Документації стосовно завірення документів чітко і конкретно прописана Замовником, винесена в окремий абзац, на який учасники мали звернути увагу під час підготовки їх Пропозицій, ця невідповідність Пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» вищевказаним умовам Документації не може вважатись формальною помилкою у розумінні Документації. Отже, Пропозиція ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» не відповідає умовам Документації, наведеним вище, у зв'язку з чим вона мала бути відхилена Замовником на підставі статті 30 Закону. 2. Згідно з пунктом 1 розділу 3 Документації «всі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій». 2.1. Паспорт якості на товар, запропонований ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» до закупівлі є нечинним (діє протягом терміну зберігання продукції, який становить 1 рік з дати виготовлення, при цьому в самому ж паспорті зазначено, що датою виготовлення продукції є 09.01.2019), що не відповідає вказаним вище умовам Документації. 2.2. У складі Пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» містяться договори: • від 11.12.2018 № 18/12/11, укладений з ТОВ «ІНВЕСТ ТРАНС ГРУПП» (наданий на виконання умов Документації стосовно підтвердження наявності автотранспорту в учасника), строк дії якого до 31.12.2019; • від 16.07.2018 № 56/406, укладений з ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» (наданий на виконання умов Документації щодо підтвердження наявності в учасника АЗС), строк дії якого 1 рік з дати укладання (тобто по 15.07.2019). Слід зауважити, що у складі Пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» відсутні будь-яке документальне підтвердження, пояснення, уточнення тощо з приводу того, що вказані договори були продовжені і є чинними. Таким чином, Пропозиція ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» не відповідає умовам Документації, наведеним вище, у зв'язку з чим вона мала бути відхилена Замовником на підставі статті 30 Закону. 3. У додатку 4 Документації встановлені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги). Зокрема, зазначено, що талони і смарт-картки мають бути єдиного уніфікованого зразка та приймаються на усіх АЗС, як на власних/ орендованих, так на АЗС партнерів. У складі Пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» містяться зразки талонів не єдиного уніфікованого зразка (різні зображення талонів і смарт-карток), що не відповідає умовам Документації, наведеним вище.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 травня 2020 08:59
рішення від 18.05.2020 № 9536+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 08:59
Рішення від 01.06.2020 №10807.pdf
Дата публікації: 04 червня 2020 20:50

Документи подані скаржником

03 квітня 2020 15:55
ЛІЦЕНЗІЯ АОГ.pdf
03 квітня 2020 15:55
Платіжне доручення.pdf
03 квітня 2020 15:55
Скарга АОГ.pdf

Документи подані замовником

21 квітня 2020 16:17
пояснення по суті скарги

Документи подані скаржником

14 травня 2020 16:48
CКАРГА.pdf
14 травня 2020 16:48
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

21 травня 2020 14:54
пояснення по суті скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" 2 784 600,00
UAH з ПДВ
2 581 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 2 886 000,00
UAH з ПДВ
2 589 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 2 971 800,00
UAH з ПДВ
2 776 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 15:22
Електронний підпис
05 травня 2020 15:21
Dovidka_20120311470670816741.pdf.p7s
05 травня 2020 15:21
Dovidka_20120311470670816741.pdf
05 травня 2020 15:21
ДФС.pdf.p7s
05 травня 2020 15:21
ДФС.pdf
17 березня 2020 10:56
Електронний підпис
13 березня 2020 15:33
Електронний підпис
13 березня 2020 14:41
Електронний підпис
13 березня 2020 14:41
Перелік АЗС ЛІВАЙН.pdf.p7s
13 березня 2020 14:41
Перелік АЗС ЛІВАЙН.pdf
13 березня 2020 14:41
Перелік АЗС ПАТРИОТ.pdf.p7s
13 березня 2020 14:41
Перелік АЗС ПАТРИОТ.pdf
13 березня 2020 14:41
Зразок талонів.pdf.p7s
13 березня 2020 14:41
Зразок талонів.pdf
13 березня 2020 14:41
Зразок смарт-карток.pdf.p7s
13 березня 2020 14:41
Зразок смарт-карток.pdf
13 березня 2020 14:41
Додаток 2 ч.3 Транспорт.pdf.p7s
13 березня 2020 14:41
Додаток 2 ч.3 Транспорт.pdf
13 березня 2020 14:41
Додаток 2 ч.1 Офіс, склад.pdf
13 березня 2020 14:40
Довідка та довіреність.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 16:44
Електронний підпис
27 березня 2020 16:44
Документи на акцепт.7z
12 березня 2020 18:12
Електронний підпис
12 березня 2020 18:11
Пропозиція з ціною.pdf
12 березня 2020 18:11
Пропозиція без ціни.pdf
12 березня 2020 18:11
Проект договору.pdf
12 березня 2020 18:11
Наказ та протоколи.pdf
12 березня 2020 18:11
Мережа АЗС.pdf
12 березня 2020 18:11
Лист код доступу.pdf
12 березня 2020 18:11
Копія Статуту.pdf
12 березня 2020 18:11
Копія витягу ПДВ.pdf
12 березня 2020 18:11
Копії посвідчень.pdf
12 березня 2020 18:11
Істотні умови договору.pdf
12 березня 2020 18:11
Документи на АЗС.7z
12 березня 2020 18:11
Довідка про працівників.pdf
12 березня 2020 18:11
Довідка мат-тех база.pdf
12 березня 2020 18:11
Довідка захист довкілля.pdf
12 березня 2020 18:11
Гарантійний лист ст 17.pdf
12 березня 2020 18:11
Відгук 3.pdf
12 березня 2020 18:11
Витяг ЄДР.pdf
12 березня 2020 18:11
Витяг ЄДР копія.pdf
12 березня 2020 18:11
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 15:36
Електронний підпис
13 березня 2020 15:33
статутні документи.rar
13 березня 2020 15:33
Ст.17.rar
13 березня 2020 15:33
Сертифікати та паспорта.rar
13 березня 2020 15:33
працівники.rar
13 березня 2020 15:33
матеріально-техн. база 1.rar
13 березня 2020 15:33
Додаток 4.rar
13 березня 2020 15:33
Додаток 3.rar
13 березня 2020 15:33
Додаток 2.rar
13 березня 2020 15:33
аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
Рішення скасоване 2 581 800,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 10:15
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Рішення скасоване 2 589 600,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 10:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
Переможець 2 581 800,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 10:38

Документи

23 березня 2020 10:14
Електронний підпис
16 березня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
2 581 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 11:03
звіт про виконання 232.jpg укладений
12 лютого 2021 11:02
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:41
доп угода 3.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:40
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:34
доп угода 2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:03
доп угода 1.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 15:42
ДОГОВІР АВАНГАРД.pdf укладений
10 червня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: завершився строк дії договору