Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заправка, відновлення, регенерація картриджів (50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2020-02-26-002359-c ● ffb70583ea0147b58c6748abcb325c04
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "МА "ЛЬВІВ" ІМ. ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 33073442 |
Місцезнаходження: | Україна , Львівська обл., Львів, ЛЬВІВ, ЗАЛІЗНИЧНИЙ РАЙОН, АЕРОПОРТ ЦА |
Контактна особа: |
Фургала Леся Володимирівна +38 (032) 229 88 00 lfurhala@lwo.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 216 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2740 посл.
Заправка, відновлення, регенерація картриджів (50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відтермінування платежу до 30 календарних днів після підписання актів наданих послуг на підставі виставлених рахунків | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 15:43 |
Умови закупівлі Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (к.docx |
26 лютого 2020 15:43 |
Оголошення Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (картри.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-26-002359-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ф-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:36610229
Дата подання: 13 березня 2020 12:45
Перегляд рішення щодо кваліфікації Учасника
Ми, Компанія ТзОВ "Ф-прінт", просимо перегляду рішення тендерного комітету стосовно прийняття Переможцем компанію ТОВ "Ромус-Поліграф".
Лист-зверненя додаємо.
Компанія залишає за собою право звернутись за вимогою перегляду до АМК.
Лист-зверненя додаємо.
Компанія залишає за собою право звернутись за вимогою перегляду до АМК.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 12:30
1. Щодо п.1 вимоги.
Після закінченні етапу аукціону, на етапі кваліфікації, Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 2 робочих днів завантажити наступні документи в електронному (сканованому) вигляді:
- Додаток №3 (скорегований у відповідності до результатів аукціону),
- Додаток №4.
Два робочі дні рахуються з наступного робочого дня після закінчення аукціону.
2. Щодо п.2 вимоги.
Учасником подається інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів за останні три роки, згідно запропонованої форми у таблиці «б», що визначена у даних умовах закупівлі. Підтверджується копіями договорів.
Під виконанням аналогічних договорів за останні три роки розуміються договори, які були виконані в період останніх трьох років, а не договори за 2017, 2018, 2019 роки.
3. Щодо п.3 вимоги.
Умовами закупівлі не передбачено обов`язкового подання усіх фотографій наявного обладнання, яке буде надано для обміну на час проведення ремонту.
4. Щодо п.4 вимоги.
Умовами закупівлі передбачено подання учасником довідки довільної форми про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, що необхідні для виконання договору.
5. Щодо п.5 вимоги.
Завантажені сертифікати не брались до уваги, оскільки вони не вимагались умовами закупівлі.
Подана Товариством з обмеженою відповідальністю «Ф-Прінт», вимога № UA-2020-02-26-002359-c.b1 від 13.03.2020 року не підлягає задоволенню.
Після закінченні етапу аукціону, на етапі кваліфікації, Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 2 робочих днів завантажити наступні документи в електронному (сканованому) вигляді:
- Додаток №3 (скорегований у відповідності до результатів аукціону),
- Додаток №4.
Два робочі дні рахуються з наступного робочого дня після закінчення аукціону.
2. Щодо п.2 вимоги.
Учасником подається інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів за останні три роки, згідно запропонованої форми у таблиці «б», що визначена у даних умовах закупівлі. Підтверджується копіями договорів.
Під виконанням аналогічних договорів за останні три роки розуміються договори, які були виконані в період останніх трьох років, а не договори за 2017, 2018, 2019 роки.
3. Щодо п.3 вимоги.
Умовами закупівлі не передбачено обов`язкового подання усіх фотографій наявного обладнання, яке буде надано для обміну на час проведення ремонту.
4. Щодо п.4 вимоги.
Умовами закупівлі передбачено подання учасником довідки довільної форми про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, що необхідні для виконання договору.
5. Щодо п.5 вимоги.
Завантажені сертифікати не брались до уваги, оскільки вони не вимагались умовами закупівлі.
Подана Товариством з обмеженою відповідальністю «Ф-Прінт», вимога № UA-2020-02-26-002359-c.b1 від 13.03.2020 року не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
132 969,60
UAH з ПДВ
|
132 969,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ |
172 296,00
UAH з ПДВ
|
143 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ф-ПРІНТ" |
166 010,40
UAH з ПДВ
|
155 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДМС-ПРО" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛОВИЙ МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС" |
180 270,00
UAH з ПДВ
|
180 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
132 969,60
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 18:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Ромус-Поліграф ОД_2020_03_31_1.pdf | укладений |
01 квітня 2020 14:04
|