Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 71610000-7 Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (Послуги з випробувань та відновлення чистоти внутрішніх поверхонь мереж закладів освіти)
Очікувана вартість
2 424 000,00 UAH
UA-2020-02-26-002334-a e1d6e4f80f554992a4937358e208ad9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:31
Очікувана вартість: 2 424 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 одиниця

Послуги з випробувань та відновлення чистоти внутрішніх поверхонь
мереж закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 100% післяоплата. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту наданих послуг, відстрочка платежу за надані послуги становить 10 (десять) банківських днів з моменту надання послуг Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:47
Додаток 4 .doc
26 лютого 2020 15:47
Додаток 1 .docx
26 лютого 2020 15:47
Додаток 2 .doc
26 лютого 2020 15:47
Додаток 3.docx
26 лютого 2020 15:47
ТД (Титулка).pdf
26 лютого 2020 15:47
ТД 2020 .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" 2 386 213,20
UAH з ПДВ
2 386 213,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "МЕТАЛІСТ" 2 417 000,00
UAH з ПДВ
2 417 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 09:26
Електронний підпис
19 березня 2020 09:26
public_doc.pdf
19 березня 2020 09:26
public_doc.p7s
19 березня 2020 09:26
Dovidka_20063363510870620497.pdf.p7s
19 березня 2020 09:26
Dovidka_20063363510870620497.pdf
12 березня 2020 17:14
Електронний підпис
12 березня 2020 17:12
8. Письмова згода.pdf
12 березня 2020 17:12
6. Технічне завдання.pdf
12 березня 2020 17:12
5. Відповідність ст 17.pdf
12 березня 2020 17:12
4. Інформація про досвід.pdf
12 березня 2020 17:12
29. Проект договору.pdf
12 березня 2020 17:12
26. Гарантійний лист.pdf
12 березня 2020 17:12
25. Сертифікати якості.pdf
12 березня 2020 17:12
24. Кошторис.pdf
12 березня 2020 17:12
22. Дозвіл.pdf
12 березня 2020 17:12
20.Декларація.pdf
12 березня 2020 17:12
19.Ліцензія.pdf
12 березня 2020 17:12
18. Довідка про відомості.pdf
12 березня 2020 17:11
14. Довідка щодо санкцій.pdf
12 березня 2020 17:11
13. Довідка про витрати.pdf
12 березня 2020 17:11
10.Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 18:36
Уставні документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНА КОМПАНІЯ "МЕТАЛІСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
Переможець 2 386 213,20
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" #39070065

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
2 386 213,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 16:03
ЗпВД (Промивка).pdf укладений
14 травня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 08:52
Дод.угода № 2 (Промивка).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 08:52
ПЗД № 2 (Промивка).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 08:52
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 11:24
ПЗД № 1 (Промивка).pdf зміни до договору
14 квітня 2020 11:23
Дод.угода № 1 (Промивка).pdf зміни до договору
14 квітня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 09:58
Договір № 72 (Промивка).pdf укладений
30 березня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується на 113 478,00 (сто тринадцять тисяч чотириста сімдесят вісім) грн. 00 коп. з ПДВ. Пункт 3.3. викласти в наступній редакції: «3.3. Ціна даного Договору становить: 2 272 735,20 (два мільйони двісті сімдесят дві тисячі сімсот тридцять п’ять гривень 20 копійок) у тому числі ПДВ (20%) 378 789,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується на 696,00 (шістсот дев’яносто шість) гривень 00 копійок у тому числі ПДВ (20%) 116,00. Пункт 3.3. викласти в наступній редакції: «3.3. Ціна даного Договору становить: 2 272 039,20 (два мільйони двісті сімдесят дві тисячі тридцять дев’ять гривень 20 копійок) у тому числі ПДВ (20%) 378 673,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 272 039,20
UAH (в тому числі ПДВ 378 673,20 UAH)