Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих теріторій (Одеське відділення)
Очікувана вартість
1 291 092,00 UAH
UA-2020-02-26-002273-c 528773fdb6b4431eb6a7a7642bee4aee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Силенко Дар’я Сергіївна

(044) 465-09-67 D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Силенко Дар’я Сергіївна
(044) 465-09-67
D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 13:48
Очікувана вартість: 1 291 092,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 910,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 міс
Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих теріторій (Одеське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, Середньофонтанська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:17
ТД_Одеса_клінінг.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000030 ● 4635783a1d3b4cf2a31b68f1ce15bec6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 14:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-02-26-002273-c 26.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 17.04.2020 №94 щодо процедури закупівлі Код ДК 021-2015: 90910000-9 —Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення) (URL адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-26-002273-c). Філією ««Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Філія) 26 лютого 2020 року було оголошено закупівлю в системі «ProZorro» за номером UA-2020-02-26-002273-c - Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення) (ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання) з очікуваною вартістю 1 291 092,00 грн. з ПДВ. За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій протоколом № 108 засідання тендерного комітету Філії від 18 березня 2020 року було визначено переможцем відкритих торгів ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем торгів. Протоколом № 120 засідання тендерного комітету Філії від 26 березня 2020 року було встановлено, що ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" не надало документи, які передбачено Додатком 2 до ТД, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу та не надано у паперовому вигляді на адресу Філії в повному обсязі. Відповідно до зазначеного вище, тендерний комітет Філії прийняв рішення, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням ч.3 ст.17 Закону, відмінити рішення (протокол № 108 від 18 березня 2020 року) щодо визнання переможця торгів на закупівлю та відхилити тендерну пропозицію ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА", код ДК 021:2015 - 90910000-9 — Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення)). Протоколом № 121 засідання тендерного комітету Філії від 26 березня 2020 року було перевірено на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогам, встановленим статтею 17 Закону, та умовам тендерної документації та встановлено, що тендерні пропозиції ФОП СИДЕЛЬНИКОВ В.В. та ПП "Клінінг-Про" не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки в них відсутні ряд обов’язкових документів та керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, тендерний комітет прийняв рішення про відхилення даних тендерних пропозицій. Пропозиція ТОВ «ОБ’ЄКТ СЕРВІС» була розглянута тендерним комітетом на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, вимогам, встановленим статтею 17 Закону, та умовам тендерної документації. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно підпункту 2 пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації Філії, для підтвердження наявності в Учасника матеріально - технічної бази, вимагалося подання в складі тендерної пропозиції довідки, яка містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. В ході аналізу тендерним комітетом тендерної пропозиції було встановлено, що учасник ТОВ «ОБ’ЄКТ СЕРВІС» подав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із зазначенням найменування обладнання та характеристик до них, їх кількість. Щодо якісних характеристик, було подано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Замовником не було встановлено спеціальних вимог щодо якості матеріально-технічної бази. Відповідно до Закону передбачено наявність якісних характеристик, визначених частиною другою статті 22, тільки до предмета закупівлі. Таким чином, ТОВ «ОБ’ЄКТ СЕРВІС» було дотримано всі кваліфікаційні та інші вимоги Філії в частині підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідного для виконання предмету закупівлі, що були встановлені у тендерній документації. Оскільки стаття 16 Закону визначає, що саме Замовник встановлює кваліфікаційний критерій наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а також саме Замовник визначає спосіб документального підтвердження, виконання учасником всіх встановлених вимог ні в якому разі не може слугувати відхиленням пропозиції такого учасника та не є підставою такого відхилення, що передбачена статтею 30 Закону. ТОВ «ОБ’ЄКТ СЕРВІС» було надано всі документи відповідно до тендерної документації, у зв’язку з цим тендерним комітетом було визнано ТОВ «ОБ’ЄКТ СЕРВІС», переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір (договір №ФГІОЦ-ТО-26/2020 від 06.04.2020).

2020-05-27 11:17:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" 864 435,58
UAH з ПДВ
649 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИДЕЛЬНИКОВ В.В. 847 600,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 1 062 996,00
UAH з ПДВ
1 062 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОБ’ЄКТ СЕРВІС 1 291 092,00
UAH з ПДВ
1 291 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 19:40
Витяг ПДВ225.pdf
12 березня 2020 19:40
Довідка відпов особи.pdf
12 березня 2020 19:40
Довідка про нспецодяг.pdf
12 березня 2020 19:40
висновки сес303.pdf
12 березня 2020 19:40
висновки сес302.pdf
12 березня 2020 19:40
висновки сес301.pdf
12 березня 2020 19:40
Сертификат 1400.pdf
12 березня 2020 19:40
Сертификат 9001.jpg
12 березня 2020 19:40
Дозвіл287.pdf
12 березня 2020 19:40
декларация334.pdf
12 березня 2020 19:40
Калькуляция.pdf
12 березня 2020 19:40
Калькуляция общая.pdf
12 березня 2020 19:40
Накази089.pdf
12 березня 2020 19:40
Накази088.pdf
12 березня 2020 19:40
Накази087.pdf
12 березня 2020 19:40
Накази086.pdf
12 березня 2020 19:40
Наказ.pdf
12 березня 2020 19:40
акти332.pdf
12 березня 2020 19:40
ДУ3 прибирання Одеса.pdf
12 березня 2020 19:40
ДУ2_уборка.pdf
12 березня 2020 19:40
Доп_согл_ВПОд-07_19_уборка.pdf
12 березня 2020 19:40
Договор_уборка.pdf
12 березня 2020 19:40
виписка219.pdf
12 березня 2020 19:40
опис.pdf
12 березня 2020 19:40
Статут ПП.pdf
12 березня 2020 19:40
Довідка захист довкілля.pdf
12 березня 2020 19:40
Технічні вимоги.pdf
12 березня 2020 19:40
Пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 18:14
5. ФОП_виписка.jpg
12 березня 2020 18:14
6. ФОП_витяг.pdf
12 березня 2020 18:14
7. ФОП_лист погод.pdf
12 березня 2020 18:14
8. ФОП_калькул.pdf
12 березня 2020 18:14
2. ФОП_довід ст 17.pdf
12 березня 2020 18:14
3. ФОП_довід відп.pdf
12 березня 2020 18:14
4. ФОП_довід довкілля.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 17:17
Накази.pdf
12 березня 2020 17:17
калькуляція 2 одеса.pdf
12 березня 2020 17:17
калькуляція 1 одеса.pdf
12 березня 2020 17:17
3_ наявність працівників.pdf
12 березня 2020 17:17
Сатут ПП.pdf
12 березня 2020 17:17
довідка обладнання.pdf
12 березня 2020 17:17
Аналогічний договір.pdf
12 березня 2020 17:17
акти готові.pdf
12 березня 2020 17:17
32_витяг ПДВ.pdf
12 березня 2020 17:17
28_фото спецодягу.pdf
12 березня 2020 17:17
13_Паспорт Козолуп С.М..pdf
12 березня 2020 17:17
9_сертифікати.pdf
12 березня 2020 17:17
9_будівельна ліцензія.pdf
12 березня 2020 17:17
8_дозвіл 1000 В.pdf
12 березня 2020 17:17
7_дозвіл висотні.pdf
12 березня 2020 17:17
7_ лист згода з договором.pdf
12 березня 2020 17:17
6_повноваження.pdf
12 березня 2020 17:17
5_ Ліцензія.pdf
12 березня 2020 17:17
4_Заходи довкілля.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 09:47
Електронний підпис
31 березня 2020 15:55
Електронний підпис
30 березня 2020 16:05
Електронний підпис
30 березня 2020 15:03
Електронний підпис
12 березня 2020 15:45
Електронний підпис
12 березня 2020 15:14
05.01. ОС 2020 - статут.pdf
12 березня 2020 15:14
05.02. ОС 2020 - витяг.pdf
12 березня 2020 15:14
05.03. ОС 2020 - свідоцтво.pdf
12 березня 2020 15:14
05.04. ОС 2020 - ПДВ.pdf
12 березня 2020 15:13
09. ОС 2020 - калькуляції.pdf
12 березня 2020 15:13
11.02. Лужні миючі засоби.pdf
12 березня 2020 15:13
11.04. Скло миючі засоби.pdf
12 березня 2020 15:12
11.05. Мило рідке.pdf
12 березня 2020 15:12
12. ОС 2020 - фото спецодяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"

ФОП СИДЕЛЬНИКОВ В.В.

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ ОБ’ЄКТ СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
#41947764
Рішення скасоване 649 900,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 14:59
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"
#41947764
Відхилено 649 900,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 14:59
ФОП СИДЕЛЬНИКОВ В.В.
#3170616038
Відхилено 650 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 15:06
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 1 062 996,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 15:07
ТОВ ОБ’ЄКТ СЕРВІС
#37224916
Переможець 1 291 092,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 15:08

Документи

26 березня 2020 14:59
Електронний підпис
26 березня 2020 14:59
Протокол 120.pdf

Документи

26 березня 2020 15:06
Електронний підпис
26 березня 2020 15:06
Протокол 121.pdf
26 березня 2020 15:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 15:06
Електронний підпис
26 березня 2020 15:06
Протокол 121.pdf
26 березня 2020 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОБ’ЄКТ СЕРВІС
#37224916
1 291 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2021 10:48
Уг.3 ТО-26 Одеса подовж. (1).pdf зміни до договору
05 червня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 12:50
Уг.3 ТО-26 Одеса подовж. (1).pdf зміни до договору
02 березня 2021 12:50
Уг.3 ТО-26 Одеса подовж..pdf укладений
02 березня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:52
доп угода 2(26) (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:50
26_ОБ_ЄКТ_СЕРВІС_ТО-26-2020-ДУ-1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:50
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 11:35
1_26_ОБ_ЄКТ_СЕРВІС_ТО-26-2020-ДУ-1.pdf укладений
17 листопада 2020 11:35
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 18:26
Прибирання Одеса.pdf укладений
06 квітня 2020 18:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ФГІОЦ-ТО-26/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ФГІОЦ-ТО-26/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ФГІОЦ-ТО-26/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ФГІОЦ-ТО-26/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 22 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 409 820,00
UAH (в тому числі ПДВ 234 970,00 UAH)