Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи зовнішнього електроосвітлення футбольного поля КП «Тернопільський міський стадіон» за адресою просп. Бандери,15 в м. Тернополі
Очікувана вартість
8 841 890,80 UAH
UA-2020-02-26-001962-a 63aa20ce6b1148309d5655c79bb61ef6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Shushkevich Igor Bogdanovich

380352252763 stadionter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Тернопільський міський стадіон"
Код ЄДРПОУ: 23590837
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, поспект Степана Бандери,15
Контактна особа: Shushkevich Igor Bogdanovich
380352252763
stadionter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 12:49
Очікувана вартість: 8 841 890,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи зовнішнього електроосвітлення футбольного поля КП «Тернопільський міський стадіон» за адресою просп. Бандери,15 в м. Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, пр. Степана Бандери, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки можуть проводитися шляхом: оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:21
2. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
26 лютого 2020 15:21
4. Додаток_3_Проект_договору.doc
26 лютого 2020 15:21
1.ТД Стадіон.doc
26 лютого 2020 15:21
3. Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
26 лютого 2020 15:21
5. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
26 лютого 2020 15:21
6. Додаток_5_Iнформацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обмеження конкуренції, що призводять до дискримінації учасників
Дата подання: 02 березня 2020 17:39
Дата відповіді: 04 березня 2020 16:22
Шановний Замовник! Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Поряд з цим, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Однак, замовником у тендерний документації без відповідного на те обґрунтування зазначено наступні вимоги: 5.12. При відкритті світильника для обслуговування або заміни джерела світла,конструктивна рамка повинна бути механічно закріплена до корпусу, а напруга зніматися (наприклад, роз’єднувальний «ніж»). 5.13. Характеристики металогалогенового джерела світла мають відповідати вимогам: • корельована колірна температура Т= 5600К ± 200К; 5.21. Наявність у виконавця досвіду співпраці з UEFA, FIFA по реалізації аналогічних проектів з освітлення (з наданням підтверджуючих документів). 5.22. Наявність у виконавця досвіду реалізації аналогічних проектів з освітлення стадіонів рівня, не нижче чемпіонатів Європи/Світу. Просимо надати обгрунтування зазначенних цих вимог. З метою недопущення порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" просимо замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. за результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Головне завдання телевізійної трансляції футбольного матчу - максимальна передача природних кольорів поля, гравців, рекламної продукції тощо.
Для забезпечення цієї вимоги, всі камери перед трансляцією вимагають єдиного налаштування балансу білого кольору . Як правило, це налаштування проводиться при денному світлі і не змінюється до закінчення трансляції.
Так як матч часто починається при денному світлі, а завершується при штучному освітленні, то колірна температура джерел світла повинна відповідати колірній температурі природного світла . Тому для освітлення стадіонів з можливістю телетрансляції матчів, рекомендую лампи з колірною температурою 5400-6000К.
Ножовий роз'єм призначений для відключення напруги живлення від мережі при відкриванні кришки світильника і служить мірою безпеки для виключення можливості ураження обслуговуючого персоналу. Враховуючи, що напруга живлення сучасних потужних світильників для спортивних споруд, як правило, 380В - це вимога особливо актуально.
В умовах вкрай обмеженого простору площадок обслуговування і ускладненість доступу до окремих світильників на короні щогли, питання конструктивного забезпечення фіксації рамки (кришки) у відкритому положенні є необхідною умовою для забезпечення виключення падіння кришки або її механічного пошкодження при профілактичному обслуговуванні світильника або заміні лампи.
На даному стадіоні планується проводити матчі рівня ПФЛ і фіналу Кубка України з футболу. Вимога наявності досвіду виконання аналогічних проектів пояснюється технічною та світлотехнічною складністю даного проекту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-001962-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД", Код ЄДРПОУ:37177730
Дата подання: 28 лютого 2020 14:49
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику,вимагаємо прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги,що містяться в Додатку 2 "Технічне завдання",
а саме:
п.5.21."Наявність у виконавця досвіду співпраці з UEFA, FIFA по реалізації аналогічних проектів з освітлення (з наданням підтверджуючих документів)";
п.5.22."Наявність у виконавця досвіду реалізації аналогічних проектів з освітлення стадіонів рівня, не нижче чемпіонатів Європи/Світу".
Дані вимоги звужують коло потенційних учасників і взагалі не відповідають Статті 22 Закону про публічні закупівлі.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору згідно ст.16 Закону вимагається Вами у п,3.1 абз.5 Розділу ІІІ тендерної документації:" Під аналогічним договором згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти Договір, який за своєю правовою природою аналогічний предмету закупівлі".Вимога правомірна!

Що стосується Додатку 2 "Технічне завдання"-то згідно Закону технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються(ст.22, п.2,підпункт 3),а не наявність досвіду виконання аналогічних робіт.

Тому вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність із Законом та видалити дискримінаційні ознаки!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 15:50
Тендерним комітетом Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає вимоги до предмету закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, Замовник зацікавлений у виконанні робіт, кінцевий результат яких, буде відповідати вимогам встановлених UEFA, FIFA.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. При цьому, якщо в учасника немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінювати вимоги по предмету закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
У зв`язку із чим Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Розгорнути Згорнути
За результатами розгляду Ваша вимога задоволенню не підлягає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Електрорадіокомплект» 8 470 002,00
UAH з ПДВ
8 470 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРНАДО-А" 8 713 498,80
UAH з ПДВ
8 610 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 14:17
Електронний підпис
19 березня 2020 14:17
Dovidka_20065558970280688333.pdf.p7s
19 березня 2020 14:17
Dovidka_20065558970280688333.pdf
19 березня 2020 14:17
Електронний підпис
13 березня 2020 16:55
Електронний підпис
13 березня 2020 16:55
Кошторис_imd.zip.p7s
13 березня 2020 16:55
Кошторис_imd.zip
13 березня 2020 16:54
Електронний підпис
13 березня 2020 16:33
Електронний підпис
12 березня 2020 16:52
Електронний підпис
12 березня 2020 16:50
Кошторис.pdf.p7s
12 березня 2020 16:50
Кошторис.pdf
12 березня 2020 16:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
12 березня 2020 16:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 березня 2020 16:50
ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 17:29
Електронний підпис
12 березня 2020 17:25
Кошторис.pdf
12 березня 2020 17:25
Scanned from a Xerox Multifunction Printer.pdf
12 березня 2020 17:25
TRF_BS3_077_B_17_ArenaVision_MVF403_404.pdf
12 березня 2020 17:25
SES_prof_lums_Philips_03_04_2017_till_2022.pdf
12 березня 2020 17:25
SES_lamps_Philips_Pila_04_04_2017_till_2022.pdf
12 березня 2020 17:25
S 9281 969 05100 2016-08-02.pdf
12 березня 2020 17:25
P 9281 969 05100 2016-07-04.pdf
12 березня 2020 17:25
DoC_0053_C_LVD_HPGT.pdf
12 березня 2020 17:25
DoC_0039_B_LVD_Arena Vision.pdf
12 березня 2020 17:25
Decl_LVD_HP_lamps_082016.pdf
12 березня 2020 17:25
Decl_LVD_EMC_lum_floodlights_12_2016.pdf
12 березня 2020 17:25
CB_PL3_0301_ARENA_VISION_MVF403_404.pdf
12 березня 2020 17:25
2235212.60-IECTRF - Sports.pdf
12 березня 2020 17:25
2235212.60 NL 57862.pdf
12 березня 2020 17:25
0178_ENEC_18_ArenaVison_MVF403_404.pdf
12 березня 2020 17:25
Статут.pdf
12 березня 2020 17:25
протокол 1.pdf
12 березня 2020 17:25
обладнання.pdf
12 березня 2020 17:25
Ліцензія.pdf
12 березня 2020 17:25
Лист відгук ТЕ НСК.pdf
12 березня 2020 17:25
договір аналогічний.pdf
12 березня 2020 17:25
ВИТЯГ.pdf
12 березня 2020 17:25
Витяг ПДВ.pdf
12 березня 2020 17:25
Scanned from a Xerox Multifunction Printer.pdf
12 березня 2020 17:25
ст 17.pdf
12 березня 2020 17:25
Лист-згода.pdf
12 березня 2020 17:25
Лист-гарантія санкції.pdf
12 березня 2020 17:25
лист статут.pdf
12 березня 2020 17:25
Довідка обладнання.pdf
12 березня 2020 17:25
Відомості про учасника.pdf
12 березня 2020 17:25
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Електрорадіокомплект»

ТОВ "ТОРНАДО-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Електрорадіокомплект»
#36253286
Переможець 8 470 002,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Електрорадіокомплект»
#36253286
8 470 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 15:04
ДУ 4.jpg зміни до договору
08 липня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 13:47
ДУ 3 на прозоро.pdf зміни до договору
29 травня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 17:05
ДУ 2 на оприлюднення.pdf зміни до договору
07 травня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 16:08
ДУ 1 від 09.04.2020.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:51
Договір.rar укладений
03 квітня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із запровадженням, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із урахуванням змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 239 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України»), надзвичайної ситуації в усіх областях України та продовженням карантину до 24 квітня 2020 року, Сторони за взаємною згодою, вирішили продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт «Капітальний ремонт системи зовнішнього електроосвітлення футбольного поля КП «Тернопільський міський стадіон» за адресою просп. Бандери,15 в м. Тернополі» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт), без збільшення суми, визначеної в договорі, та внести наступні зміни до Договору: - Пункт 1.1 Договору викласти в новій редакції: «Підрядник зобов’язується своїми силами і засобами та на свій ризик, до 10.05.2020р. виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт системи зовнішнього електроосвітлення футбольного поля КП «Тернопільський міський стадіон» за адресою просп. Бандери,15 в м. Тернополі», а Замовник зобов’язується надати Підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, прийняти від Підрядника закінчені роботи (об’єкт будівництва) та оплатити їх». - Абзац 1 пункту 4.1. Договору викласти в новій редакції: «Розрахунки можуть проводитися шляхом: оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році в розмірі 2 541 000.60 (два мільйони п’ятсот сорок одна тисяча гривень 60копійок) гривень, на строк не більше 25 календарних днів, але в будь якому випадку до 10.05.2020. - Пункт 4.2. Договору викласти в новій редакції: «Підрядник протягом 25 календарних днів, але в будь якому випадку до 10.05.2020, з дня надходження коштів як попередньої оплати (авансу), підтверджує їх використання згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (ПФ №КБ-2в) або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням. - Пункт 5.1. Договору викласти в новій редакції: «Строк виконання робіт – до 10.05.2020р.».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із запровадженням карантину в усіх областях України через поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом «SARS-CoV-2», що є документально підтвердженою об’єктивною обставиною, Сторони за взаємною згодою, вирішили продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт «Капітальний ремонт системи зовнішнього електроосвітлення футбольного поля КП «Тернопільський міський стадіон» за адресою просп. Бандери,15 в м. Тернополі» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт), без збільшення суми, визначеної в договорі, та внести наступні зміни до Договору: - Пункт 1.1 Договору викласти в новій редакції: «Підрядник зобов’язується своїми силами і засобами та на свій ризик, до 29.05.2020р. виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт системи зовнішнього електроосвітлення футбольного поля КП «Тернопільський міський стадіон» за адресою просп. Бандери,15 в м. Тернополі», а Замовник зобов’язується надати Підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію, прийняти від Підрядника закінчені роботи (об’єкт будівництва) та оплатити їх». - Абзац 1 пункту 4.1. Договору викласти в новій редакції: «Розрахунки можуть проводитися шляхом: оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році в розмірі 2 541 000.60 (два мільйони п’ятсот сорок одна тисяча гривень 60копійок) гривень, на строк не більше 35 календарних днів, але в будь якому випадку до 15.05.2020. - Пункт 4.2. Договору викласти в новій редакції: «Підрядник протягом 35 календарних днів, але в будь якому випадку до 15.05.2020, з дня надходження коштів як попередньої оплати (авансу), підтверджує їх використання згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (ПФ №КБ-2в) або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням. - Пункт 5.1. Договору викласти в новій редакції: «Строк виконання робіт – до 29.05.2020 р. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 4. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін. 6. Невід'ємною частиною цієї Угоди є: 6.1.Календарний графік виконання робіт (Додаток №2 до договору № 1 від 03.04.2020 в новій редакції).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із запровадженням, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із урахуванням змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів») та продовженням карантину до 22 червня 2020 року, Сторони за взаємною згодою, вирішили продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт «Капітальний ремонт системи зовнішнього електроосвітлення футбольного поля КП «Тернопільський міський стадіон» за адресою просп. Бандери,15 в м. Тернополі» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт), без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 379 733,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 396 622,20 UAH)