Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2020-02-26-001832-c 86bdf22101ba40108d147aaff196f53b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Голубєва

+380623963585 dcgbadm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мирноградська центральна міська лікарня" Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01990855
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Соборна, буд. 20
Контактна особа: Ганна Голубєва
+380623963585
dcgbadm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 03:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 03:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:45
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 одиниця
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, м.Мирноград, вул. Соборна 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 15:51
ТД_ДОДАТОК_3 02.03.2020.doc
02 березня 2020 15:51
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персональні комп’ютери) 02.03.2020.doc
02 березня 2020 15:51
Перелiк_змiн_02.03.2020.docx
02 березня 2020 14:44
Перелiк_змiн_02.03.2020.docx
27 лютого 2020 15:57
Перелiк_змiн_27.02.2020.docx
26 лютого 2020 13:56
ТД_ДОДАТОК_5.doc
26 лютого 2020 13:56
ТД_ДОДАТОК_4.docx
26 лютого 2020 13:55
ТД_ДОДАТОК_2.doc
26 лютого 2020 13:55
ТД_ДОДАТОК_1.doc
26 лютого 2020 13:55
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
02 березня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 15:51
ТД_ДОДАТОК_3 02.03.2020.doc
02 березня 2020 14:44
ТД_ДОДАТОК_3 02.03.2020.doc
27 лютого 2020 15:57
ТД_ДОДАТОК_3 27.02.2020.doc
26 лютого 2020 13:55
ТД_ДОДАТОК_3.doc
02 березня 2020 15:51
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персональні комп’ютери) 02.03.2020.doc
02 березня 2020 14:44
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персональні комп’ютери) 02.03.2020.doc
27 лютого 2020 15:57
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персональні комп’ютери) 27.02.2020.doc
26 лютого 2020 13:56
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персональні комп’ютери) 25.02.2020.doc
02 березня 2020 15:51
Перелiк_змiн_02.03.2020.docx
02 березня 2020 14:44
Перелiк_змiн_02.03.2020.docx
27 лютого 2020 15:57
Перелiк_змiн_27.02.2020.docx
26 лютого 2020 13:56
ТД_ДОДАТОК_5.doc
26 лютого 2020 13:56
ТД_ДОДАТОК_4.docx
26 лютого 2020 13:55
ТД_ДОДАТОК_2.doc
26 лютого 2020 13:55
ТД_ДОДАТОК_1.doc
26 лютого 2020 13:55
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 27 лютого 2020 12:19
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:48
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено.
Документація
Дата подання: 28 лютого 2020 13:26
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:49
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).Не розглядаються Системні блоки на базі процесора АМD.
Документація
Дата подання: 28 лютого 2020 13:41
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:49
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації "Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та налаштування програм здійснює Постачальник за свій рахунок. Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю."
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-001832-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 26 лютого 2020 15:36
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 14:51
За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення порушення тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Мирноградська центральна міська лікарня" Мирноградської міської ради повідомляє що відповідні зміни внесено.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-001832-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 27 лютого 2020 17:40
Внесення змін до технічних характеристик
Шановний замовнику!
Ретельно вивчивши тендерну документацію до закупівлі, а саме «ТД_ДОДАТОК_3 27.02.2020.doc»,було виявлено деякі не точності у технічних параметрах, які можуть призвести до недобросовісної конкуренції серед усіх учасників. Подання тендерних пропозицій з параметрами зазначеними Вами, порушить ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». , Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Вказані Вами у Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в розділі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) наступні параметри: ОЗП 8 ГБ DDR4 але не менше 4 ГБ Об’єм жорсткого диску 250 – 480 ГБ SSD. Монітор 19-24» з роздільною здатністю не менше 1680х1050 та форматом 16:9 не мають точності.
Ці параметри які Ви вимагаєте між собою суперечать, та призведуть до непорозумінь між учасниками та замовником у проведенні закупівлі, і навіть в деяких випадках порушують ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» про – недискримінація учасників. Також не зрозумілі вимоги до монітору, в яких вимагається розмір монітору від 19 до 24 дюймів, з співвідношенням сторін 16:9, але мінімально допустима роздільна здатність зазначена у вимогах 1680х1050, що відповідає співвідношенню 16:10. Такі не точності також призведуть до непорозумінь та дискримінації серед учасників. А також в технічному завдані не зазначено жодної вимоги з боку замовника до системного блоку та потужності блоку живлення.
Наполягаємо на внесення корективів до Додатку 3 з метою запобігання порушення Закону України, та забезпечення добросовісної конкуренції серед усіх потенційних учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 14:52
За результатами розгляду Вашої вимоги про усунення порушення тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Мирноградська центральна міська лікарня" Мирноградської міської ради повідомляє про внесення корективів до Додатку 3 з метою запобігання порушення Закону України, та забезпечення добросовісної конкуренції серед усіх потенційних учасників у даній закупівлі.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 204 192,00
UAH з ПДВ
204 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 210 150,00
UAH з ПДВ
210 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 221 400,00
UAH з ПДВ
221 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 15:07
Електронний підпис
12 березня 2020 23:30
Електронний підпис
12 березня 2020 23:29
Довідка з банку.pdf
12 березня 2020 23:29
СЕС Samsung.pdf
12 березня 2020 23:29
Серті на Юникор.pdf
12 березня 2020 23:29
Статутні.pdf
12 березня 2020 23:29
Довідка про договір.pdf
12 березня 2020 23:29
30210000-4 СУ 559 28102019.pdf
12 березня 2020 23:29
0420.pdf
12 березня 2020 23:29
цінова пропозиція_.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 18:29
Електронний підпис
12 березня 2020 18:28
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2020 18:28
Tirex АналогДоговора.zip
12 березня 2020 18:28
Проект договору.pdf
12 березня 2020 18:28
Копія паспорту.pdf
12 березня 2020 18:28
Відомості про учасника.pdf
12 березня 2020 18:28
Витяг ПДВ.pdf
12 березня 2020 18:28
Технічна специфікація.pdf
12 березня 2020 18:28
Авторизаційний лист.pdf
12 березня 2020 18:28
Виписка з ЄДР.pdf
12 березня 2020 18:28
Копія ІПН директора.pdf
12 березня 2020 18:28
Демографічний реєстр.pdf
12 березня 2020 18:28
Гарантійний лист.pdf
12 березня 2020 18:28
Статут ТОВ.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 19:40
Електронний підпис
12 березня 2020 19:37
Технічна частина.pdf
12 березня 2020 19:37
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 204 192,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 14:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Відхилено 210 150,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:04
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 221 400,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:12

Інформація про відміну

Дата відміни
20 березня 2020 15:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі