Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Очікувана вартість
347 900,00 UAH
UA-2020-02-26-001812-a dacaf69c1ec64bf9baa95230157fa560
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Андрушко

+380971504122 prozzoro_org@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний дитячий санаторій "Пролісок" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 31948473
Місцезнаходження: 16626, Україна , Чернігівська обл., с.Мала Кошелівка, вул. Лісова 1.
Контактна особа: Лідія Андрушко
+380971504122
prozzoro_org@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 13:03
Очікувана вартість: 347 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 479,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165645 кіловат-година
ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16625, Україна, Чернігівська область, с. Мала Кошелівка, вул. Лісова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:07
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-25-000007 ● 49631420100d4eddb3237b590a9940ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2021 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2021 № 211
Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.03.2021 № 211

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2020-02-26-001812-a 26.02.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-26 12:46:24

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» очікуваною вартістю 347 900,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-001812-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Комунальним некомерційним підприємством "Обласний дитячий санаторій "Пролісок" Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) укладено з ТОВ «Енера Чернігів» договір про постачання електричної енергії споживачу від 10.04.2020 № 21010216ВЦ, строком дії до 31.12.2020.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
У зв’язку з цим :
1) просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 10.04.2020 № 21010216ВЦ (в частині розрахунків та отримання послуг), укладеного з ТОВ «Енера Чернігів»;
2) чи укладались додаткові угоди до договору від 10.04.2020 № 21010216ВЦ (крім додаткової угоди від 10.07.2020 № 1) з ТОВ «Енера Чернігів»? (з наданням підтверджуючих документів).
3) надати пояснення в зв’язку з чим станом на 26.03.2021 Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю у строк, визначений законодавством?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-29 15:39:01

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» очікуваною вартістю 347 900,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-001812-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати підтвердні документи щодо коливання ціни такого товару на ринку, що стали підставою для укладання додаткової угоди від 10.07.2020 № 1 до договору на постачання електричної енергії споживачу від 10.04.2020 № 21010216ВЦ та внесення зміни ціни постачання електричної енергії за 1 кВт/год.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" 280 271,34
UAH з ПДВ
251 780,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" 288 222,30
UAH з ПДВ
253 436,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" 300 228,25
UAH з ПДВ
295 258,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 302 136,48
UAH з ПДВ
302 136,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 14:36
Електронний підпис
25 березня 2020 14:33
Довідка МВС 25.02.2020.pdf
25 березня 2020 14:33
Довідка корупція ТОВ 23.03.pdf
25 березня 2020 14:33
Довідка банкрутство 23.03.pdf
12 березня 2020 13:58
Електронний підпис
12 березня 2020 13:56
6. Постанова №429.PDF
12 березня 2020 13:56
11. Проект договору.pdf
12 березня 2020 13:56
5. Лист про ліцензію.pdf
12 березня 2020 13:56
1. Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2020 13:56
7. Статут 2019.pdf
12 березня 2020 13:56
4. Витяг ЄДР новий.rtf
12 березня 2020 13:56
16. Довідка право підпису.pdf
12 березня 2020 13:56
2. Довідка ст. 17.pdf
12 березня 2020 13:56
17. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 12:29
Електронний підпис
17 березня 2020 12:28
Електронний підпис
17 березня 2020 12:27
Технічні вимоги.pdf
17 березня 2020 12:27
Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2020 12:27
Статут 15.04.2019.pdf
17 березня 2020 12:27
Рішення 15.04.2019.pdf
17 березня 2020 12:27
Протокол 2.pdf
17 березня 2020 12:27
проект договору.pdf
17 березня 2020 12:27
Пояснення по п.9ч.1ст.17.pdf
17 березня 2020 12:27
Перс.дані.pdf
17 березня 2020 12:27
Паспорт Величко +ІК.pdf
17 березня 2020 12:26
Опис 16.04.2019.pdf
17 березня 2020 12:26
Наказ на Величка.pdf
17 березня 2020 12:26
Лист-гарантія.pdf
17 березня 2020 12:26
К-сні характеристики.pdf
17 березня 2020 12:26
Довіреність.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка ч.2ст.17.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка ст.17.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка про санкції.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка п.9ч.1ст.17.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка п.8ч.1ст.17.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка п.6ч.1ст.17.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка п.5ч.1ст.17.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка п.4ч.1ст.17.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка п.3ч.1ст.17.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка п.2ч.1ст.17.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка п.10ч.1ст.17.pdf
17 березня 2020 12:26
Довідка екологія.pdf
17 березня 2020 12:26
Гарантійний лист.pdf
17 березня 2020 12:26
Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 березня 2020 12:26
Витяг ПДВ.pdf
17 березня 2020 12:26
Витяг ЄДРПОУ 10.03.2020.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 15:01
Електронний підпис
17 березня 2020 15:00
Персональні дані.PDF
17 березня 2020 15:00
Гарантійний лист.PDF
17 березня 2020 15:00
Відомості про учасника.pdf
17 березня 2020 15:00
Витяг від 10.03.2020.PDF
17 березня 2020 14:59
7.Установчі документи.pdf
17 березня 2020 14:59
24. Протокол куп.pdf
17 березня 2020 14:59
18. виправлення помилок.pdf
17 березня 2020 14:59
17.стосовно санкцій.pdf
17 березня 2020 14:59
3. Оренда.pdf
17 березня 2020 14:59
2.ст 17 Закону.pdf
17 березня 2020 14:59
1.Довідка до ст 17.pdf
17 березня 2020 14:59
Технічні документи.PDF
17 березня 2020 14:59
Сертификат ISO.pdf
17 березня 2020 14:59
Довідка щодо ліцензії.pdf
17 березня 2020 14:59
Гарант лист про якість.pdf
17 березня 2020 14:59
6. захист довкілля.pdf
17 березня 2020 14:59
5.Дотримання тех вимог.pdf
17 березня 2020 14:59
4. Ліцензія.pdf
17 березня 2020 14:59
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 березня 2020 15:40
Електронний підпис
13 березня 2020 15:40
21 Тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 11:39
Електронний підпис
05 березня 2020 11:39
9 Виписка ЄДР.pdf
05 березня 2020 11:39
8 Довідка про ліцензію.pdf
05 березня 2020 11:39
7 Постанова про ліцензію.pdf
05 березня 2020 11:39
6 Протокол призначення.pdf
05 березня 2020 11:39
5 Наказ про призначення.pdf
05 березня 2020 11:39
4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 березня 2020 11:39
3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2020 11:39
25 Гарантійний лист.pdf
05 березня 2020 11:39
22 Проект договору.pdf
05 березня 2020 11:39
2 Витяг ЄДР.pdf
05 березня 2020 11:39
14 Гарантійний лист ДСТУ.pdf
05 березня 2020 11:39
1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"
#41823846
Переможець 251 780,40
UAH з ПДВ
23 березня 2020 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"
#41823846
251 780,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 22:10
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 22:08
ДУ 2 ЕНЕРА 2020.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 22:04
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 13:47
Ду 1.pdf зміни до договору
10 липня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 17:07
Договір1.pdf укладений
10 квітня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 21010216ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21010216ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 300,34
UAH (в тому числі ПДВ 8 883,39 UAH)