Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки
Очікувана вартість
584 250,00 UAH
UA-2020-02-26-001810-c ● fc8d47b6dae34b3b98cef37aaf9cdeca
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізований Трускавецький санаторій "Батьківщина" |
Код ЄДРПОУ: | 02770239 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., м.Трускавець, вул.Городище,6 |
Контактна особа: |
Любомира Прокопів +380676752140 san.batkivshchyna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2020 23:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 23:50 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 584 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 літр
Молоко рідке пастеризоване жирн.не менше 2,5% фасоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Городище,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
250 кілограми
Згущене молоко жирн. 8,5% фасоване 370-400гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Городище,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 14:33 |
Зміни до ТД.docx | |
12 березня 2020 14:33 |
ТД МОЛОКО.docx |
12 березня 2020 14:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2020 14:33 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
12 березня 2020 14:33 |
ТД МОЛОКО.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-26-001810-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 28 лютого 2020 13:53
Поділ на лоти
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників просимо Вас розділити предмет закупівлі ,оскільки зосередження в одному лоті 2 найменуваня призводить до штучного унеможливлювання доступ до зазначених торгів, так як участь в закупівлі може прийняти лише компанія,виробник,що має повний перелік товарів та створює монопольне становище для окремих учасників ринку.Відповідно, до вищезгаданого просимо Вас внести зміни, а саме розділити предмет закупівлі на два лоти. Наперед вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 15:05
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмету закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Відповідно до абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п’ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Дана норма визначає право замовника а не обов'язок визначати окремі частини закупівлі в лоти. Зважаючи на те, що закупівля даних продуктів в одного постачальника дозволить скоротити терміни та підвищити оперативність поставки, спростити порядок розрахунків за поставлений товар, а також на те, що на сьогоднішній день на ринку існує велика кількість постачальників та виробників, які мають змогу здійснювати поставку молока пастеризованого і молока згущеного, Замовником не вбачається необхідності здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти. Зважаючи на вище викладене, вашу вимогу не задоволено.
Порядок визначення предмету закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Відповідно до абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п’ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Дана норма визначає право замовника а не обов'язок визначати окремі частини закупівлі в лоти. Зважаючи на те, що закупівля даних продуктів в одного постачальника дозволить скоротити терміни та підвищити оперативність поставки, спростити порядок розрахунків за поставлений товар, а також на те, що на сьогоднішній день на ринку існує велика кількість постачальників та виробників, які мають змогу здійснювати поставку молока пастеризованого і молока згущеного, Замовником не вбачається необхідності здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти. Зважаючи на вище викладене, вашу вимогу не задоволено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Голобутовська Г.М. #2769112221 |
Переможець |
580 800,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 10:59
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
22 січня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:04
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:02
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 10:11
|
Договір 17.PDF | укладений |
08 квітня 2020 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |