Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги із заправки та відновлення картриджів для багатофункціональних пристроїв, принтерів, копірів
Очікувана вартість
206 123,33 UAH
UA-2020-02-26-001720-a ● 7339680692b04054a7c182327a9919c5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” |
Код ЄДРПОУ: | 32121458 |
Вебсайт: | http://teploseti.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69091, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, м. Запоріжжя, бульвар Гвардійський, 137 |
Контактна особа: |
Кубишкіна Тетяна Іванівна +38 (061) 222-22-66 concern.pti@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 15:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 15:15 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 206 123,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 183,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
933 посл.
послуги із заправки та відновлення картриджів для багатофункціональних пристроїв, принтерів, копірів (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 14:59 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
26 лютого 2020 14:59 |
Додаток 4 проєкт договору.doc |
26 лютого 2020 14:59 |
Додаток 3 технічні вимоги.doc |
26 лютого 2020 14:59 |
Додаток 2 облікова картка.doc |
26 лютого 2020 14:59 |
Додаток 1 форма пропозиції.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-26-001720-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЦЕНТР ДІНА, Код ЄДРПОУ:31222520
Дата подання: 12 березня 2020 18:08
пропозиція не відповідає вимогам Закупівлі
ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» приймало участь у закупівлі: ДК021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів для багатофункціональних пристроїв, принтерів, копірів). Аукціон відбувся 6 березня 2020 року. Найбільш вигідною пропозицією є пропозиція – фізична особа – підприємець Матковський Олег Любомирович, вартість послуг складає 79810,00 грн.
Уважно вивчивши документацію Замовника, вбачається неможливість виконання даним Учасником вимог закупівлі, а саме:
1. В пункті 2.6 Договору сказано, що перші п'ятнадцять заправок/відновлень відбуваються у присутності Замовника. Підскажіть будь-ласка яким чином ви знаходячись в м.Запоріжжя будете перевірять якість заправок чи відновлень? Ви поїдете до м. Тернопіль?
2. В пункті 2.5 Договору ви вимагаєте якісний матеріал для витратних матеріалів - торгівельної марки Static Control Components, або Mitsubishi, або MK Imaging. Яким чином ви перевірите справжність використання вище перелічених матеріалів? знову таки знаходячись в м.Запоріжжі, де сервісний центр знаходиться в м. Тернопіль. Виходячи з вартості пропозиції Вам не будуть надаватися послуги з якісного матеріалу який зазначено в договорі, а буде самий дешевий китайський витратний матеріал.
3. В пункті 4.1 сказано, що Виконавець надає Послуги на підставі замовлення Замовника, що надходить у будь-якій зрозумілій формі (телефонний дзвінок, передача повідомлення листом, передача повідомлення по факсу, передача SMS повідомлення на телефонний номер Виконавця, передача повідомлення, надісланого на електронну адресу, інше) до 12 години 00 хвилин. Відповідно до отриманої заявки, Виконавець здійснює вивезення картриджів з території Замовника та його структурних підрозділів не пізніше наступного робочого дня до 10 години 00 хвилин та повертає заправлений або відновлений картридж того ж дня на територію Замовника та його структурних підрозділів до 16 години 30 хвилин (у п’ятницю або передсвяткові дні до 15 годин 00 хвилин). Відповідно до отриманої заявки, Виконавець здійснює надання послуги протягом 2 години у екстрених випадках, про які зазначає Замовник. Чи можливо виконати умови договору знаходячись в м.Тернопіль? Якщо відстань між містами складає 870 км, це примірно 14 годин їзди автомобілем. Чи можливо виконати екстрені роботи???? Ні! Сервісний центр знаходиться в м.Тернопіль вул.Котляревського 29/2. Відстань між містами цього не дозволить.
4. В пункті 4.3 Договору сказано, що Заправку або відновлення картриджа Виконавець має здійснювати за адресою свого сервісного центру своїми силами та засобами. В довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази жодного слова не сказано про станцію для заправки картриджів, немає станції для промивання струйних картриджів. Яким чином фахівець заправник картриджів здійснює заправку картриджу? Невідомо!
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію фізичної особи – підприємець Матковський Олег Любомирович як таку, що не відповідає вимогам Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши документацію Замовника, вбачається неможливість виконання даним Учасником вимог закупівлі, а саме:
1. В пункті 2.6 Договору сказано, що перші п'ятнадцять заправок/відновлень відбуваються у присутності Замовника. Підскажіть будь-ласка яким чином ви знаходячись в м.Запоріжжя будете перевірять якість заправок чи відновлень? Ви поїдете до м. Тернопіль?
2. В пункті 2.5 Договору ви вимагаєте якісний матеріал для витратних матеріалів - торгівельної марки Static Control Components, або Mitsubishi, або MK Imaging. Яким чином ви перевірите справжність використання вище перелічених матеріалів? знову таки знаходячись в м.Запоріжжі, де сервісний центр знаходиться в м. Тернопіль. Виходячи з вартості пропозиції Вам не будуть надаватися послуги з якісного матеріалу який зазначено в договорі, а буде самий дешевий китайський витратний матеріал.
3. В пункті 4.1 сказано, що Виконавець надає Послуги на підставі замовлення Замовника, що надходить у будь-якій зрозумілій формі (телефонний дзвінок, передача повідомлення листом, передача повідомлення по факсу, передача SMS повідомлення на телефонний номер Виконавця, передача повідомлення, надісланого на електронну адресу, інше) до 12 години 00 хвилин. Відповідно до отриманої заявки, Виконавець здійснює вивезення картриджів з території Замовника та його структурних підрозділів не пізніше наступного робочого дня до 10 години 00 хвилин та повертає заправлений або відновлений картридж того ж дня на територію Замовника та його структурних підрозділів до 16 години 30 хвилин (у п’ятницю або передсвяткові дні до 15 годин 00 хвилин). Відповідно до отриманої заявки, Виконавець здійснює надання послуги протягом 2 години у екстрених випадках, про які зазначає Замовник. Чи можливо виконати умови договору знаходячись в м.Тернопіль? Якщо відстань між містами складає 870 км, це примірно 14 годин їзди автомобілем. Чи можливо виконати екстрені роботи???? Ні! Сервісний центр знаходиться в м.Тернопіль вул.Котляревського 29/2. Відстань між містами цього не дозволить.
4. В пункті 4.3 Договору сказано, що Заправку або відновлення картриджа Виконавець має здійснювати за адресою свого сервісного центру своїми силами та засобами. В довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази жодного слова не сказано про станцію для заправки картриджів, немає станції для промивання струйних картриджів. Яким чином фахівець заправник картриджів здійснює заправку картриджу? Невідомо!
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію фізичної особи – підприємець Матковський Олег Любомирович як таку, що не відповідає вимогам Закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 15:13
Пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ МАТКОВСЬКОГО ОЛЕГА ЛЮБОМИРОВИЧА відповідає умовам закупівлі замовника та є найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ |
79 810,00
UAH з ПДВ
|
79 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ,, ТВК "Тріумф" |
95 430,00
UAH з ПДВ
|
89 246,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
130 620,00
UAH з ПДВ
|
95 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Круглов С.І. |
149 280,00
UAH з ПДВ
|
108 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ПКС-ЕКСПРЕС" |
143 427,00
UAH з ПДВ
|
112 731,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА |
143 735,00
UAH з ПДВ
|
115 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЦЕНТР ДІНА |
141 210,00
UAH з ПДВ
|
129 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ #3161301295 |
Переможець |
79 810,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №384 2020 від 23.03.20.pdf | укладений |
23 березня 2020 15:16
|