Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А-4, папір для друку А-3, перфорований папір та папір для нотаток
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2020-02-26-001690-c 4d667c69e882404cbb7396b6cb6ee121
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ящук

+380444258604 zakypivli@ko.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
Код ЄДРПОУ: 22933548
Вебсайт: http://my.zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 40
Контактна особа: Вікторія Ящук
+380444258604
zakypivli@ko.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 17:20
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 17:20
Очікувана вартість: 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6600 упаковка
Папір для друку А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
94 упаковка
Папір для друку А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 упаковка
перфорований папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1100 упаковка
папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 16:50
Тендерна документація папір 2020 змінена.doc
26 лютого 2020 13:25
Тендерна документація папір 2020.doc
11 березня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 16:50
Тендерна документація папір 2020 змінена.doc
26 лютого 2020 13:25
Тендерна документація папір 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-001690-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 лютого 2020 13:53
ТЕХНІЧНІ ПОКАЗНИКИ
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-02-26-001690-с на закупівлю ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А-4, папір для друку А-3, тиснений або перфорований папір для друку, папір для нотаток), де Замовником виступає Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області, нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу для друк А3 були встановлені для конкретної марки паперу без допустимих значень.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники паперу для друку А3: Білизна СІЕ:>=161%; Щільність (г/м2): 80 г/м2; Яскравість ISO: >=110%; Непрозорість: >=92%. Надати аналог згідно встановлених параметрів разом з іншими показниками– неможливо.
Просимо Вас зробити корегування параметру до паперу для друку А3, а саме показники паперу: Білизна СІЕ:161%+3; Щільність (г/м2): 80 г/м2 +3; Яскравість ISO: 110%+1,5; Непрозорість: 92%+1 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 березня 2020 16:22
Причина: помилково

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 17:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 568 568,04
UAH з ПДВ
568 568,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 15:18
Електронний підпис
18 березня 2020 15:16
Документи частина 3.rar
18 березня 2020 15:16
Документи частина 2.pdf
18 березня 2020 15:16
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 березня 2020 17:20
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій