Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" |
Код ЄДРПОУ: | 02003675 |
Місцезнаходження: | 61068, Україна , Харківська обл., місто Харків, Московський район ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПАВЛОВА буд. 46 |
Контактна особа: |
Тетяна Сергіївна Кириченко +380577384153 sabdacha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 15:54 |
Очікувана вартість: | 1 310 610,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 318,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39318.32 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 13:22 |
тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. У відповідності до вимог п.2 Додатку 3 учасник має надати свідоцтво про державну реєстрацію права власності або інші документи, які підтверджують наявність власних складських приміщень. Таких документів ФО-П Чучкін Г.О. не надано.
2. ФО-П Чучкін подано документи щодо наявності транспортних засобів. Вимогами ТД вимагається постачання предмету закупівлі СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ транспортом (п.3 Додатку 3 ТД), яким у свою чергу, у відповідності до положень п.п. 25.2.4 п.25.2 25.2.4. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в України, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 14.10.17 № 363 Перевізники повинні надавати для перевезення хліба та хлібобулочних виробів автомобілі-фургони, обладнані напрямними для установки лотків, чи автомобілі, пристосовані для перевезення хліба та хлібобулочних виробів у тарі-обладнанні. Натомість, ФО-П Чучкін, як у довідці про наявність транспорту, так і у Договорі №181/11/19 транспортного експедирування та зберігання взначено спеціалізовані вантажні фугони малотонажні для здійснення постачання. У разі якщо постачання предмету закупівлі, здійснюється та планується здійснюватися не спеціалізованим транспортом пристосованим для перевезення предмету закупівлі (у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу не зазначено, що тип транспорту - фургон хлібний, або не переобладнаний під фургон хлібний), учасник у складі пропозиції повинен надати: документи, що підтверджують наявність напрямних для установки лотків, лотки для хліба та хлібобулочних виробів (договір (договори) купівлі-продажу, видаткові накладні). Відповідно до п. 25.2.10 Правил Перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні затвердж. Наказом Мінтранспорту № 363 від 14.10.1997 р., учасник повинен документально підтвердити, що лотки є інвентарною тарою учасника/перевізника. Проте ФО-П Чучкін жоднм чином не обгрунтовано та документально не підтверджено, що такі фургони є спеціалізованими та пристосованими для перевезення саме хліба – тобто, обладнані напрямними для установки лотків, чи автомобілі, пристосовані для перевезення хліба та хлібобулочних виробів у тарі-обладнанні.
3. П.2 Додатку 3 ТД визначено, що учасник має надати договір, відповідно до якого учасником проводилось чищення вентиляційної системи в зазначених складських приміщеннях та акт виконаних робіт (один або декілька) за 2019 рік. Таких документів ФО-П Чучкін не надано.
4. Відповідно до п.1 Додатку 3 (особливості поставки товару) Поставка товару - щодня до 06-00год ранку (з моменту укладення договору до 31.12.2020р.). Учасник ФОП Чучкін Г.О., на підтвердження наявності потужності надає договір транспортного експедирування та зберігання №181/11/19 від 01.11.2019 року. Підпункт 2.1 пункту 2 вищевказаного договору передбачає наступне: Розпорядок роботи спеціалізованого складу з понеділка по п'ятницю з 03 год. 00 хв. по 17 год. 00 хв. Тобто, Учасник ФОП Чучкін Г.О. не має можливості поставляти товар ЩОДЕННО, як це вимагається умовами тендерної документації.
Зважаючи на викладене, незважаючи на вищевикладене, протоколом засідання тендерного комітету Замовника визначено ФО-П Чучкін переможцем закупівлі. Вказані дії Замовника суперечать вимогам статтей 3, 13, 30 Закону України "Про публічні закупівлі", зважаючи на що, Товариство з обмеженою відповідальністю "Люботинський Хлібозавод" звертається з вимогою щодо скасування рішення про визначення переможцем зазначеної процедури закупівлі ФО-П Чучкін Г.О.
Згідно чинного законодавства в сфері публічних закупівель, у тендерного комітету замовника наявні законодавчі підстави надавати відповідь на вимоги лише тих учасників, тендерні пропозиції яких були відхилені або тим учасникам, яких не було визначено переможцями торгів за результатами оцінки та розгляду їх пропозицій. Ваша тендерна пропозиція, за результатами оцінки, не визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, отже не розглядалась на відповідність вимогам тендерної документації, не могла бути та не була відхилена.
Незважаючи на це, хочемо зазначити, що:
1. Учасник повинен був надати свідоцтво про державну реєстрацію права власності або інші документи, які підтверджують наявність власних складських приміщень чи договір оренди, суборенди, або інший документ, що підтверджує право використання учасником складських приміщень (якщо складські приміщення не є власністю учасника), що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій.
У складі тендерної пропозиції ФО-П Чучкін Г.О. було надано договір транспортного експедирування та зберігання № 181/11/19 від 01.11.2019 р. укладеного з ТОВ «ТЛК «СХІД».
2. Відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен був надати інформацію та документи щодо двох транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару. Додаткові умови до транспортних засобів не зазначались у тендерній документацій.
3. У складі тендерної пропозиції ФО-П Чучкін Г.О. надано договір чищення вентиляційної системи в зазначених складських приміщеннях та акт виконаних робіт.
4. Замовником не вимагалось від учасника підтвердження розпорядку спеціалізованого закладу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-07-000053 ● 8ab63f0e025343868137caf17be20841
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 21:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2020 № 182
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.09.2020 № 182
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2020-02-26-001671-c 26.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-08 13:43:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-26-001671-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-11 15:11:19
На запит ID моніторингу: UA-M-2020-09-07-000053
На Ваш запит ID моніторингу: UA-M-2020-09-07-000053 у межах проведення моніторінгу закупівлі 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний з борошна вищого гатунку) оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-26-001671-с 26.02.2020р. щодо збільшення тціни за одиницю товару, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня №3» надає наступні пояснення.
Коригування ціни за одиницю товару проводилось на підставі Довідки з Головного управління статистики у Харківській області , згідно п.2 ч.4 статті 36 Закону України « Про публічні закупівлі» № 922 – VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами) та п.3.3,п. 3.4., ДОГОВОРУ про закупівлю товарів за державні кошти № 163 від 06 квітня 2020року, укладеного між КНП ХОР «ОКПЛ №3» та ФОП Чучкін Георгій Олегович . Підтверджуючі документи надаються
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-09-11 15:41:31
На запит ID моніторингу: UA-M-2020-09-07-000053
На Ваш запит ID моніторингу: UA-M-2020-09-07-000053 у межах проведення моніторінгу закупівлі 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний з борошна вищого гатунку) оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-26-001671-с 26.02.2020р. щодо збільшення тціни за одиницю товару, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня №3» надає наступні пояснення.
Коригування ціни за одиницю товару проводилось на підставі Довідки з Головного управління статистики у Харківській області , згідно п.2 ч.4 статті 36 Закону України « Про публічні закупівлі» № 922 – VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами) та п.3.3,п. 3.4., ДОГОВОРУ про закупівлю товарів за державні кошти № 163 від 06 квітня 2020року, укладеного між КНП ХОР «ОКПЛ №3» та ФОП Чучкін Георгій Олегович . Підтверджуючі документи надаються .
- Статистика за липень 2020.pdf
- Статистика за травень 2020.pdf
- Статистика за червень 2020.pdf
- Відповідь хліб.pdf
- Лист ФОП Чучкін Г.О. №1657 04-59 від 13.08.2020 .pdf
- Лист ФОП Чучкін Г.О. №1143 04-59 від 25.05.2020.pdf
- Статистика за квітень 2020.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-02 17:31:58
Звернення за роз’ясненням змісту Висновку про результати здійснення моніторингу закупівлі та зобов’язань, визначених у висновку ID моніторингу: UA-M-2020-09-07-000053
Адміністрація Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня №3» (далі – КНП ХОР «ОКПЛ № 3», Замовник), в особі голови тендерного комітету, головного бухгалтера Кириченко Тетяни Сергіївни, керуючись положеннями абзацу першого частини восьмої ст..8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 року (в редакції Закону України
№ 114-IX від 19.09.2019, із змінами) звертається за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у Висновку про результати здійснення моніторингу закупівлі, ID моніторингу - UA-M-2020-09-07-000053, предмет закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку), що оприлюднений органом державного фінансового контролю в електронній системі закупівель 30.09.2020 року (далі - Висновок).
Відповідно до п.2 Висновку фахівцями відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби встановлено, що Замовником, в порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 року – редакція до 19.04.2020 року (далі - Закон), укладено додаткові угоди від 01.06.2020р. № 1 та від 18.08.2020р. № 3 до Договору № 163 від 06.04.2020 року на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання цін товарів на ринку.
Відповідно до п.3 Висновку, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання додаткових угод до Договору № 163 від 06.04.2020 року відповідно до законодавства.
Згідно з положеннями частини першої ст. 36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до положень частини першої ст. 638 Цивільного кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Положеннями ст. 180 Господарського кодексу України встановлено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до вимог частини четвертої ст.36 Закону встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків визначених п.п.1-8 цієї статті.
Додатковими угодами № 1 від 01.06.2020р. та № 3 від 18.08.2020р. вносились зміни до істотних умов Договору № 163 від 06.04.2020 року, зокрема зміни ціни за одиницю товару по окремим позиціям в сторону збільшення, а також проводилось коригування обсягу окремих позицій предмета закупівлі в бік зменшення.
Розірвання додаткових угод № 1 від 01.06.2020р. та № 3 від 18.08.2020р., на виконання вимог Висновку тягне за собою зміну істотних умов Договору № 163 від 06.04.2020 р., зокрема ціни за одиницю товару та кількості і приведення їх у відповідність до моменту укладення таких додаткових угод. Натомість ст. 36 Закону не містить такої підстави для змін істотних умов договору про закупівлю, як випадок усунення Замовником порушень, що виявлені органом державного фінансового контролю під час проведення моніторингу процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, просимо роз’яснити, на підставі яких саме положень частини четвертої ст. 36 Закону Замовник має внести зміни до істотних умов Договору № 163 від 06.04.2020 р., шляхом розірвання додаткових угод № 1 від 01.06.2020р. та № 3 від 18.08.2020р.
Голова тендерного комітету,
головний бухгалтер КНП ХОР «ОКПЛ № 3» Т.КИРИЧЕНКО
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня №3» (далі – КНП ХОР «ОКПЛ № 3», Замовник), в особі голови тендерного комітету, головного бухгалтера Кириченко Тетяни Сергіївни, керуючись положеннями абзацу другого частини восьмої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 року (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019, із змінами) надає заперечення до Висновку про результати здійснення моніторингу закупівлі, ID моніторингу: UA-M-2020-09-07-000053 (далі - Висновок), предмет закупівлі ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку). Відповідно до п.2 Висновку фахівцями відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби встановлено, що замовником в порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 року – редакція до 19.04.2020 року (далі - Закон), укладено додаткові угоди від 01.06.2020р. № 1 та від 18.08.2020р. № 3 до Договору № 163 від 06.04.2020 року на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання цін товарів на ринку. Замовник заперечує наявність зазначеного у Висновку порушення з огляду на таке. Замовником, за результатами проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку) з переможцем торгів Фізичною особою-підприємцем Чучкіним Георгієм Олеговичем (далі – Переможець, ФО-П Чучкін Г.О.) укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти № 163 від 06.04.2020 року (далі - Договір). Відповідно до частини четвертої ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім зазначеного в частині четвертій ст.36 Закону виключного переліку випадків, зокрема «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»; «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»; «узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)». Слід зазначити, що станом на теперішній час чинним законодавством України не визначено виключний перелік органів, до компетенції яких відноситься надання підтвердних документів щодо коливання ціни товару на ринку, а також жодним нормативно-правовим актом не затверджено виключний перелік підтвердних документів щодо коливання ціни товару на ринку, в тому числі відсутні законодавчо визначені обов’язкові вимоги до назви, змісту, зазначення конкретного виробника товару, проміжку часу або конкретної дати, за які визначається коливання ціни, тощо для таких документів. З огляду на зазначене, на теперішній час, Замовник не обмежений у виборі органу та виду документу для встановлення та підтвердження факту коливання ціни товару на ринку, у зв’язку з чим підтвердним документом з інформацією про те, що ціна товару змінилася на ринку, є довідка відповідного органу, який має повноваження здійснювати моніторинг цін на відповідні товари, експертний висновок про зміну ціни такого товару тощо. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2014 № 442 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади", згідно з якою ліквідовано Державну інспекцію з контролю за цінами, на Державну службу статистики покладено функції з моніторингу динаміки цін (тарифів) на споживчому ринку. У зв'язку з цим та на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 31.10.2014 № 36767/1/1-14 органи державної статистики здійснюють моніторинг цін на продукти харчування та паливо. Моніторинг динаміки цін на споживчому ринку проводиться відповідно до «Методологічних положень щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунків індексів споживчих цін, затверджених наказом Держстату від 29.08.2016 № 158 (зі змінами) (далі – Методологічні положення). Згідно вимог підрозділу 11 розділу IV Методологічних положень збір інформації щодо споживчих цін проводять щомісячно фахівці територіальних органів Держстату шляхом реєстрації цін на продукти, які входять до споживчого набору. Реєстрація цін у всіх містах проводиться щомісячно з 1 по 25 число. За окремими товарами-представниками (рис, хліб житній, житньо-пшеничний, макарони, борошно пшеничне, крупи гречані тощо) перелік яких наведений у додатку 4 Методологічних положень, реєстрація цін проводиться протягом повного місяця. Інформація про ціни збирається рівномірно протягом періоду реєстрації з метою отримання повної інформації щодо цінових коливань, які відбулися за цей проміжок часу. Однією з основних умов одержання максимально точної та достовірної інформації є дотримання порівнянності цін у звітному і попередньому періодах. Найголовніший принцип при реєстрації цін полягає в тому, щоб на постійній основі фіксувати ціни на одні й ті самі продукти, щоб зміни в асортименті та їх якості не впливали на реальну динаміку цін. З метою забезпечення достовірності та надійності розрахунків середніх цін кількість котувань за товарами розподіляється між підприємствами торгівлі та ринками. Це пов'язано з тим, що суттєва частка купівлі окремих товарів, а саме яловичини, свинини, сала, картоплі, капусти, моркви, буряка, цибулі ріпчастої, здійснюється на ринках. У спостереження включаються тільки нові (які не були в користуванні) продукти вітчизняного та імпортного виробництва. Кожний товар-представник представлений продуктами різних виробників, які є найбільш поширеними на споживчому ринку регіону. Це запобігає ситуації, коли зміна цінової політики одного підприємства-виробника екстраполюється на весь споживчий ринок регіону, що є некоректним, адже зниження ціни (в т.ч. акційні знижки цін) або її збільшення на окрему конкретну марку не означають, що відбулося загальне зниження або збільшення цін на цей товар-представник. Доречним буде звернути увагу на те, що середні ціни є первинною базою для розрахунків індексів споживчих цін (далі - ІСЦ). ІСЦ є показником зміни сукупної вартості фіксованого набору товарів і послуг у звітному періоді порівняно з базисним, що дає можливість об’єктивно оцінити зміни цін (тарифів) на споживчому ринку. Сфера застосування ІСЦ є досить широкою. Він є найважливішим показником, який характеризує рівень інфляції в країні та використовується для вирішення багатьох питань: • моніторингу, аналізу і прогнозу цінових процесів в економіці; • формування та аналізу податково-бюджетної та грошово-кредитної державної політики; • розробки державних соціальних програм; • індексації грошових доходів населення (оплати праці, соціальних виплат і допомог); • індексації вартості комерційних контрактів; • рішення правових спорів; • перерахунку показників національних рахунків у постійні ціни; • проведення міжнародних зіставлень. Результати моніторингу динаміки цін на споживчому ринку викладаються у вигляді довідки про середні споживчі ціни на товари, що входять до Споживчого набору (конкретний перелік товарів-представників) за місяць. Між КНП ХОР «ОКПЛ № 3» та Головним управлінням статистику у Харківській області було укладено договір № 13 від 16 січня 2020 року, предметом якого є надання Замовнику статистичної послуги щодо інформації про наявні середні споживчі ціни по області на запитувані продовольчі товари щомісяця протягом 2020 року. Метою укладання цього договору є можливість щомісячно отримувати від Головного управління статистики інформацію про рівень ціна на конкретні товари на споживчому ринку у вигляді відповідних довідок. Замовник, в свою чергу, шляхом порівняння (співставлення) таких довідок між собою (поточний місяць до попереднього) відстежує наявність коливання (зменшення або збільшення) ціни на ринку на конкретний товар з переліку, що і є підставою для укладення відповідних додаткових угод. Станом на дату оприлюднення Висновку, на підставі положень частини четвертої ст. 36 Закону, до Договору укладено наступні додаткові угоди: - додаткова угода № 1 від 01.06.2020 р. щодо збільшення ціни за одиницю товару на хліб житній та, відповідно, зменшення обсягу закупівлі за зазначеними позиціями предмета закупівлі - додаткова угода № 2 від 30.06.2020 р. щодо зменшення фінансування видатків за рахунок загального фонду та коригування ціни Договору за рахунок загального фонду бюджету і за рахунок інших джерел фінансування - додаткова угода № 3 від 18.08.2020 р. щодо збільшення ціни за одиницю товару на хліб житній, хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку та, відповідно, зменшення обсягу закупівлі за зазначеними позиціями предмета закупівлі - додаткова угода № 4 від 25.08.2020 р. щодо виправлення технічної помилки (не зазначення розподілу суми договору між джерелами фінансування). Додаткові угоди № 1 від 01.06.2020 р. та № 3 від 18.08.2020 р. до Договору укладені Замовником виключно з урахуванням наявності факту коливання (збільшення та/або зменшення) ціни товарів, що є предметом закупівлі, на ринку. Підтвердженням такого коливання, є наявні в Замовника довідки від Головного управління статистики в Харківській області за період січень-серпень 2020 року. Слід також зауважити, що Уповноважений орган (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель) у своєму листі «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» вих. № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016 року, одним з органів, що може надати документальне підтвердження коливання ціни на ринку також зазначає Державну службу статистики України. Враховуючи вищевикладене, Замовником правомірно, з урахуванням вимог Закону та за наявності документального підтвердження факту коливання на споживчому ринку ціни таких товарів, що є предметом закупівлі, було укладено додаткові угоди № 1 від 01.06.2020 р. та № 3 від 18.08.2020 р., до Договору № 163 від 06.04.2020 року. Стосовно зобов’язань Замовника здійснити заходи щодо розірвання додаткових угод до Договору № 163 від 06.04.2020 року, відповідно до вимог п. 3 Висновку, КНП ХОР «ОКПЛ № 3» повідомляє наступне. Згідно з положеннями частини першої ст. 36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до положень частини першої ст. 638 Цивільного кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Положеннями ст. 180 Господарського кодексу України встановлено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до вимог частини четвертої ст.36 Закону встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків визначених п.п.1-8 цієї статті. Додатковими угодами № 1 від 01.06.2020р. та № 3 від 18.08.2020р. вносились зміни до істотних умов Договору № 163 від 06.04.2020 року, зокрема зміни ціни за одиницю товару по окремим позиціям в сторону збільшення, а також проводилось коригування обсягу окремих позицій предмета закупівлі в бік зменшення. Розірвання додаткових угод № 1 від 01.06.2020 р. та № 3 від 18.08.2020 р., на виконання вимог Висновку, тягне за собою зміну істотних умов Договору № 163 від 06.04.2020 року, зокрема ціни за одиницю товару та кількості і приведення їх у відповідність до моменту укладення таких додаткових угод. Натомість ст. 36 Закону не містить такої підстави для змін істотних умов договору про закупівлю, як випадок усунення Замовником порушень, що виявлені органом державного фінансового контролю під час проведення моніторингу процедури закупівлі. Голова тендерного комітету, головний бухгалтер КНП ХОР «ОКПЛ № 3» Т.КИРИЧЕНКО
2020-10-06 12:10:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Повідомлення про провадження в суді Висновку про результати проведеного моніторингу Північно-Східного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу UA-M-2020-09-07-000053) Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічна закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), передбачено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з скористатися правом щодо оскарження висновку до суду. Враховуючи викладене, Замовник у встановлені Законом строки - 15.10.2020 року звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом щодо визнання протиправним та скасування висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2020-09-07-000053 у межах проведення моніторінгу закупівлі 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житній, хліб пшеничний з борошна вищого гатунку) оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-26-001671-с 26.02.2020р) в частині виявлених порушень та зобов`язань щодо усунення порушень. Єдиний унікальний номер справи №520/14032/2020. Голова тендерного комітету Т.КИРИЧЕНКО |
Дата публікації: | 15 жовтня 2020 |
Документи:
22 жовтня 2020 15:01
|
Електронний підпис |
22 жовтня 2020 15:00
|
Вікдриття провадження (хліб).pdf |
15 жовтня 2020 16:58
|
Повідомлення про проваждення (хліб).pdf |
15 жовтня 2020 16:55
|
Повідомлення про оскарження(хліб).pdf |
22 жовтня 2020 15:01
|
Електронний підпис |
15 жовтня 2020 16:59
|
Електронний підпис |
15 жовтня 2020 16:56
|
Електронний підпис |
22 жовтня 2020 15:00
|
Вікдриття провадження (хліб).pdf |
15 жовтня 2020 16:58
|
Повідомлення про проваждення (хліб).pdf |
15 жовтня 2020 16:55
|
Повідомлення про оскарження(хліб).pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2020 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Чучкін Георгій Олегович |
1 110 280,00
UAH з ПДВ
|
951 381,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД" |
951 984,00
UAH з ПДВ
|
951 984,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна |
1 310 520,00
UAH з ПДВ
|
1 310 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Чучкін Георгій Олегович #3238606517 |
Переможець |
951 381,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2021 14:09
|
Дод.уг.№9 від 22.02.21р.(дог.№163 від 06.04.20).pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2021 10:06
|
Дод.уг.№8 від 15.01.21(20% дог.№163).pdf | зміни до договору |
15 січня 2021 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:46
|
Дод.уг. №7 від 29.12.2020 (додог. №163 від 06.04.2020).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:43
|
Дод.уг.№6 від 29.12.20 (додог. №163 від 06.04.20) .pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2020 15:50
|
Дод.уг.№4 від 25.08.2020 (дог.№163 від 06.04.2020) скан..pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 15:48
|
Протокол №79 (техн.помилки).pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2020 16:43
|
Дод.уг.№3 від 18.08.2020 (дог.№163 від 06.04.2020).pdf | зміни до договору |
19 серпня 2020 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 15:26
|
Додо.уг.№2 від 30.06.2020р. (дог.№163) скан..pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 15:45
|
Дод.уг.№1 від 01.06.2020(дог.№163 від 06.04.2020).pdf | зміни до договору |
01 червня 2020 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 18:39
|
Договір.pdf | укладений |
06 квітня 2020 18:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.Коригування ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, коригування ціни договору за рахунок загального фонду бюджету та за рахунок інших джерел фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%, коригування ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, коригування ціни договору, виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, коригування ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв'язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, коригування ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |