Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті
Очікувана вартість
890 000,00 UAH
UA-2020-02-26-001580-a 46baece6df6145b7a92604142f0c9b89
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Михайлівна Агаркова

+380552491572 tropinka-2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004120
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул.Комарова,буд.2
Контактна особа: Людмила Михайлівна Агаркова
+380552491572
tropinka-2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 12:00
Очікувана вартість: 890 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі – Інше (кошти НСЗУ)

Персональний комп’ютер в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Комарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки товару Замовнику згідно накладних, відтермінування платежу при розрахунках на термін 20 календарних днів включно. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 15:48
Протокол від 13.03.2020.pdf
13 березня 2020 15:47
Перелік змін.pdf
13 березня 2020 15:46
Зміни Додаток 3 до ТД п. 67-2020.doc
13 березня 2020 15:46
Зміни Додаток 1 до ТД п.67-2020.docx
13 березня 2020 15:45
Зміни компютери - Тропінка -ТД-п.67-2020.docx
26 лютого 2020 15:06
Додаток 9 до ТД -п.67-2020.docx
26 лютого 2020 15:05
Додаток 8 до ТД п. 67-2020.docx
26 лютого 2020 15:05
Додаток 7 до ТД п.67-2020.docx
26 лютого 2020 15:05
Додаток 6 до ТД п.67 -2020.docx
26 лютого 2020 15:03
Додаток 5 до ТД - п.67 - 2020.docx
26 лютого 2020 15:03
Додаток 4 до ТД п.67- 2020.doc
26 лютого 2020 14:56
Додаток 2 до ТД - п.67 -2020.docx
13 березня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 15:48
Протокол від 13.03.2020.pdf
13 березня 2020 15:47
Перелік змін.pdf
13 березня 2020 15:46
Зміни Додаток 3 до ТД п. 67-2020.doc
26 лютого 2020 14:59
Додаток 3 до ТД п. 67-2020.doc
13 березня 2020 15:46
Зміни Додаток 1 до ТД п.67-2020.docx
26 лютого 2020 14:56
Додаток 1 до ТД п.67-2020.docx
13 березня 2020 15:45
Зміни компютери - Тропінка -ТД-п.67-2020.docx
26 лютого 2020 14:54
компютери - Тропінка -ТД-п.67-2020.docx
26 лютого 2020 15:06
Додаток 9 до ТД -п.67-2020.docx
26 лютого 2020 15:05
Додаток 8 до ТД п. 67-2020.docx
26 лютого 2020 15:05
Додаток 7 до ТД п.67-2020.docx
26 лютого 2020 15:05
Додаток 6 до ТД п.67 -2020.docx
26 лютого 2020 15:03
Додаток 5 до ТД - п.67 - 2020.docx
26 лютого 2020 15:03
Додаток 4 до ТД п.67- 2020.doc
26 лютого 2020 14:56
Додаток 2 до ТД - п.67 -2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 28 лютого 2020 16:24
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:59
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Вивчивши запитання, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарні імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради інформує:

1. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3), учасники повинні здійснити інсталяцію, пробний запуск обладнання в експлуатацію, інструктаж медичного персоналу роботі з обладнанням.
Таким чином, відповідь на Ваше запитання міститься у формі додатку 3 до Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-001580-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 27 лютого 2020 11:03
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 15:01
Розглянувши вимогу, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарні імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради інформує:
1. За результатами розгляду вимоги тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарні імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-001580-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 04 березня 2020 09:53
Дискримінаційні вимоги!
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 14:15
За результатами розгляду звернення тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарні імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Документи

02 березня 2020 15:00
Протокол № 33 від 02.03.2020.pdf

Документи

06 березня 2020 14:15
Протокол №38 від 06.03.2020.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
23 березня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій