Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт "Система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень по об'єкту Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни" Дніпропетровської обласної ради"
Очікувана вартість
1 569 765,60 UAH
UA-2020-02-26-001548-c d11b8fded3e84065bf6411e806268ea1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Іванівна Кирпиченко

+380677503193
+380671766643
+380567672724
gospitaltorgy@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985191
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, площа Соборна, 14
Контактна особа: Олена Іванівна Кирпиченко
+380677503193,+380671766643,+380567672724
gospitaltorgy@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 15:11
Очікувана вартість: 1 569 765,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 849,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт "Система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень по об'єкту Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни" Дніпропетровської обласної ради"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 12:57
ТД на капітальний ремонт по системі протипожежного захиссту.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Капітальний ремонт "Система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень по об'єкту Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни" Дніпропетровської обласної ради" -
Дата подання: 28 лютого 2020 13:19
Дата відповіді: 04 березня 2020 10:52
надайте будьласка уточнення, щодо наявності проектної дукументації з позитивним експерним висновком до неї, що проводиться незалежним експертом (третьою особою) або інспекційним органом. Дякую за розгляд запитання.
Відповідь: Надаємо відповідь на Ваше запитання, а саме: проектна документація з позитивним експерним висновком до неї, яка проведена експертною організацією в наявності є. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-001548-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС, Код ЄДРПОУ:41207142
Дата подання: 28 лютого 2020 11:34
внесення змін до тендерної документації
Доброго дня шановний Замовнику. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС» для прийняття участі у відкритих торгах уважно вивчило вимоги до даної тендерної документації та вимагає внести зміни, з підстав наведених нижче.
Так, згідно Розділу 3, пункту 5 «Кваліфікаційні критерії», підпункту 1.5. тендерної документації Вами встановлено обов’язкову вимогу щодо «наявність у Учасника власної електротехнічної лабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням»».
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС» як потенційний учасник з великим позитивним досвідом, за відсутності власної електротехнічної лабораторії не має можливості прийняти участь у відкритих торгах, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель.
Зокрема, згідно тендерної документації Вами визначений код класифікатора закупівлі: Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (капітальний ремонт «Система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень по об'єкту Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни» Дніпропетровської обласної ради»)
На підставі даного класифікатору і предмету закупівлі Ви маєте право прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Разом з тим, Вами прописана вимога щодо наявності власної електротехнічної лабораторії, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг. Наявність електротехнічної лабораторії передбачена для іншого виду послуг та має свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: «71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань».
Таким чином, в одній процедурі закупівлі Вами (фактично) об'єднано два різних коди класифікатора (два різних види послуг), зазначивши при цьому, звісно ж лише один.
Повідомляємо Вам, що електротехнічні лабораторії атестуються згідно із Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та можуть надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтрали;
- вимірювання значення опору ізоляції, випробування підвищеною напругою чистоти 50 Гц, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю;
- визначення відсутності обривів оболонок жил кабелів та фазування кабельних ліній, вимірювання значення опору ізоляції, перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В із заземленою нейтралю;
- наявність кіл між заземлювачами й елементам, що заземлюються, тощо.
Крім того, даний вид послуг регулюється ще й правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91). Тому, електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено Документацію та жодного відношення до монтажу та пуско-налагоджування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей не має.
Роботи із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги зі встановлення систем пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско-налагоджування на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено.
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС» не має власної електротехнічної лабораторії разом з тим, не обмежена чинним законодавством України виконувати роботи з монтажу систем протипожежного захисту.
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо скасувати вимогу щодо наявності власної лабораторії, оскільки вона має прямі ознаки підігрування одному з потенційних учасників. Якщо дана вимога не буде скасована, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України та інших компетентних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 10:45
Розглянувши Вашу вимогу від 28.02.2020 року за ідентифікатором UA-2020-02-26-001548-c.a1 електронної закупівлі «Капітальний ремонт "Система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень по об'єкту Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни" Дніпропетровської обласної ради"» повідомляємо наступне:
- системний аналіз ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає право замовника закупівлі на власний розсуд визначати вимоги тендерної документації. Частиною третьою статті двадцять два цього Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вами не наведено підстав, які містять обґрунтування наявності дискримінаційних вимог або неможливості отримання відповідної ліцензії/дозволу потенційним учасникком.

Згідно вищевикладеного нами було прийнято рішення вимогу UA-2020-02-26-001548-c.a1 не задовільнити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Спецавтоматика-К" 1 534 990,06
UAH з ПДВ
1 527 141,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 1 555 541,60
UAH з ПДВ
1 534 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 1 568 265,00
UAH з ПДВ
1 568 265,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 15:06
Електронний підпис
17 березня 2020 15:05
Довідки.pdf
17 березня 2020 10:34
Електронний підпис
17 березня 2020 10:33
Оновлений кошторис.pdf
17 березня 2020 10:33
Довідки оновлені.pdf
17 березня 2020 08:49
Електронний підпис
17 березня 2020 08:49
ISO 9001 (НААУ).pdf
13 березня 2020 15:47
Електронний підпис
13 березня 2020 15:37
sert_tiras_p.pdf
13 березня 2020 15:37
sert_tiras_a_18.pdf
13 березня 2020 15:37
sert_spt.pdf
13 березня 2020 15:37
sert_spr.pdf
13 березня 2020 15:37
sert_spd.pdf
13 березня 2020 15:37
sert_os.pdf
13 березня 2020 15:37
sert_os (1).pdf
13 березня 2020 15:37
sert_opovishchennya.pdf
13 березня 2020 15:37
sert_dj_1230_1220.pdf
13 березня 2020 15:37
sert_bj.pdf
13 березня 2020 15:37
cert-ua-2018-03.pdf
13 березня 2020 15:37
cert-ua-2018-02.pdf
13 березня 2020 15:37
cert-ua-2018-01.pdf
13 березня 2020 15:37
21. Ліцензія.pdf
13 березня 2020 15:37
21. Ліцензія (копия).pdf
13 березня 2020 15:37
20. Витяг з ЕДР 4.12.2019.pdf
13 березня 2020 15:37
20. Виписка з ЕДР.pdf
13 березня 2020 15:37
20. Виписка з ЕДР (копия).pdf
13 березня 2020 15:37
18. Статут.pdf
13 березня 2020 15:37
18. Свідоцтво ПДВ.pdf
13 березня 2020 15:37
17. Аналогічні договори.pdf
13 березня 2020 15:37
16. Копії медичних книжок.pdf
13 березня 2020 15:37
13. Сертифікат Веллез.pdf
13 березня 2020 15:37
12. Сертификати Тирас - 12.pdf
13 березня 2020 15:37
7. Трудові книжки.pdf
13 березня 2020 15:37
4. Тех. паспорта машини.pdf
13 березня 2020 15:37
3. Що до ЕЦП.pdf
13 березня 2020 15:37
2. Що до статті 17.pdf
13 березня 2020 15:37
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 17:53
Електронний підпис
23 березня 2020 17:53
Довідка ДПС.pdf
23 березня 2020 17:08
Електронний підпис
23 березня 2020 17:08
Довідки.pdf
23 березня 2020 17:08
Довідка МВС 18.03.2020.pdf
20 березня 2020 18:12
Електронний підпис
20 березня 2020 18:12
Цінова пропозиція нова.pdf
20 березня 2020 18:12
Кошторис новий.pdf
20 березня 2020 18:12
Довідки.pdf
20 березня 2020 18:12
Довідка МВС 18.03.2020.pdf
13 березня 2020 13:21
Електронний підпис
13 березня 2020 13:20
тендерна пропозиція.pdf
13 березня 2020 13:20
Статут - 2.pdf
13 березня 2020 13:20
Статут - 1.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 18.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 17.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 16.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 15.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 14.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 13.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 12.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 11.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 10.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 9.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 8.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 7.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 6.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 5.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 4.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 3.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 2.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікати - 1.pdf
13 березня 2020 13:20
Сертифікат ISO.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 11.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 10.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 9.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 8.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 7.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 6.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 5.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 4.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 3.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 2.pdf
13 березня 2020 13:20
Посвідчення - 1.pdf
13 березня 2020 13:20
Паспорт, ІПН.pdf
13 березня 2020 13:20
Медичні книжки - 2.pdf
13 березня 2020 13:20
Медичні книжки - 1.pdf
13 березня 2020 13:20
Додаток 4 - 2.pdf
13 березня 2020 13:20
Додаток 4 - 1.rar
13 березня 2020 13:20
Додаток 4 - 1.pdf
13 березня 2020 13:20
Додаток 3 - 4.pdf
13 березня 2020 13:20
Додаток 3 - 3.pdf
13 березня 2020 13:20
Додаток 3 - 2.pdf
13 березня 2020 13:20
Додаток 3 - 1.pdf
13 березня 2020 13:20
Додаток 2.pdf
13 березня 2020 13:20
Довідки інші.pdf
13 березня 2020 13:20
Довідка МТБ - 5.pdf
13 березня 2020 13:20
Довідка МТБ - 4.pdf
13 березня 2020 13:20
Довідка МТБ - 3.pdf
13 березня 2020 13:20
Довідка МТБ - 2.pdf
13 березня 2020 13:20
Довідка МТБ - 1.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 16:07
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 16:07
Статут.PDF
12 березня 2020 16:07
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
12 березня 2020 16:07
Рішення засновників.pdf
12 березня 2020 16:07
Заходи захисту довкілля.pdf
12 березня 2020 16:07
погодж. з умовами дог.pdf
12 березня 2020 16:07
обробка перс даних.pdf
12 березня 2020 16:07
Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2020 16:07
гарантія про санкції.pdf
12 березня 2020 16:07
гарантійний лист ОП_ ПБ.pdf
12 березня 2020 16:07
Наявність працівників.pdf
12 березня 2020 16:07
гарант. лист необх. дозв.pdf
12 березня 2020 16:07
Наявність мат-тех. бази.pdf
12 березня 2020 16:07
Відомість про учасника.pdf
12 березня 2020 16:07
аналог.дог.Хмільник.zip
12 березня 2020 16:07
Наказ.pdf
12 березня 2020 16:07
Аналог.дог. Стрижавка.zip
12 березня 2020 16:07
аналог. дог. Зимна Вода.zip
12 березня 2020 16:07
Акти Зимна Вода.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Спецавтоматика-К"

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПП Юлком-Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Спецавтоматика-К"
#13460921
Відхилено 1 527 141,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:15
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 1 534 980,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
1 534 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 11:07
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 липня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 15:13
Дод.угода 2.pdf зміни до договору
14 травня 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 15:42
Дод угода 1.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 11:56
Договір 1_3210.pdf укладений
08 квітня 2020 11:54
Додатки.pdf укладений
08 квітня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 534 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 255 830,00 UAH)