Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені: Риба хек морожена, Риба скумбрія морожена
Очікувана вартість
296 400,00 UAH
UA-2020-02-26-001080-a 4ef9a30a307047fa9180db0a7d2b9d7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голова ТК Лихацька Вікторія Володимирівна - заступник директора з АГЧ

+380512479921 vufk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МИКОЛАЇВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Код ЄДРПОУ: 22440981
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЧИГРИНА, ( Погранична )будинок 41
Контактна особа: Голова ТК Лихацька Вікторія Володимирівна - заступник директора з АГЧ
+380512479921
vufk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 12:04
Очікувана вартість: 296 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 964,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Відкриті торги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Риба хек морожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Вул. Погранична, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
2900 кілограми
Риба скумбрія морожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Вул. Погранична, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата, згідно отриманого рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 13:09
ТД 2020. риба морожена .docx
26 лютого 2020 13:09
Протокол затвердження тендерної документації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 28 лютого 2020 08:42
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:58
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Строки поставки та обсяги закупівлі вказано в п.1.2 та 1.4. проекту договору про закупівлю товарів за державні кошти

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-001080-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 18 березня 2020 18:36
Незаконне відхилення пропозиції
Ознайомившись з протоколом засідання тендерного комітету № 44 від 18.03.2020 повідомляємо про свою не згоду з рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю.Кей» з наступних причин.

1. Документальне підтвердження наявності транспортних засобів подано у вигляді листа від 14.03.2020 (файл «МТБ, Працівники»), у якому вказані два автомобіля-рефрижератора та правові підстави їх використання (оренда та позичка).
2. У листі від 14.03.2020 (файл «Пояснення») було надане пояснення відсутності листа-погодження Держпродспоживслужби.
3. Стосовно сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007 звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до п. 3 додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації вимагалося надати зокрема «сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 та інші пов’язані документи), видане на ім’я учасника.». При цьому вимога надати сертифікат про проходження навчання саме керівником підприємства тендерною документацією не передбачена. До того ж у протоколі засідання тендерного комітету Ви зазначаєте, що відповідальними за впровадження та функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів є керівник або уповноважена ним особа, саме на таких уповноважених осіб і були надані сертифікати.


Враховуючи викладене вимагаю повідомити підстави відхилення пропозиції ТОВ «Ю.Кей» з посиланням на конкретні норми законодавства, а також скасувати рішення про відхилення пропозиції у зв’язку з його необгрунтованістю та незаконністю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2020 13:36
Відповідь
UA-2020-02-26-001080-a ДК 021:2015- 15220000-6 риба, рибне філе та інше мясо риби морожені..

У відповідь на вимогу ТОВ «Ю Кей» від 18.03.2020 Миколаївське вище училище фізичної культури повідомляє наступне:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частина третя статті 30 Закону визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Миколаївське вище училище фізичної культури повідомляє стосовно вимоги наступне:
1. Стосовно Документального підтвердження наявності транспортних засобів
Умовами тендерної документації встановлено вимогу: «Документальне підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів не менше двох (рефрижераторів, у разі якщо для транспортування предмету закупівлі потрібно дотримання температурного режиму) та правових підстав їх використання». На виконання якої учасники повинні були надати Документальне підтвердження, тобто документи, які підтверджують наявність спеціалізованих транспортних засобів та правових підстав їх використання. Викладені на бланку Учасника ТОВ «Ю Кей» відомості про наявність 2 автотранспортних засобів не є документальним підтвердженням того, що в учасника наявні спеціалізовані транспортні засоби не менше двох, та не містять жодних правових підстав для їх використання відповідно чинного законодавства. Тендерна пропозиція ТОВ «Ю Кей» не містить жодних документів, які підтверджують наявність спеціалізованих транспортних засобів та правові підстави їх використання відповідно чинного законодавства. Також відсутні документи уповноважених органів на підтвердження що зазначені транспортні засоби є спеціалізованими, а саме рефрежираторами, оскільки перевезення предмету закупівлі потребує дотримання температурного режиму.
2. Стосовно листа-погодження Держпродспоживслужби
Умовами тендерної документації не передбачена можливість не надання документу, якій прямо вимагається замовником. Разом з тем, з наданого у складі тендерної пропозиції листа Держпродспоживслужби № 14.21.1-2-11/742-20 від 18.02.2020р. не зрозуміло, яким чином даний лист стосується зазначеної вимоги щодо надання листа-погодження Держпродспоживслужби. У зазначеному листи наведена інформація про проведення заходу державного контролю та складання акту за його результатами, що взагалі не вимагалось Замовником. Також щодо того, що надання вказаного листа не передбачено законодавством, слід зазначити, що в пропозиції учасника ПП «Никольтрейд» наявний зазначений лист погодження виданий органами Держспоживслужби щодо постачання Учасником продуктів харчування до навчальних закладів.
3. Стосовно сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Ю Кей» відсутні жодні пояснення щодо того, що особи зазначені у наданих сертифікатах про навчання щодо вимог ISO 22000:2007 є уповноваженими особами учасника відповідальними за впровадження та функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів. Тому при відсутності зазначеного сертифікату про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 керівника або уповноваженої ним особи не зрозуміло чи дотримуються вимоги зазначеного ДСТУ всіма співробітниками ТОВ «Ю Кей», зокрема водієм-експедитором, який безпосередньо здійснює постачання товару але при цьому не має сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007.
Якщо учасник не розуміє або не згоден з правомірністю будь-якої вимоги тендерної документації Замовника, то він в певний строк мав змогу звернутися до Замовника з уточненням цієї вимоги. Також учасник мав можливість вимагати від замовника зміни або скасування вимоги, яка на його розсуд є неправомірною. Разом з тем, учасник в певний термін може оскаржити будь яку вимогу яка на його розсуд є неправомірною.
Якщо учасник не зробив жодної із зазначених дій, це означає що усі вимоги є для нього зрозумілими та цілком правомірними й він згоден виконати їх у повному обсязі.
Від учасників даної процедури закупівлі жодних звернень за уточненнями, вимог або скарг на неправомірність вимог не поступало. Це означає, що усі учасники були згодні з вимогами Замовника та мали їх виконати у повному обсязі.
Таким чином відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю Кей» є цілком правомірним, так як зазначені у протоколі відхилення вимоги були не виконані, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-001080-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 23 березня 2020 17:42
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, недостатня аргументація
Ознайомившись з відповіддю від 23.03.2020 щодо причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю.Кей» повідомляю про її необгрунтованість виходячи з наступного.

1. Стосовно Документального підтвердження наявності транспортних засобів. Тендерна документація не містила конкретних вимог стосовно того яким саме документом має бути підтверджена наявність автотранспорту, тому поданий з тендерною пропозицією лист учасника, який є документом та містить необхідну інформацію повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження наявності автомобілей.
2. Стосовно листа-погодження Держпродспоживслужби звертаємо Вашу увагу на те, що Ви не повідомили на якій підставі та згідно якого нормативно-правового акту вимагається лист-погодження Держпродспоживслужби. Яким документом таке повноваження цієї служби передбачене? Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Яким законом встановлене повноваження Держпродспоживслужби видавати таке погодження? Яким законом передбачений обов’язок учасника отримувати таке погодження?
3. Стосовно сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007. При розгляді тендерної пропозиції перевіряється її відповідність вимогам, вказаним у тендерній документації. Тендерна документація не містила вимогу надати «сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 та інші пов’язані документи),видане на ім’я учасника» та жодних інших уточнень. Жодних пояснень від учасника також не вимагалося.


Враховуючи викладене вимагаю скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ю.Кей» у зв’язку з його необгрунтованістю та незаконністю, а також скасувати рішення про намір укласти договір з ПП «Никольтрейд», як таке, що порушує права ТОВ "Ю.Кей".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2020 13:03
Відповідь
Миколаївське вище училище фізичної культури повідомляє стосовно вимоги наступне:
1. Стосовно Документального підтвердження наявності транспортних засобів
Умовами тендерної документації встановлено вимогу: «Документальне підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів не менше двох (рефрижераторів, у разі якщо для транспортування предмету закупівлі потрібно дотримання температурного режиму) та правових підстав їх використання». На виконання якої учасники повинні були надати Документальне підтвердження, тобто документи, які підтверджують наявність спеціалізованих транспортних засобів та правових підстав їх використання. Викладені на бланку Учасника ТОВ «Ю Кей» відомості про наявність 2 автотранспортних засобів не є документальним підтвердженням того, що в учасника наявні спеціалізовані транспортні засоби не менше двох, та не містять жодних правових підстав для їх використання відповідно чинного законодавства. Тендерна пропозиція ТОВ «Ю Кей» не містить жодних документів, які підтверджують наявність спеціалізованих транспортних засобів та правові підстави їх використання відповідно чинного законодавства. Також відсутні документи уповноважених органів на підтвердження що зазначені транспортні засоби є спеціалізованими, а саме рефрежираторами, оскільки перевезення предмету закупівлі потребує дотримання температурного режиму.
2. Стосовно листа-погодження Держпродспоживслужби
Щодо того, що надання вказаного листа не передбачено законодавством - Миколаївське вище училище фізичної культури повідомляє, що згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти та науки України «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» № 242/329 від 01.06.2005 року пункту 13 «Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішеннями тендерних комітетів (комісій) за погодженням з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби)», оскільки органи державної санітарно-епідеміологічної служби було реорганізоване в органи Держпродспоживслужби, тому відповідно до тендерної документації та зазначеного Наказу учасник повинен надати лист погодження від органів Держпродспоживслужби щодо постачання продуктів харчування в навчальні заклади.
Також щодо того, що надання вказаного листа не передбачено законодавством, слід зазначити, що в пропозиції учасника ПП «Никольтрейд» наявний зазначений лист погодження виданий органами Держспоживслужби щодо постачання Учасником продуктів харчування до навчальних закладів.
3. Стосовно сертифікату про навчання щодо вимог ISO 22000:2007.
Вимога щодо надання «сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 та інші пов’язані документи),видане на ім’я учасника» міститься у Додатку 3 до тендерної документації.

Якщо учасник не розуміє або не згоден з правомірністю будь-якої вимоги тендерної документації Замовника, то він в певний строк мав змогу звернутися до Замовника з уточненням цієї вимоги. Також учасник мав можливість вимагати від замовника зміни або скасування вимоги, яка на його розсуд є неправомірною. Разом з тем, учасник в певний термін може оскаржити будь яку вимогу яка на його розсуд є неправомірною.
Якщо учасник не зробив жодної із зазначених дій, це означає що усі вимоги є для нього зрозумілими та цілком правомірними й він згоден виконати їх у повному обсязі.
Від учасників даної процедури закупівлі жодних звернень за уточненнями, вимог або скарг на неправомірність вимог не поступало. Це означає, що усі учасники були згодні з вимогами Замовника та мали їх виконати у повному обсязі.
Таким чином відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ю Кей» є цілком правомірним, так як зазначені у протоколі відхилення вимоги були не виконані, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ю.КЕЙ" 256 404,00
UAH з ПДВ
233 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОЙКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ" 296 010,00
UAH з ПДВ
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 295 830,00
UAH з ПДВ
295 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2020 09:54
Пояснення.pdf
15 березня 2020 09:54
МТБ, Працівники.pdf
14 березня 2020 09:27
Цоня Ю.С. (паспорт).PDF
14 березня 2020 09:27
Фін звітність за 2019.pdf
14 березня 2020 09:27
ТП (риба).pdf
14 березня 2020 09:27
ст.17.pdf
14 березня 2020 09:27
Сертифікат ISO 22000.pdf
14 березня 2020 09:27
Протокол Заг. зборів № 1.PDF
14 березня 2020 09:27
Пояснення.pdf
14 березня 2020 09:27
МТБ, Працівники.pdf
14 березня 2020 09:27
Згода на обр. ПД.pdf
14 березня 2020 09:27
Гарантійний лист.pdf
14 березня 2020 09:27
Витяг ПДВ.PDF
14 березня 2020 09:27
Витяг ЄДРЮОФОПГФ 29.01.2020.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 12:43
Електронний підпис
09 березня 2020 12:43
Листи згоди.pdf
09 березня 2020 12:43
Довідки.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 09:57
Електронний підпис
15 березня 2020 19:51
Електронний підпис
15 березня 2020 19:49
Пропозиція риба.PDF
15 березня 2020 19:49
Технічна частина риба.PDF
15 березня 2020 19:49
Уставні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ю.КЕЙ"

ФОП "БОЙКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"

Приватне підприємство «Никольтрейд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ю.КЕЙ"
#37912699
Відхилено 233 500,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 13:35
ФОП "БОЙКО ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ"
#3107520811
Відхилено 234 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 14:21
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
Переможець 295 830,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
295 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 16:41
ДУ№ 7.pdf зміни до договору
12 березня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 14:50
ДУ № 6.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 14:32
ДУ № 5 Дог 97.pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 14:30
ДУ № 4 Дог 97.pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:10
20%ДУ№4 дог97.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:44
ДУ№97.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 14:38
ДУ №2 до дог №97.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 14:37
Протокол 64 риба.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 12:40
ДУ №1 до дог № 97.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 13:47
Договір риба.pdf укладений
06 квітня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 від 12 серпня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2 від 12 серпня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 3 від 23 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 97
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4 від 29 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 97
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4 від 22 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 97
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 5 від 22 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 97
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 6 від 21 лютого 2021 року
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 97
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 7 від 11 березня 2021 рок
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 97
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 9 997,92
UAH (в тому числі ПДВ 1 666,32 UAH)