Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Євсузького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою:вул.Старобільська,36,с.Євсуг, Біловодського району Луганської області
Очікувана вартість
66 199 081,59 UAH
UA-2020-02-26-000995-c 8253bd3f843643d692fd5b4edeecb90d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чехлата Валентина Анатоліївна

+380646692697 super819@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІЛОВОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41845351
Місцезнаходження: 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул.Центральна,буд.103
Контактна особа: Чехлата Валентина Анатоліївна
+380646692697
super819@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 11:29
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 11:29
Початок аукціону: 13 березня 2020 14:31
Очікувана вартість: 66 199 081,59 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330 996,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 330996 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Євсузького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою:вул.Старобільська,36,с.Євсуг, Біловодського району Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92820, Україна, Луганська область, с.Євсуг, вул.Старобільська,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт будівлі Євсузького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою:вул.Старобільська,36,с.Євсуг, Біловодського району Луганської області Аванс 45 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 11:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000005 ● a46b870aed6f4c77a4d426daf6c976cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 13:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
07.04.2020 № 18
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.04.2020 № 18
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-26-000995-c 26.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В відповідь на порушення , виявлені органом державного контролю Державна Аудиторська служба України Північно- Східний офіс Держаудитслужби Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області , ID моніторингу UA-2020-04-08-000005 відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області інформує та дає пояснення щодо закупівлі UA-2020-02-26-000995-c з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівлі аргументовані пояснення до висновку : Учасником ТОВ «Єврокон Україна» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про орендовану техніку. Разом з чим надано інформацію щодо залучання субпідрядних організацій, які матимуть відповідні технічні потужності підприємства, у т.ч. обладнання та матеріально-технічну базу. Отже, така техніка, як маніпулятор площадка 6 м в/п 15 т, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, скрепери причіпні [з гусеничним трактором], місткість ковша 3,0 м3, підіймачі гідравлічні, висота підйому 8 м, автогрейдери середнього типу потужністю 99 кВт [135 к.с.], трактори на пневмоколісному ходу потужністю 176 кВт [240 к.с.], підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т, змішувач, прес листозгинальний, прес-ножиці комбіновані та інші можуть надаватися даною субпідрядною організацією (дану довідку від субпідрядної організації тендерною документацією не вимагалося). Також, додатково учасником було надано гарантійний лист №70 від 11.03.2020р. щодо забезпечення необхідною технікою та механізмами. Враховуючи значний об’єм документів по технічним причинам ТОВ «Єврокон Україна» не було завантажено в повному об’ємі наступні документи: договір оренди нежитлових приміщень №02/14-512 від 05 червня 2014 року; копії документів щодо отримання відповідної освіти та кваліфікації наступних робітників: Дехтяренко Н.В. (головний геодезист) та Козуб М.В. (електрозварник ручного зварювання)..,Ільченко О.С( бетоняр),Лазаренко В.О.( арматурник) В підтвердження наявності відповідної освіти та кваліфікації робітників, зазначених у довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, на що надавався гарантійний лист № 71 від 11.03.2020р. в складі тендерної пропозиції, надаємо підтвердження відповідної освіти та кваліфікації робітників всіх працівників які зазначені у Довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації. На відповідність умов Додатку 5 Тендерної документації вимагалося «Наявність в Учасника приміщень (складських та офісних), транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання та інструментів, що зазначені у довідці, має бути документально підтверджена шляхом надання відповідних первинних документів (свідоцтва про право власності, договори або видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо).». Учасник в складі тендерної пропозиції надано договір оренди нежитлових приміщень від 05.04.2014 року № 02/14-512, який оприлюднений не в повному обсязі, а саме Розділи 3,4 і 5, а також акт приймання –передачі, який свідчить про наявність відповідних приміщень. На підтвердження наявності договору оренди в повній редакції додаємо до цього листа відповідну скан-копію. ( файл в форматі PDF додається.) В подальшій роботі будемо дотримуватись вимог діючого законодавства. Додатки : Копії документів щодо отримання відповідної освіти та кваліфікації : Діхтяренко Н.В.( головний геодезист); Козуб М.В.(електрозварник ручного зварювання); Ільченко О.С.( бетоняр);, Лазаренко В.О.(арматурник); Копія договору оренди нежитлових приміщень від 05.04.2014 року № 02/14-512 з додатками ;

2020-04-28 15:25:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОКОН УКРАЇНА" 66 155 603,13
UAH з ПДВ
66 155 603,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛЬНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" 66 190 000,00
UAH з ПДВ
66 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 11:06
Електронний підпис
23 березня 2020 11:05
Довідки.pdf
18 березня 2020 13:41
Електронний підпис
12 березня 2020 10:07
Електронний підпис
12 березня 2020 10:04
04.7_План фінансування.pdf
12 березня 2020 10:04
05_банківська гарантія.rar
12 березня 2020 10:04
15_Інші документи.pdf
12 березня 2020 10:04
12.13_Храм Лист-відгук.pdf
12 березня 2020 10:04
12.12_Храм АВР 2018-2019 роки.pdf
12 березня 2020 10:04
12.11_Храм Договір, ДУ 1-16.pdf
12 березня 2020 10:04
12.10_Лепсе Лист-відгук.pdf
12 березня 2020 10:04
12.9_Лепсе АВР 2018 рік.pdf
12 березня 2020 10:04
12.8_Лепсе АВР 2017 рік.pdf
12 березня 2020 10:04
12.3_Лепсе АВР 2014 рік.pdf
12 березня 2020 10:04
12.2_Лепсе Договір.pdf
12 березня 2020 10:04
04.6_Календарний графік.pdf
12 березня 2020 10:04
04.5_Відомість ресурсів.pdf
12 березня 2020 10:04
04.4_Локальні кошториси.pdf
12 березня 2020 10:04
04.3_Пояснювальна записка.pdf
12 березня 2020 10:04
04.1_Договірна ціна.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 10:12
Статутні док-ти СІМ.pdf
12 березня 2020 10:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 березня 2020 10:12
ПАКТ ЩОДО ДОТРИМАННЯ.pdf
12 березня 2020 10:12
ПАКТ ПРО ЗГОДУ.pdf
12 березня 2020 10:12
Дозвільна док-ція СІМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОКОН УКРАЇНА"

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОКОН УКРАЇНА"
#32302931
Переможець 66 155 603,13
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОКОН УКРАЇНА"
#32302931
66 155 603,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 17:37
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
11 травня 2021 17:36
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:40
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
12 квітня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 10:18
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
24 лютого 2021 10:14
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:13
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:06
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:31
Договор .pdf укладений
06 квітня 2020 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4,ч5 ст.41 Закону України " Про публічні закупівлі " та у звязку із поширенням епідемії COVID-19 та запровадженням обмежувальних заходів в Україні внести зміни в п.18 Договору та викласти його внаступній редакції " 18.1. Цей договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюціїї ЄІБ " без заперечень" і діє до 31.03.2021 р , а у частині виконання зобовязань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобовязань за цим Договором "
Номер договору про закупівлю: № 249
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись стяттями 651,653-654 ЦКУ, відповідно доп4,ч.5ст 41 Закону України " Про публічні закупівлі Сторони домовилися Додаток "2 Календарний графік, Додаток №3 План фінансування викласти в новій редакції що додається "
Номер договору про закупівлю: № 249
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)1. Керуючись статтями 651, 653-654 Цивільного кодексу України, відповідно до п.4, ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися п. 18.1. Договору викласти в наступній редакції: «18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 30.10.2021 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Додаток № 2 Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції, що додається. 3. Додаток № 3 План фінансування виконаних робіт викласти в новій редакції, що додається. 4. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її обома Сторонами та скріплення печатками і є невід¢ємною частиною договору. 5. Керуючись ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони домовилися, що умови, передбачені цією Додатковою угодою застосовуються до правовідносин, що склалися між сторонами, починаючи з 24.02.2021р. 6. Дану Додаткову угоду викладено українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: № 249
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись статтями 651, 653-654 Цивільного кодексу України, відповідно п. 17.1. Договору та у зв’язку з відкриттям нових розрахункових рахунків Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а також всіх Додатків до Договору, виклавши реквізити Замовника в наступній редакції: Відділ освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області код ЄДРПОУ 41845351 92800, Луганська обл., смт. Біловодськ, вул. Центральна, 103 Телефон/факс: (06466) 9-26-97 р\р UA418201720344251029126027763 в ДКС України м. Київ, МФО 820172 2. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її обома Сторонами та скріплення печатками і є невід¢ємною частиною договору. 3. Керуючись ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони домовилися, що умови, передбачені цією Додатковою угодою застосовуються до правовідносин, що склалися між сторонами, починаючи з 12.04. 2021 р. 4. Дану Додаткову угоду викладено українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: № 249
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4, ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 17.1. Договору, статей 651, 653-654 Цивільного кодексу України, Сторони домовилися п. 18.1. Договору викласти в наступній редакції: «18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.03.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: № 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML