Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3»
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000978-c 78c17c580ec84d50b79f7c47058713a8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Будченко

+380442993565 budchenko@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Контактна особа: Віталій Будченко
+380442993565
budchenko@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пунктів 2, 5 частини другої статті 35 Закону, в зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, а також в зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи обґрунтовується наступним.
Відповідно до експертного висновку ПрАТ «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «ДІПРОЗВ’ЯЗОК» № 10557 стосовно закупівлі Держгеокадастром послуг з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3», код за ДК 021:2015 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» на 2020 рік, ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» має виключні майнові права на комп’ютерну програму «АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3» та має виключне право вносити зміни в її вихідний код. Вказане також підтверджується рішенням Державної служби інтелектуальної власності України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір (реєстраційний номер 2996 від 21.06.2016 року), договором про передачу виключних майнових прав на комп’ютерну програму «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3» від 28.12.2019 № 002/2019 між ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» та ФО-П МІРКО С.О. та договором про передачу виключних майнових прав на комп’ютерну програму «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3» від 28.12.2019 № 2/3-19дпк між ФО-П МІРКО С.О. та ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ», та свідчить про відсутність конкуренції з технічних причин на надання Послуг, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ», за відсутності при цьому альтернативи.
Комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу до «АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3», виробництва ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», як програмно-технічне ядро комплексної системи захисту інформації в ITC класу «2» та класу «3» з рівнем гарантії Г-2 для обробки відкритої, конфіденційної службової та таємної інформації, відповідає вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні, що підтверджено Експертним висновком Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28 квітня 2017 року № 717 (дійсний до 28.04.2020 р.).
Система електронного документообігу «Автоматизована системи управління документами «ДОК ПРОФ 3», виробництва ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», була успішно протестована на взаємодію з Єдиною державною системою обміну електронними документами (ЄДСОЕД), що підтверджено сертифікатом, виданим Державним агентством з питань електронного урядування України від 16.12.2016 року.
Досвід роботи Держгеокадастру з ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» складає понад 8 років. З 2004 року авторами та розробниками комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ» впроваджено рішень щодо управління електронним документообігом у більше ніж 30-ти підприємствах та організаціях, серед яких і в Держгеокадастрі.
В 2013 році фахівцями ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» були виконані роботи по впровадженню системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ» в Держгеокадастрі, а саме:
- інсталяція Oracle Grid Infrastructure та СУБД Oracle для налаштування роботи Oracle RAC;
- інсталяція компоненти «Сервер» програмного забезпечення;
- розгортання еталонної схеми бази даних;
- налагодження резервного копіювання еталонної схеми;
- інсталяція компоненти «Клієнт» програмного забезпечення на 6000 робочих місць;
- розроблені відео-інструкції по роботі з програмним забезпеченням;
- поведені групові навчання співробітників згідно попередньо визначеними ролями;
- поведена конвертація даних з попередньої системи документообігу;
- інтегровано програмне забезпечення з крипто-бібліотекою для реалізації використання електронно-цифрового підпису;
- розроблені та впроваджені друковані шаблони документів та звіти;
- створена можливість обміну електронними зразками документів із зовнішніми структурами в форматі .PDF.
Система електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ» об’єднала більше 540 територіальних органів (центральний апарат, головні управління та районні територіальні органи) та близько 7000 користувачів. Кожний з територіальних органів працює в окремій схемі та взаємодіє з іншими територіальними органами Держгеокадастру з використанням єдиного формату обміну даними, що впроваджується в органах державної влади відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20 жовтня 2011 року № 1207 «Про вимоги до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади. Формат електронного повідомлення».
В 2013 році фахівцями ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» був створений механізм інтеграції системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ» з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ чи СЕВ № 1) на базі єдиного формату обміну. Також в 2013 році фахівцями ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» були виконані роботи з інтеграції «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ» з Єдиною державною системою обміну електронними документами (ЄДСОЕД чи СЕВ № 2) та виконаний комплекс робіт з впровадження системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ» на замовлення Держгеокадастру, серед яких:
- автоматизація підготовки та реєстрації проектів наказів СГ;
- автоматичне створення та передача на Портал деперсоналізованого примірника наказів СГ;
- розробка функціоналу з візування проектів документів між територіальними підрозділами з направленням проекту для перегляду відповідальній особі та поверненням результату візування до автора проекту документа;
- надання періодичної зведеної статистичної інформації стосовно виконавської дисципліни: звернення громадян, підготовка проектів документів тощо.
В 2016 році в рамках виконання постанови Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2016 року № 580 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадженням принципу екстериторіальності погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки територіальними органами Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру» запущений проект автоматичного розподілу по екстериторіальному погодженню землевпорядної документації проектів землеустрою на експертів Держгеокадастру на базі комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3».
В 2017 році ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» для Держгеокадастру були виконані роботи по запуску електронних послуг, а саме: он-лайн замовлення витягу про нормативну грошову оцінку землі; оприлюднення даних щодо розпорядження землями.
Вказаними електронними послугами можливо скористатись в тому числі завдяки інтеграції комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» з Порталом Держгеокадастру та Публічною кадастровою картою України.
В 2018 – 2019 роках фахівцями ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» було впроваджене рішення по переведенню матеріалів Державного фонду документації із землеустрою в електронний (цифровий) вигляд на базі комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ», а також здійснювалось супроводження системи ДОК ПРОФ для структурних підрозділів Держгеокадастру та користувачів, виконувалися роботи по супроводженню СУБД Оracle та серверного обладнання, на якому була розгорнута система ДОКПРОФ.
Для забезпечення сталого функціонування, комплексного та фахового обслуговування система електронного документообігу на базі комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ» потребує високого рівня обізнаності фахівців, що здійснюють її технічну підтримку.
ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» на сьогодні має виключні майнові права на комп’ютерну програму «АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3» та має виключне право вносити зміни в вихідний код комп’ютерної програми на підставі договору про передачу виключних майнових прав на комп’ютерну програму «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3» № 2/3-19дпк від 28.12.2019 р., укладеного між ФОП Мірко С.О. та ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ».
Зміна надавача послуг з технічної підтримки функціонування системи електронного документообігу може призвести до несумісності програмного забезпечення, що буде розроблятися, з наявним програмним забезпеченням, суттєвих додаткових витрат бюджетних коштів, виникнення проблем технічного характеру, пошкодження та втрати бази даних, накопиченої в результаті багаторічної роботи, оскільки оновлення та зміни в програмному забезпеченні, заміна елементів апаратної частини системи можуть бути виконані лише розробниками чи уповноваженими на це кваліфікаційними фахівцями, що знають побудову, принципову та функціональну організацію системи та мають виключне право вносити зміни в вихідний код комп’ютерної програми.
Результати експертного висновку ПрАТ «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «ДІПРОЗВ’ЯЗОК» № 10557 вказують на недоцільність зміни надавача послуг з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3» та підтверджують наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 35 Закону.
Зважаючи на наявність обґрунтованих підстав, керуючись положеннями частини першої статті 12 Закону, Держгеокадастр має право вибрати та застосувати переговорну процедуру закупівлі Послуг на підставі пункту 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 11:25
Оскарження наміру укласти договір: 08 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту наданих послуг. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця). Акт наданих послуг складається Виконавцем за розрахунковий період та надається Замовнику в кількості двох оригінальних примірників Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

26 лютого 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 11:23
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
#43335257
Переможець 192 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
#43335257
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 11:43
Договір № 22-Г ДОК-ПРОФ.pdf укладений
10 березня 2020 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 192 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 000,00 UAH)