Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 2 КНП КМР «ЦПМСД № 3» за адресою: вул. Залізняка, 1, м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Очікувана вартість
10 413 684,80 UAH
UA-2020-02-26-000968-b dfa62e2798014430a440da52eb754ecd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 20:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:46
Очікувана вартість: 10 413 684,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104 136,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 шт. (робота). Обсяг закупівлі робіт передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 2 КНП КМР «ЦПМСД № 3» за адресою: вул. Залізняка, 1, м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Залізняка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 04 грудня 2019 року № 1070, може здійснити попередню оплату (протягом 10 днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. на поточний рік даного договору. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 22:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 20:40
Додаток 1.pdf
26 лютого 2020 20:40
Додаток 2.pdf
26 лютого 2020 20:40
Додаток 3.pdf
26 лютого 2020 20:40
Додаток 4.pdf
26 лютого 2020 20:40
Додаток 5.pdf
26 лютого 2020 20:40
ТД 2 будівництво амбулаторії по вул.Залізняка 1_гарантія 50 тис._сума 10.413.684.80.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи
Дата подання: 28 лютого 2020 16:13
Дата відповіді: 28 лютого 2020 17:39
Доброго дня підкажіть будь ласка, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та док-ти що містять тех опис завантажуються в об'єднаному файлі чи два окремих файла?
Відповідь: Добрий день! Одним.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-000968-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 31 березня 2020 08:33
вимога
Вимога

Відповідно до протоколу № 72 від 23.03.2020 розгляду тендерних пропозицій Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
UA-2020-02-26-000968-b), тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради (далі – Замовник) визнано переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" по «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 2 КНП КМР «ЦПМСД № 3» за адресою: вул. Залізняка, 1, м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, рішення Замовника щодо визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" підлягає скасуванню з наступних підстав.
Так, преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно із п. 29 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до із п. 30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно із ч. 1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»", зазначаємо що в ії складі документи надані з порушенням вимог замовника вказаних в тендерній документації щодо проведення відкритих торгів, а саме:

1. Відповідно до додатку 1 тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вказано що: У разі зазначення в графі транспортного засобу необхідно обов’язково вказати його реєстраційний номер . В довідці ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" відсутні ці данні.
Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.

2. Відповідно до тендерної документації у Розділі «Інструкція з підготовки тендерної документації» в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовником вимагалося для підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається довідка в довільній формі, яка містить інформацію про застосування заходів із захисту довкілля, а також надається сканована копія чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами. ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" надав договір №184/20-і від 10 лютого 2020 на надання послуг по знешкодженню твердих побутових відходів з Комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Комунальник», цей договір діє до 31 грудня 2020 року без умов пролонгації. А строк виконання робіт по закупівлі «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 2 КНП КМР «ЦПМСД № 3» за адресою: вул. Залізняка, 1, м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) до 31.12.2021.

Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
3. Відповідно до розділу «Оцінка тендерної пропозиції» пункту 2 «Інша інформація» замовником вимагалося надати Сканкопію оригіналу установчого документу (установчий акт, статут та опис до нього, засновницький договір, положення, або ін.) (за наявності) (для юридичних осіб). ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" надав опис до статуту довільної форми завіривши його підписом в печаткою товариства з інформацією про кількість аркушів.
Опис до статуту повинен видаватися державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус. Повноваження державного реєстратора регулюються ст. 6 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». З обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів. В довідці довільної форми ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" навіть не було вказано цього коду. Тож інформація в документі Опис до статуту товариства не містить ніякої обов’язкової інформації.
Тому враховуючи вище викладене вважаємо що ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" не виконав вимогу замовника і надав статут товариства без опису до нього.

Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.

4. На вимогу замовника відповідно до додатку 1 тендерної документації, а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" надав як аналогічний договір 1/2019Т від 25.06.2019 з Комунальним не комерційним підприємством Кам’янської міської ради «Міська лікарня №9» в якому сума договору більша ніж сума актів виконаних робіт. Ніяких протоколів на зменшення ціни надано не було.

Тому це є суттєвою помилкою та не відповідністю умовам замовника. Та підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.

Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" підлягає відхиленню як така, що не відповідає Тендерній документації.

На підставі викладеного, та відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
- відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" як таку, що не відповідає Тендерній документації;
- скасувати рішення тендерного комітету (ПРОТОКОЛ № 72 від 23.03.2020 РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ) щодо визнання переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ "Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»" по закупівлі «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 2 КНП КМР «ЦПМСД № 3» за адресою: вул. Залізняка, 1, м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 15:17
вимога Учасника – ТОВ "Афінацентр" не підлягає задоволенню Замовником, оскільки тендерна пропозиція Переможця відповідає вимогам тендерної документації

Документи подані скаржником

31 березня 2020 08:32
вимога.pdf

Документи

03 квітня 2020 15:17
SCAN0118.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-15-000006 ● 41cb8ed75b224292aa2326206b50f8d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2021 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.11.2021 № 566

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.11.2021 № 566

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2020-02-26-000968-b 26.02.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Камянської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-16 16:56:58

Про надання пояснень

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-19 23:41:18

відповідь на запит надано в окремому файлі

відповідь на запит надано в окремому файлі

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-24 13:18:34

2 _Про надання пояснень

Питання 2 у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-29 22:08:02

відповідь на запит моніторингу

У межах проведення моніторингу закупівлі інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-26-000968-b надаємо пояснення окремим документом у вкладені.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, розірвати договір від 03.04.2020 №460-20 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання раніше зазначеного 07.12.2021 року між Замовником та Підрідником укладене додаткову угоду №7 про розірвання даного договору керуючись ст. 651 ЦКУ. Замовником усунено порушення в спосіб зазначений у Висновку за результатами моніторингу.

2021-12-09 17:55:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Афінацентр" 9 992 116,80
UAH з ПДВ
9 992 116,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД" 10 413 680,00
UAH з ПДВ
10 413 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хотей АС" 10 413 684,80
UAH з ПДВ
10 413 684,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 09:15
Електронний підпис
13 березня 2020 09:09
2 Док-ти2.pdf
13 березня 2020 09:09
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
13 березня 2020 09:09
Док-ти3.pdf
13 березня 2020 09:09
Док-ти1.pdf
13 березня 2020 09:09
138.imd

Публічні документи

13 березня 2020 09:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД"

ТОВ "Хотей АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 9 992 116,80
UAH з ПДВ
23 березня 2020 12:52
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД"
#41485046
Переможець 10 413 680,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 13:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

23 березня 2020 12:51
Електронний підпис
23 березня 2020 12:49
SCAN0140.PDF
16 березня 2020 12:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД" #41485046

№ рішення у справі

54/44-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД"
#41485046
10 413 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 17:51
SCAN0009.PDF укладений
09 грудня 2021 17:50
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:24
SCAN0081.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 15:09
д.у. 5 від 01.12.20 Залізняка_1.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:11
SCAN0072.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 11:46
SCAN0088.PDF зміни до договору
24 липня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 16:12
SCAN0068.PDF зміни до договору
16 липня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 21:17
Д.у. 2.PDF зміни до договору
10 липня 2020 21:15
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 16:06
Д.у.1 Залізняка_1.PDF зміни до договору
13 квітня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:34
SCAN0124.PDF укладений
03 квітня 2020 15:32
SCAN0123.PDF укладений
03 квітня 2020 15:32
SCAN0122.PDF укладений
03 квітня 2020 15:32
SCAN0121.PDF укладений
03 квітня 2020 15:32
SCAN0120.PDF укладений
03 квітня 2020 15:31
SCAN0119.PDF укладений
03 квітня 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення механічної помилки та керуючись п. 11.1. Розділу XІ. Інші умови Договору № 460-20 від 03.04.2020 уклали цю Додаткову Угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 4.5. Розділу IV. «Порядок здійснення оплати» в новій редакції: «4.5. Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 04 грудня 2019 року № 1070, може здійснити попередню оплату (протягом 10 днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. на поточний рік даного договору, попередня оплата надається одним платежом. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення.» 2. По тексту Договору № 460-20 від 03.04.2020 та додатків до нього назву ТОВ «БРГЖ» та ТОВ «БРГ «Житлобуд» читати як ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА "ЖИТЛОБУД". 3. Пункт 1 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» викласти в новій редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить - 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн.), з них: • на 2020 рік – 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.). • на 2021 рік – 10 363 680 грн. 26 коп. (десять мільйонів триста шістдесят три тисячі шістсот вісімдесят гривень 26 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1727280,04 грн.).» 4. Викласти п. 10.1. Розділу X. «Строк дії договору» в новій редакції «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.12.2021.» 5. Викласти Додаток «Титул» до Договору № 460-20 від 03.04.2020 у новій редакції, що додається. Обсяг закупівлі після внесення змін не змінюється
Номер договору про закупівлю: 460-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи факт збільшення кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 460-20 від 03.04.2020, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн.), з них: Сума на 2020 рік становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 10 363 680 грн. 26 коп. (десять мільйонів триста шістдесят три тисячі шістсот вісімдесят гривень 26 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1727280,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» Сума на 2021 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.) 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн)., з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 10 363 680 грн. 26 коп. (десять мільйонів триста шістдесят три тисячі шістсот вісімдесят гривень 26 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1727280,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору № 460-20 від 03.04.2020 викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн.), з них: Сума на 2020 рік становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн., з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 10 363 680 грн. 26 коп. (десять мільйонів триста шістдесят три тисячі шістсот вісімдесят гривень 26 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1727280,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» Сума на 2021 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.) 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн., з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 10 363 680 грн. 26 коп. (десять мільйонів триста шістдесят три тисячі шістсот вісімдесят гривень 26 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1727280,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ»». 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» до договору № 460-20 від 03.04.2020 в новій редакції, що додається. 4. З п.12.1 Розділу ХІІ. «Додатки до договору» виключити вираз «титул». 5. Викласти п. 5.1. Розділу V. «Строки виконання робіт» в наступній редакції: «5.1. Строк початку робіт: з 07.07.2020 року». Обсяг закупівлі не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 460-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п. 5.2. договору. Обсяг закупівлі не змінюється
Номер договору про закупівлю: 460-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток 4 у новій редакції. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 460-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 460-20 від 03.04.2020, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн.), з них: Сума на 2020 рік становить – 9 539 575 грн. 98 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 98 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 929,33 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 489 576 грн. 24 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 24 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 596,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» Сума на 2021 рік становить – 874 104 грн. 02 коп. (вісімсот сімдесят чотири тисячі сто чотири гривні 02 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 145 684,00 грн.) 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 9 539 575 грн. 98 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 98 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 929,33 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 489 576 грн. 24 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 24 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 596,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору № 460-20 від 03.04.2020 викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн.), з них: Сума на 2020 рік становить – 9 539 575 грн. 98 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 98 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 929,33 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 489 576 грн. 24 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 24 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 596,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» Сума на 2021 рік становить – 874 104 грн. 02 коп. (вісімсот сімдесят чотири тисячі сто чотири гривні 02 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 145 684,00 грн.) 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 9 539 575 грн. 98 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 98 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 929,33 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 489 576 грн. 24 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 24 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 596,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ»». 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» до договору № 460-20 від 03.04.2020 в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 460-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 460-20 від 03.04.2020, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт п. 5.2. Розділу V. «Строки виконання робіт» читати в новій редакції: «5.2. Строк виконання робіт: до 31.12.2021 року» та пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн.), з них: Сума на 2020 рік становить – 9 539 575 грн. 98 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 98 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 929,33 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 489 576 грн. 24 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 24 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 596,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» Сума на 2021 рік становить – 874 104 грн. 02 коп. (вісімсот сімдесят чотири тисячі сто чотири гривні 02 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 145 684,00 грн.) 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 9 539 575 грн. 98 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 98 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 929,33 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 489 576 грн. 24 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 24 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 596,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору № 460-20 від 03.04.2020 викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн.), з них: Сума на 2020 рік становить – 9 539 575 грн. 98 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 98 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 929,33 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 489 576 грн. 24 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 24 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 596,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» Сума на 2021 рік становить – 874 104 грн. 02 коп. (вісімсот сімдесят чотири тисячі сто чотири гривні 02 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 145 684,00 грн.) 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 9 539 575 грн. 98 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 98 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 929,33 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 489 576 грн. 24 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 24 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 596,04 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ»». 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» до договору № 460-20 від 03.04.2020 в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 460-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): по факту частини виконання робіт у 2020 році та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 460-20 від 03.04.2020, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн.), з них: Сума на 2020 рік становить – 9 537 901 грн. 59 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять сім тисяч дев’ятсот одна гривня 59 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 650,26 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 487 901 грн. 85 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят сім тисяч дев’ятсот одна гривня 85 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 316,97 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» Сума на 2021 рік становить – 875 778 грн. 41 коп. (вісімсот сімдесят п’ять тисяч сімсот сімдесят вісім гривень 41 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 145963,07 грн.) 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 9 537 901 грн. 59 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять сім тисяч дев’ятсот одна гривня 59 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 650,26 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 487 901 грн. 85 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят сім тисяч дев’ятсот одна гривня 85 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 316,97 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору № 460-20 від 03.04.2020 викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 10`413`680 грн. 00 коп. (десять мільйонів чотириста тринадцять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 735 613,33 грн.), з них: Сума на 2020 рік становить – 9 537 901 грн. 59 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять сім тисяч дев’ятсот одна гривня 59 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 650,26 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 487 901 грн. 85 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят сім тисяч дев’ятсот одна гривня 85 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 316,97 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» Сума на 2021 рік становить – 875 778 грн. 41 коп. (вісімсот сімдесят п’ять тисяч сімсот сімдесят вісім гривень 41 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 145963,07 грн.) 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 9 537 901 грн. 59 коп. (дев’ять мільйонів п’ятсот тридцять сім тисяч дев’ятсот одна гривня 59 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 589 650,26 грн.), з них: - 49 999 грн. 74 коп. (сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 74 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 8333,29 грн.) – кошти міського бюджету - 9 487 901 грн. 85 коп. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят сім тисяч дев’ятсот одна гривня 85 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 581 316,97 грн.) – за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» до договору № 460-20 від 03.04.2020 в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 460-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 537 901,59
UAH (в тому числі ПДВ 1 589 650,26 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано за згодою сторін керуючись ст. 651 ЦКУ