Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко
Очікувана вартість
91 200,00 UAH
UA-2020-02-26-000962-a ● 5e575a257d384574bd4339b3fb724f69
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий позаміський заклад оздоровлення та відпочинку "Променистий" Міністерства внутрішніх справ України |
Код ЄДРПОУ: | 23314600 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Вокзальна, 123 |
Контактна особа: |
Кременчук Галина Йосипівна 380975799060 promenistiy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 91 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 456,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3800 літр
Молоко 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, Вокзальна, 123
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2020 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 16:41 |
Інформація (додаток)-Молоко_.doc |
28 лютого 2020 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 лютого 2020 16:41 |
Інформація (додаток)-Молоко_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 27 лютого 2020 08:51
Дата відповіді: 27 лютого 2020 09:26
Доброго дня шановний Замовнику!!!! Чи буде розглядатися пропозиція Молоко пастеризоване 2,5 %, (5 діб), 1 літр, пюр-пак? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Так, розгляд можливий.
Технічні вимоги
Дата подання: 27 лютого 2020 08:52
Дата відповіді: 27 лютого 2020 09:23
Доброго дня!!!! Чи буде розглядатися пропозиція Молоко пастеризоване 2,5 %, пл, 1 літр термін реалізації 72 години (3 доби)? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Ні, термін реалізації має бути 5 (п'ять) діб.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000962-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 27 лютого 2020 10:57
Вимога
Доброго дня! Згідно п. 4.12. Тендерної документації Ви вимагаєте Витяг з Державного реєстру потужностей стосовно приміщень та автомобільного транспорту, що буде задіяний для постачання продукції.
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отриманя експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Вимагаємо внести зміни до п. 4.12. ТД, зазначивши наступним чином: надати скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі.
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей у учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отриманя експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Вимагаємо внести зміни до п. 4.12. ТД, зазначивши наступним чином: надати скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі.
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей у учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 16:46
Внесено зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000962-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 27 лютого 2020 12:13
Кваліфікаційні критерії
Шановний Замовнику, в ІНФОРМАЦІЇ про закупівлю товарів за державні кошти по системі ProZorro в пункті 4.10. та 4.11. Ви Вимагаєте Кольорові скан-копії оригіналів сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 та ДСТУ ISO 9001:2015 та документів, що підтверджують їх постійну дію на підприємстві не менше трьох років.
Ми вважаємо, що дана вимога Замовника про надання вказаних вище сертифікатів саме за три роки є дискримінаційною, незаконною і такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного: 1) Відповідно до ДСТУ ISO 9001, вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Аналогічне твердження, продубльовано у Вступі до діючого ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), згідно якого цей стандарт можуть застосовувати сторони. Тобто, він також носить виключно рекомендаційний характер, але не є обов’язковим у господарській діяльності учасників. Виходячи з викладеного вище, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі, зокрема нашої компанії. Вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України. Така правова позиція щодо національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України. Аналогічно вимога стосується ДСТУ ISO 22000:2007 - Сертифікацію системи управління безпечністю харчових продуктів підприємства, що здійснюють на добровільній основі, з метою демонстрації її відповідності нормативним вимогам, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників, споживачів та органів контролю. На підставі зазначеного, враховуючи вимоги діючого законодавства і нормативно- правових актів, зазначених у даній скарзі, просимо Замовника внести зміни до оголошення і виключити з переліку документів, обов’язкових до надання учасниками у складі пропозицій, обмеження а саме: Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та документів, що підтверджують його постійну дію на підприємстві не менше трьох років та Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007) та документів, що підтверджують його постійну дію на підприємстві не менше трьох років. . Також додаємо копію рішення постійно діючої комісії АМК України № 357-р/пк-ск від 15.03.2013р.
Розгорнути
Згорнути
Ми вважаємо, що дана вимога Замовника про надання вказаних вище сертифікатів саме за три роки є дискримінаційною, незаконною і такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного: 1) Відповідно до ДСТУ ISO 9001, вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Аналогічне твердження, продубльовано у Вступі до діючого ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), згідно якого цей стандарт можуть застосовувати сторони. Тобто, він також носить виключно рекомендаційний характер, але не є обов’язковим у господарській діяльності учасників. Виходячи з викладеного вище, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі, зокрема нашої компанії. Вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України. Така правова позиція щодо національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України. Аналогічно вимога стосується ДСТУ ISO 22000:2007 - Сертифікацію системи управління безпечністю харчових продуктів підприємства, що здійснюють на добровільній основі, з метою демонстрації її відповідності нормативним вимогам, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників, споживачів та органів контролю. На підставі зазначеного, враховуючи вимоги діючого законодавства і нормативно- правових актів, зазначених у даній скарзі, просимо Замовника внести зміни до оголошення і виключити з переліку документів, обов’язкових до надання учасниками у складі пропозицій, обмеження а саме: Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та документів, що підтверджують його постійну дію на підприємстві не менше трьох років та Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007) та документів, що підтверджують його постійну дію на підприємстві не менше трьох років. . Також додаємо копію рішення постійно діючої комісії АМК України № 357-р/пк-ск від 15.03.2013р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 16:48
Вимога розглянута, внесені зміни в документацію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" #21505980 |
Переможець |
87 324,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 15:15
|
дог 6 молоко.pdf | укладений |
16 березня 2020 15:12
|