Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
91 200,00 UAH
UA-2020-02-26-000962-a 5e575a257d384574bd4339b3fb724f69
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кременчук Галина Йосипівна

380975799060 promenistiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий позаміський заклад оздоровлення та відпочинку "Променистий" Міністерства внутрішніх справ України
Код ЄДРПОУ: 23314600
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Вокзальна, 123
Контактна особа: Кременчук Галина Йосипівна
380975799060
promenistiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 15:00
Очікувана вартість: 91 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 456,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3800 літр
Молоко 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Вокзальна, 123
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 16:41
Інформація (додаток)-Молоко_.doc
28 лютого 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 16:41
Інформація (додаток)-Молоко_.doc
26 лютого 2020 12:37
Інформація (додаток)-Молоко_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 27 лютого 2020 08:51
Дата відповіді: 27 лютого 2020 09:26
Доброго дня шановний Замовнику!!!! Чи буде розглядатися пропозиція Молоко пастеризоване 2,5 %, (5 діб), 1 літр, пюр-пак? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Так, розгляд можливий.
Технічні вимоги
Дата подання: 27 лютого 2020 08:52
Дата відповіді: 27 лютого 2020 09:23
Доброго дня!!!! Чи буде розглядатися пропозиція Молоко пастеризоване 2,5 %, пл, 1 літр термін реалізації 72 години (3 доби)? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Ні, термін реалізації має бути 5 (п'ять) діб.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-000962-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 27 лютого 2020 10:57
Вимога
Доброго дня! Згідно п. 4.12. Тендерної документації Ви вимагаєте Витяг з Державного реєстру потужностей стосовно приміщень та автомобільного транспорту, що буде задіяний для постачання продукції.
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отриманя експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.

Вимагаємо внести зміни до п. 4.12. ТД, зазначивши наступним чином: надати скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі.
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей у учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 16:46
Внесено зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000962-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 27 лютого 2020 12:13
Кваліфікаційні критерії
Шановний Замовнику, в ІНФОРМАЦІЇ про закупівлю товарів за державні кошти по системі ProZorro в пункті 4.10. та 4.11. Ви Вимагаєте Кольорові скан-копії оригіналів сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 та ДСТУ ISO 9001:2015 та документів, що підтверджують їх постійну дію на підприємстві не менше трьох років.
Ми вважаємо, що дана вимога Замовника про надання вказаних вище сертифікатів саме за три роки є дискримінаційною, незаконною і такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного: 1) Відповідно до ДСТУ ISO 9001, вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якістю. Вимоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Аналогічне твердження, продубльовано у Вступі до діючого ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), згідно якого цей стандарт можуть застосовувати сторони. Тобто, він також носить виключно рекомендаційний характер, але не є обов’язковим у господарській діяльності учасників. Виходячи з викладеного вище, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі, зокрема нашої компанії. Вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України. Така правова позиція щодо національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України. Аналогічно вимога стосується ДСТУ ISO 22000:2007 - Сертифікацію системи управління безпечністю харчових продуктів підприємства, що здійснюють на добровільній основі, з метою демонстрації її відповідності нормативним вимогам, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників, споживачів та органів контролю. На підставі зазначеного, враховуючи вимоги діючого законодавства і нормативно- правових актів, зазначених у даній скарзі, просимо Замовника внести зміни до оголошення і виключити з переліку документів, обов’язкових до надання учасниками у складі пропозицій, обмеження а саме: Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та документів, що підтверджують його постійну дію на підприємстві не менше трьох років та Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007) та документів, що підтверджують його постійну дію на підприємстві не менше трьох років. . Також додаємо копію рішення постійно діючої комісії АМК України № 357-р/пк-ск від 15.03.2013р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 16:48
Вимога розглянута, внесені зміни в документацію.

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 12:13
рішення АМКУ ІСО.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 87 324,00
UAH з ПДВ
87 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 17:43
Електронний підпис
03 березня 2020 17:42
15.ДСТУ ISO 9001_ФАВОР_ВСІ.pdf
03 березня 2020 17:42
24.Договір сан_вет_2020.pdf
03 березня 2020 17:42
30.Акт по 446 наказу Фавор .pdf
03 березня 2020 17:42
31.Акт по 447 наказу Фавор.pdf
03 березня 2020 17:42
9.Мед книжки 12.pdf
03 березня 2020 17:42
11.1.ВІДГУК СОЛОМ РУО 2019.pdf
03 березня 2020 17:42
5.Довідка ЄДПРОУ.pdf
03 березня 2020 17:42
11.Відгук Голос РУО-05.11.18.pdf
03 березня 2020 17:42
2.Витяг з ЄДР.pdf
03 березня 2020 17:42
12.3кв.2019 Ф1. Баланс.pdf
03 березня 2020 17:42
Загальне.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
Переможець 87 324,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 13:24

Документи

06 березня 2020 13:23
рішення молоко.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
87 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2020 13:23
рішення молоко.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 15:15
дог 6 молоко.pdf укладений
16 березня 2020 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 570,60
UAH (в тому числі ПДВ 95,10 UAH)