Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжозаморожена хек)
Очікувана вартість
1 694 611,62 UAH
UA-2020-02-26-000916-b 45064d1d7e1f4dd89336e1eb43e0f8cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+38 099 758 91 15 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+38 099 758 91 15
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:48
Очікувана вартість: 1 694 611,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 473,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24411 кг
Риба свіжозаморожена хек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі XVI цього Договору, за видатковою накладною та/або Актом та на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відсрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної; (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем. (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 18:05
проект договору продукти харчування.doc
26 лютого 2020 18:05
ТД Риба свіжозаморожена хек.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 28 лютого 2020 08:39
Дата відповіді: 28 лютого 2020 11:42
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: «Умовами тендерної документації, а саме Додаток 3 Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі* передбачено,
Товар має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно із заявками. Графік поставки – постачальник погоджує індивідуально з Структурними підрозділами, але не рідше одного разу на тиждень».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000053 ● b71a975d23bd404888d757dabbf41154
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
82 UA-2020-02-26-000916-b 26.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Буде проведено роботу щодо удосконалення тендерної документації з урахуванням зазначених зауважень та будуть вжиті заходи щодо з недопущення їх в подальшому.

2020-07-10 16:30:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 548 145,62
UAH з ПДВ
1 548 145,62
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 1 672 641,72
UAH з ПДВ
1 672 641,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 09:34
Електронний підпис
23 березня 2020 09:34
переможець_риба.pdf
17 березня 2020 19:39
Електронний підпис
17 березня 2020 19:39
цінова риба.pdf
11 березня 2020 21:04
Електронний підпис
11 березня 2020 21:04
якість риба.pdf
11 березня 2020 21:04
цінова риба.pdf
11 березня 2020 21:04
технічка риба.pdf
11 березня 2020 21:04
проект договору.pdf
11 березня 2020 21:04
персональні дані.pdf
11 березня 2020 21:04
мат база.pdf
11 березня 2020 21:04
згода з договором.pdf
11 березня 2020 21:04
довідка аналогічний.pdf
11 березня 2020 21:04
дизлокація.pdf
11 березня 2020 21:04
гарантійний лист дод 3.pdf
11 березня 2020 21:04
9. про підпис.pdf
11 березня 2020 21:03
8. пояснення установчі.pdf
11 березня 2020 21:03
7. ліцензування.pdf
11 березня 2020 21:03
6. повноваження.pdf
11 березня 2020 21:03
3 накладні всі оригінал.pdf
11 березня 2020 21:03
24. потужності.pdf
11 березня 2020 21:03
2. ст 17.pdf
11 березня 2020 21:03
19. оренда МАН.pdf
11 березня 2020 21:03
18. Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
11 березня 2020 21:03
18. довкілля.pdf
11 березня 2020 21:03
17. Витяг завірений 03.03.2020.pdf
11 березня 2020 21:03
16. санкції 2.pdf
11 березня 2020 21:03
15. санкції 1.pdf
11 березня 2020 21:03
14. про забезпечення.pdf
11 березня 2020 21:03
13. код оригінал.jpg
11 березня 2020 21:03
12. установчі оригінал.pdf
11 березня 2020 21:03
10. зразок підпису.jpg
11 березня 2020 21:03
1. довідка ч. 1 та ч. 2 ст 17.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 15:52
Електронний підпис
12 березня 2020 15:52
Електронний підпис
12 березня 2020 15:50
3. технічна частина.pdf
12 березня 2020 15:50
1.цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 1 548 145,62
UAH з ПДВ
20 березня 2020 13:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
1 548 145,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:22
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ ТН-203 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 14:38
Договір ЦОЗ_ТН-203.pdf укладений
08 квітня 2020 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.13.3. Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-203
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 661 318,55
UAH (в тому числі ПДВ 110 219,76 UAH)