Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аналізатор гематологічний автоматичний зі стартовим набором реактивів-код НК 024:2019 30847,автоматичний біохімічний аналізатор зі стартовим набором реактивів-код НК 024:2019 56667
Очікувана вартість
624 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000910-c ● 52fd4213a724485f8e1a6e97c47f444a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "ОКНЯНСЬКА ЦРЛ" ОКНЯНСЬКОЇ РР |
Код ЄДРПОУ: | 01998816 |
Місцезнаходження: | 67900, Україна , Одеська обл., смт. Окни (Красні Окни), вул.Больнична,40 |
Контактна особа: |
Куріпко Тетяна Сергіївна +380486122195 krokcrb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 624 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Аналізатор гематологічний автоматичний зі стартовим набором реактивів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67900, Україна, Одеська область, Окни, Больнична,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 30847 — Аналізатор крові / рН / електролітів / метаболітів
1 шт
Аналізатор біохімічний автоматичний зі стартовим набором реактивів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67900, Україна, Одеська область, Окни, Больнична,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 56667 — Біохімічний аналізатор метаболічного профілю IVD, портативний, автоматичний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються шляхом безготівкового розрахунку на розрахунковий рахунок згідно накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 11:13 |
ТД аналізатори.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000910-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ", Код ЄДРПОУ:23522853
Дата подання: 02 березня 2020 10:57
Обмеження конкуренції
Тендерна документація в пункті 4.5. (Аналізатор гематологічний автоматичний зі стартовим набором реактивів ) Додатку 1 місить вимогу до товару який може пропонуватися Учасником - виробництва США або країни Європи (окрім країн, на які накладено санкції) та в пуннкті 1 Загальна характеристика (Автоматичний біохімічний аналізатор зі стартовим набором реактивів) Додатку 1 місить вимогу до товару який може пропонуватися Учасником - Автоматичний біохімічний аналізатор виробництва США або країни Європи (окрім країн, на які накладено санкції).
Така вимога суттєво обмежує конкурентне середовище, що суперечить статтям 3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Слід зазначити, що даний товар може бути запропонований виробниками та їх дистриб’юторами з Японії, США, Південної Кореї, Китаю та країн Європи. Тому, виходячи, з об’єктивних обґрунтувань, просимо усунути дискримінаційну вимогу щодо країн виробництва, та не призводити до штучного звуження кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога суттєво обмежує конкурентне середовище, що суперечить статтям 3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Слід зазначити, що даний товар може бути запропонований виробниками та їх дистриб’юторами з Японії, США, Південної Кореї, Китаю та країн Європи. Тому, виходячи, з об’єктивних обґрунтувань, просимо усунути дискримінаційну вимогу щодо країн виробництва, та не призводити до штучного звуження кола учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2020 15:48
Замовник при здійсненні закупівель, керується принципами здійснення закупівель, відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
В частині 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” крім іншого зазначено -Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В технічному завданні до даної тендерної закупівлі відсутнє посилання на конкретну торговельну марку чи фірму виробника, при цьому документація містить вираз - аналог або еквівалент.
Тобто замовник всіляко заохочує компанії до прийняття участі в даній закупівлі та надає можливість пропонувати різні варіанти аналізаторів. Але зважаючи на те, що закупівля відбувається за державні кошти ми маємо ретельно стежити за якістю Товарів які закуповуються, у зв’язку з чим в технічному завданні прописується вимога до країни виробництва аналізаторів. Замовник провів аналіз ринку лабораторного обладнання і було виявлено достатню кількість аналізаторів виробництва США та країн Європи, тобто дана вимога не направлена на звуження кола учасників.
В частині 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” крім іншого зазначено -Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В технічному завданні до даної тендерної закупівлі відсутнє посилання на конкретну торговельну марку чи фірму виробника, при цьому документація містить вираз - аналог або еквівалент.
Тобто замовник всіляко заохочує компанії до прийняття участі в даній закупівлі та надає можливість пропонувати різні варіанти аналізаторів. Але зважаючи на те, що закупівля відбувається за державні кошти ми маємо ретельно стежити за якістю Товарів які закуповуються, у зв’язку з чим в технічному завданні прописується вимога до країни виробництва аналізаторів. Замовник провів аналіз ринку лабораторного обладнання і було виявлено достатню кількість аналізаторів виробництва США та країн Європи, тобто дана вимога не направлена на звуження кола учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Укр Мед Сервіс" #37992156 |
Переможець |
622 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 11:26
|
ДОГОВІР №47.pdf | укладений |
01 квітня 2020 11:26
|