Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт (Заміна вікон у Державному навчальному закладі «Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва» за адресою: провулок Куренівський,4 в Оболонському районі м. Києва)
Очікувана вартість
985 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000871-a ● f77b1b9cf8dd4c7499a7e4b08a093b27
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 05536751 |
Вебсайт: | http://cpotd.at.ua |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , м. Київ обл., м. Київ, провулок Куренівський, 4 |
Контактна особа: |
Луценко Юрій Олександрович 380444685245 6102120@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2020 11:36 |
Очікувана вартість: | 985 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (Заміна вікон у Державному навчальному закладі «Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва» за адресою: провулок Куренівський,4 в Оболонському районі м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Куренівський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 18:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2020 18:29 |
Зміни до ТД2.pdf | |
02 березня 2020 18:24 |
ТД поточка вікна (ЗІ ЗМІНАМИ)2.docx | |
02 березня 2020 10:39 |
Зміни до ТД.pdf |
02 березня 2020 18:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
02 березня 2020 18:29 |
Зміни до ТД2.pdf
|
||||
02 березня 2020 18:24 |
ТД поточка вікна (ЗІ ЗМІНАМИ)2.docx
|
||||
02 березня 2020 10:39 |
Зміни до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До розділу Кваліфікаційні вимоги.
Дата подання: 28 лютого 2020 16:39
Дата відповіді: 02 березня 2020 10:31
1. Замовник закупівлі ,п.п 2.4(Додаток 4) Таблиця № 1 вимагає надати наступні документи, а саме:2.4.-" Копії протоколів перевірки знань з охорони праці працівників, які будуть залучені до надання послуг:
- Безпечні методи та прийоми виконання робіт на висоті із використанням індивідуальних страхувальних засобів у відповідності до «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті».
- Безпечні методи та прийоми виконання робіт з інструментом та пристроями у відповідності до «Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями».
Надати копії протоколу(-ів), витягу з протоколу та копії посвідчень.", а п. 2.4 Таблиця № 2 вимагає надати : "Копію Дозволу на проведення вехолазних та скалелазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більшн над поверхнею грунту."
Наше підприємство, як потенційний учасник закупівлі, вважаємо дані вимоги незаконними та прописаними під певного учасника закупівлі, своє твердження обгрунтовуємо наступним : - Постановою Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Перелік видів робіт підвищеної небезпеки ( далі Перелік) зазначено у додатку 2 до даної постанови, викладено у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року № 48. Роботи , що становлять предмет Закупівлі згідно з оголошенням, відсутні у Переліку видів робіт підвищеної небезпеки(додаток 2 ), на виконання яких видається Дозвіл за формою згідно із Додатком 1 до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107.
На підтвердження відповідності Учасника вимогам з ОП та ТБ, Замовник, згідно діючого законодавства, може запросити " ДЕКЛАРАЦІЮ відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці за місцем виконання робіт", який видає територіальний орган Держпраці за результатами перевірки персоналу, обладнання , посвідчень учасника. В іншому випадкув закупівлі наявна корупційна складова і документація протизаконно прописується під певного учасника, що легко під час тендеру буден виявлено.
Просимо прибрати вище названі вимоги та діяти в межах законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До ТД буде внесено зміни.
Щодо цінової пропозиції
Дата подання: 29 лютого 2020 14:45
Дата відповіді: 02 березня 2020 10:38
Доброго дня, чи враховується в цінову прпопозицію учасника витрати на: технічний нагляд та експертизу?
Відповідь: Доброго дня! Умовами тендерної документації, а саме пп2.2. п.2 Таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає "Гарантійний лист учасника який підтверджує надання замовнику експертизу кошторисів ремонтних робіт проведеною відповідною експертною організацією, яка відповідає критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування. (Відповідно до вимог розпорядження від 26.05.2016 року № 358 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про деякі питання проведення експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва»)".
Отже переможець, повинен буде надати позитивний експертний звіт.
Технічний нагляд, буде здійснюватися окремо.
Отже переможець, повинен буде надати позитивний експертний звіт.
Технічний нагляд, буде здійснюватися окремо.
Аналогічний договір
Дата подання: 03 березня 2020 11:52
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:10
Доброго дня. Який саме договір Замовник буде вважати за аналогічний?
Відповідь: Добро дня! Замовник вважатиме аналогічним той, який відповідає предмету закупівлі (заміна вікон).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000871-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 02 березня 2020 17:20
Некоректна вимога в тендерній документації
Тендерною документацією передбачається, що учасник надає Акт огляду об’єкту (огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий для проведення контрольних замірів та погодження конфігурації. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються). Надати схеми та конфігурацію віконних блоків погоджених та затверджених Замовником.
Прошу замовника скасувати вимогу про надання схем та конфігурацій віконних блоків погоджених та затверджених Замовником. Вважаємо, що встановлення такої є некоректним з огляду на те, що Замовник навіть не встановив чітких вимог, які саме вікна повинні бути встановлені. Більш того, конфігурацію віконних блоків варто погоджувати з переможцем закупівлі, з яким буде укладено договір.
Прошу Замовника надати схеми та конфігурації вікон, які повинні встановлюватись або видалити зазначену вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Прошу замовника скасувати вимогу про надання схем та конфігурацій віконних блоків погоджених та затверджених Замовником. Вважаємо, що встановлення такої є некоректним з огляду на те, що Замовник навіть не встановив чітких вимог, які саме вікна повинні бути встановлені. Більш того, конфігурацію віконних блоків варто погоджувати з переможцем закупівлі, з яким буде укладено договір.
Прошу Замовника надати схеми та конфігурації вікон, які повинні встановлюватись або видалити зазначену вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 18:24
Розглянувши вимогу по закупівлі UA-2020-02-26-000871-a Поточний ремонт (Заміна вікон у Державному навчальному закладі «Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва» за адресою: провулок Куренівський, 4 в Оболонському районі м. Києва)
№ UA-2020-02-26-000871-a.a1 повідомляємо наступне:
Орієнтовну схему вікон буде додано.
З приводу акту огляду, повідомляємо, що учасник здійснює візуальний огляд об’єкта, який підтверджується Актом огляду, підписаний Замовником та Учасником до закінчення періоду подачі пропозицій, огляд це обов’язкова умова закупівля, можливо, щось дефектним актом було не передбачено, з метою повного виконання об’єму замовлених робіт і завершення їх в зазначений термін Замовник бажає переконатись у відповідальності Учасника у виконанні робіт.
Всі вимоги до тендерної документації складенні згідно чинного законодавства та не являються дискримінаційними. Замовник бажає співпрацювати з підрядником який надасть найменшу цінову пропозицію, має в наявності обладнання матеріально-технічну базу, наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду, може якісно і в терміни виконати роботи ,а також надавати гарантійне обслуговування.
Розгорнути
Згорнути
№ UA-2020-02-26-000871-a.a1 повідомляємо наступне:
Орієнтовну схему вікон буде додано.
З приводу акту огляду, повідомляємо, що учасник здійснює візуальний огляд об’єкта, який підтверджується Актом огляду, підписаний Замовником та Учасником до закінчення періоду подачі пропозицій, огляд це обов’язкова умова закупівля, можливо, щось дефектним актом було не передбачено, з метою повного виконання об’єму замовлених робіт і завершення їх в зазначений термін Замовник бажає переконатись у відповідальності Учасника у виконанні робіт.
Всі вимоги до тендерної документації складенні згідно чинного законодавства та не являються дискримінаційними. Замовник бажає співпрацювати з підрядником який надасть найменшу цінову пропозицію, має в наявності обладнання матеріально-технічну базу, наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду, може якісно і в терміни виконати роботи ,а також надавати гарантійне обслуговування.
Задоволена частково. До тендерної документьації внесено зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2020 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ |
767 146,84
UAH з ПДВ
|
679 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
798 777,00
UAH з ПДВ
|
679 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Промбуд-Пласт |
884 999,41
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
814 434,00
UAH з ПДВ
|
762 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" |
896 000,00
UAH з ПДВ
|
884 999,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект" |
968 706,90
UAH з ПДВ
|
968 706,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ #21662878 |
Переможець |
679 900,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2020 12:12
|
ДУ № 3 від 16 червня 2020 року.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2020 14:31
|
ДУ № 2 від 04 червня 2020 року.pdf | зміни до договору |
04 червня 2020 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2020 15:31
|
ДУ №1 від 22 квітня 2020 року до договору №ЦПОТД-0031 від 09.04.2020 року.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2020 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2020 15:46
|
Договір №ЦПОТД-0031 від 09 квітня 2020 року.pdf | укладений |
09 квітня 2020 13:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі отриманого експертного висновку |
Номер договору про закупівлю: | ЦПОТД-0031 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | ЦПОТД-0031 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | ЦПОТД-0031 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |