Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт (Заміна вікон у Державному навчальному закладі «Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва» за адресою: провулок Куренівський,4 в Оболонському районі м. Києва)
Очікувана вартість
985 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000871-a f77b1b9cf8dd4c7499a7e4b08a093b27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Юрій Олександрович

380444685245 6102120@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05536751
Вебсайт: http://cpotd.at.ua
Місцезнаходження: 04073, Україна , м. Київ обл., м. Київ, провулок Куренівський, 4
Контактна особа: Луценко Юрій Олександрович
380444685245
6102120@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 13:00
Початок аукціону: 17 березня 2020 11:36
Очікувана вартість: 985 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (Заміна вікон у Державному навчальному закладі «Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва» за адресою: провулок Куренівський,4 в Оболонському районі м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Куренівський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 18:29
Зміни до ТД2.pdf
02 березня 2020 18:24
ТД поточка вікна (ЗІ ЗМІНАМИ)2.docx
02 березня 2020 10:39
Зміни до ТД.pdf
02 березня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 18:29
Зміни до ТД2.pdf
02 березня 2020 18:24
ТД поточка вікна (ЗІ ЗМІНАМИ)2.docx
02 березня 2020 10:39
ТД поточка вікна (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
26 лютого 2020 12:15
ТД поточка вікна.docx
02 березня 2020 10:39
Зміни до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До розділу Кваліфікаційні вимоги.
Дата подання: 28 лютого 2020 16:39
Дата відповіді: 02 березня 2020 10:31
1. Замовник закупівлі ,п.п 2.4(Додаток 4) Таблиця № 1 вимагає надати наступні документи, а саме:2.4.-" Копії протоколів перевірки знань з охорони праці працівників, які будуть залучені до надання послуг: - Безпечні методи та прийоми виконання робіт на висоті із використанням індивідуальних страхувальних засобів у відповідності до «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». - Безпечні методи та прийоми виконання робіт з інструментом та пристроями у відповідності до «Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями». Надати копії протоколу(-ів), витягу з протоколу та копії посвідчень.", а п. 2.4 Таблиця № 2 вимагає надати : "Копію Дозволу на проведення вехолазних та скалелазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більшн над поверхнею грунту." Наше підприємство, як потенційний учасник закупівлі, вважаємо дані вимоги незаконними та прописаними під певного учасника закупівлі, своє твердження обгрунтовуємо наступним : - Постановою Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Перелік видів робіт підвищеної небезпеки ( далі Перелік) зазначено у додатку 2 до даної постанови, викладено у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року № 48. Роботи , що становлять предмет Закупівлі згідно з оголошенням, відсутні у Переліку видів робіт підвищеної небезпеки(додаток 2 ), на виконання яких видається Дозвіл за формою згідно із Додатком 1 до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. На підтвердження відповідності Учасника вимогам з ОП та ТБ, Замовник, згідно діючого законодавства, може запросити " ДЕКЛАРАЦІЮ відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці за місцем виконання робіт", який видає територіальний орган Держпраці за результатами перевірки персоналу, обладнання , посвідчень учасника. В іншому випадкув закупівлі наявна корупційна складова і документація протизаконно прописується під певного учасника, що легко під час тендеру буден виявлено. Просимо прибрати вище названі вимоги та діяти в межах законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До ТД буде внесено зміни.
Щодо цінової пропозиції
Дата подання: 29 лютого 2020 14:45
Дата відповіді: 02 березня 2020 10:38
Доброго дня, чи враховується в цінову прпопозицію учасника витрати на: технічний нагляд та експертизу?
Відповідь: Доброго дня! Умовами тендерної документації, а саме пп2.2. п.2 Таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає "Гарантійний лист учасника який підтверджує надання замовнику експертизу кошторисів ремонтних робіт проведеною відповідною експертною організацією, яка відповідає критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування. (Відповідно до вимог розпорядження від 26.05.2016 року № 358 виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про деякі питання проведення експертизи кошторисної частини проектної документації будівництва та кошторисів ремонтних робіт, які виконуються за рахунок коштів бюджету міста Києва»)".
Отже переможець, повинен буде надати позитивний експертний звіт.
Технічний нагляд, буде здійснюватися окремо.
Аналогічний договір
Дата подання: 03 березня 2020 11:52
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:10
Доброго дня. Який саме договір Замовник буде вважати за аналогічний?
Відповідь: Добро дня! Замовник вважатиме аналогічним той, який відповідає предмету закупівлі (заміна вікон).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-000871-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 02 березня 2020 17:20
Некоректна вимога в тендерній документації
Тендерною документацією передбачається, що учасник надає Акт огляду об’єкту (огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий для проведення контрольних замірів та погодження конфігурації. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються). Надати схеми та конфігурацію віконних блоків погоджених та затверджених Замовником.

Прошу замовника скасувати вимогу про надання схем та конфігурацій віконних блоків погоджених та затверджених Замовником. Вважаємо, що встановлення такої є некоректним з огляду на те, що Замовник навіть не встановив чітких вимог, які саме вікна повинні бути встановлені. Більш того, конфігурацію віконних блоків варто погоджувати з переможцем закупівлі, з яким буде укладено договір.

Прошу Замовника надати схеми та конфігурації вікон, які повинні встановлюватись або видалити зазначену вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 18:24
Розглянувши вимогу по закупівлі UA-2020-02-26-000871-a Поточний ремонт (Заміна вікон у Державному навчальному закладі «Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва» за адресою: провулок Куренівський, 4 в Оболонському районі м. Києва)
№ UA-2020-02-26-000871-a.a1 повідомляємо наступне:
Орієнтовну схему вікон буде додано.
З приводу акту огляду, повідомляємо, що учасник здійснює візуальний огляд об’єкта, який підтверджується Актом огляду, підписаний Замовником та Учасником до закінчення періоду подачі пропозицій, огляд це обов’язкова умова закупівля, можливо, щось дефектним актом було не передбачено, з метою повного виконання об’єму замовлених робіт і завершення їх в зазначений термін Замовник бажає переконатись у відповідальності Учасника у виконанні робіт.
Всі вимоги до тендерної документації складенні згідно чинного законодавства та не являються дискримінаційними. Замовник бажає співпрацювати з підрядником який надасть найменшу цінову пропозицію, має в наявності обладнання матеріально-технічну базу, наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду, може якісно і в терміни виконати роботи ,а також надавати гарантійне обслуговування.
Розгорнути Згорнути
Задоволена частково. До тендерної документьації внесено зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 767 146,84
UAH з ПДВ
679 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 798 777,00
UAH з ПДВ
679 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Промбуд-Пласт 884 999,41
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 814 434,00
UAH з ПДВ
762 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" 896 000,00
UAH з ПДВ
884 999,11
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект" 968 706,90
UAH з ПДВ
968 706,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 14:24
Супровідний лист
25 березня 2020 13:54
Довідка НАЗК
25 березня 2020 13:54
Довідка ДФС
25 березня 2020 13:54
Довідка МВС
17 березня 2020 16:42
КОШТОРИС після АУКЦІОНУ
17 березня 2020 16:42
ПРОПОЗИЦІЯ після АУКЦІОНУ
16 березня 2020 11:53
Електронний підпис
12 березня 2020 17:04
019 ДОГОВІР ОРЕНДИ ОФІСА.pdf
12 березня 2020 17:04
014 Свідоцтво ПДВ.pdf
12 березня 2020 17:04
09 СТАТУТ НОВИЙ 2019.pdf
12 березня 2020 17:04
01 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 12:36
Електронний підпис
16 березня 2020 12:30
Електронний підпис
16 березня 2020 12:24
Електронний підпис
16 березня 2020 12:12
Електронний підпис
16 березня 2020 12:09
Тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2020 12:09
Рахунки 1-4.pdf
16 березня 2020 12:09
Проект договору.pdf
16 березня 2020 12:09
Пояснювальна записка_.pdf
16 березня 2020 12:09
Пояснювальна записка.pdf
16 березня 2020 12:09
Податкова декларація.pdf
16 березня 2020 12:09
Лист офшорні зони.pdf
16 березня 2020 12:09
Лист інформація про ФОП.pdf
16 березня 2020 12:09
Лист відгук Школа№147.pdf
16 березня 2020 12:09
Лист відгук МОЗ.pdf
16 березня 2020 12:09
Календарний графік.pdf
16 березня 2020 12:09
Договірна ціна.pdf
16 березня 2020 12:09
Договір МОЗ №21.pdf
16 березня 2020 12:09
Договір МОЗ 27.pdf
16 березня 2020 12:09
Довідка про банкрутство.pdf
16 березня 2020 12:09
Довідка право підпису.pdf
16 березня 2020 12:09
Довідка корупці.zip
16 березня 2020 12:09
Довідка захист довкіля.pdf
16 березня 2020 12:09
Довідка Статистика.pdf
16 березня 2020 12:09
Дипломи маляри.pdf
16 березня 2020 12:09
Дефектний акт.pdf
16 березня 2020 12:09
Акт огляду.pdf
16 березня 2020 12:09
Dovidka_20066402260400945619.pdf.p7s
16 березня 2020 12:09
Dovidka_20066402260400945619 МВС.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 16:57
Довідка щодо ліцензії.pdf
13 березня 2020 16:57
Графік монтажних робіт.pdf
13 березня 2020 16:57
Сертификат Аxor.pdf
13 березня 2020 16:57
Сертифікат на виріб.pdf
13 березня 2020 16:57
Виписка СКАН.pdf
13 березня 2020 16:57
Гарантійний лист.pdf
13 березня 2020 16:57
Статут завірений_2018.pdf
13 березня 2020 16:57
Відгук Гагаріна_22.pdf
13 березня 2020 16:57
Відгук.pdf
13 березня 2020 16:56
Договір оренди склад 2020.pdf
13 березня 2020 16:56
Документи на обладнання.pdf
13 березня 2020 16:56
Проект договору.pdf
13 березня 2020 16:56
Витяг з ЄДР 06.03.pdf
13 березня 2020 16:56
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
13 березня 2020 16:56
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 16:56
Статут завірений_2018.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 08:54
1.2. Договір оренди склад.pdf
13 березня 2020 08:54
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 11:20
Цивільно-правов дог.pdf
14 березня 2020 19:11
Електронний підпис
14 березня 2020 19:08
R_92_ДЦ_ИВР_2020_03_14_17_57_04_197.PDF
14 березня 2020 19:08
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
14 березня 2020 19:08
R_92_ДЦ_ДЦ_2020_03_14_17_50_36_244.PDF
14 березня 2020 19:08
R_92_ДЦ_ССР_2020_03_14_18_04_57_822.PDF
14 березня 2020 19:08
R_92_ДЦ_ДФ_2-1-1_2020_03_14_17_49_44_478.PDF
14 березня 2020 19:08
R_92_ДЦ_ЛСССР_2020_03_14_17_57_59_306.PDF
14 березня 2020 19:08
R_92_ДЦ_ПС_2020_03_14_18_02_39_260.PDF
14 березня 2020 18:42
1.ТЕНД ДОКИ.rar
14 березня 2020 18:42
ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ.PDF
14 березня 2020 18:42
Наявність_обладнання.PDF
14 березня 2020 18:42
наявність_працівників.PDF
14 березня 2020 18:42
Акт огляду об_єкту.pdf
14 березня 2020 18:42
ДОГОВІР.PDF
14 березня 2020 18:42
ВИТЯГ_14.03_2020.PDF

Публічні документи

16 березня 2020 10:16
Акт обстеження.pdf
16 березня 2020 10:16
Договор кошторисник.pdf
16 березня 2020 10:16
3.6. Лист гарантія.pdf
16 березня 2020 10:16
Лист згода з Договором.pdf
16 березня 2020 10:16
Лист згода перс дані.pdf
16 березня 2020 10:16
Труд догов ГІП (1).pdf
16 березня 2020 10:16
Договір 152-Г-БМ-70-30.pdf
16 березня 2020 10:16
Акт дог 228.pdf
16 березня 2020 10:16
Договір 145-Г-БМ-КР .pdf
16 березня 2020 10:16
3.3. лист відгук.pdf
16 березня 2020 10:16
3.1. Наявність досвіду.pdf
16 березня 2020 10:16
1.2.. Договор оренди офісу.pdf
16 березня 2020 10:16
1.1. Довідка обладнання.pdf
16 березня 2020 10:15
Паспорт Директор.pdf
16 березня 2020 10:15
Сертификат ГИП.pdf
16 березня 2020 10:15
Свід ГІП.pdf
16 березня 2020 10:15
КС Наконечный.pdf
16 березня 2020 10:15
2.3. Працівники ІТР.pdf
16 березня 2020 10:15
2.2.4. лист дозвіл.pdf
16 березня 2020 10:15
2.1.1. Довідка працівники.pdf
16 березня 2020 10:15
2.1.2.Выписка з ЄДР.pdf
16 березня 2020 10:15
2.2.3.Лист Київаудит.pdf
16 березня 2020 10:15
2.2.1. Лист щодо авансу.pdf
16 березня 2020 10:15
1. Цінова пропозиція.pdf
16 березня 2020 10:15
2.2.5. Кошторис.pdf
16 березня 2020 10:15
Трудовий договір Деркач.pdf
16 березня 2020 10:15
Трудовий договір Безрук.pdf
16 березня 2020 10:15
Трудова Деркач.pdf
16 березня 2020 10:15
Трудова Пігаленко.pdf
16 березня 2020 10:15
Трудова Котіков.pdf
16 березня 2020 10:15
Трудова Гордієнко.pdf
16 березня 2020 10:15
Трудова Безрук.pdf
16 березня 2020 10:15
Посвідчення ТБ Деркач.pdf
16 березня 2020 10:15
Посвідчення Котіков.pdf
16 березня 2020 10:15
Посвідчення ТБ Безрук.pdf
16 березня 2020 10:15
Посвідчення Гордієнко.pdf
16 березня 2020 10:15
Наказ про прийом Деркач.pdf
16 березня 2020 10:15
Посвідчення Деркач.pdf
16 березня 2020 10:15
Посвідчення ТБ Котіков.pdf
16 березня 2020 10:15
Посвідчення Безрук.pdf
16 березня 2020 10:15
Посвідчення Пігаленко.pdf
16 березня 2020 10:15
Наказ про прийом Безрук.pdf
16 березня 2020 10:15
12-1. Статут.pdf
16 березня 2020 10:15
Паспорт Директор.pdf
16 березня 2020 10:15
12-1.3 Рішення учасників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

ФОП "ВОРОНЦОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ Промбуд-Пласт

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
Переможець 679 900,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 11:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
679 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 12:12
ДУ № 3 від 16 червня 2020 року.pdf зміни до договору
18 червня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 14:31
ДУ № 2 від 04 червня 2020 року.pdf зміни до договору
04 червня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 15:31
ДУ №1 від 22 квітня 2020 року до договору №ЦПОТД-0031 від 09.04.2020 року.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 15:46
Договір №ЦПОТД-0031 від 09 квітня 2020 року.pdf укладений
09 квітня 2020 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі отриманого експертного висновку
Номер договору про закупівлю: ЦПОТД-0031
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: ЦПОТД-0031
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: ЦПОТД-0031
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 678 147,37
UAH (в тому числі ПДВ 113 024,56 UAH)