Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 |
Контактна особа: |
Червоний Ігор Володимирович +380459530265 vos.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2020 12:23 |
Очікувана вартість: | 88 928 465,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 889 284,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 444642 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 14:27 |
д5.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д4.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д3.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д2.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д1.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
тд.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
зміни (перелік).pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д6.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д5.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д4.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д3.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д2.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д1.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
тд.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
тд.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
тд.pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
зміни (перелік).pdf | |
06 березня 2020 14:27 |
д6.pdf | |
26 лютого 2020 16:41 |
Додатки до договору.docx |
06 березня 2020 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д5.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д4.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д3.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д2.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д1.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
тд.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
зміни (перелік).pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д6.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д5.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д4.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д3.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д2.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д1.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
тд.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
тд.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
тд.pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
зміни (перелік).pdf
|
||||||
06 березня 2020 14:27 |
д6.pdf
|
||||||
26 лютого 2020 16:41 |
Додатки до договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-08-000053 ● 7f3680dc7b77436b8770fcdc3da7da9a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2020 № 72
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2020 № 72
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-02-26-000801-b 26.02.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ЩОДО ВИСНОВКУ Відповідно до наказу №72 від 08.05.2020 року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, здійснений моніторинг закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, а саме закупівлю оголошену замовником та порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-02-26-000801-b 26.02.2020. При проведенні моніторингу, були проаналізовані документ, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме: - в тендерній документації замовника, до якої вносилися зміни згідно рішень тендерного комітету №39 від 02.03.2020 року та №49 від 06.03.2020 року, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній тендерній документації, опублікованій 06.03.2020, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Всупереч даному твердженню, слід наголосити, що замовником оприлюдненні зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», паралельно доведено учасників, додатковим листом про внесення відповідних змін до тендерної документації. В тексті даного листа зазначено перелік внесених змін до тендерної документації, які додані у вигляді нових файлів з тендерною документацією. При цьому, файли з редакцією тендерної документації з усіма її невід’ємними частинами/додатками, затвердженої протокольним рішенням тендерного комітету; - тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» (далі – Переможець) не відповідає вимогам ТД, оскільки наданий витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 104, 106 станом на 01.03.2020 року не містить документального підтвердження права власності (користування) на обладнання по позиції 40 «Електропила АКЕ-40» у кількості 10 шт., оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 та 1121 за 11.03.2020 ПрАТ «ПМК-508» не містять документального підтвердження права власності (користування) на обладнання по позиціях 131 «Ножиці» у кількості 1 шт. та 135 «Експандер» у кількості 2 шт., інформація про які вказана у наданій Переможцем довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13.03.2020 № 178, що вимагалось п. 1.1 Додатку 1 до ТД. Крім того, Переможцем документально не підтверджено кваліфікацію спеціалістів Гончаренко В.Г., Лисенко І.П., Вознюк С.В. та Вознюк О.В., що вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою від 12.03.2020 № 168 (документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації), чим не дотримано вимоги п. 2.1 Додатку 1 до ТД. З даного приводу слід зазначити, що закупівля охоплює будівництво великого соціального об’єкту, на вимогу замовника, учасником були надані підтверджуючі документи права власності на «Електропила АКЕ-40» у кількості 10 шт, «Ножиці» у кількості 1 шт. та «Експандер» у кількості 2 шт. Крім того, учасником помилково до тендерної пропозиції не було надано документального підтвердження кваліфікацію спеціалістів Гончаренко В.Г., Лисенко І.П., Вознюк С.В. та Вознюк О.В., що вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою від 12.03.2020 № 168, які учасник також додатково направив на адресу замовника. Враховуючи об’єкт будівництва та надану в складі тендерної пропозиції підтвердження матеріально-технічної бази та обладнання з підтверджуючими документами про користування, зазначені у висновку невідповідності, замовником трактувалися як незначні, та як такі що не могли вплинути на виконання умов договору, при його укладенні. У висновку щодо проведеного моніторингу закупівлі, зазначено, що переможцем не надано у складі пропозиції протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника, з таким твердженням не можливо погодитися, оскільки, зазначена інформація була додана учасником в складі тендерної пропозиції. Усунення порушення, шляхом розірвання укладеного договору підряду від 10.04.2020 року за №100 між Великоолександрівською сільською радою Бориспільського району Київської області та Приватним акціонерним товариством «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» не вбачається за можливе, оскільки договір підряду укладений у відповідності з вимогами ст.ст.32. 35 Закону. В свою чергу ст.37 Закону передбачає вичерпний перелік підстав, про визнання недійсності договору про закупівлю.
2020-06-10 14:43:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" |
88 092 560,00
UAH з ПДВ
|
84 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" |
88 551 630,71
UAH з ПДВ
|
84 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "БУДСЕРВІС" |
88 590 646,82
UAH з ПДВ
|
85 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" |
88 800 000,00
UAH з ПДВ
|
88 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" #05408059 |
Переможець |
84 850 000,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 11:58
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 15:48
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 15:31
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 09:07
|
Додаткова угода _1 з ПАТ ВКБМ.PDF | зміни до договору |
04 травня 2020 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 15:42
|
Договір _100.PDF | укладений |
10 квітня 2020 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення видатків на 2020 рік, які не призведуть до зміни суми самого договору |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в кошторисну документацію |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до преамбули; п.1.2 ;п.5.1;п.5.1.3.;п.10.1;реквізитів Договору та додатків до Договора |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |