Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова,14 в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
88 928 465,80 UAH
UA-2020-02-26-000801-b 54b1c4482d0d431a86876c2715c7f7d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червоний Ігор Володимирович

+380459530265 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04363484
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Контактна особа: Червоний Ігор Володимирович
+380459530265
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 березня 2020 12:23
Очікувана вартість: 88 928 465,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 889 284,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 444642 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова,14 в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 14:27
д5.pdf
06 березня 2020 14:27
д4.pdf
06 березня 2020 14:27
д3.pdf
06 березня 2020 14:27
д2.pdf
06 березня 2020 14:27
д1.pdf
06 березня 2020 14:27
тд.pdf
06 березня 2020 14:27
зміни (перелік).pdf
06 березня 2020 14:27
д6.pdf
06 березня 2020 14:27
д5.pdf
06 березня 2020 14:27
д4.pdf
06 березня 2020 14:27
д3.pdf
06 березня 2020 14:27
д2.pdf
06 березня 2020 14:27
д1.pdf
06 березня 2020 14:27
тд.pdf
06 березня 2020 14:27
тд.pdf
06 березня 2020 14:27
тд.pdf
06 березня 2020 14:27
зміни (перелік).pdf
06 березня 2020 14:27
д6.pdf
26 лютого 2020 16:41
Додатки до договору.docx
06 березня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 14:27
д5.pdf
06 березня 2020 14:27
д4.pdf
06 березня 2020 14:27
д3.pdf
06 березня 2020 14:27
д2.pdf
06 березня 2020 14:27
д1.pdf
06 березня 2020 14:27
тд.pdf
02 березня 2020 15:42
тд.pdf
06 березня 2020 14:27
зміни (перелік).pdf
02 березня 2020 15:42
зміни (перелік).pdf
06 березня 2020 14:27
д6.pdf
02 березня 2020 15:42
д6.pdf
06 березня 2020 14:27
д5.pdf
02 березня 2020 15:42
д5.pdf
06 березня 2020 14:27
д4.pdf
02 березня 2020 15:42
д4.pdf
06 березня 2020 14:27
д3.pdf
02 березня 2020 15:42
д3.pdf
06 березня 2020 14:27
д2.pdf
02 березня 2020 15:42
д2.pdf
06 березня 2020 14:27
д1.pdf
02 березня 2020 15:42
д1.pdf
06 березня 2020 14:27
тд.pdf
02 березня 2020 15:42
тд.pdf
26 лютого 2020 16:41
Тендерна документацiя.doc
06 березня 2020 14:27
тд.pdf
06 березня 2020 14:27
тд.pdf
02 березня 2020 15:42
тд.pdf
26 лютого 2020 16:41
Тендерна документація титульний лист.pdf
06 березня 2020 14:27
зміни (перелік).pdf
06 березня 2020 14:27
д6.pdf
26 лютого 2020 16:41
Додатки до договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000053 ● 7f3680dc7b77436b8770fcdc3da7da9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.05.2020 № 72

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2020 № 72

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-02-26-000801-b 26.02.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ЩОДО ВИСНОВКУ Відповідно до наказу №72 від 08.05.2020 року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, здійснений моніторинг закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, а саме закупівлю оголошену замовником та порталі Уповноваженого органу 7 UA-2020-02-26-000801-b 26.02.2020. При проведенні моніторингу, були проаналізовані документ, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме: - в тендерній документації замовника, до якої вносилися зміни згідно рішень тендерного комітету №39 від 02.03.2020 року та №49 від 06.03.2020 року, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній тендерній документації, опублікованій 06.03.2020, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Всупереч даному твердженню, слід наголосити, що замовником оприлюдненні зміни відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», паралельно доведено учасників, додатковим листом про внесення відповідних змін до тендерної документації. В тексті даного листа зазначено перелік внесених змін до тендерної документації, які додані у вигляді нових файлів з тендерною документацією. При цьому, файли з редакцією тендерної документації з усіма її невід’ємними частинами/додатками, затвердженої протокольним рішенням тендерного комітету; - тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» (далі – Переможець) не відповідає вимогам ТД, оскільки наданий витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 104, 106 станом на 01.03.2020 року не містить документального підтвердження права власності (користування) на обладнання по позиції 40 «Електропила АКЕ-40» у кількості 10 шт., оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 та 1121 за 11.03.2020 ПрАТ «ПМК-508» не містять документального підтвердження права власності (користування) на обладнання по позиціях 131 «Ножиці» у кількості 1 шт. та 135 «Експандер» у кількості 2 шт., інформація про які вказана у наданій Переможцем довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 13.03.2020 № 178, що вимагалось п. 1.1 Додатку 1 до ТД. Крім того, Переможцем документально не підтверджено кваліфікацію спеціалістів Гончаренко В.Г., Лисенко І.П., Вознюк С.В. та Вознюк О.В., що вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою від 12.03.2020 № 168 (документ про освіту та/або кваліфікаційний сертифікат та/або підвищення кваліфікації), чим не дотримано вимоги п. 2.1 Додатку 1 до ТД. З даного приводу слід зазначити, що закупівля охоплює будівництво великого соціального об’єкту, на вимогу замовника, учасником були надані підтверджуючі документи права власності на «Електропила АКЕ-40» у кількості 10 шт, «Ножиці» у кількості 1 шт. та «Експандер» у кількості 2 шт. Крім того, учасником помилково до тендерної пропозиції не було надано документального підтвердження кваліфікацію спеціалістів Гончаренко В.Г., Лисенко І.П., Вознюк С.В. та Вознюк О.В., що вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою від 12.03.2020 № 168, які учасник також додатково направив на адресу замовника. Враховуючи об’єкт будівництва та надану в складі тендерної пропозиції підтвердження матеріально-технічної бази та обладнання з підтверджуючими документами про користування, зазначені у висновку невідповідності, замовником трактувалися як незначні, та як такі що не могли вплинути на виконання умов договору, при його укладенні. У висновку щодо проведеного моніторингу закупівлі, зазначено, що переможцем не надано у складі пропозиції протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника, з таким твердженням не можливо погодитися, оскільки, зазначена інформація була додана учасником в складі тендерної пропозиції. Усунення порушення, шляхом розірвання укладеного договору підряду від 10.04.2020 року за №100 між Великоолександрівською сільською радою Бориспільського району Київської області та Приватним акціонерним товариством «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» не вбачається за можливе, оскільки договір підряду укладений у відповідності з вимогами ст.ст.32. 35 Закону. В свою чергу ст.37 Закону передбачає вичерпний перелік підстав, про визнання недійсності договору про закупівлю.

2020-06-10 14:43:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" 88 092 560,00
UAH з ПДВ
84 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" 88 551 630,71
UAH з ПДВ
84 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "БУДСЕРВІС" 88 590 646,82
UAH з ПДВ
85 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" 88 800 000,00
UAH з ПДВ
88 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 17:27
Електронний підпис
27 березня 2020 17:25
55 ДНЗ.imd
27 березня 2020 17:22
Електронний підпис
27 березня 2020 17:20
Додатки до договору.pdf
27 березня 2020 16:44
Розрахунки.pdf
27 березня 2020 16:42
Калькуляції.pdf
27 березня 2020 16:41
Договір підряду.pdf
27 березня 2020 16:40
Довідка ст 17.pdf
14 березня 2020 10:06
Електронний підпис
14 березня 2020 09:39
32.1 Додатки до договору.pdf
14 березня 2020 09:38
29 Довідка ст 236 ГКУ.pdf
14 березня 2020 09:37
25 Статут скан копія.pdf
14 березня 2020 09:34
18 ДЦ розрахунки ч_15.pdf
14 березня 2020 09:34
18 ДЦ розрахунки ч_14.pdf
14 березня 2020 09:34
18 ДЦ розрахунки ч_13.pdf
14 березня 2020 09:33
18 ДЦ розрахунки ч_12.pdf
14 березня 2020 09:33
18 ДЦ розрахунки ч_11.pdf
14 березня 2020 09:33
18 ДЦ розрахунки ч_10.pdf
14 березня 2020 09:33
18 ДЦ розрахунки ч_9.pdf
14 березня 2020 09:33
18 ДЦ розрахунки ч_8.pdf
14 березня 2020 09:32
18 ДЦ розрахунки ч_7.pdf
14 березня 2020 09:32
18 ДЦ розрахунки ч_6.pdf
14 березня 2020 09:32
18 ДЦ розрахунки ч_5.pdf
14 березня 2020 09:32
18 ДЦ розрахунки ч_4.pdf
14 березня 2020 09:32
18 ДЦ розрахунки ч_3.pdf
14 березня 2020 09:32
18 ДЦ розрахунки ч_2.pdf
14 березня 2020 09:32
18 ДЦ розрахунки ч_1.pdf
14 березня 2020 09:27
9 банківська гарантія.rar
14 березня 2020 09:25
4.4 Лист відгук.pdf
14 березня 2020 09:20
2.4 Оренда техніки ШБУ.pdf
14 березня 2020 09:19
2.3 Оренда техніки АБМ.pdf

Публічні документи

15 березня 2020 21:03
Електронний підпис
15 березня 2020 20:59
Реєстр документів.PDF
15 березня 2020 20:59
3.35 Календарний графік.PDF
15 березня 2020 20:59
3.22 Банківська гарантія.zip
15 березня 2020 20:59
3.13 Сертифікат ISO 140012015.PDF
15 березня 2020 20:59
3.12 Сертифікат ISO 90012015.PDF
15 березня 2020 20:59
3.6 Рішення ЄУ.PDF
15 березня 2020 20:59
3.3 Витяг платника ПДВ.PDF
15 березня 2020 20:59
3.1 Статут.PDF
15 березня 2020 20:59
2.3 Довідка ДФС.pdf
15 березня 2020 20:59
1.2 Наявність обладнання.pdf

Публічні документи

15 березня 2020 18:14
Електронний підпис
15 березня 2020 18:10
Кошторис 5.rar
15 березня 2020 18:10
Кошторис 4.rar
15 березня 2020 18:10
Кошторис 3.rar
15 березня 2020 18:10
Кошторис 2.rar
15 березня 2020 18:10
Кошторис 1.rar
13 березня 2020 18:14
Електронний підпис
13 березня 2020 17:54
Рішення завер..PDF
13 березня 2020 17:54
приказ на дир..pdf
13 березня 2020 17:54
Стаут Будсервіс.pdf
13 березня 2020 17:54
Вытяг.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-16.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-15.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-14.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-13.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-12.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-11.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-10.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-9.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-8.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-7.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-6.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-5.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-4.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-3.pdf
13 березня 2020 17:54
№ 17-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "БКБМ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "БУДСЕРВІС"

ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#05408059
Переможець 84 850 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#05408059
84 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 11:58
додаткова угода.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 15:48
додаткова угода.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 15:45
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 15:31
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 09:07
Додаткова угода _1 з ПАТ ВКБМ.PDF зміни до договору
04 травня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 15:42
Договір _100.PDF укладений
10 квітня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення видатків на 2020 рік, які не призведуть до зміни суми самого договору
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в кошторисну документацію
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до преамбули; п.1.2 ;п.5.1;п.5.1.3.;п.10.1;реквізитів Договору та додатків до Договора
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML