Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Харчування учнів
Очікувана вартість
331 130,00 UAH
UA-2020-02-26-000714-b 6f5deb809db54768acc72887c7ec6e67
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорній Руслана Миколаївна

+380977576680 vsh1_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Ворохтянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Код ЄДРПОУ: 20556165
Місцезнаходження: 78595, Україна , Івано-Франківська обл., Ворохта, Данила Галицького,79
Контактна особа: Чорній Руслана Миколаївна
+380977576680
vsh1_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури щодо закупівлі Харчування учнів за номерами UA-2020-01-13-000545-b та UA-2020-02-04-001291-b, які були відмінені на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, закупівля може бути здійснена на підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону, а саме якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 16:16
Оскарження наміру укласти договір: 08 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22075 порцій
Харчування учнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78595, Україна, Івано-Франківська область, смт. Ворохта, вул. Д. Галицького 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання акту приймання-передачі послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

26 лютого 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОГИЛЕВИЧ ЛЮБОМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2888411157
Переможець 331 130,00
UAH
26 лютого 2020 16:16

Документи

26 лютого 2020 16:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 16:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОГИЛЕВИЧ ЛЮБОМИР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2888411157
331 130,00
UAH
Документи

Документи

26 лютого 2020 16:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 11:29
ДУ 1.pdf зміни до договору
11 березня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 15:53
договір зміни до договору
10 березня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 617,00
UAH
Причини розірвання договору: у звязку з припиненням підприємницької діяльності ПП Могилевич Л.В.