Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля марки ДГ 13-100
Очікувана вартість
266 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000641-b c86a2a33a0ac47dc853e6adf900d93bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Валентина Петрівна

+380985967946 kunmtsozo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Немирівський міський центр по обслуговуванню закладів освіти" Немирівської міської ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 41345614
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, Соборна, 26
Контактна особа: Коваленко Валентина Петрівна
+380985967946
kunmtsozo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 08:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 08:30
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:57
Очікувана вартість: 266 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 т
Вугілля марки ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, місто Немирів, вулиця Соборна 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 22 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 08:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 08:23
Проект тендерного договору.doc
26 лютого 2020 15:26
Тендерна документація (6).doc
05 березня 2020 08:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 08:23
Проект тендерного договору.doc
26 лютого 2020 15:26
Тендерна документація (6).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-27-000007 ● fdbf2382dbd24515b4dfd6d0775ea9a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020 12:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.05.2020 №26
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2020 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-02-26-000641-b 26.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-28 09:06:59

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля марки ДГ 13-100 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-26-000641-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому строк поставки товару в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено 31 грудня 2020 року, тоді як в пункті 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації – 01 травня 2020 року?
Крім того, в проекті договору (Додаток 4) тендерної документації та договорі про закупівлю від 01 квітня 2020 року №64 не зазначено строк поставки товару. При цьому, пунктом 6.3.1 розділу VІ «Права та обов’язки сторін» проекту договору та договору про закупівлю від 01 квітня 2020 року №64 зазначено зобов’язання перед учасником про забезпечення поставки товару у строки встановлені цим договором.

2. Чому у пункті 4 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що строк протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними 90 днів, при цьому інформація з якої дати здійснюється відлік строку відсутня.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 11:51:15

Пояснення на моніторинг

КУ «Немирівський міський центр по обслуговуванню закладів освіти» Немирівської міської ради Вінницької області надає пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі вугілля марки ДГ 13-100(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-26-000641-b).
1.В оголошенні про проведення відкритих торгів дата поставки товару не зазначалася,а в пункті 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації строк поставки товарів(надання послуг,виконання робіт) допущено технічну помилку. Поставка товару: з дати укладання договору до 31.12.2020 року. Крім того в проекті договору (Додаток 4) тендерної документації дата не вказувалася.
Заключено договір про поставку товару №64 від 1.04.2020р.термін дії договору до 31.12.2020року., в якому датою поставки товару вважається дата отримання його Замовником та оформлення уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на товар розділ 5.п.5.3 Договору №64 від 1.04.2020р.
2.У пункті 4 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено ,що строк дії тендерної пропозиції. протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозиції згідно Закону України про публічні закупівлі п.11,ст..22, відділ строку не зазначається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальна установа «Немирівський міський центр по обслуговуванню закладів освіти» Немирівської міської ради Вінницької області повідомляє Вас, що договір № 64 від 01.04.2020 року згідно ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (тверде паливо): - вугілля марки ДГ 13-100, було розірвано додатковою угодою №1 до Договору про закупівлю товару №64 від 01.04.2020 року. При подачі звіту на майданчик державних закупівель, було допущено помилку в розділі оплата за договором, сума оплати за договором має становити нуль так як оплату та поставку товару на протязі 2020 року не було здійснено.

2020-06-24 15:37:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" 183 820,00
UAH з ПДВ
167 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 189 000,00
UAH з ПДВ
171 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС" 198 800,00
UAH з ПДВ
172 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 230 300,00
UAH з ПДВ
173 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ" 226 100,00
UAH з ПДВ
182 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 261 800,00
UAH з ПДВ
261 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 12:39
Електронний підпис
12 березня 2020 12:35
реєстр документів.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 16:25
Електронний підпис
12 березня 2020 16:12
Статут паспорт наказ.pdf
12 березня 2020 16:12
КопіяВитягПДВ (1).PDF
12 березня 2020 16:12
ТП Немирівський МЦОЗО.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 17:14
Електронний підпис
12 березня 2020 17:12
6 Проект договору.pdf
12 березня 2020 17:12
5 Довідки.pdf
12 березня 2020 17:12
7 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 10:00
витяг ПДВ.PDF
12 березня 2020 10:00
Статут.PDF
12 березня 2020 10:00
наказ та паспорт.PDF
12 березня 2020 10:00
дов дозвіл.PDF
12 березня 2020 10:00
відомості про учасника.PDF
12 березня 2020 10:00
сертифікат.pdf
12 березня 2020 10:00
тех вимоги.PDF
12 березня 2020 10:00
дов ст 17.PDF
12 березня 2020 10:00
досвід постачання.pdf
12 березня 2020 10:00
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ"

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ"

ТОВ Вуглеторфзбагачення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ"
#43326530
Переможець 167 860,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ"
#43326530
167 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 16:46
Лист укладений
23 червня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 15:03
Угода.pdf зміни до договору
19 червня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:08
Договір зміни до договору
01 квітня 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 167 860,00
UAH
Причини розірвання договору: Неможливість усунення недоліків