Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір канцелярський
Очікувана вартість
12 462,00 UAH
UA-2020-02-26-000520-b 8c36afaf87b64e678b1493df7d7fca21
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лінник Вікторія Юріївна

+380626460620 divp@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 40453390
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6
Контактна особа: Лінник Вікторія Юріївна
+380626460620
divp@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 23:59
Очікувана вартість: 12 462,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


КПКВКДБ 7751010 Державний бюджет України (загальний фонд)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134 пачка
Папір канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості замовлення на поставку товару буде надаватися протягом року згідно бюджетного фінансування. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 27 лютого 2020 12:16
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:15
Доброго дня. Чи є для Вас принциповою білизна бумаги CIE 150% ? Чи буде принциповою похибка в 4%?
Відповідь: З метою забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників процедури закупівлі, на підставі зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо всіх учасників подавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації
Документи для кваліфікації
Дата подання: 27 лютого 2020 13:03
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:17
Лист-згода на обробку персональних даних є обов'язковим тільки для ФОП?
Відповідь: Ні. Оскільки додатком 3 до оголошення про проведення процедури закупівлі передбачено додати до пропозиції електронних торгів лист –згоду на обробку персональних даних без зазначення уточнення, ця умова розповсюджується і на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 12 357,48
UAH з ПДВ
12 357,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 17:41
Протокол №26.pdf
04 березня 2020 17:41
Статут.pdf
04 березня 2020 17:41
Лист-згода_Коврига І.М..pdf
04 березня 2020 17:41
Паспорт_Коврига І.М..pdf
04 березня 2020 17:41
Довіреність_2020.pdf
04 березня 2020 17:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 березня 2020 17:41
Витяг ПДВ_24.02.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 12 357,48
UAH з ПДВ
11 березня 2020 09:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 березня 2020 09:29
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
12 357,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 09:29
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ до договору 17.pdf зміни до договору
10 червня 2020 16:21
Договір 17.pdf укладений
24 березня 2020 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились зменшити загальну суму за договором поставки паперу канцелярського №17 від 23.03.2020, виклавши пункт 3.1. у новій редакції наступного змісту: "3.1. Сума визначена у Договорі становить, з урахуванням всіх витрат, зборів та податків Постачальника: 4242,12грн у т.ч. ПДВ 707,02грн
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 242,12
UAH (в тому числі ПДВ 707,02 UAH)