Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі для принтерів та факсів)
Очікувана вартість
2 998 200,00 UAH
UA-2020-02-26-000501-b c867abf738af45d39bf2218ab4e9f000
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 12:57
Очікувана вартість: 2 998 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картриджі для принтерів та факсів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
606 шт
Картриджі для принтерів та факсів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, Межигірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 14:26
ТД_Картриджі.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-000501-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 28 лютого 2020 23:34
щодо можливого порушення, передбаченого пунктом 1 статті 50, яке кваліфікується за пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України „Про захист економічної конкуренції", у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів
Шановний Замовник. Звертаємося до Вас із наступним.
П.3. Додатку 3 до Тендерної документації від учасника вимагається надання «Документів, що підтверджують партнерські відносини (співпрацю) учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні запропонованого товару, а саме: копію договору, що підтверджує партнерську співпрацю учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні, або лист від виробника товару/офіційного представництва виробника/офіційного представника виробника в Україні про підтвердження партнерських відносин (співпраці) з учасником.»

Предметом закупівлі , зокрема, є витратні матеріали Xerox. Єдиним відомим зареєстрованим в установленому законом порядку афілійований представником виробника в Україні товарів Xerox є ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" (код ЄДРПОУ: 19356320), засновниками якого є "Ксерокс Лімітед" (Сполучене Королівство, Індекс Ріверв'ю, Оксфорд Роуд, Уксбрідж, Мідлесекс, Англія, Uв8 1Нs, Сполучене Королівство, Внесок: 2 518.88 грн, 99.013%) та Ксерокс Оверсіз Холдінгз Лімітед (Сполучене Королівство, Індекс Ріверв'ю, Оксфорд Роуд, Уксбрідж, Мідлесекс, Англія Uв8 1Нs., Сполучене Королівство, Внесок: 25.44 грн, 1.000%). З наведеного вбачається, що учасник на викоання вимог п. 3 Додатку 3 ТД має надати копію договору, що підтверджує партнерську співпрацю учасника ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" (код ЄДРПОУ: 19356320). Водночас згідно відкритої інформації (https://clarity-project.info/tenderer/19356320?sourceid=zakupki.prom.ua) ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" (код ЄДРПОУ: 19356320) є активним постачальником електронної системи публічних закупівель України ProZorro. Враховуючи наведене звертаємо Вашу увагу на рішення Адміністративної колегії Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 07-р/к у справі № 91-02/2014, відповідно до якого визнано, що ТОВ «Тяжмашресурс» та ТОВ «Натан» вчинили порушення, передбачене пунктом 1 статті 50, яке кваліфікується за пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України „Про захист економічної конкуренції", у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів. При цьому ТВ АМКУ встановило що наявність господарських відносин (зобов’язального правочину у формі договору) між учасниками є безумовною ознакою антиконкурентних узгоджених дій. Існує достатнє обґрунтоване припущення, що ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" (код ЄДРПОУ: 19356320) буде приймати участь у даній закупівлі, а тому воно та будь-який учасник, надавши документ, що підтверджує наявність із ними господарських відносин (зобов’язального правочину у формі договору) має бути звинувачений у антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів. Враховуючи викладене, вимагаємо виключити вимогу П.3. Додатку 3, а саме: «Документи, що підтверджують партнерські відносини (співпрацю) учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні запропонованого товару, а саме: копію договору, що підтверджує партнерську співпрацю учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні, або лист від виробника товару/офіційного представництва виробника/офіційного представника виробника в Україні про підтвердження партнерських відносин (співпраці) з учасником.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 16:20
Для закупівлі оригінальних витратних матеріалів або їх аналогів (еквівалентів), що не погіршують якість предмету закупівлі, та з метою убезпечення від придбання нелегально ввезеної на митну територію України, підробленої, відновленої з такої що була у вжитку, або виробленою із порушенням патенту виробників продукції, Замовник вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують партнерські відносини (співпрацю) учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником в Україні виробника запропонованого товару, а саме: копію договору, що підтверджує партнерську співпрацю учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні, або лист від виробника товару/офіційного представництва виробника/офіційного представника виробника в Україні про підтвердження партнерських відносин (співпраці) з учасником. Замовник вважає, що така вимога не призводить до обмеження конкуренції та створення дискримінаційних умов для учасників, оскільки на ринку України представлена достатня кількість учасників, для яких отримання зазначених документів не є (і не було раніше) перешкодою для участі у аналогічних тендерах проведених різними замовниками.
Також зазначаємо, що відрізнити підроблену або відновлену продукцію не завжди можливо без проведення експертиз і витрачання додаткових коштів та, як наслідок, відтермінування постачання і використання товару за призначенням, що може призвести до незабезпечення виконання Замовником завдань, визначених чинним законодавством України.
За наведеним у вимозі посиланням https://clarity-project.info/tenderer/19356320?sourceid=zakupki.prom.ua, міститься інформація про участь ТОВ "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" виключно у закупівлях послуг, а саме:

Послуги, пов’язані з друком 79820000-8
31M грн
Друкарські послуги 79810000-5
20M грн
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки 50310000-1
18M грн
Друкована продукція з елементами захисту 22450000-9
2.0M грн
Копіювально-розмножувальні послуги 79520000-5
1.0M грн
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів 50320000-4
390k грн

Водночас фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Xerox пропонується різними учасниками процедур закупівель, отже немає підстав очікувати антиконкурентних узгоджених дій учасників.
Зважаючи на викладене, вимогу відхилено/
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000501-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 29 лютого 2020 00:53
відсутність в Україні офіційно зареєстрованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку, представництв виробників з якими учасник має мати укладені договору про співпрацю
Шановний Замовник. Звертаємося до Вас із наступним.
П.3. Додатку 3 до Тендерної документації від учасника вимагається надання «Документів, що підтверджують партнерські відносини (співпрацю) учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні запропонованого товару, а саме: копію договору, що підтверджує партнерську співпрацю учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні, або лист від виробника товару/офіційного представництва виробника/офіційного представника виробника в Україні про підтвердження партнерських відносин (співпраці) з учасником.»
Предметом закупівлі , зокрема, є витратні матеріали НР/Samsung, ОКІ та Brother, які виробляється іноземними суб'єктами господарської діяльності. Спеціальним Законом України «Про зовнішньоекономічну діяльність», який визначає правові засади, в тому числі, утворення та діяльність представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності, надає визначення такому представнийтву, яким є установа або особа, яка представляє інтереси іноземного суб'єкта господарської діяльності в Україні і має на це належним чином оформлені відповідні повноваження.
Ст. 5 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» встановлено, що іноземні суб'єкти господарської діяльності, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність на території України, мають право на відкриття своїх представництв на території України. Реєстрацію представництв інших іноземних суб'єктів господарської діяльності здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку, протягом шістдесяти робочих днів з дня подання іноземним суб'єктом господарської діяльності документів на реєстрацію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті ОКІ ( https://www.oki.com/en/group/ ) відсутня інформація про наявність представництва в Україні.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті Brother ( https://global.brother/ru/gateway )
відсутня інформація про наявність представництва в Україні.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті НР ( https://www8.hp.com/ua/ru/home.html ) відсутня будь-яка інформація про наявність представництва в Україні.
Враховуючи відсутність в Україні офіційно зареєстрованих в установленому порядку представництв виробників товарів НР/Samsung, ОКІ та Brother, вимагаємо виключити вимогу П.3. Додатку 3, а саме: «Документи, що підтверджують партнерські відносини (співпрацю) учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні запропонованого товару, а саме: копію договору, що підтверджує партнерську співпрацю учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні, або лист від виробника товару/офіційного представництва виробника/офіційного представника виробника в Україні про підтвердження партнерських відносин (співпраці) з учасником.». Наголошуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами не обумовлено, що участь у закупівлі можуть брати участь виключно учасники, які мають партнерську співпрацю учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні. Крім того наявність господарських відносин із виробником може тлумачитись, як антиконкуренті узгоджені дії, про що зазначено в рішенні Адміністративної колегії Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 07-р/к у справі № 91-02/2014.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 16:21
Для закупівлі оригінальних витратних матеріалів або їх аналогів (еквівалентів), що не погіршують якість предмету закупівлі, та з метою убезпечення від придбання нелегально ввезеної на митну територію України, підробленої, відновленої з такої що була у вжитку, або виробленою із порушенням патенту виробників продукції, Замовник вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують партнерські відносини (співпрацю) учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником в Україні виробника запропонованого товару, а саме: копію договору, що підтверджує партнерську співпрацю учасника з виробником товару/офіційним представництвом виробника/офіційним представником виробника в Україні, або лист від виробника товару/офіційного представництва виробника/офіційного представника виробника в Україні про підтвердження партнерських відносин (співпраці) з учасником. Замовник вважає, що така вимога не призводить до обмеження конкуренції та створення дискримінаційних умов для учасників, оскільки на ринку України представлена достатня кількість учасників, для яких отримання зазначених документів не є (і не було раніше) перешкодою для участі у аналогічних тендерах проведених різними замовниками.
Також зазначаємо, що відрізнити підроблену або відновлену продукцію не завжди можливо без проведення експертиз і витрачання додаткових коштів та, як наслідок, відтермінування постачання і використання товару за призначенням, що може призвести до незабезпечення виконання Замовником завдань визначених чинним законодавством України.
За відсутності в Україні представництв виробників товарів НР/Samsung, ОКІ та Brother, для потенційних постачальників продукції в Україну можливо звертатись до представництв у інших країнах, зокрема згідно з інформацією розміщеної на офіційному сайті ОКІ (https://www.oki.com/en/group/ ):
OKI EUROPE (Polska)
Platinum Business Park 2, 3rd Floor,ul. Domaniewska 42, 02-672 Warsaw, Poland
tel. +48 22 448 6500
fax. +48 22 448 6501
Запити щодо технічної підтримки
Натисніть тут >
Загальні запити
Натисніть тут >
Запит на отримання консультації – рішення для керованого друку та документообігу
Натисніть тут >
Запит зразків для друку
Натисніть тут >
Заявка на участь у партнерській програмі Shinrai
Натисніть тут >
Підписка на рекламну розсилку OKI
Натисніть тут >
Підписка на розсилку OKI
Натисніть тут >

Також вважаємо, що ствердження «наявність господарських відносин із виробником може тлумачитись, як антиконкуренті узгоджені дії» є неправомірним, оскільки постачання продукції не власного виробництва передбачає господарські відносини з виробником.
Зважаючи на викладене, вимогу відхилено.

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 23:34
№7-р_к від 13.06.2017.pdf

Документи подані скаржником

29 лютого 2020 00:53
№7-р_к від 13.06.2017.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 2 998 200,00
UAH з ПДВ
2 911 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" 2 992 214,64
UAH з ПДВ
2 934 214,63
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" 2 983 224,18
UAH з ПДВ
2 954 224,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 12:41
Електронний підпис
12 березня 2020 12:40
Лист_НР.pdf
11 березня 2020 16:37
Електронний підпис
11 березня 2020 16:36
автор лист от Оки.pdf
11 березня 2020 16:36
Авторизаційний лист_ЛДС.pdf
11 березня 2020 16:36
довідка проект договору.pdf
11 березня 2020 16:36
квалификация.pdf
11 березня 2020 16:36
Стаття_17.pdf
11 березня 2020 16:36
техчасть.pdf
11 березня 2020 16:36
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 13:34
Електронний підпис
12 березня 2020 13:32
CHGroup confirmation letter translation.pdf
12 березня 2020 13:32
детальний опис товару.pdf
12 березня 2020 13:32
Довідка_ст.17.pdf
12 березня 2020 13:32
авторизація_ксерокс.pdf
12 березня 2020 13:32
авторизація_ОКІ.pdf
12 березня 2020 13:32
Довідка про довкілля.pdf
12 березня 2020 13:32
довідка_захист довкілля.pdf
12 березня 2020 13:32
згода_проект договору(1).pdf
12 березня 2020 13:32
повноваження керівника.pdf
12 березня 2020 13:32
довідка_не заправка.pdf
12 березня 2020 13:32
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
Відхилено 2 911 200,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 16:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"
#35670769
Відхилено 2 934 214,63
UAH з ПДВ
20 березня 2020 16:16
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
#30969602
Переможець 2 954 224,12
UAH з ПДВ
20 березня 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
#30969602
2 954 224,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 18:37
Дод.угода 82-2 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2021 18:37
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:29
ДУ подовження на 2021р картриджі (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:39
Договір 13010-05-85.pdf укладений
03 квітня 2020 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 2021 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 13010-05/85
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/85-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна 20%-угоди: 528406,72 грн з ПДВ (відповідно до специфікації товару (90 шт.)).
Номер договору про закупівлю: 13010-05/85
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/85-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 482 630,84
UAH (в тому числі ПДВ 580 438,48 UAH)