Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024:2019 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
Очікувана вартість
799 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000386-b 69dcbe6f939944f4afcdd3f6ae1f868b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Робак Галина Василівна

+380352254687 olena_zolotnyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги"
Код ЄДРПОУ: 02001297
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Шпитальна 2
Контактна особа: Робак Галина Василівна
+380352254687
olena_zolotnyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 11:13
Очікувана вартість: 799 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
НК 024:2019 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Шпитальна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткової накладної на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів та у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.2. Спосіб оплати – шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказувати у платіжному дорученні номер та дату цього Договору . 4.3. Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, монтаж, навчання персоналу Замовника, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 17:49
Таблиця змін.doc
02 березня 2020 17:49
4.3 Додаток 3 Проект договору зі змінами.docx
02 березня 2020 17:49
4.2 Додаток 2 Технічне завдання зі змінами.docx
02 березня 2020 17:49
4 ТД обладнання зі змінами.docx
26 лютого 2020 13:17
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
26 лютого 2020 13:17
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
26 лютого 2020 13:17
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
26 лютого 2020 13:17
4 ТД обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-000386-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно", Код ЄДРПОУ:30682900
Дата подання: 28 лютого 2020 11:21
щодо вимог Додаток 2
Добрий день. Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо вимог Додаток 2. ІІІ. Медико-технічні вимоги до апарату штучної вентиляції легень для дорослих (код ДК 021:2015 - 33170000-2 «Обладнання для анестезії та реанімації (НК 024:2019 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)), а саме:
Пункт Апарат повинен мати візуальне відображення стану легеневої механіки у вигляді зображення картини легенів. Зображення (форма) легенів повинне змінюватися при зміні податливості легеневої тканини або опору дихальних шляхів, а також при появі у пацієнта спонтанних вдихів. Не зрозуміло як і яким чином ця функція впливає на ефективність проведення процедури штучної вентиляції легень. Чому стан легеневої механіки має бути саме «у вигляді зображення легенів»? У різних виробників в апаратах ШВЛ стан легеневої механіки може бути відображеним при зміні податливості легеневої тканини, опору дихальних шляхів або при появі спонтанних вдихів у пацієнта іншим чином (цифровим, графічним тощо). Крім того, щоб побачити стан легеневої механіки зовсім не обов’язково заходити в додаткові вкладки або здійснювати спеціальні налаштування. Оскільки більшість сучасних апаратів ШВЛ сконструйовано із врахуванням мінімізації дій медичного персоналу, виробник зазвичай передбачає відображення показників для оцінки стану пацієнта самим доступним способом. До того ж саме «зображення легенів» наявне лише в апаратах виробництва «Hamilton». Просимо, надати роз’яснення та внести зміни в даний пункт у вигляді передбачення можливості надання відображення оцінки стану пацієнта іншим способом ніж у вигляді «зображення легенів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 17:45
Тендерним комітетом будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000386-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно", Код ЄДРПОУ:30682900
Дата подання: 28 лютого 2020 11:23
щодо Додатку 2
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо вимог Додатку 2. ІІІ. Медико-технічні вимоги до апарату штучної вентиляції легень для дорослих (код ДК 021:2015 - 33170000-2 «Обладнання для анестезії та реанімації (НК 024:2019 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)), а саме:
Пункт. Апарат повинен мати вбудовану турбіну з максимальним потоком не менше 250 л/хв. Просимо пояснити з яких розрахунків мінімальний потік повітря від турбіни має бути від 250 л/хв. Чому не підійде турбіна з потоком 249 л/хв. і менше?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 17:46
Тендерним комітетом будуть внесені зміни до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ" 789 000,00
UAH з ПДВ
785 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" 787 000,00
UAH з ПДВ
787 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 10:19
Електронний підпис
17 березня 2020 09:39
Електронний підпис
17 березня 2020 09:38
Довідка МВС.pdf
13 березня 2020 12:27
Електронний підпис
11 березня 2020 12:50
Електронний підпис
11 березня 2020 12:48
Технічне завдання.pdf
11 березня 2020 12:48
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 12:48
Статут.pdf
11 березня 2020 12:48
Кваліфікаційна частина.pdf
11 березня 2020 12:48
Інші документи.pdf
11 березня 2020 12:48
Відповідність ст 17.pdf
11 березня 2020 12:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 09:35
Електронний підпис
10 березня 2020 09:34
Технiйний_Опис_eVolution-3e_UKR.pdf
10 березня 2020 09:33
Довiренiст__на_IВЛ.pdf
10 березня 2020 09:32
Відповідність.pdf
10 березня 2020 09:32
Авторизація.pdf
10 березня 2020 09:31
Кваліфікація.pdf
10 березня 2020 09:31
Проект договору.pdf
10 березня 2020 09:30
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІПРАЙМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
Переможець 785 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 14:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:06
додаткова угода.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 10:36
договір укладений
27 березня 2020 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів (Керуючись пунктом 6 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції Закону,яка діяла на дату укладання Договору,у звязку із звільненням постачання Товару від ПДВ передбаченим п.71 Підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України із змінами,внесеними Законом України від 03.03.2020року №540-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України,спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у звязку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19)а саме сума договору становить 733644.86 грн.без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 785 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 355,14 UAH)