Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо куряче: тушка курей бройлерів
Очікувана вартість
283 500,00 UAH
UA-2020-02-26-000262-b ● aa0641ef44eb444faa261949b6817145
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26 |
Контактна особа: |
Бачинський Орест Артурович 512-73-33 tender_kmkl_3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 13:15 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 13:15 |
Очікувана вартість: | 283 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 417,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограми
М'ясо куряче: тушка курей бройлерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 11:41 |
Додаток 6 М'ясо куряче.doc | |
26 лютого 2020 11:41 |
Договір (проект).doc | |
26 лютого 2020 11:41 |
Додаток 4.doc | |
26 лютого 2020 11:41 |
Додаток 3.doc | |
26 лютого 2020 11:41 |
Додаток 2.docx | |
26 лютого 2020 11:41 |
Додаток 1.doc | |
26 лютого 2020 11:41 |
ТД Кури-2020..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 26 лютого 2020 14:47
Дата відповіді: 27 лютого 2020 10:19
Доброго дня.
Чи не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника надання оригіналу листа відгука від Замовника про виконання в повному обсязі наданого аналогічного договору та сам договір? На Вашу вимогу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замість копій видаткових накладних до даного аналогічного договору, оскільки кількість накладних до аналогічного договору буває близько 2000-3000 шт. на рік (це пов’язано з великою кількістю місць постачання установ підпорядкованих Замовнику по аналогічному договору на протязі року), а така величезна кількість просто унеможливлює їх надання. А лист від Замовника про належне виконання аналогічного договору буде являтися підтвердженням для Вас, як Замовника процедури закупівлі, щодо якості виконання поставок по аналогічному договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: не буде
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000262-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 25 березня 2020 09:29
вимога
26.02.2020 року КНП «Київська міська клінічна лікарня № 3» оголосила відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
13.03.2020 року відбувся аукціон за даної процедурою, участь прийняли 4 учасники:
1. ФОП Громік Віталій Васильович
2. ТОВ Валекс КО
3. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
4. ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
13 березня 2020 року протоколом №34 засідання тендерного комітету переможцем закупівлі Замовник обрав Фізична особа-підприємець Випущенко Людмилу Миколаївну. Ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітетту, оскільки
Учасником у складі пропозиції подано Видаткові Накладні (Решетилівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та Видаткові Накладні (Фізичної особи – підприємця Паламаренко Артура Андрійовича) де містять бланки накладних.
Відповідно до вимог 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. №88 первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Таким чином, видаткові накладні надані ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною не відповідають нормам чинного законодавства, тому просимо замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Випущенко Л.М.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
13.03.2020 року відбувся аукціон за даної процедурою, участь прийняли 4 учасники:
1. ФОП Громік Віталій Васильович
2. ТОВ Валекс КО
3. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
4. ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
13 березня 2020 року протоколом №34 засідання тендерного комітету переможцем закупівлі Замовник обрав Фізична особа-підприємець Випущенко Людмилу Миколаївну. Ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітетту, оскільки
Учасником у складі пропозиції подано Видаткові Накладні (Решетилівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та Видаткові Накладні (Фізичної особи – підприємця Паламаренко Артура Андрійовича) де містять бланки накладних.
Відповідно до вимог 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. №88 первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Таким чином, видаткові накладні надані ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною не відповідають нормам чинного законодавства, тому просимо замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Випущенко Л.М.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 березня 2020 10:04
протокол №65 від 25.03.20р.
пропозиція переможця не відповідає вимогам, встановленим в
Тендерній документації.
Тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000262-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович, Код ЄДРПОУ:3168209595
Дата подання: 26 березня 2020 15:59
Скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "Валекс КО"
26.02.2020 року КНП «Київська міська клінічна лікарня № 3» оголосила відкриті торги на закупівлю товару м'ясо куряче: тушка курей бройлерів за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо 13.03.2020 року відбувся аукціон за даної процедурою. 25 березня 2020 року протоколом № 66 засідання тендерного комітету переможцем закупівлі Замовник обрав ТОВ «Валекс КО». Ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету, оскільки Учасником у складі пропозиції не надані наступні документи:
1. Згідно п.1 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам», Учасник повинен надати копії договорів оренди транспортних засобів. ТОВ «Валекс КО» надав копію договору № 1 про надання послуг з перевезення між ФОП Кравченко О.С. і ТОВ «Валекс КО» від 02.01.19р. та копію договору №2 оренди транспортного засобу між ФОП Пономаренко О.І та Кравченко О.С. датований 01.11.2019р. Як ФОП Кравченко О.С. міг надати послуги з перевезень не маючі в наявності транспортних засобів на момент підписання договору оренди транспортного засобу між ФОП Кравченко О.С. і ТОВ «Валекс КО»?
2. Згідно п.2 того ж Додатку 2 Учасник повинен надати довідку про наявність працівників та копії наказів. У наданій довідці щодо працівників ТОВ «Валекс КО» вказав, що Петрук В.М. – експедитор транспортний, а в наказі його прийнято на посаду вантажника.
3. Згідно п.3 того ж Додатку 2 до аналогічного договору Замовник вимагає надати копії видаткової(-их) накладної(-их), що підтверджує поставку товару в повному обсязі. ТОВ «Валекс КО» не надав видаткових накладних, а надав Акти звірок в яких незрозуміло виконав лі учасник умови договору в повному обсязі, лист відгуку – який ЗВ тендерній документації Замовник не вимагає як підтвердження поставки товару в повному обсязі.
4. Згідно ТД розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 не надано довідки щодо повноваження підпису документів тендерної пропозиції, п.6 технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник не надав підтвердження того, що він застосовує заходи із захисту довкілля.
5. Згідно ТД розділ «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» п.3 «Проект договору про закупівлю» ТОВ «Валекс КО» не надав проект договору з обов’язковим зазначенням змін його умов (Додаток 5 до ТД), також не надав пояснення щодо відсутності проекту договору або згоду з ним.
Таким чином, пропозиція ТОВ «Валекс КО» не відповідає вимогам, встановленим Замовником та повинна бути відхилена. Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Валекс КО». Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель
У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо звертатися до органу оскарження
на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно п.1 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам», Учасник повинен надати копії договорів оренди транспортних засобів. ТОВ «Валекс КО» надав копію договору № 1 про надання послуг з перевезення між ФОП Кравченко О.С. і ТОВ «Валекс КО» від 02.01.19р. та копію договору №2 оренди транспортного засобу між ФОП Пономаренко О.І та Кравченко О.С. датований 01.11.2019р. Як ФОП Кравченко О.С. міг надати послуги з перевезень не маючі в наявності транспортних засобів на момент підписання договору оренди транспортного засобу між ФОП Кравченко О.С. і ТОВ «Валекс КО»?
2. Згідно п.2 того ж Додатку 2 Учасник повинен надати довідку про наявність працівників та копії наказів. У наданій довідці щодо працівників ТОВ «Валекс КО» вказав, що Петрук В.М. – експедитор транспортний, а в наказі його прийнято на посаду вантажника.
3. Згідно п.3 того ж Додатку 2 до аналогічного договору Замовник вимагає надати копії видаткової(-их) накладної(-их), що підтверджує поставку товару в повному обсязі. ТОВ «Валекс КО» не надав видаткових накладних, а надав Акти звірок в яких незрозуміло виконав лі учасник умови договору в повному обсязі, лист відгуку – який ЗВ тендерній документації Замовник не вимагає як підтвердження поставки товару в повному обсязі.
4. Згідно ТД розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 не надано довідки щодо повноваження підпису документів тендерної пропозиції, п.6 технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник не надав підтвердження того, що він застосовує заходи із захисту довкілля.
5. Згідно ТД розділ «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» п.3 «Проект договору про закупівлю» ТОВ «Валекс КО» не надав проект договору з обов’язковим зазначенням змін його умов (Додаток 5 до ТД), також не надав пояснення щодо відсутності проекту договору або згоду з ним.
Таким чином, пропозиція ТОВ «Валекс КО» не відповідає вимогам, встановленим Замовником та повинна бути відхилена. Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Валекс КО». Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель
У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо звертатися до органу оскарження
на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2020 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
256 500,00
UAH з ПДВ
|
164 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Валекс КО |
225 450,00
UAH з ПДВ
|
171 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович |
193 590,00
UAH з ПДВ
|
185 265,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
221 400,00
UAH з ПДВ
|
221 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Рішення скасоване |
164 250,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 09:57
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Відхилено |
164 250,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 09:59
|
ТОВ Валекс КО #39801362 |
Переможець |
171 800,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 10:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 березня 2020 13:51 |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
27 березня 2020 13:51
|
Протокол №71 від 27.03.20.pdf |