Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до вантажних вагонів
Очікувана вартість
3 353 220,00 UAH
UA-2020-02-26-000248-b f01240781ff0450e943b20be5ad702b1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 14:54
Очікувана вартість: 3 353 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 766,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до вантажних вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 шт
Кришка люка піввагона нова, габарит -0ВМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
445 шт
Кришка люка піввагона нова, габарит - 1 ВМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 17:07
Додаток №9_нова редакція_11.03.2020.docx
11 березня 2020 17:07
3592 ТД зч до вант.вагонів_нова редакція_11.03.2020.docx
11 березня 2020 17:06
Зміни до тендеру_3592_11.03.2020.doc
11 березня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 17:07
Додаток №9_нова редакція_11.03.2020.docx
26 лютого 2020 11:32
Додаток № 9.docx
11 березня 2020 17:07
3592 ТД зч до вант.вагонів_нова редакція_11.03.2020.docx
26 лютого 2020 11:32
3592 ТД зч до вант.вагонів.docx
11 березня 2020 17:06
Зміни до тендеру_3592_11.03.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови постачання
Дата подання: 02 березня 2020 15:54
Дата відповіді: 11 березня 2020 17:07
Прошу внести зміни у Додаток 9, пункт 5, а саме додати умови постачання автотранспортом згідно рознарядки.
Відповідь: Замовником внесено зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000082 ● c4f5e2d889cf4750bf29d7cd1e7d9078
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-02-26-000248-b 26.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-26-000248-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 30 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до вантажних вагонів (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-26-000248-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 11.03.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена наступного дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3592 ТД зч до вант.вагонів_нова редакція_11.03.2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3592_11.03.2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3592 ТД зч до вант.вагонів.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2020-04-06 18:50:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "КВБЗ" 3 338 496,00
UAH з ПДВ
3 216 200,40
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод 3 216 780,00
UAH з ПДВ
3 216 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 18:45
Електронний підпис
18 березня 2020 17:48
Електронний підпис
18 березня 2020 17:48
Фінансовий Звіт 2019-2.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Фінансовий Звіт 2019-2.pdf
18 березня 2020 17:48
Фінансовий Звіт 2019-1.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Фінансовий Звіт 2019-1.pdf
18 березня 2020 17:48
Фін.звітність 2018.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Фін.звітність 2018.pdf
18 березня 2020 17:48
Угода аналогічна 2.2.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Угода аналогічна 2.2.pdf
18 березня 2020 17:48
Угода аналогічна 2.1.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Угода аналогічна 2.1.pdf
18 березня 2020 17:48
Угода аналогічна 1.2.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Угода аналогічна 1.2.pdf
18 березня 2020 17:48
Угода аналогічна 1.1.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Угода аналогічна 1.1.pdf
18 березня 2020 17:48
Статут2.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Статут2.pdf
18 березня 2020 17:48
Статут1.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Статут1.pdf
18 березня 2020 17:48
Сертифікати ISO.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Сертифікати ISO.pdf
18 березня 2020 17:48
Сертифікат якості 4 СК.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Сертифікат якості 4 СК.pdf
18 березня 2020 17:48
Сертифікат якості 3 СК.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Сертифікат якості 3 СК.pdf
18 березня 2020 17:48
Паспорт Крамаренко.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Паспорт Крамаренко.pdf
18 березня 2020 17:48
Креслення 783.45.020-4 СК.pdf.p7s
18 березня 2020 17:48
Креслення 783.45.020-4 СК.pdf
18 березня 2020 17:48
Креслення 783.45.020-3 СК.pdf.p7s
18 березня 2020 17:47
Креслення 783.45.020-3 СК.pdf
18 березня 2020 17:47
Код доступу.pdf.p7s
18 березня 2020 17:47
Код доступу.pdf
18 березня 2020 17:47
ЄДРПОУ 10.03.20г..pdf.p7s
18 березня 2020 17:47
ЄДРПОУ 10.03.20г..pdf
18 березня 2020 17:47
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
18 березня 2020 17:47
довідка IBAN.pdf.p7s
18 березня 2020 17:47
довідка IBAN.pdf
18 березня 2020 17:47
Довідка юридична особа.pdf
18 березня 2020 17:47
Довідка довкілля.pdf.p7s
18 березня 2020 17:47
Довідка довкілля.pdf
18 березня 2020 17:47
Довідка від УкрНІІВ.pdf.p7s
18 березня 2020 17:47
Довідка від УкрНІІВ.pdf
18 березня 2020 17:47
Дані на товар.pdf.p7s
18 березня 2020 17:47
Дані на товар.pdf
18 березня 2020 17:47
витяг ПДВ.pdf.p7s
18 березня 2020 17:47
витяг ПДВ.pdf
18 березня 2020 17:47
атестат про акредитацію.pdf
18 березня 2020 17:47
Цінова пропозиція 5345045.pdf
18 березня 2020 17:47
Перелік та кількість 11.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 09:47
Електронний підпис
19 березня 2020 09:44
ЕЦП banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s.zip
19 березня 2020 09:44
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
19 березня 2020 09:44
Гарантія_000248-b.pdf
19 березня 2020 09:44
banking_licence_ПУМБ.pdf
19 березня 2020 09:44
20 Довідка ст.17 ЗУ (11).pdf
19 березня 2020 09:44
17 Довіреність.pdf
19 березня 2020 09:44
14 Дані на товар.pdf
19 березня 2020 09:44
13.2 Гарантійний лист ISO.pdf
19 березня 2020 09:44
13.1 Лист ISO.pdf
19 березня 2020 09:44
12 Атестат виробництва..pdf
19 березня 2020 09:44
9.1 Ескіз маркування.pdf
19 березня 2020 09:43
7 Креслення..pdf
19 березня 2020 09:43
6 Лист ПКТБ..PDF
19 березня 2020 09:43
5 ТУ.pdf
19 березня 2020 09:43
4.2 Гарантійний лист.pdf
19 березня 2020 09:43
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "КВБЗ"

ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "КВБЗ"
#05763814
Відхилено 3 216 200,40
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 16:38
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод
#34502350
Відхилено 3 216 780,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 16:39

Документи

16 квітня 2020 16:38
Електронний підпис
24 березня 2020 15:57
Електронний підпис
24 березня 2020 15:57
0248.pdf
20 березня 2020 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 квітня 2020 16:39
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
16 квітня 2020 16:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі