Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція
Очікувана вартість
1 410,00 UAH
UA-2020-02-26-000081-a f44de4f4fbc349f2a59b1bca0d44b19c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мірочнік Наталія Миколаївна

0678273015 NATALIA.MIROCHNIK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38527798
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Контактна особа: Мірочнік Наталія Миколаївна
0678273015
NATALIA.MIROCHNIK@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Журнал реєстрації шляхових листів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
4000 шт
Шляховий лист
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після поставки товару, відповідно до поданих накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

26 лютого 2020 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федченко О.В.
#2997913694
Переможець 1 410,00
UAH
26 лютого 2020 09:06

Документи

26 лютого 2020 09:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 10:00
Договір №129.pdf укладений
26 лютого 2020 10:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 410,00
UAH