Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Стоматологічна поліклініка №2 |
Код ЄДРПОУ: | 24711837 |
Місцезнаходження: | 25031, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, просп. Університетський, 29 |
Контактна особа: |
Яровий Володимир Артемович +380522364996 sp2@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 17:08 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
26 лютого 2020 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 09:46 |
EPSON002.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-21-000007 ● 54e50de2dd164796bc0145a13317dc32
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 13:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.07.2021 № 372
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 20.07.2021 № 372
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-26-000071-b 26.02.2020 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-23 13:56:06
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-26-000071-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
Просимо пояснити причини не оприлюднення Вами звіту про виконання договору від 04.03.2020 № 10-1121М (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, що не відповідає вимогам абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону при тому, що згідно з додатковою угодою № 1 від 23.03.2020 до договору, строк його дії був до 31.12.2020.
Чому Вами проведено переговорну процедуру закупівлю на придбання електричної енергії, а відкриті торги?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія» #42132581 |
Переможець |
300 054,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 09:58
|
EPSON001.PDF | зміни до договору |
23 березня 2020 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 13:55
|
EPSON017.PDF | зміни до договору |
16 березня 2020 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 15:01
|
EPSON010.PDF | укладений |
05 березня 2020 12:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 100000 | кВт*год |
3,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Допущення мехінічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 10-1121М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення платіжного призначення за Договором |
Номер договору про закупівлю: | 10-1121М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 100000 | кВт*год |
3,00
UAH з ПДВ
|