Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000008-c ● f38c475392a9445797017fbb7d00bb4c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503705 |
Місцезнаходження: | 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210 |
Контактна особа: |
Коваль Олександр +380674849339 gorlik3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 00:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 18:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 18:53 |
зміни.docx | |
23 березня 2020 18:53 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
26 лютого 2020 00:47 |
Проект договору.docx |
23 березня 2020 18:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 березня 2020 18:53 |
зміни.docx
|
||||||
23 березня 2020 18:53 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
||||||
26 лютого 2020 00:47 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монітор
Дата подання: 26 лютого 2020 14:29
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:08
Шановний замовнику,
для покращення конкурентних умов закупівлі прохання прибрати вимоги до монітора, а саме;
1. не менш 1хVGA, 1хDP або 1xhdmi, оскільки у ПК є вимога 1xhdmi
2. Не більш ніж 420 х 550 х 190 мм - прибрати вимогу до розмірів, або пояснити необхідність такої вимоги.
3. Не більш ніж 4 кг - прибрати вимогу до розмірів, або пояснити необхідність такої вимоги.
4. Додати вимогу про одного виробника для пк та моніторів, оскільки це значно полегшить гарантійне обслуговування техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник:
1. Не зрозуміло чим це є покращення?
2. Не зрозуміло чим такі розміри заважають брати участь у закупівлі. Моніторів з такими розмірами вистачає на ринку.
3. Не зрозуміло чим таке обмеження ваги заважають брати участь у закупівлі.
4. Кількість виробників ніяк не впливає на гарантійне обслуговування.
1. Не зрозуміло чим це є покращення?
2. Не зрозуміло чим такі розміри заважають брати участь у закупівлі. Моніторів з такими розмірами вистачає на ринку.
3. Не зрозуміло чим таке обмеження ваги заважають брати участь у закупівлі.
4. Кількість виробників ніяк не впливає на гарантійне обслуговування.
технічне завдання
Дата подання: 27 лютого 2020 10:41
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:27
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Документація
Дата подання: 27 лютого 2020 10:42
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:29
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Зміни в документацію вноситься не будуть. Авторизаційний лист - це дискримінаційна вимога.
Технічні характеристики
Дата подання: 28 лютого 2020 08:16
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:30
Шановний замовнику!
Якщо розмір однієї сторони ПК буде більший на 1 мм, не стане це привідом для відхилення пропозиції? Адже це майже не помітна різниця, навіть для спеціально обладнаних під ПК меблів. Також це дозволить запропонувати Вам більш широкий діапазон техніки, ніж Dell OptiPlex.
Дякую за відповідь!
Відповідь: Шановний учасник. Параметри товару мають відповідать умовам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000008-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 27 лютого 2020 16:06
Умови
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить наступні твердження: «Гарантійний термін (строк) експлуатації товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 5 років від виробника». Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники не дають на свою продукцію гарантію більше 2-3-х років (24-36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач). Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію вдвічі більшу, ніж сам виробник продукції. Цю вимогу виконати впродовж 5 років буде технічно неможливо.. 5 років - це термін, за який значно змінюються технології, тож знайти аналогічну заміну дефектної деталі/компоненту в 2025 році не виявиться можливим. Вимога гарантії 60 місяців (5 років) наштовхує на думку про створення штучного обмеження для учасників, можливу наявність обраного постачальника, на виконання гарантійних зобов'язань яким будуть "закриватися очі". Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, скоротити термін гарантії на товар до 36 місяців, дозволити більш широкому колу учасників прийняти участь в закупівлі та отримати Вам, як Замовнику, нижчу ціну за товар, зекономити кошти платників податків!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 14:35
Строк гарантії не може бути дискримінацією, а розширює коло учасників. Дана вимога економить на обслуговуванні техніки в довготривалому використанні.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000008-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІН-ТЕК, Код ЄДРПОУ:39715750
Дата подання: 28 лютого 2020 08:00
Умови гарантії
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить нечітку вимогу "термін гарантії 5 років"
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники більшості комплектуючих та складових, що входять до складу системних блоків, не дають на свою продукцію гарантію більше 3-х років (36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач).
Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію більшу, ніж сам виробник продукції. Знайти технічне рішення гарантійного випадку через 4-5 років експлуатації для Постачальника не виробника обладнання буде складно, навіть не можливо. На сьогодні, у 2020 році, підтримка продукціїї, що вироблена світовими виробниками у 2014-2015 рр., припинена або у стадії припинення.
Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, або внести зміни та подати цю вимогу у наступній редакції: «Гарантійний строк експлуатації товару складає 3 роки, протягом яких Замовником гарантується використання товару, в тому числі комплектуючих виробів та складових частин, за призначенням за умови дотримання Замовником правил користування і протягом яких Учасник виконує гарантійні зобов'язання.»
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація містить нечітку вимогу "термін гарантії 5 років"
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники більшості комплектуючих та складових, що входять до складу системних блоків, не дають на свою продукцію гарантію більше 3-х років (36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач).
Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію більшу, ніж сам виробник продукції. Знайти технічне рішення гарантійного випадку через 4-5 років експлуатації для Постачальника не виробника обладнання буде складно, навіть не можливо. На сьогодні, у 2020 році, підтримка продукціїї, що вироблена світовими виробниками у 2014-2015 рр., припинена або у стадії припинення.
Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, або внести зміни та подати цю вимогу у наступній редакції: «Гарантійний строк експлуатації товару складає 3 роки, протягом яких Замовником гарантується використання товару, в тому числі комплектуючих виробів та складових частин, за призначенням за умови дотримання Замовником правил користування і протягом яких Учасник виконує гарантійні зобов'язання.»
Дякуємо за розуміння!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 14:35
Строк гарантії не може бути дискримінацією, а розширює коло учасників. Дана вимога економить на обслуговуванні техніки в довготривалому використанні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
309 000,00
UAH
|
309 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
457 400,00
UAH
|
457 400,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
499 674,00
UAH
|
499 674,00
UAH
|
Документи |
ФОП БОНДАРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
500 000,00
UAH
|
500 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Відхилено |
309 000,00
UAH
|
31 березня 2020 20:07
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
457 400,00
UAH
|
31 березня 2020 20:08
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
499 674,00
UAH
|
31 березня 2020 20:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 22:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2020 20:15
|
Скан_20200515 (1).pdf | зміни до договору |
15 травня 2020 20:15
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 15:33
|
156.pdf | укладений |
13 квітня 2020 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |