Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-02-26-000008-c f38c475392a9445797017fbb7d00bb4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Олександр

+380674849339 gorlik3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 05503705
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Контактна особа: Коваль Олександр
+380674849339
gorlik3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2020 00:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 14:06
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 18:53
зміни.docx
23 березня 2020 18:53
Тендерна документація із змінами.docx
26 лютого 2020 00:47
Проект договору.docx
23 березня 2020 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 00:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 18:53
зміни.docx
23 березня 2020 18:53
Тендерна документація із змінами.docx
26 лютого 2020 00:47
Тендерна документація.docx
26 лютого 2020 00:47
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монітор
Дата подання: 26 лютого 2020 14:29
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:08
Шановний замовнику, для покращення конкурентних умов закупівлі прохання прибрати вимоги до монітора, а саме; 1. не менш 1хVGA, 1хDP або 1xhdmi, оскільки у ПК є вимога 1xhdmi 2. Не більш ніж 420 х 550 х 190 мм - прибрати вимогу до розмірів, або пояснити необхідність такої вимоги. 3. Не більш ніж 4 кг - прибрати вимогу до розмірів, або пояснити необхідність такої вимоги. 4. Додати вимогу про одного виробника для пк та моніторів, оскільки це значно полегшить гарантійне обслуговування техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник:
1. Не зрозуміло чим це є покращення?
2. Не зрозуміло чим такі розміри заважають брати участь у закупівлі. Моніторів з такими розмірами вистачає на ринку.
3. Не зрозуміло чим таке обмеження ваги заважають брати участь у закупівлі.
4. Кількість виробників ніяк не впливає на гарантійне обслуговування.
технічне завдання
Дата подання: 27 лютого 2020 10:41
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:27
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Документація
Дата подання: 27 лютого 2020 10:42
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:29
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Зміни в документацію вноситься не будуть. Авторизаційний лист - це дискримінаційна вимога.
Технічні характеристики
Дата подання: 28 лютого 2020 08:16
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:30
Шановний замовнику! Якщо розмір однієї сторони ПК буде більший на 1 мм, не стане це привідом для відхилення пропозиції? Адже це майже не помітна різниця, навіть для спеціально обладнаних під ПК меблів. Також це дозволить запропонувати Вам більш широкий діапазон техніки, ніж Dell OptiPlex. Дякую за відповідь!
Відповідь: Шановний учасник. Параметри товару мають відповідать умовам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-26-000008-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 27 лютого 2020 16:06
Умови
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить наступні твердження: «Гарантійний термін (строк) експлуатації товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 5 років від виробника». Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники не дають на свою продукцію гарантію більше 2-3-х років (24-36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач). Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію вдвічі більшу, ніж сам виробник продукції. Цю вимогу виконати впродовж 5 років буде технічно неможливо.. 5 років - це термін, за який значно змінюються технології, тож знайти аналогічну заміну дефектної деталі/компоненту в 2025 році не виявиться можливим. Вимога гарантії 60 місяців (5 років) наштовхує на думку про створення штучного обмеження для учасників, можливу наявність обраного постачальника, на виконання гарантійних зобов'язань яким будуть "закриватися очі". Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, скоротити термін гарантії на товар до 36 місяців, дозволити більш широкому колу учасників прийняти участь в закупівлі та отримати Вам, як Замовнику, нижчу ціну за товар, зекономити кошти платників податків!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 14:35
Строк гарантії не може бути дискримінацією, а розширює коло учасників. Дана вимога економить на обслуговуванні техніки в довготривалому використанні.
Номер вимоги: UA-2020-02-26-000008-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІН-ТЕК, Код ЄДРПОУ:39715750
Дата подання: 28 лютого 2020 08:00
Умови гарантії
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить нечітку вимогу "термін гарантії 5 років"
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники більшості комплектуючих та складових, що входять до складу системних блоків, не дають на свою продукцію гарантію більше 3-х років (36 міс). Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач).
Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію більшу, ніж сам виробник продукції. Знайти технічне рішення гарантійного випадку через 4-5 років експлуатації для Постачальника не виробника обладнання буде складно, навіть не можливо. На сьогодні, у 2020 році, підтримка продукціїї, що вироблена світовими виробниками у 2014-2015 рр., припинена або у стадії припинення.

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, або внести зміни та подати цю вимогу у наступній редакції: «Гарантійний строк експлуатації товару складає 3 роки, протягом яких Замовником гарантується використання товару, в тому числі комплектуючих виробів та складових частин, за призначенням за умови дотримання Замовником правил користування і протягом яких Учасник виконує гарантійні зобов'язання.»
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 14:35
Строк гарантії не може бути дискримінацією, а розширює коло учасників. Дана вимога економить на обслуговуванні техніки в довготривалому використанні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 309 000,00
UAH
309 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 457 400,00
UAH
457 400,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 499 674,00
UAH
499 674,00
UAH
Документи
ФОП БОНДАРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 500 000,00
UAH
500 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 22:23
Електронний підпис
30 березня 2020 22:21
Технічна частина.pdf
30 березня 2020 22:21
Проект договору.pdf
30 березня 2020 22:21
Копія Статуту.pdf
30 березня 2020 22:21
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 21:25
Електронний підпис
30 березня 2020 21:24
Проект договору.pdf.p7s
30 березня 2020 21:24
довідка санкції.pdf.p7s
30 березня 2020 21:23
витяг_08.03.2020.pdf.p7s
30 березня 2020 21:23
витяг_08.03.2020.pdf
30 березня 2020 21:23
копія статуту.rar
30 березня 2020 21:15
монітор Делл.pdf.p7s
30 березня 2020 21:15
технічні вимоги.pdf.p7s
30 березня 2020 20:44
договір 2.pdf.p7s
30 березня 2020 20:44
договір 1.pdf.p7s

Публічні документи

03 квітня 2020 17:01
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:59
Довідка МВС 24.03.2020.pdf
03 квітня 2020 16:59
комел-1.pdf
30 березня 2020 22:09
Електронний підпис
30 березня 2020 21:59
13 Лист виробника.pdf
30 березня 2020 21:59
Технічні умови ПК 2018.pdf
30 березня 2020 21:59
Паспорт Морозов.pdf
30 березня 2020 21:59
Витяг Комел 16.03.2020.pdf
30 березня 2020 21:59
Доручення ЕЦП.pdf
30 березня 2020 21:59
Статут, наказ, протокол.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 15:44
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП БОНДАРЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 309 000,00
UAH
31 березня 2020 20:07
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 457 400,00
UAH
31 березня 2020 20:08
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 499 674,00
UAH
31 березня 2020 20:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 20:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
499 674,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 22:41
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 20:15
Скан_20200515 (1).pdf зміни до договору
15 травня 2020 20:15
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 15:33
156.pdf укладений
13 квітня 2020 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 499 674,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 279,00 UAH)